The stories that we've told



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The stories that we've told

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:39

Het witte sneeuw liep over in grijs as, zwarte lucht en donker gekleurde bomen. Een plek waar geen kat zich wilde wanen, en plek waar alleen verderf en grauwigheid te zien was. En toch hadden Walnut's pootjes haar hier heen gedragen. Uit alle verhalen die ze had gehoord van andere clangnoten had ze deze plek het meest interessant gevonden. De avonden dat ze op de achtergrond zat mee te luisteren als een oud skyclan lid vertelde, trok haar de grauwigheid het meest. De dood was iets waar niemand iets van wist, alleen dat Starclan over je zou hoeden. De poes keek om zich heen en liep langzaam voort. De hele omgeving maakte indruk op haar, niet omdat het allemaal zo verschrikkelijk was, meer omdat ze niet wist dat een plaats er zo verschroeid uit kon zien. Met glimmende oogjes keek ze haar ogen uit, eerst was ze nog opzoek geweest naar prooi, maar nu had ze de moed opgegeven want hier was geen levend wezen te zien. Walnut slaakte een zucht en ging zitten naast een oude verbrande boom die zo te zien vroeger heel groot was. Ze keek omhoog en was verwonderd om te zien dat takken de lucht niet kleurde, enkel alleen sommige as vlokjes die naar beneden dwarrelde als sneeuw.

+Creamyfrost


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 18:26

Afwezig liep hij in de richting van wat eerder skyclan territorium was geweest. Het was het gebied waar Whisperwind was geboren en hij wilde er een keer kijken. Hij wist dat het waarschijnlijk niet slim was om er heen te gaan, omdat hij er alleen nog maar meer ellende aan zou treven. Het zou hem verdriet doen, maar misschien zou het hem even afleiden van andere dingen waar hij niet aan wilde denken, maar die telkens weer in zijn kop rondspookten. Hij was afleiding nodig en hij hoopte dat daar te vinden. Zo snel hij desolate woods binnen liep werden zijn ogen groot. Alles was verschroeid en dood, bomen vermoord door vuur. Het was verschrikkelijk om te zien en hij slikte zijn tranen in. Hij was veel emotioneler de laatste tijd, door alle zorgen die hij moest dragen. Het maakte hem kwetsbaarder, al had hij dat niet bewust door. De geuren stonden hem tegen, want het rook naar de dood. Toch zette hij zijn lichaam weer in beweging en liep hij verder, want hij was er tenslotte gekomen om te kijken. Opeens drong de geur van een windclan poes zijn neus binnen, Walnutpaw? Verbaast stopte hij met lopen en knipperde met zijn ogen, want kwam hij haar nou serieus hier tegen. Nog steeds wat verbaast liep hij in haar richting en zag haar zitten onder een dode boom. “Walnut.” Hij klonk blij om haar te zien. “Wat doe jij nou hier?” Hij trippelde naar haar toe en ging verrast naast haar zitten.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 18:42

Walnutpaw staarde met betraande oogjes om hoog en liet het zicht op zich inwerken. Het was niet zo dat ze zich opeens heel emotioneel voelde, de prikkende lucht en de aswolkjes maakte haar oogjes nat. Ze krulde haar staart dichter tegen haar aan en slaakte een verbeten zucht, deze hele plek maakte meer indruk op haar dan dat ze eigenlijk zou willen. Ze wende haar hoofd af van de dode bomen en speelde wat met de dode blaadjes die zich op de grond hadden verzameld, tot ze opeen een bekende geur rook. Een geur die dit grijze beeld iets op friste. De poes keek naar het gestalte dat eraan kwam wandelen en herkende de kat als Creamypaw, een kat die ze had ontmoet bij Fourtrees. 'Walnut' Ze glimlachte, de kat leek blij haar te zien. 'Wat doe jij nou hier?' Miauwde hij terwijl de kater naast haar kwam zitten. Walnut bekeek hem even, hij zag er ouder uit, maar ook vermoeid. Op zo een jonge leeftijd al. 'hey, oh ik was nieuwsgierig. Iedereen vertelt zoveel over deze plek, zonder dat ik het ooit heb gezien,' Miauwde ze opgetogen terug, maar hield haar stem in toen ze zag dat de kat er uit zag alsof hij iets moeilijker had met het zien van de verbrande bomen. 'En jij? Ik zie dat je het hier niet echt naar je zin hebt, waarom dan toch hier komen?' De poes miauwde wat zachter, soms was het goed als je niet al te vrolijk was. Hoe langer ze naar de kater keek hoe meer ze vermoeiende tekenen ze zag, ging het wel goed met hem? 'Hm, gaat het wel?' Vervolgde ze.


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 20:25

Hij knikte begrijpelijk toen ze zei waarom ze hier was. “Dat snap ik. Whisperwind komt hier vandaan, maar ik had het nog nooit gezien, dus ik wilde het een keer met eigen ogen zien. Indrukwekkend hè?” Zijn blik gleed nogmaals over hun omgeving. “Maar dat is de voornaamste reden waarom ik hier nu sta, want erg prettig vind ik het hier niet. Het voelt naar hier.” Er liep een koude rilling over zijn rug terwijl hij dat zei. Hij hield zijn bek weer toen ze vroeg hoe het met hem ging. De vraag overviel hem en even kwam de pijn terug in zijn ogen, maar hij drukte het snel weer op de achtergrond. “Het is allemaal een beetje verwarrend. Ik heb net mijn warriornaam gekregen en ik heb meteen een apprentice onder mijn hoede gekregen. Dat is natuurlijk allemaal heel erg leuk, maar het is wel heel erg wennen. Ik kan het alleen niet delen met een goede vriendin van mij, ze is heel erg ziek omdat ze in de rivier was gevallen en ik maak me zorgen om haar. Nou is mijn tante ook nog eens leader van de riverclan geworden en ze lijkt veranderd door haar nieuwe verantwoordelijkheden. Ik heb opeens ruzie met haar en dat heb ik nog nooit met haar gehad.” Hij slikte een keer en keek naar zijn voorpoten. “Soms twijfel ik of het wel goed is wat er allemaal is veranderd, het zet alles zo op zijn kop.” Hij keek op naar Walnut met een gepijnigde blik in zijn lichtblauwe ogen.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 20:20

Walnut schrok van het verhaal dat de kat opeens bij haar neerlegde, natuurlijk was het leuk dat hij zijn warrior naam had gekregen, maar daarnaast waren er veel dingen aan de hand die minder waren. Stukken minder.  'Een warriornaam? Hoe moet ik je dan noemen nu?' Ze gaf een gemoedelijk knikje en probeerde de kat gerust te stellen, als ze hem ooit een vriend wilde noemen moest zij er ook zo goed mogelijk voor hem zijn. 'Veranderingen zijn altijd moeilijk, de een meer dan de ander.' miauwde de poes opeens een stuk serieuzer. 'Maar meestal ligt het probleem van het accepteren van een verandering,.' Ze keek Creamy aan en gaf een klein glimlachje. 'Een goede vriend die ziek is, is altijd vreselijk, maar accepteer het feit dat jij er niks aan kan doen, ik bedoel je kan niks doen zodat ze opeens beter word. Ik weet zeker dat als jij er voor haar bent en je koppie gewoon laat zien om te laten merken dat je haar niet vergeet, dat dat haar al stukken opvrolijkt.' Nu was haar glimlach groter en deed ze haar best positief te klinken. Walnut had sinds jongs af aan altijd al gehoord dat ze té positief in het leven stond, maar op dit soort momenten was dat alleen maar handig. Terwijl ze hem bestudeerde kwam  de gepijnigde blik steeds meer naar voren, iets was al een lange tijd niet goed. 'Hey, jij hebt veel te veel op die witte schouders van je of niet? miauwde ze zorgzaam.


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 20:34

Hij glimlachte naar haar toen ze vroeg hoe ze hem nu moest noemen. “Mijn warriornaam is Creamyfrost, maar je mag me ook gewoon Creamy noemen hoor.” Hij vond het lief van haar dat ze hem probeerde gerust te stellen. Hij zag het aan de manier waarop ze tegen hem praatte en naar hem keek. Het deed hem onbewust goed en dat gaf hem opnieuw de moed om door te gaan. Dat hield hem overeind de katten om hem heen, die hem steunde en om hem gaven. Hij knikte ernstig toen ze zei dat veranderingen altijd moeilijk waren, want dat waren ze zeker, helemaal als het je leven veranderde. Hij keek weer naar zijn voorpoten toen het gesprek naar Honeypaw ging. “Ik ben heel veel bij haar, elke keer wanneer ik eventjes tijd heb dan ga ik naar haar toe. Soms voel ik me schuldig over wat er met haar is gebeurd. Ze kon nog niet zwemmen en ik had het beloofd haar te leren, maar we waren er nog niet aan toe gekomen. Ik was bij haar toen ze in de rivier viel, ik had haar eruit moeten halen, maar de stroming had haar al meegevoerd.” Zijn stem trilde ietsje en er sprongen tranen in zijn ogen. Een waterig glimlachje sierde zijn lippen terwijl hij weer naar haar opkeek. “Dat maakt het moeilijk.” Toen ze vroeg of hij teveel op zijn schouders had zuchtte hij zachtjes. Ja, misschien wel, maar daar was niets aan te doen. “Ik moet een oogje op Bravesoul zijn kittens houden, ik heb een leerling onder mijn hoede, ik probeer zoveel mogelijk bij Honeypaw te zijn, ik maak me ook zorgen om mijn tante en daarnaast heb ik mijn normale warriortaken. Het is veel, maar het lukt me wel hoor.” Hij zei het wel, ook om zichzelf moet in te spreken, want soms wist hij niet helemaal zeker of hij het wel aan kon.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimema 9 feb 2015 - 18:47

Walnutpaw slikte toen ze zag dat zijn ogen vochtig werden, ze kon er niet tegen als andere katten zich niet goed voelde. Ze begreep het nooit, hoe kon alles zo slecht zijn? En ze begreep nog minder hoe ze er op moest reageren, maar op het moment liep alles vrij natuurlijk. Het gevoel dat ze hem wilde helpen werd alleen maar sterker. Ze wilde dat iedereen zo was als zij, geen zorgen. Het klonk erg egoïstisch maar dat kon Walnut niks schelen.  “Ik moet een oogje op Bravesoul zijn kittens houden, ik heb een leerling onder mijn hoede, ik probeer zoveel mogelijk bij Honeypaw te zijn, ik maak me ook zorgen om mijn tante en daarnaast heb ik mijn normale warriortaken. Het is veel, maar het lukt me wel hoor.” De poes vernauwde haar ogen even als teken van ongeloof. 'Hm, waarom moet jij op de kitten letten? Dat is toch niet jou taak? Heb je wel een uitlaat klep bij wie je je verhalen kwijt kan? Als je zo doorgaat wordt het uiteindelijk toch te veel? Geen enkele kat hoeft zo te leven, je hebt het recht om keuzes te maken Creamy' miauwde ze zacht zonder rekening te houden met zijn gevoelens. Misschien vond de kater het wel heel fijn om voor de kittens te zorgen, toch leek het haar meer een kwel.


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimema 9 feb 2015 - 19:42

Er ontstond een geforceerd glimlachje rond zijn lippen toen ze begon over de kittens. Hij probeerde niet in huilen uit te barsten, maar dat was nog niet zo makkelijk. “Ik heb het aan Bravesoul beloofd, als hij naar starclan zou gaan dan zou ik op zijn kittens passen. Ik ben niet voor niets pleegvader van ze geworden, dus ergens is het wel mijn taak. Ik vind het altijd leuk om bij kittens te zijn, maar het doet me pijn als ze bot tegen mij doen. Ze hebben het moeilijk dat hun vader er niet meer is en ik hoop dat ze mij op een dag leren accepteren.” Hij slikte en keek Walnutpaw aan. “Ik kan altijd met Whisperwind praten en met Butterstar. Ik kan mijn verhaal wel kwijt, maar ik wil er eigenlijk niemand mee belasten.” Hij zuchtte en glimlachte nogmaals naar haar, maar dit keer was het een gemeend glimlachje. “Ik wil jou er ook niet mee belasten. Je hebt inderdaad recht om keuzes te maken, maar sommige keuzes doen anderen pijn en die keuzes wil ik niet maken, want ik wil niemand pijn doen.” Zijn blik gleed naar de lucht, waar hij een tijdje bleef hangen. Een afwezige en verdrietige gloed in zijn lichtblauwe ogen.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 12:10

“Ik wil jou er ook niet mee belasten. Je hebt inderdaad recht om keuzes te maken, maar sommige keuzes doen anderen pijn en die keuzes wil ik niet maken, want ik wil niemand pijn doen.” Dit zette haar aan het denken, belastte hij haar hier mee? Wanneer was je belas met iets? De poes schudde lichtjes haar kopje. 'Ik denk juist dat je mensen er mee belast als je net alsof doet of alles goed gaat, is dat niet het zelfde als liegen?' Een beetje ongemakkelijk schoof ze haar pootjes heen en weer. Had zij het recht wel om dit te zeggen aangezien zelf nog nooit in zo een situatie had gestaan zoals de kater zelf. 'Dierbare willen toch weten wat er gaande is? Dat is een eed van vriendschap, vind ik.' Stamelde ze nog steeds een beetje uitproberend. Ze wilde de kat niet kwetsen, niet nu hij in zo een staat was. Walnut keek met een wazige blik in haar ogen naar de kat, ze had verdriet nog nooit van zo dichtbij meegemaakt. Ze wist niet zo goed wat ze moest voelen, en wat ze wilde voelen. Maar ze kreeg de wazige blik niet uit haar ogen, het deed haar iets. De pijn waarmee de ander leed


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 17:26

Hij haalde even gefrustreerd zijn schouders op. “Ik weet niet of het beter is om ze er niet mee te belasten, maar anders gaan ze zich alleen maar zorgen maken. Ik vind het geen liegen, want ik vertel het gewoon niet. Ik vertel geen dingen die niet bestaan, het enige wat ik doe is dingen verzwijgen.” Nee, hij vond het niet leuk om zijn bek te houden, maar anders deed hij andere katten pijn. Hij woog dan het één tegen het andere af en vond het erger om dierbaren pijn te doen. “Soms is de gezondheid van vrienden belangrijker dan je eigen problemen. Ze zouden er over na gaan denken als ik het ze zou vertellen en misschien worden ze er zelfs onoplettend van. Wat als één van mijn vrienden voor een monster loopt, omdat ze nadenken over wat ik heb verteld?” Hij schudde vastberaden zijn kop. “Nee, ik houdt het dan liever voor me.” Ja, soms dacht hij ver, misschien wel te ver. Er speelde vaak doemscenario’s in zijn kop af en daar kon hij niets aan doen, maar die teisterden hem. Die lieten hem dingen verzwijgen, waardoor hij er mee rond bleef lopen.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 12:18

Walnut wilde er weer iets op terug zeggen, ze wilde zijn argumenten neerleggen, maar de poes bedacht zich en sloot haar bekje weer. Waarschijnlijk zou hij zich er niet beter door voelen, de kat was dan ook zo anders dan zijzelf. Ze slaakte een klein zuchtje en tikte met het puntje van haar staart de kat aan. 'Wil je iets leuks doen?' Miauwde ze met een klein glimlachje. Het zou goed voor hem zijn als hij zich kon afleiden, even niet denken aan de problemen die hem achtervolgde, zich lostrekken van nu. De poes sprong op en keek met flikkerende oogjes naar de omgeving om haar heen, het zou beter zijn om deze plek te verlaten, aangezien het niet heel vrolijk was. Nu ze zo voel energie op stond voelde ze zich opeens wel heel stom. Ze wist helemaal niet wat ze moesten doen. Iets leuks...leuk....hmm.. Walnut ging weer zitten en keek met een domme grijns naar Creamyfrost. 'Wil je me leren vissen?' Kwam er opeens uit. Ze had altijd al willen leren vissen, helaas kende ze nooit iemand die dat kon. Gelukkig kon Creamy het waarschijnlijk wel, hij was een Riverclanner nota bene.


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 15:39

Ze probeerde het gesprek een andere kant op te sturen, dat had hij meteen door toen ze vroeg of hij iets leuks  wilde doen. Hij glimlachte dankbaar naar haar, waarschijnlijk was dat een heel goed idee. Het zou zijn aandacht afleiden en dat had hij nodig. “Dankjewel.” Zijn stem klonk warm toen hij dat zei. Hij lachte zachtjes toen ze vroeg of hij haar wilde leren vissen. “Natuurlijk, maar dat is wel lastig in leafbare. De vissen zwemmen dan heel diep door de kou.” Hij keek haar aan. “Maar we kunnen het wel proberen. Weet jij een klein stroompje in de buurt?” Hij wilde het haar best leren, met alle liefde. Vissen was alleen niet makkelijk, zeker nou niet. Gelukkig was het te warm voor een laagje ijs en was het water niet bevroren. Er lag dan wel een laagje sneeuw, maar ijs stond alleen op de stilstaande plassen, stromend water was niet bevroren.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 16:09

Haar ogen begon te fonkelen toen ze hoorde dat hij het haar graag wilde leren, mooi!
'Maar we kunnen het wel proberen. Weet jij een klein stroompje in de buurt?” Walnut vernauwde haar oogjes terwijl ze nadacht, wist ze een plek waar ze konden vissen? De poes keek de verte in, proberend haar gedachte op orde te stellen, gedachte over verschillende riviertjes. 'Er is hier eentje vlakbij,' Miauwde ze toen zachtjes. Doordat ze meestal op pas was, wist ze eigenlijk bijna elk mooi plekje wel, zo ook een riviertje. Opgetogen sprong de apprentice op en glimlachte ze naar Creamy 'Eerst maar eens weg van deze plek,' Nadat ze dat gezegd had spurtte ze weg. Rennen was één van haar favoriete dingen en ze deed het dan ook vaak. Hierdoor werd ze al op jonge leeftijd erg snel gevonden. Met de blazend in haar vacht keek ze om zoekend naar de kat, hij wist vast wel dat hij haar moest volgen, en als ze goed keek zag ze ergens tussen de verbrande een witte vacht rennen. Mooizo


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 19:27

Hij lachte zachtjes toen ze enthousiast reageerde en zei dat ze eerst weg moesten van deze plek. “Dat vind ik een goed idee.” Hij sprong overeind toen ze wegrende en rende achter haar aan. Ze was snel, veel sneller dan hem. De specialiteit van de windclan en hij verbaasde zich erover. Hij was ook niet langzaam, maar Walnutpaw hield hij niet bij, gelukkig was haar geur makkelijk te volgen. Hij hield zijn bek open en volgde haar geur terwijl ze in de richting van de rivier liep. Hij was benieuwd waar de rivier zat, want hij was nog nooit op deze plek geweest. Ergens maakte dat hem zenuwachtig, maar ook wel weer nieuwsgierig.  



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:05

Walnut genoot van de wind in haar kop en rende stevig door, ze wilde dat het riviertje verder weg lag, dan zou ze langer door kunnen rennen. Helaas arriveerde ze er sneller dan ze wilde en moest erg haar best doen om niet het water in te kukelen dat met een stevige stroming het blauwe spul voortbracht. 'Tadah!,' Glimlachte ze terwijl de poes haar staart rond haar poten had gekruld en met een verwonderende blik naar het water keek. Hier zou vast wel wat vis in zitten toch? Ze liep voorzichtig naar de kant en boog een beetje voorover om zo te kijken of ze al wat kon zien. Met een speelse blik op haar gezicht stak ze er een pootje in, maar trok deze snel terug toen ze voelde hoe koud het water wel niet was, daar zou ze liever niet in willen vallen.


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 13:41

Hij kwam naast haar tot stilstand en glimlachte naar haar. Hij ging naast haar zitten en keek met een grijns toe hoe ze haar poot in het water stak. “Koud hè?” Ook hij krulde zijn staart rond zijn poten. “Helemaal in leafbare, dan moet je echt opletten dat je je poot niet bevriest.” Hij knikte naar het water en keek haar toen aan. “De vissen zwemmen dieper als het water koud is. We moeten dus echt geluk hebben als er vissen bij het wateroppervlak komen, maar die zullen er vast zijn.” Hij liet even zijn poot in het water hangen, maar haalde hem er toen weer uit. “Het is eigenlijk een kwestie van geduld en razendsnel reageren. Je moet de vis uit het water scheppen met je poot, maar hij moet je niet voelen bewegen want dan komt hij niet in de buurt van je poot. Je moet dus doodstil blijven zitten.”



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 18:13

“Helemaal in leafbare, dan moet je echt opletten dat je je poot niet bevriest.” Ze keek hem met verschrikte ogen aan. 'Zijn er echt katte wiens hun poot is bevroren?' Miauwde ze ongelovig. De poes keek met grote ogen naar het water en grinnikte toen een beetje dommig. Het was best creepy om te bedenken dat het sierlijke water je echt iets aan kon doen. 'Ik wil er niet aan denken hoeveel katten al verdronken zijn...' Ze drukte haar staart nog dichter tegen haar aan om de kou tegen te gaan. “Het is eigenlijk een kwestie van geduld en razendsnel reageren. Je moet de vis uit het water scheppen met je poot, maar hij moet je niet voelen bewegen want dan komt hij niet in de buurt van je poot. Je moet dus doodstil blijven zitten.” In een sluipende houding sloop ze dichter naar de water rand toe, heel voorzichtig liet ze haar pootje in het water glijden glimlachte vol zelfvertrouwen naar de kat. Ze was blij dat ze nieuwe dingen kon leren, ze was blij dat ze Creamy had ontmoet.



The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 11:32

Even werd zijn blik ernstig toen ze haar vragen stelde. Meteen flitste het beeld van Honeypaw weer door zijn kop en hij slikte. Ook het verhaal van Whisperwind over haar broertje die verdronken was schoot door zijn gedachten, maar hij schudde het allemaal snel weer van zich af. Hij wilde niet dat Walnutpaw doorkreeg dat ze met die opmerkingen zijn verdriet terugbracht. Dus knikte hij snel. “Ja, ik heb het ook wel eens gehad. Het is niet dat je poot er dan afvalt hoor, maar dat voelt heel gek. Eerst zit er dan geen gevoel meer in en daarna gaat het heel erg pijn doen en tintelen. Dat duurt eventjes en dan is het weer normaal. Je hebt dat vooral als je je poot te lang in koud water houdt om een vis te vangen, dus als je voelt dat je poot heel koud wordt dan hem er gewoon weer uit halen hoor.” Soms was het nodig om heel lang te wachten, zeker als het koud was. Hij had er alleen geen zin dat Walnutpaw kou moest lijden, want dat was niet nodig. Het was de bedoeling om het haar te leren en niet om iets te vangen. Op de andere opmerking van Walnut reageerde hij niet, bang dat zijn stem weer zou trillen. Hij keek toe hoe ze haar poot in het water hing. Hij bewoog zijn oren en keek geconcentreerd van haar poot naar het water en weer terug. “Het water mag niet rimpelen, want dan beweeg je een beetje en jaag je de vis weg. Het water moet echt helemaal stil blijven kabbelen, zonder rimpeling.” Hij keek haar even aan, voordat zijn blik weer naar het water ging. “En echt Walnut, als het te koud wordt moet je je poot eruit halen.” Vervolgde hij rustig, maar wel duidelijk. Hij wilde echt niet dat ze doorging terwijl haar poot bevroor. De huid van windclan katten was waarschijnlijk dunner dan die van hem. Hij was gewend aan het koude water en zelf voor hem was het elke keer weer een schok om zijn poot in het koude water te steken.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
The stories that we've told DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 10:00

Walnut vernauwde haar ogen ietsjes toen ze zijn ernstige blik zag, een gevoelige snaar? Wauw echt goed in opvrolijkne was ze niet, maar ja ze probeerde het tenminste. En heel erg leek het niet, want al snel keek hij weer normaal. Mooi. "Ja, ik heb het ook wel eens gehad. Het is niet dat je poot er dan afvalt hoor, maar dat voelt heel gek. Eerst zit er dan geen gevoel meer in en daarna gaat het heel erg pijn doen en tintelen. Dat duurt eventjes en dan is het weer normaal. Je hebt dat vooral als je je poot te lang in koud water houdt om een vis te vangen, dus als je voelt dat je poot heel koud wordt dan hem er gewoon weer uit halen hoor.” Haar gezicht was naarmate het verhaal veranderd in een ongelovige, pijnlijke blik. Ze tuurde naar het water en toen naar haar poot die ze snel weer uit het water trok. "Het water mag niet rimpelen, want dan beweeg je een beetje en jaag je de vis weg. Het water moet echt helemaal stil blijven kabbelen, zonder rimpeling.” Ze glimlachte dankbaar naar hem, 'oke dan,' miauwde ze stil, bang dat ze anders vissen weg zou jagen. Langzaam stak de poes haar poot erin, zo langzaam dat ze de neiging had hem er weer uit te trekken omdat ze de kou al voelde snijden. Toen hij er eenmaal in zat, wende ze een beetje aan de kou. Gelukkig was het niet zó koud dat je helemaal niks kon. De apprentice richte haar ambere blik op het water om te kijken of ze een rimpeling kon ontdekken, maar doordat ze zo aan het opletten was had ze niet doorgekregen dat ze haar staart het water in had laten glijden. Ze schrok toen ook toen ze de rimpelingen zag. 'huh?' miauwde ze verbaasd, en keek met serieuze blik naar Creamy. Haar domme fout nog steeds niet opmerkend.


The stories that we've told 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The stories that we've told 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The stories that we've told   The stories that we've told Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 20:38

Hij zag aan haar blik dat hij de spanning opgebouwd had, dat was nou ook weer niet helemaal de bedoeling geweest. Het betekende wel dat hij het duidelijk gemaakt had, dat was ergens dan wel goed. Tenminste dat dacht hij. Hij knikte haar bemoedigend toe en wachtte totdat ze haar poot weer in het water hing. Hij bewoog zijn oren en keek naar het water. Plots ontstond er een rimpeling in het water en hij keek op naar Walnutpaw. Meteen viel zijn blik op haar staart die ook in het water hing. Zijn mondhoeken trilden, omdat hij moeite had om zijn lachen in te houden. Hij gaf haar een plagerig stootje met zijn poot tegen haar schouder. “Je staart is in het water gegleden gekkie.” Er brak een grijns op zijn gezicht door.



I'm hunting with StarClan
The stories that we've told R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The stories that we've told
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: