Fresh air - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fresh air

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:39

zodra ze zijn vacht langs de hare voelde strijken versloomde ze haar pas. "Walnut" de poes reageerde niet en bleef door lopen, "het is helemaal niet goed en dat weet jij ook wel," ze slikte en keek vanuit haar ooghoeken naar de kat. Natuurlijk wist ze dat het daar niet door kwam. Het had haar gewoon laten schrikken dat ze zelfs al duizelig werd van een vogel, ze was zwakker dan ze dacht. "Je hoort niet duizelig te worden van het geluid van een vogel," nog steeds antwoorde ze niet. In haar hoofd wist ze al wat de wond op haar had betekend het moment dat het gebeurd was. Als ze snel liep werd ze duizelig, door hard geluid werd ze duizelig en door te rennen viel ze bijna flauw. De apprentice ging nog slomer lopen en stond bijna stil tot ze uiteindelijk ging zitten. Ze kon dit tempo niet eens lang volhouden! Walnut wist dat de duizeligheid weg zou gaan, niet helemaal, maar bij de kleine dingen wel. De vraag was alleen of ze ooit weer op haar geliefde tempo kon rennen. Die vraag was waarom ze vermeed toe te geven pijn te hebben, het maakte haar wanhopig. Ze krulde haar bruine staart om haar poten heen en had moeite niet wanhopig over te komen. De tranen achter haar ogen prikte, maar ze hielde ze weg door met iets meer te knipperen. Zelf had de poes nooit van zeikerende poezen of katten gehouden, ze leken altijd maar om aandacht te vragen. Dan zou ze zeggen:' life goes on, of het komt goed." Nu pas had ze in de gaten dat ze al die tijd fout had gezeten. I-ik ben bang,' met natte ogen keek ze de kater aan. Alleen zijn blik al stelde haar iets geruster.


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 12:00

Het baarde hem alleen nog maar meer zorgen toen ze niet reageerde. Toen hij merkte dat ze haar pas vertraagde volgde hij haar voorbeeld, om precies naast haar te kunnen lopen. Zijn oren bewogen wat ongemakkelijk, omdat ze nog steeds geen antwoord gegeven had. Hij ging naast haar zitten met zijn staart ietsje achter haar en slikte een keer. Hij zag aan haar dat ze bijna in huilen uit zou barsten en het deed hem altijd pijn wanneer anderen verdriet hadden. Eigenlijk vond hij het verschrikkelijk. Ze probeerde de tranen te verbergen, maar doordat ze meer met haar ogen begon te knipperen had hij het allang door. Toen ze dan eindelijk haar emoties aan hem liet zien, werd zijn blik zacht en warm. Hij sloeg zijn staart helemaal om haar heen en knikte meelevend. “Dat kan ik heel goed begrijpen.” Zei hij toen zacht. “Je bent bang dat je straks niet meer kan rennen is het niet?” Hij wreef even zijn wang troostend langs die van haar, voordat hij haar weer aankeek. “Ik kan heel goed begrijpen dat je bang bent Walnut.” Ondanks dat het hem pijn deed om haar verdriet te zien probeerde hij er alles aan te doen om haar gerust te stellen, maar hij was wel eerlijk. Hij zou niet zeggen dat alles wel goed kwam, want dat wist hij ook niet.



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 17:48

De kater kwam naast haar zitten en al snel voelde ze de warmte van zijn staart om haar heen. “Dat kan ik heel goed begrijpen.” Miauwde hij zacht. Alleen de woorden al liet haar kalmeren, ze dacht terug aan wat haar moeder ooit had gezegd, 'verdriet is iets wat je moet delen om het minder te laten worden,'. Nu pas begreep ze wat haar moeder er mee had bedoeld. “Je bent bang dat je straks niet meer kan rennen is het niet?” Haar pupillen vergoten zich bij zijn woorden, zo klonk het allemaal heel dicht bij. Walnut sloot haar ogen en was blij dat de kater liet merken dat hij er voor haar was, zijn vacht streek langs die van haar en dat maakte haar geruster. “Ik kan heel goed begrijpen dat je bang bent Walnut.” De poes opende haar ogen weer en slaakte een kleine zucht. 'Dankje Cream,' spinde ze zacht maar hoorbaar. Walnut vond zichzelf niet iemand die midden in een afspraak met iemand begon te snotteren, vrolijk en gek waren haar karaktereigenschappen. Niet dit hoopje dat ze nu was. Hoe meer ze er aan dacht hoe meer de tranen uiteindelijk begonnen te lopen. Ze keek de kater aan en drukte haar snuit in zijn vacht terwijl ze zijn geur in haar opnam. Het was fijn om te weten dat iemand je steunde zelfs in je meeste zwakke staten. Zo iemand was Creamy.


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 19:53

Hij liet haar haar kop in zijn vacht duwen en legde zijn eigen kop zachtjes op die van haar. “Het is niets.” Wimpelde hij haar bedankje weg. Wat voor anderen misschien niet vanzelfsprekend was, was in zijn ogen doodnormaal. Zijn gedachtegang liep soms anders dan andere katten en die konden hem dan niet volgen. Vaak werd er niet begrepen hoe hij zo meelevend en vriendelijk kon zijn, de goedzak van de Riverclan. Misschien was hij wel te naïef, maar op anderen momenten kon hij weer heel wijs uit de hoek komen. Hij was gewoon zichzelf en dat maakte hem anders. “Het is goed om over je angsten te praten, wanneer je dat niet doet worden ze vaak alleen maar groter.” Hij haalde zijn kop weer van die van haar en keek omhoog naar de lucht. “Mijn moeder zei altijd dat angst niet bestaat om het te verbergen, maar om het te accepteren en je sterker te maken.” Hij keek weer opzij naar Walnutpaw.



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 17:31

“Het is niets.” Opeens had ze door wat ze aan het doen was en zette ze snel een stap achter uit. Snel haalde ze haar poot langs haar ogen en keek ze beschaamd naar de kat. 'Dankje, t gaat wel weer,' miauwde ze zelfverzekerder. “Het is goed om over je angsten te praten, wanneer je dat niet doet worden ze vaak alleen maar groter.” Walnut keek naar de grond en knikte. 'Gelijk heeft ze,' De kat keek naar de lucht en ze volgde zijn blik naar de witte wolkjes die langzaam voorbij dreven. “Mijn moeder zei altijd dat angst niet bestaat om het te verbergen, maar om het te accepteren en je sterker te maken.” Een waterig maar gemeende glimlach brak door op haar snoet, zijn woorden haalde het vertroebelende zicht weg. Rennen was niet alles wat ze had, maar wel een van haar grote liefdes. Voor nu zou ze de gedachte maar naar achter drukken, het probleem was al wel kleiner. Of eigenlijk het gevoel dat het probleem met zich mee bracht was kleiner. Walnut keek opzij en keek dankbaar naar de lichtblauwe ogen. 'Mijn hoofd doet pijn,' Miauwde ze grinnikend. 'Misschien is het toch nog te vroeg om op pad te gaan,' miauwde ze met een tevredenheid in haar stem. Ze had het net uitgehuild en dat luchtte op, ze zou het moeten accepteren.

~Zag pas net dat ik in me eerste post + 'CreamPypaw' had geschreven xD


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 19:00

Hij zag haar schaamte, maar hij besloot om er niet op in te gaan. Hij wilde haar niet weer verlegen maken door een domme opmerking.  Dus hield hij zijn bek en knikte enkel met een klein glimlachje rond zijn lippen. Hij was even met zijn kop bij zijn moeder, maar toen ze zei dat ze pijn had keek hij haar weer aan. Er trok een ernstige frons in zijn gezicht en hij stond op. “Dan is het inderdaad verstandiger om terug te gaan. Ik loop met je mee.” Zijn lichtblauwe ogen stonden begrijpend en meelevend. “Dan spreken we weer een keer af wanneer je je beter voelt.” Hij knikte naar Windclan territorium. “Ga jij voor, dan volg ik je het eerste stuk.” Ze moesten de rotsen weer af en op die manier kon hij haar beter in de gaten houden. Hij wilde het kunnen zien als ze last kreeg van de duizeligheid.

[Haha geeft niet, ik snapte het zo ook wel =P ]



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 8:31

“Ga jij voor, dan volg ik je het eerste stuk.” Ze knikte en begon zich met kleine stapjes door de rotsen heen te bewegen. Ze was blij dat Creamy mee wilde, een of andere manier wilde ze niet denken aan het feit dat ze zometeen weer zou moeten wachten tot ze hem zou zien. "Je mag ook naast me lopen hoor," miauwde ze, terwijl ze met een flauw grijnsje achterom keek. De kater was zoals altijd weer bezorgd en liep nu achter haar om te kijken of ze niet flauw viel. "Ik val niet opeens van m'n stokje hoor," ging ze verder terwijl ze haar pas inhield om naast hem te lopen. Walnut wilde het hebben over iets leuks, iets wat ze graag wilde weten van de kat. "Wat is het domste wat je ooit gedaan hebt?" vroeg ze dan maar. Het was altijd leuk om te horen wat andere katten deden, en dan niet de gewoonlijke dingen zoals jagen, maar de specialen moment die je nooit vergeet, omdat het mooi, dom of raar is. Gewoon dat.


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 12:46

Het eerste stuk liep hij achter haar, maar toen ze vroeg of hij naast haar wilde komen lopen aarzelde hij eerst, maar naar haar volgende opmerking versnelde hij zijn pas iets. “Oké dan.” Hij glimlachte naar haar, maar zijn glimlach verwaterde toen ze haar vraag stelde. Ze wilde vast niet horen wat hij nou ging zeggen, waarschijnlijk was het een vraag geweest om te kunnen lachen. Toch was het het eerste wat in hem opkwam en het was zeker niet het leukste. Hij besloot om eerlijk te zijn en het te vertellen, ook al zou het zeer waarschijnlijk meteen weer de sfeer verpesten. “Het domste wat ik ooit gedaan heb is als jonge kitten het kamp uit sluipen en daarbij een Rogue tegen het lijf te lopen. De Rogue die mijn moeder vermoord heeft.” Hij staarde even voor hem uit, maar daarna keek hij haar weer aan. “Maar dat wilde je vast niet horen.” Fluisterde hij zachtjes. “Ik ben een keer uit een boom gevallen terwijl Whisperwind nog zo goed had uitgelegd hoe het moest, simpelweg omdat ik niet oplette. Ik ben ook een keer van een steen gevallen midden in de rivier, dat was ook niet zo handig.” Hij probeerde het gesprek snel weer een andere wending te geven, hopend dat hij het niet al verprutst had.



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 maa 2015 - 21:04

Zijn glimlach verdween, ze had een verkeerde vraag gesteld, maar liet de kater spreken. “Het domste wat ik ooit gedaan heb is als jonge kitten het kamp uit sluipen en daarbij een Rogue tegen het lijf te lopen. De Rogue die mijn moeder vermoord heeft.” Ze bleef even staan en keek met medelijden naar de kat, maar schoof snel die blik van haar snoet en gaf een zachte glimlach terwijl ze weer door stapte. 'Het is lang geleden toch? En als het dom is om uit het kamp te sluipen als kitten, zijn alle katten dom. En dan ben ik de 'queen of stupidness', Ze grinnikte, maar haar warme blik was nog steeds te zien. “Maar dat wilde je vast niet horen.” De poes haalde haar schouders op en vertraagde haar pas weer om naast de kater te lopen. 'Ik vroeg wat het domste was, als jij dat vind was dat precies wat ik wilde horen. Ik wil jou leren kennen, niet een of andere kat die net alsof doet.' Miauwde ze met een glimlach. Ze was blij dat hij zijn gevoelens met haar deelde, het overtuigde haar dat ze wat voor hem betekende en dat hij haar vertrouwde. “Ik ben een keer uit een boom gevallen terwijl Whisperwind nog zo goed had uitgelegd hoe het moest, simpelweg omdat ik niet oplette. Ik ben ook een keer van een steen gevallen midden in de rivier, dat was ook niet zo handig.” Walnutpaw lachte en drukte haar schouder tegen de zijne. 'Domme dingen zijn leuk om te horen, of niet, maar van alle domme dingen leer je iets. Al is dat denk ik niet helemaal waar want dan zou ik nu toch echt super slim moeten zijn...' Ze stak haar tong uit en trippelde weer voor hem uit. Hun gesprekken leken nooit echt vast te lopen, alsof ze elkaar al jaren kende.


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 11:53

Hij keek haar aan en knikte toen ze vroeg of het lang geleden was. “Ja dat wel en misschien zijn katten soms wat te nieuwsgierig aangelegd.” Haar warme blik liet hem glimlachen. Al zou hij zich altijd schuldig blijven voelen over de dood van zijn moeder het was veel minder pijnlijk als toen hij een kitten geweest was, hij had het leren accepteren. Ja, het was zijn schuld geweest en het was dom geweest, maar hij had toch met dat besef verder gemoeten. Toen lachte hij zachtjes en schudde zijn kop. “Jij bent niet dom Walnut.” Het kwam recht uit zijn hart en dat was ook echt aan zijn woorden te horen. Hij wende zijn blik van haar af toen ze zei dat ze hem beter wilde leren kennen. “Ik weet niet of je nou blij moet worden van mij, maar je mag alles vragen want ik heb geen geheimen.” Hij zou geeneens geheimen kunnen hebben want hij was veel te eerlijk. Het was direct aan hem te zien als hij wat verzweeg, ook al deed hij nog zo zijn best om dingen te verzwijgen. Hij wilde anderen niet belasten met zijn problemen, maar dat was moeilijk als je een open boek was. “Van domme dingen leer je inderdaad. Ze drukken je weer even met je neus op de feiten, waardoor je na gaat denken over dingen die zo vanzelfsprekend lijken.” Hij keek haar weer aan. “Je doet ervaring op en dat is belangrijk.” Zijn oren bewogen even voordat hij verder sprak. “En Walnut je moet niet zo kleinerend over jezelf zijn, want je bent slim.” Even gleed zijn blik over haar lijf voordat de blik in zijn lichtblauwe ogen in die van haar gleed. “Gaat het nog goed?” Vroeg hij toen omdat ze al een stuk opgeschoten waren. Misschien moesten ze even stoppen als ze zich weer duizelig begon te voelen, maar het leek mee te vallen. Tenminste dat hoopte hij.



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 17:27

Ze hoorde hem vragen of het goed met haar ging. Met een glimlach draaide de poes zich om en knikte. Het ging beter met haar dan eerst, nu ze haar vriend had gezien en weer een beetje vrij uit kon lopen voelde ze zich al een stuk beter dan eerst. Praten hielp dus echt. 'Het gaat prima,' Miauwde ze terwijl ze even stil zat om te rusten. Sommige katten zeiden dat ze geen vrienden nodig hadden dat ze het zelf wel konden. Walnut gaf die katten groot gelijk, maar als ze vanuit haar ooghoeken naar Creamyfrost keek wist ze dat het beter was als je wel vrienden had. Je kon misschien dan wel zelf alles aan, maar vrienden of geliefden maakte het toch een tikje beter. Veel beter. Een beetje dromerig volgde de poes zijn bewegingen, en ergens voelde ze een steek van ergernis. Ze wilde dat hij in de Windclan had gezeten, dan hadden ze elkaar nog vaker kunnen zien en was het ook geen taboe geweest om. Om wat eigenlijk? Zo af te spreken? Een beetje kletsen? Of? Ze schudde haar kopje bij die gedachte en sprong weer op. Nope, zo mocht ze niet denken, het was niks voor niks een taboe. Toch kon ze het niet laten om nog een blik naar de kater te werpen. 'Kom sloompie!' miauwde Walnut snel voordat ze weer gevangen werd in het moment. Een paar tellen later sprong ze alweer over het veld heen.


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 19:28

Hij keek haar iets wat argwanend aan toen ze zei dat het prima ging. Toen haalde hij lichtjes zijn schouders op en besloot er maar van uit te gaan dat dat de waarheid was. Hij had haar duizeligheid best verontrustend gevonden, maar nou hij zo eens naar haar keek leek het inderdaad wel goed te gaan. Dus liet hij het van zich afglijden en trippelde weer achter haar aan toen ze weer begon te lopen. Hij had de afwezige blik in haar ogen wel opgemerkt en hij vroeg zich af waar ze over had zitten nadenken. Zou het over hem gaan? Hij had zin om te snuiven om die domme gedachten, dacht hij nou echt dat hij zo belangrijk was. Waarschijnlijk dacht ze heel ergens anders aan, ach ja hij zou er nooit achter komen. Hij ging het niet vragen want dat vond hij maar opdringerig. Hij besloot te glimlachen en achter haar aan te rennen. “Ik kom al.” Riep hij achter haar aan terwijl hij probeerde naast haar te rennen. “We zijn er bijna.” Merkte hij toen iets wat teleurgesteld op. Hij zou niet over de grens kunnen lopen, daar zouden ze afscheid moeten gaan nemen van elkaar.



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air - Pagina 2 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 12:16

“Ik kom al.” ze glimlachte zonder dat hij het kon zien en wachtte tot de kat naast haar liep. Tot haar ergenis liepen ze de velden al uit en waren ze bijna bij de borders van de Windclan, daar zou Creamy moeten stoppen, helaas. “We zijn er bijna.” Miauwde de witte kater toen. Walnut hoorde een kleinte teleurstelling achter zijn stem en vanuit haar ooghoeken keek ze hem aan. Vond hij het ook jammer? Of verbeelde ze zich dingen? De poes knikte op zijn opmerking en na een paar stappen rook je al sterk de geur van Windclan. Ze stopte met lopen en draaide zich om zodat ze Creamy aan kon kijken. 'Nou, ehm doei?' Grinnikte ze wat sullig, maar haar ogen stonden vriendelijk en warm. Eigenlijk zou ze hem ook nog moeten bedanken voor de hulp, maar dit keer wilde ze het bij een normaal en simpele doei houden. Al wilde Walnut niet denken dat ze zometeen weer een tijd moest wachten totdat ze de kat zou zien. Ze wilde niet zien hoe hij zou weg lopen naar zijn eigen clan, eigen vrienden. Een steel van jaloezie ging door haar heen en ze schrok zelf van haar gedachtes. Wat was ze nu toch ook aan het denken? Over een week zou ze hem weer zien, dat was meer dan genoeg, meer had ze niet nodig.


Fresh air - Pagina 2 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 15:17

Hij stopte met lopen toen de denkbeeldige grens voor hen verscheen. Hij vond het vervelend om haar verder alleen te moeten laten, maar het was niet anders. Zowel de Windclan als de Riverclan zou het hun beide niet in dank afnemen als hij de grens overstapte. Hij zou het dus ook nooit in zijn kop halen om het te doen, maar vervelend vond hij het wel. Toen Walnutpaw een beetje een vraagteken achter haar doei zei keek hij haar aan. Hij glimlachte naar haar en stapte toen naar haar toe. Hij wreef even zijn wang langs die van haar en liep daarna weer achteruit. “Doe voorzichtig Walnut, snel beter worden.” Hij glimlachte nogmaals. “Tot snel.” Daarna draaide hij zich om en begon aan de terugweg naar Riverclan territorium, terug naar het kamp. Zijn gedachten schoten alle kanten op en hij probeerde zich te focussen, maar het was lastig. Wat gebeurde er toch met hem?

[Topic uit]



I'm hunting with StarClan
Fresh air - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fresh air
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: