Nowhere - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nowhere

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 21:27

Mazepaw gaf een serieus antwoord, waar Blackpaw langzaam door knikte. Ja, misschien moest dat maar een eerste stap zijn. Maar vervolgens begon Maze te grappen, en Blackpaw begon breed te grijnzen. "Oh Maze toch, wat zou ik toch zonder jouw uiterst deskundig advies moeten," lachte ze. Wat kon ze dit soort momenten met hem toch waarderen. Want ja, het lukte hem als geen ander om haar af te leiden van de random shizzle die haar soms overkwam. "Ik ga er over nadenken. Misschien ga ik hem inderdaad wel eens door zoiets gaan.. En als ik dat doe, dan kom ik naar jou voor de beste wraak."



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 13:27

"Ik ga er over nadenken. Misschien ga ik hem inderdaad wel eens door zoiets gaan.. En als ik dat doe, dan kom ik naar jou voor de beste wraak.", Mazepaw knikte tevreden. "Ik zou je wraak nog voor geen duizend muizen willen missen", grijnsde de bruine tabby. Hij stelde zich Emberpaw voor met een met bloemetjes bedekte vacht. Dat zou nu toch eens leuk zijn. "En, hoe vind je het om apprentice te zijn?", ze vond het vast fantastisch, aangezien ze nu niet meer aan Mazepaw moest vragen of hij haar het kamp uit wilde smokkelen.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 13:39

"Haha bet you wouldn't," grinnikte. "Klinkt bijna alsof je het leuk vindt als ik wraak op iemand neem," lachte ze. Ach, eigenlijk zou zij het ook wel leuk vinden als Maze eens echt kwaad op iemand werd. Hij leek alsof de rust zelve, en vaak niet geraakt door dingen die er om hem heen gebeurde. Ze had hem nog nooit echt héél blij, of héél verdrietig gezien. Hij leek altijd stabiel te zijn. "Fantastisch, duh!" grijnsde ze. "Maar intussen ben ik het al een maan he, dus ik ben al weer een tijdje bezig. Ik kan me m'n kittentijd nauwelijks nog herinneren."



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 15:09

De gestreepte kater grijnsde. Het leek hem eigenlijk wel leuk om wraak te nemen op Emberpaw. "Maar intussen ben ik het al een maan he, dus ik ben al weer een tijdje bezig. Ik kan me m'n kittentijd nauwelijks nog herinneren.", vertelde Blackpaw. "Ik ook niet, hoor", miauwde hij. Alleen de echt belangrijke dingen waren hem bijgebleven. En dat waren soms eerder de dingen die hij liever zou vergeten. "Niet veel speciaals meegemaakt in je kittentijd?", vroeg de bruine tabby vervolgens.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 15:32


Egh, ach, dat kon nou ook weer niet echt gezegd worden. "Ik kwam erachter dat m'n ouders m'n ouders niet waren. En dat ik praktisch gezien geen idee heb waar ik vandaan kom. Iedereen in de clan kan m'n vader of moeder zijn, of broertje of zusje. Dat was best wat om mee te dealen," vertelde ze. Ze merkte dat het haar heel lang had gekost om daar goed mee om te kunnen gaan. En als ze heel eerlijk was, moest ze toegeven dat ze het soms nog steeds lastig vond. "Ik heb mezelf moeten leren dat familie gaat om wie er voor je is, en daar geloof ik intussen ook in. Maar ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het heel leuk zou vinden om te weten wie mijn bloedfamilie is."



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:06

Mazepaw knikte. Als kitten had hij maar al te goed geweten dat zijn 'moeder' niet echt zijn moeder was, wel, zijn vader kwam heel af en toe langs, en die maakte het altijd maar té duidelijk. "Ik heb mezelf moeten leren dat familie gaat om wie er voor je is, en daar geloof ik intussen ook in. Maar ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het heel leuk zou vinden om te weten wie mijn bloedfamilie is.", zelf had Mazepaw nog Heart- en Chivepaw, zijn neef en nicht. "Mijn echte ouders zijn allebei dood", miauwde de gestreepte kater fronsend, wel, van zijn vader was hij niet zeker, aangezien hij was verbannen. Mazepaw miste zijn vader niet echt, dus kon het hem niet veel schelen of hij nu leefde of niet. Ook had de dood van zijn moeder geen littekens op hem achter gelaten, wat niet betekende dat hij haar niet graag had willen ontmoeten.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:15

Verbaasd en geschokt keek Blackpaw op. "Meen je dat? Maze! Dat heb je me nooit verteld!" Wat ongelofelijk stom dat ze dit nooit had geweten. "Hoe kan jij er zo sterk onder blijven? Ik ging er in het begin aan kapot. God Maze, jeetje. Waarom lijk jij toch steeds zo sterk en onaangetast door dingen? Ik wou dat ik dat soms kon doen."



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 17:00

"Hoe kan jij er zo sterk onder blijven? Ik ging er in het begin aan kapot. God Maze, jeetje. Waarom lijk jij toch steeds zo sterk en onaangetast door dingen? Ik wou dat ik dat soms kon doen.", hoorde hij Blackpaw zeggen. "Mijn moeder is gestorven bij mijn geboorte, en mijn vader, wel, euh, daar praat ik niet zo graag over", legde de gestreepte apprentice uit. "Maar het is allemaal zo'n zes moons geleden gebeurd dus ben ik er wel al lang over heen", besloot Mazepaw. Iedereen geraakte er op den duur wel over, of hij het nu was, of Blackpaw.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 21:28

Mazepaw vertelde wat er met zijn familie was gebeurd, en het klonk niet veel beter dan haar eigen verhaal. "Dat spijt me voor je," zuchtte ze. "Ook al kan je er zo goed mee omgaan. Toch, ik had graag voor je gewild dat het anders was gegaan. Misschien zou ze er wel nooit echt goed mee om kunnen gaan dat ze nooit zou weten wat er met haar familie gebeurd was. Of wel, ooit, op een dag, maar die dag zou dan vanzelf komen. "Weet je of je broertjes of zusjes hebt?" vroeg ze zich hardop af.



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 18:47

Mazepaw knikte. Hij had het ook liever anders gewild. "Weet je of je broertjes of zusjes hebt?", vroeg de gestreepte poes. "Vrij zeker van niet", misschien had hij ondertussen wel halfzusjes, maar de kans dat hij ze ooit zou ontmoeten was echt klein. "Ik heb wel een neef en een nicht, Chivepaw en Heartpaw", vervolgde de bruine tabby.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:24

"Hmm," reageerde Blackpaw even nadenkend. "Dat is in ieder geval wat." Ze had Heartpaw wel eens ontmoet, dacht ze, maar ze kon het zich niet goed meer herinneren. Was dat niet die poes die nogal.. euh, een humeur kon hebben? "So, maar Maze, even wat vrolijks," probeerde ze het gespreksonderwerp te veranderen. "Wat speelt er nu allemaal in jouw leven af? Nu je weer vrij en vrolijk buiten de medicine cat's den kan komen."



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:31

"So, maar Maze, even wat vrolijks," begon Black. "Wat speelt er nu allemaal in jouw leven af? Nu je weer vrij en vrolijk buiten de medicine cat's den kan komen." de bruine tabby haalde zijn schouders op. "Ik ben weer begonnen met trainen", Hij stond eigenlijk nog altijd wat achter. Mazepaw vroeg zich even af of het wel een goed iets was. Tallshadow was niet zo'n goede mentor, naar zijn mening. Wat was het nut van dingen doen als je niet eens wist waar je ze later zou kunnen toepassen?



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 9:33

Blackpaw knikte. "Ja, daar ging ik wel vanuit," miauwde ze. Ze wist dat hij lang niet had kunnen trainen en wat in te halen had. "Maar... meer sappige details please uit je leven." Ze wiebelde even suggestief met haar wenkbrauwen. Maze wist ook wel dat ze vroeg naar wat geroddel, en niet naar een officiële analyze van hoe zijn training tot nu toe verliep.



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 17:32

"Maar... meer sappige details please uit je leven.", de gestreepte tabby fronste. "Wel euh... ik heb een tijdje geleden wel een vreemde roddel gehoord", miauwde de gestreepte apprentice schouderophalend. Roddelen was niet ech zijn ding, maar deze had hij echt wel bizar en interessant gevonden.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 18:51

Meteen schoten Black's oren naar Maze toe, en ze keek hem met wat grotere ogen aan. "Tell meeee!" miauwde, en enthousiast trappelde ze op de grond. Nieuwtjes uit de clan waren altijd interessant - tenminste, als ze de katten kende.

~ Sorry ergh kort Mad



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 18:59

"Tell meeee!", ze leek enthousiast, net zoals Mazepaw had verwacht. "Misschien heb je het al gehoord", begon de bruine tabby zachtjes. "Ken je Sinclaw?", miauwde hij vervolgens.

-niets in vergelijking met deze post :/



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 19:01

~ Hahahha onze kwaliteit springt omhoog Razz

Mazepaw begon over Sinclaw, en Blackpaw begon te knikken. Ja, die poes kende ze wel. Niet echt goed ofzo, maar ze was nog niet zo lang warrior, en kon hard uit de hoek komen. Maar echt kennen..? Nee. "Ik weet wie ze is. Hoezo?" vroeg ze, toch wel benieuwd wat er aan de hand was.



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 19:39

"Ik weet wie ze is. Hoezo?", goed genoeg, zelf kende Mazepaw haar ook amper. "Ik heb gehoord", begon de gestreepte apprentice rustig. "Dat ze zwanger is van Silverstar", vervolgde de bruine tabby. Het was zo'n vreemde roddel, maar toch keek hij met andere ogen naar de poes die hij toch amper kende.



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 12:27

Een wenkbrauw schoot omhoog toen Mazepaw vertelde wat hij had gehoord. "Wat?" zei ze langzaam met een water hoger stemmetje. "Nee joh, dat kan toch niet. Ik bedoel.." Ze schudde haar kop. "Dat is gewoon een zieke roddel. Sinclan is onwijs pro-shadowclan. Zij zou nooit met een andere clan mixen. En Silverstar kan zoiets als leader ook niet maken." Het was wel érg ongeloofwaardig. Ze ws benieuwd wat Sinclaw er over te zeggen had.



Nowhere - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:04

Blackpaw leek verbaasd, was niet echt verassend was. "Iedereen heeft het er over", miauwde de gestreepte kater fronsend. Best vreemd dat Blackpaw het nog niet had gehooort. "Ik weet ook niet hoe ze eraan komen", misschien wou iemand wraak op Sinclaw nemen, wegens voor mazepaw onbekende redenen, en had deze persoon dan deze roddel verspreid, of had iemand Sinclaw en Silverstar bij de fourtrees gezien en snel conclusies getrokken?



Nowhere - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nowhere
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: