Farctate



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Farctate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfjaw
Member
Farctate DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Farctate   Farctate Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:30

W O L F K I T

'Young wild & free.'
Eeeeen... het was weer eens zo ver! Wolfkit had teveel gegeten! Het viel dan ook niet mee enigskind te zijn. Hij wist al langer dat zijn enige broertje doodgeboren was, maar aangezien hij daar niet zoveel om gaf ging hij er niet om huilen. Beter doodgeboren dan dat 'ie stierf wanneer hij al iets ouder was, toch? Maar goed.. Waar was hij gebleven? Ahja! En dan nog het feit dat hij alle aandacht kreeg, duizenden likjes van zijn moeder.. En dan nog zijn vader die voedsel meenam alsof hij een heel nest moest voeden! Een overdreven zucht verliet zijn kopje. Wat was het vermoeiend om de perfecte zoon te zijn.. Met grote stappen verliet hij de nursery, wetende dat hij al groter was dan zijn leeftijdsgenootjes. Hij duwde de anderen dan ook weg als deze zijn weg blokkeerden. Hij was welliswaar de hulk van de nursery geworden! Achja, het beviel hem wel. Anderen deden wat hij vroeg, en katten prezen hem om het feit dat hij later vast een sterke krijger ging worden. Dus zo slecht was zijn leventje eigenlijk nog niet!

{Blackkit 1st}
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Farctate DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:53

Manen geleden had Blackkit een klein, opdonderig katertje ontmoet waar ze het onwijs goed mee had kunnen vinden. Zijn brutaliteit stond haar aan, want hij was altijd aardig tegen haar gebleven. Hij durfde veel, wat Blackkit ook kon waarderen, want hij was de eerste geweest met wie Blackkit de nursery had verlaten, ondanks dat hij zelfs nog jonger was geweest dan zij. Maar de laatste manen had Blackkit hem nergens meer kunnen vinden, en ze miste haar kleine avonturenbuddy.
Het waren haar laatste dagen in de nursery. De maan begon hoog aan de hemel te staan, en was bijna vol, dus de ceremonie zou snel komen. Dan zou ze hier vandaan verhuizen. Ze was al begonnen aan het opruimen van haar veel te uitgebreide nest, dat zo groot had kunnen worden omdat ze het nooit had hoeven delen met een moeder. Nu wist ze waarom.
Ze keek nog eens om haar heen. Waren er nog kittens die ze nog een lik wilde geven voordat ze ging? Niet echt. De meeste van haar vrienden waren al apprentice, en ze keek er ongelofelijk naar uit naar hun den te verhuizen. Maar plots.. Daar.. In hoekje.. Was het? Blackkit liep er naartoe. Het kleine pluizebolletje van vroeger was een groot pluizebolletje geworden. Hij had wat meer kaaklijn gekregen, en zijn ogen waren groter en zijn schouders veel breder dan een paar manen geleden. "Wolfkit.. Ben jij dat echt?" lachte ze terwijl ze op hem af rende.



Farctate Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
Farctate DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:57


W O L F K I T

'Young wild & free.'
De kater schrok op toen hij plots iemand op hem af zag rennen. Oh grote genade! Nu hadden ze allemaal hun verstand al verloren! Echter verscheen er een grijns op zijn gelaat zodra hij diens stem hoorde, welke hij kon plaatsen bij een zekere Blackkit. 'Wolfkit.. Ben jij dat echt?' Hij rechtte zijn borstkas en keek haar nog steeds al grijnzende aan. "Ik zou liegen als ik nee zei!" Sprak hij, lichtjes grinnikende. Echter had zij niet veel zeggen. De poes was, net zoals hem, een heel stuk veranderd. Ze was niet meer zo klein en kittenachtig, maar had al een zekere sierlijke bouw aangenomen. Of dat vond hij er toch tenminste van. De kater sprong op en gunde de poes een kopje als begroeting. "Hoe is 't ermee? Je word bijna apprentice, niet?" Vroeg hij terwijl 'ie haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Farctate DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 21:16

Ik zou liegen als ik nee zei! riep de dondersteen, en kwam op haar afgerend. Blackkit ontving het kopje van harte, en gaf hem een lik over zijn kop terug. "Wat ongelofelijk leuk je weer te zien! Ik dacht dat je van de aardbodem verdwenen was." Hoe lang was het intussen geleden dat ze elkaar voor het laatst zagen? Twee, drie moons misschien? "Ja klopt!" zei ze trots, terwijl ze ging zitten en haar start netjes om haar poten vouwde. "Eindelijk zeg. Ben jij het hier niet ook zat?" Het was niet moeilijk te raden dat Wolfkit zich wellicht ook een beetje misplaatst voelde in de nursery. Hij was een flink stuk groter dan de meeste andere katers van zijn leeftijd. Nu ze het zo inschatte, was hij waarschijnlijk net zo groot als Blackkit. "Zeg, hoe kom jij zo dik?" vroeg ze quasi-beledigd, omdat bij haarzelf hier en daar wel een uitstekend botje te zien was door het gebrek aan voldoende eten.



Farctate Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
Farctate DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 11:39


W O L F K I T

'Young wild & free.'
'Wat ongelofelijk leuk je weer te zien! Ik dacht dat je van de aardbodem verdwenen was.' Mauwde de poes terwijl ze hem een lik over z'n kop gaf. "Ik? Verdwenen?" Miauwde hij op een hoge toon, haar wat speels aankijkende. 'Ja klopt!' Vervolgde ze nadien trots, waardoor hij iets breder begon te grijnzen. 'Eindelijk zeg. Ben jij het hier niet ook zat?' Om eerlijk te zijn wel ja. Vooral omdat hij de grootste kit was die er rondliep. Maar goed, hij zou niet opscheppen. Straks dacht Blackkit nog dat hij zo'n stoefertje was. En misschien was hij dat ook.. maar daar mocht zij nooit achter komen! Ze was een goede vriendin van hem, en liefst hield hij dat ook zo. "Ja, ik kan echt niet wachten tot ik deze kleine nursery kan verlaten!" Sprak hij dus maar, eventjes met zijn ogen rollende. "Ik krijg de laatste tijd echt hoofdpijn van die piepende jonge kits," Vervolgde hij, duidelijk even geïrriteerd zwiepende met zijn staart. Echter keek hij na de volgende woorden van de poes wat verontwaardigd op. 'Zeg, hoe kom jij zo dik?' Vroeg ze, waardoor hij even met zijn oortjes begon te wiebelen. "Dik? Groot bedoel je!" Greens hij, waarna hij zijn kopje schudde. "Enigskind, dat is al wat ik kan zeggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Farctate DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 11:46

Blackpaw begon te knikken. "Ja, verdwenen. Ik heb je in geen moons gezien!" En dat terwijl ze toch echt in dezelfde nursery hadden geslapen. "Ja, kan ik begrijpen.. Ik was het op het laatst ook meer dan zat. Nu ik bij m'n buddies in de apprentices den lig, heb ik het echt een stuk leuker." En nu hoefde ze ook niet de middagen alleen door te brengen, wachtend tot haar oudere vrienden klaar waren met trainen. "Oke, oke, groot dan. Proppen je ouders je helemaal vol met eten ofzo?" grinnikte ze. Zijzelf was nauwelijks dik te noemen; ze had weinig vet op haar lichaam door het vele trainen en rennen, en de schaarse prooistapel waar ze nu geen voorrang meer op had. Ze was altijd al slank geweest, maar haar lichaam zag er nu strak en afgetraind uit. De trainingen met Dauntrose waren gigantisch intens, en dat wierp z'n vruchten af. "Word je bij de volgende ceremonie apprentice denk je?" vroeg ze enthousiast.



Farctate Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
Farctate DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 11:51


W O L F K I T

'Young wild & free.'
Wolfkit luisterde slechts met overeindstaande oren en een glinstering in zijn ogen naar de woorden van Blackkit. De verlangens om de nursery nu gewoon met staande voet te verlaten werden steeds groter na ieder woord dat ze sprak. Maar hij wist dat het niet mocht.. Hij grinnikte even toen ze vroeg of zijn ouders hem volpropten, want ergens was dat ook wel zo. Alsnog waren de tekens van groeiende spieren alsnog te zien onder zijn dikke pak vacht, en waren er geen enkele vetrolletjes te zien. Slechts een grote, toch wel redelijk knappe kater die al begonnen was met zichzelf te trainen. Hij was niet de enige, aangezien zijn leeftijdsgenoten dit ook al deden. "Ja, maar zo erg vind ik dat niet. Al zal het wel een hele aanpassing zijn als ik apprentice ben." En daarmee bedoelde hij dat hij vast minder eten zou krijgen. 'Word je bij de volgende ceremonie apprentice denk je?' Wolfkit knikte, haar vraag bevestigende. "Ja, dus houd maar al zeker een goed nest voor me vrij." Klonk zijn stem enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Farctate DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 15:05

Blackpaw haalde onwetend haar schouders op. "Volgende moon zal er vast al weer meer eten zijn." De laatste tijd waren er geen sneeuwstormen meer geweest en was de zon weer meer en warmer gaan schijnen. Hier en daar waren al de eerste tekenen van newleaf te zien. "Oh jeah baby, ik schop wel iemand weg van zijn nest," lachte ze. Ze wist al precies wie ze het liefst weg zou jagen: Lurkingpaw. Maar helaas verwachtte ze dat dat niet zou gaan werken. Misschien kon Wolfkit tegenover haar liggen. Daar lag nu een leeg nest. Er hing nog wel een vage geur van een poes, maar die leek moons geleden al te zijn vertrokken.



Farctate Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
Farctate DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 16:17


W O L F K I T

'Young wild & free.'
'Volgende moon zal er vast al weer meer eten zijn.' Dramatisch rolde de kater met zijn ogen en opende hij zijn bekje. "Neeee, niet nog meer eten!" Sprak hij over dramatisch uit, waarna hij zich uitschudde en even greens. "Nee hoor, dat is juist goed. Misschien dat men me dan niet meer dik noemt." Hij doelde duidelijk op het feit dat Blackpaw dat zojuist gezegd had. 'Oh jeah baby, ik schop wel iemand weg van zijn nest,' Opnieuw greens de kater even en lachte hij schor. "Ja, doe dat maar. Zeg dat een veel cooler iemand daar gaat liggen." Met een knipoog maakte hij duidelijk dat het als grapje bedoelt was... al meende hij dat laatste stukje misschien wel.. Maar goed. Rustig ging hij zitten en krulde hij zijn dikke staart om zijn poten heen. "Gaan we nog iets doen of blijven we de hele tijd bijpraten?" Klonk hij, lichtjes glimlachende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Farctate DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Farctate   Farctate Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 16:23

Blackpaw kneep haar ogen even fijn en bekeek Wolfkit nog eens goed. "Nope, ik denk dat ik je altijd dik zal blijven noemen." Ze kreeg een speelse blik in haar ogen. Wat was het toch fijn om iemand te hebben waar je gemeen tegen kon doen, maar waarbij bij allebei duidelijk was dat het als grap was bedoeld. Al leek Wolf door z'n vacht best een beetje fatsig, maar Blackpaw wist dat hij laster een geweldige warrior zou worden - een tikkie arrogant, maar geweldig. "Oh sorry hoor meneer, vervelen mijn gesprekken je?"



Farctate Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Farctate
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: