Everyone wants to rule the world (open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Everyone wants to rule the world (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Everyone wants to rule the world (open)   Everyone wants to rule the world (open) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:08

Een koude rilling kroop over de grijze kattin's rug wanneer de wind voor de zoveelste keer in haar gezicht sloeg. Tussen haar kaken hing een broodmagere veldmuis die voor een volwassene kat nog geen mond vol zou zijn. De zilveren tabby keek rustig om zich heen.Rustig ging de kattin zitten en liet de veld muis vallen,Ze wist niet dat jagen zo moeilijk was,Toch was ze blij dat ze iets gevangen had,Tevreden keek ze omzich heen het ging best goed met haar,trainen ging goed geen ruzies,Een onbekende geur trok haar aandacht,Snel stonden haar oren in haar nek,Ze moest haar prooi beschermen 'Hallo?!' siste ze hevig,Ze zal laten zien wat ze waard is.

open~


Everyone wants to rule the world (open) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Everyone wants to rule the world (open) DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Everyone wants to rule the world (open)   Everyone wants to rule the world (open) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:11

Blackpaw stapte uit de bosjes vandaan. Ze had het nog warm van het trainen, maar wist dat dat over enkele momenten voorbij zou zijn. Dan zou ze weer staan rillen van de kou. "Hee," mauwde ze naar de poes voor haar. Ze herkende haar als Heartpaw, maar nooit had ze echt een gesprek met haar gevoerd. Des te meer reden om dat nu eens te doen, dacht ze opgewekt. Ze zag het muisje in de bek van de apprentice, en knikte complimenterend. "Goed gedaan, zeker nu."



Everyone wants to rule the world (open) Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Everyone wants to rule the world (open)   Everyone wants to rule the world (open) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:18

"Hee," miauwde een bruine tabby die de bosjes uit gestapt kwam,De poes werd rustig een knikte naar de poes,Iets jonger dan zij zelf,Heart had haar wel eens gezien in de apprentice den maar nooit echt aangesproken,Blackpaw was haar naam toch?"Goed gedaan, zeker nu."miauwde de bruine tabby complimenterend,Verlegen keek de zilveren poes naar het muisje,'Oh humm..Bedankt ja jagen is best moeilijk' lachte ze vriendelijk naar de poes,Kalm ging ze zitten en keek de poes afwachtend aan'Dus blackpaw hoe gaat het met je?'


Everyone wants to rule the world (open) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Everyone wants to rule the world (open) DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Everyone wants to rule the world (open)   Everyone wants to rule the world (open) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:23

De poes leek wat onzeker en keek weg. Een vriendelijke glimlach verscheen op Black's gelaat. Het was nergens voor nodig dat Heartpaw verlegen was. "Gaat goed!" mauwde ze vervolgens. "Ik heb net lekker getraind. En jouw dag?" Blackpaw bleef heen en weer lopen. Het moest er vast raar uitzien, maar ze wilde voorkomen dat ze snel afkoelde. Het was wel fijn om het weer eens echt lekker warm te hebben.



Everyone wants to rule the world (open) Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Everyone wants to rule the world (open)   Everyone wants to rule the world (open) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:32

Een vriendelijke glimlach verscheen op Black's gelaat.Blackpaw zach er vriendelijk uit,De poes lachte terug en stond een beetje steviger,"Gaat goed!" mauwde ze vervolgens.'Fijn' mauwde de zilveren poes rustig,"Ik heb net lekker getraind. En jouw dag?" de poes hoefde niet lang na te denken over een antwoord'Nou ik heb de heledag geprobeerd te jagen' sprak de zilveren poes kalm  Blackpaw bleef heen en weer lopen,De poes keek haar even raar aan maar begon al snel zachtjes te lachen,


Everyone wants to rule the world (open) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Everyone wants to rule the world (open) DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Everyone wants to rule the world (open)   Everyone wants to rule the world (open) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 15:27

Blackpaw knikte begrijpend. "Ja.. Het zijn moeilijke tijden nu. Maar helaas kan ik nog niet echt jagen, en ik heb er nauwelijks de tijd voor. Dauntrose, mijn mentor, peigert me echt af." Ook nu was ze weer onwijs moe van de uitputtende training. "Ik vind het zo raar dat ik je nog nooit eerder heb gesproken," grinnikte Blackpaw. "We zijn ongeveer even oud, en toch heb ik je nooit in de nursery gezien. Ken ik misschien familie van je?"



Everyone wants to rule the world (open) Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everyone wants to rule the world (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: