euh...hi



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 euh...hi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: euh...hi   euh...hi Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 12:27

De gestreepte apprentice zette zijn tanden in de nek van het kleine konijn. Hij keek onderzoekend om zich heen en besefte dat hij zich niet meer bevond in het shadowclan territorium. Wanneer hij zijn aandacht op een prooidier richtte, had hij geen oog meer voor iets anders. Mazepaw raapte het bruine beestje op en versnelde zijn pas richting het thunderpath. De bruine tabby bleef staan wanneer het geluid van kraakende sneeuw achter hem zijn aandacht trok. Mazepaw draaide zich om en probeerde in te schatten hoe erg hij in de problemen zat. "Hallo", miauwde hij met een schuldige blik in zijn ogen tegen de onbekende thunderclanner.

-open



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 12:15

Wholfwhisper opende haar ogen, en zag sneeuw. Bah nog een dag sneeuw. Eigenlijk wilde ze zich nog een keer omdraaien, maar ze zag dat het al bijna zon hoog was. Had ze zo lang geslapen! Ze stond op en rekte zich uit. Ze trippelde het kamp uit om op jacht te gaan. Ze snoof de lucht op en rook muis. Ze zakte in jacht positie en sprong. Ze dode het diertje voor het een kik kon geven. Er zat niet veel vlees aan, maar het was toch iets. Ze begraafde het onder de sneeuw zodat ze het op de terug weg op kon pikken. Ze snoof op nieuw de lucht op, konijn en... Shadowclan! Haar nek haren rezen omhoog. Ze sloop in de richting waar de kat zich bevond. Ze zag een kleine kater staan, nog maar net een leerling zo te zien. Haar nekharen gingen liggen en ze schudden haar hoofd. Ze stond op en liep richting de leerling."Hallo" Miauwde de leerling met een onschuldige blik. 'Hallo, wat doe jij op Thunderclan grond?' Sprak Wolfwhisper steng, maar rustig.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 12:23

"Hallo, wat doe jij op Thunderclan grond?", hoorde hij de bruine poes zeggen. "Ik euh", begon de gestreepte kater. "Ik was op jacht en ik had de grens niet gezien, en toen besefte ik opeens dat ik me thunderclan territorium bevond, en..", Mazepaw ratelde maar door, hij was normaal gezien niet zo spraakzaam. De gestreepte apprentice wilde zichzelf gewoon uit de problemen praten. "En toen draaide ik me om om terug naar het shadowclan territorium te gaan, maar dan kwam ik jou tegen..",



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 12:36

Wolfwhisper keek de jonge kater strak aan. Ze ging zitten en wachten op het antwoord van de leerling. "Ik euh, Ik was op jacht en ik had de grens niet gezien, en toen besefte ik opeens dat ik me thunderclan territorium bevond, en.." De jonge kater ratelde maar door, en Wolfwhisper moest haar best doen serieus te blijven kijken. "En toen draaide ik me om om terug naar het shadowclan territorium te gaan, maar toen kwam ik jou tegen.." eindigde de gestreepte kater zijn verhaal. 'Dat snap ik, maar heeft jou mentor je niet geleerd altijd op te letten waar je heen gaat? Neus ogen en oren open houden, en nooit de clangrens over steken.' Sprak Wolfwhisper geduldig. Haar blik viel op het konijn. 'En niet jagen op de grond van andere clans' vulde ze zichzelf aan.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 12:44

"Dat snap ik, maar heeft jou mentor je niet geleerd altijd op te letten waar je heen gaat? Neus ogen en oren open houden, en nooit de clangrens over steken.", Mazepaw keek beschaamd naar zijn poten, maar besefte dat hij niet in al te diepe problemen zat. "En niet jagen op de grond van andere clans", Een zucht ontsnapte aan zijn lippen wanneer hij zijn vangst voor de poten van de thunderclanner gooide. "Zo goed?", miauwde hij, een beetje nors.



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 12:55

De jonge leerling keek beschaamt naar zijn poten. Wolfwhisper dacht aan haar leerling tijden. Hij was ook wel eens de clangrens onbewust overgestapt. Volgens mij is dat elke leerling wel eens overkomen, we moeten allemaal leren, en bij mij heeft het ook geleerd beter op te letten op mijn omgeving. De leerling zuchtte en liet het konijn voor haar poten vallen. "Zo goed?" Miauwde de kater. Wolwhisper knikte. 'Hoelang ben je al leerling?' vroeg ze. Haar blik was neutraal. Ze vond dat ze niet al te streng tegen de leerling kon zijn, ook al was hij van een andere clan. Leerling ben je om fouten te maken. Deze leerling leert ongetwijfeld ook wel dat hij de clangrens niet mag oversteken zonder een gevecht. Wolfwhisper hield zoiezo niet van vechten, ze geloofde dat iedere kat beter leert door een gesprek, al was dat vast niet de mentaliteit van een Shadowclan. kat.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 12:59

De bruine thunderclanner knikte. "Hoelang ben je al leerling?", vroeg ze vervolgens. "Één moon, maar ik heb nog niet echt training gehad", Zijn mentor had hem een beetje...verwaarloosd. De dingen die Mazepaw wist over jagen en sluipen had hij geleerd door naar anderen te kijken.



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:11

"Één moon, maar ik heb nog niet echt training gehad" Gaf de kater antwoord op haar vraag. Wolfwhisper keek verbaast, nog geen training gehad? Wat een slechte mentor was dat dan? Geen wonder dat de kater zomaar het gebied van een andere clan binnen wandelde, en lieten ze hem na een maan het al alleen uitzoeken. 'Daar zou ik, als ik jou was, met je mentor over gaan praten' Sprak ze rustig. Hoe kon de Shadowclan nu een sterke clan worden als ze hun leerlingen niet trainen? Waarom maakte ze zich hier eigenlijk druk om? Als de Shadowclan niet sterk word is er straks minder kans dat ze de Thnderclan aanvallen.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:15

"Daar zou ik, als ik jou was, met je mentor over gaan praten", hoorde hij de bruine thunderclanner zeggen. "Ik zou wel willen, maar ik heb hem niet meer gezien sinds de ceremonie", zuchtte de gestreepte apprentice. Hij stond zó achter.



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:40

"Ik zou wel willen, maar ik heb hem niet meer gezien sinds de ceremonie" Zuchtte de leerling. 'Dat is raar, is hij niet in het kamp dan?' Vroeg Wolfwhisper mee levend. De Shadowclan was nog steeds zo raar als altijd. 'Als je hem echt niet kan vinden zou ik met Shrewstar gaan praten over een andere mentor' Sprak ze, en terwijl ze dat zei vroeg ze af waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Dit was een leerling van de Shadowclan niet van haar eigen clan. Waarom was ze eigenlijk altijd zo aardig, en had ze zo'n zwak voor jonge katten? Haar blik was nog steeds neutraal. Wat zou Silverstar hier eigenlijk allemaal van denken?


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:45

"Dat is raar, is hij niet in het kamp dan?", Mazepaw haalde zijn schouders op. "Als je hem echt niet kan vinden zou ik met Shrewstar gaan praten over een andere mentor", vervolgde de bruine warrior. "Misschien heeft hij het gewoon druk, ik ben niet zijn enige apprentice",



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:51

"Misschien heeft hij het gewoon druk, ik ben niet zijn enige apprentice" Sprak de leerling. Wat raar, dacht ze. Sinds wanneer heeft een mentor meerdere leerlingen? 'Oke' Antwoorde ze simpelweg, om de afstand tussne haar en de leerling weer wat kleiner te maken. Ze had medelijden met de jonge kater. Ze zou de Shadowclan nooit begrijpen, maar er waren veel katten gelukkig daar, dus ze moest zich er gewoon geen zorgen over maken. Ze dook in één en wenkte met haar staart dat de leerling dat ook moest doen. Ze snoof de lucht op. Een vos! 'Ren de boom in rechts achter je' Fluisterde ze snel. Ze zag de rode vacht naderen tussen de bossen door.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:03

"Ren de boom in rechts achter je", fluisterde de bruine poes. Wat? Waarom? Mazepaw begreep het pas wanneer hij een rosse vacht tussen de bomen ontdekte. Een vos. De gestreepte apprentice schoot naar de boom. Zijn poten jeukten om aan te vallen wanneer hij de vos steeds dichterbij zag komen.



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:16

De jonge kater gehoorzaamde gelukkig. Wolfwhisper sloop langzaam achteruit, maar ze was te laat om de boom in te gaan zonder de vos te zien. Ze stond oog in oog met het vieze rode beest. Ze rende opzij, de vos sprinte achter haar aan. Wolfwhiper ging in volle snelheid de boom in, net op tijd, anders had ze geen staart meer gehad, of erger. Ze sprong van boom naar boom richting de leerling met de vos via de grond achter haar aan. Als de kater maar wel slim genoeg was om in de boom te blijven zitten en niks stoms deed! 'Ben je oke?!' Riep ze, terwijl ze nog van boom naar boom sprong.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimedi 27 jan 2015 - 18:11

Mazepaw keek toe hoe de bruine poes begon te lopen en klom zo snel mogelijk een boom in, waarna ze zich via de takken naar de gestreepte apprentice begaf. "Ben je oke?!", de bruine tabby knikte. "Jij?", hij zag de vos onder haar rond de boom cirkelen. "En, euh, wat nu?"



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 19:28

Wolfwhisper ging naast de leerling zitten op de tak. De leerling knikte, "Jij?" vroeg ze. 'Met mij gaat het prima' Sprak ze en lachte kort, meer uit frustratie als uit vrolijkheid. Ze keek naar de vos die rondjes rond de boom liep. "En, euh, wat nu?" vroeg de leerling. Wolfwhisper keek haar zorgelijk aan. 'We wachten' Sprak ze. 'We kunnen niet zomaar de vos aanvallen hij scheurt je aan stukken' sprak ze terwijl ze weer naar de vos keek. 'Hoe heet je eigenlijk kleintje?' vroeg ze vriendelijk, terwijl haar ogen op de vos gericht waren.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 19:37

De bruine tabby knikte. Wachten. Leuk hoor. "Hoe heet je eigenlijk kleintje?", miauwde de bruine thunderclanner. "Mazepaw", stelde de gestreepte apprentice zichzelf voor. "En wie ben jij", vroeg hij vervolgens, nieuwsgierig naar de naam van de persoon waarmee hij in de boom vastzat.

euh, Maze is een kater xD



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 20:31

Wolfwhisper hoopte dat de vos snel zou vertrekken, ze kon hier niet eeuwig blijven zitten. Ze kon de vos aanvallen, maar ze wilde het leven van de leerling niet riskeren, en dat van haarzelf natuurlijk ook niet. "Mazepaw" stelde de leerling zich voor. "En wie ben jij" vroeg Mazepaw vervolgens. Aangenaam, mijn naam is Wolfwhisper' stelde ze zichzelf voor, en ze knikte licht met haar hoofd ter begroeting. Ze rook de lucht. Niks van een andere kat jammer genoeg.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 20:44

De bruine warrior stelde zichzelf voor al Wolfwhisper. "Aangenaam", miauwde de gestreepte apprentice. Mazepaw wierp een aantal bedachtzame blikken op het rosse mormel onder de boom. "Denk je dat 'ie daar nog lang gaat blijven zitten?", vroeg hij vervolgens.



euh...hi Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 20:55

"Aangenaam" sprak de leerling. Wolfwhisper lachte even en keek vervolgens weer naar de vos. "Denk je dat 'ie daar nog lang gaat blijven zitten?" vroeg Mazepaw. Wolfwhisper zuchtte. 'Geen idee, de laatste keer dat ik checkte sprak ik nog geen vos' Sprak Wolfwhisper rustig. 'Ik hoop dat hij snel verdwijnt, ik heb absoluut geen zin om hier te gaan slapen' Sprak Wolfwhisper. Ze hoorde een vogeltje fluiten. Op dit moment wilde ze ook we een vogeltje zijn. Ze zou zo over alles heen vliegen. Vogels zitten nooit opgesloten in een boom wachtend tot de vijand verdwijnt. Wat een stupide gedachten had ze eigenlijk.


euh...hi WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
euh...hi
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: