euh...hi - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 euh...hi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Mazerunner
Member
euh...hi - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 21:05

"Geen idee, de laatste keer dat ik checkte sprak ik nog geen vos", antwoordde de thunderclanner. "Ik hoop dat hij snel verdwijnt, ik heb absoluut geen zin om hier te gaan slapen", vervolgde Wolfwhisper. "Ik denk dat ik er tegen dan al uitgevallen ben", miauwde de gestreepte apprentice, de tak voelde nat en glibberig aan onder zijn poten.



euh...hi - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 16:28

"Ik denk dat ik er tegen dan al uitgevallen ben" sprak Mazepaw. Wolfwhisper lachten. De vos schrok ergens van of zo, want hij sprintte weg het bos in. Wolfwhisper keek de leerling vrolijk aan. Ze wachtte nog even tot ze zeker wist dat hij weg was. Wolfwhisper zuchtte opgelucht. 'Laten we naar beneden gaan' Sprak ze, en sprong elegant naar beneden, en likte even snel haar poten.


euh...hi - Pagina 2 WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
euh...hi - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 16:40

De vos leek weg te zijn. "Laten we naar beneden gaan", elegant begaf de thunderclanner zich naar de grond. "Euh, ben je zeker dat het veilig is?", vroeg hij onzeker, waarbij voorzichtig van tak naar tak sprong en uiteindelijk op de grond terecht kwam.



euh...hi - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
euh...hi - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: euh...hi   euh...hi - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 19:43

"Euh, ben je zeker dat het veilig is?" sprak Mazepaw. Wolfwhisper knikte. 'Ik denk het wel' sprak ze terwijl ze door de bossen heen staarde. De jonge leerling sprong naar beneden. 'Ik denk dat we veilig zijn, maar je kunt niet in het Thunderclan territorium bijven' Sprak Wolfwhisper. Ze was zich er van bewust dat als er een krijger van haar clan zou kommen dat ze zelf in de problemen zou komen. Dadelijk kreeg ze de beschuldiging niet loyaal te zijn aan haar clan, en dat was ze natuurlijk wel.


euh...hi - Pagina 2 WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
euh...hi
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: