Ceremonie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewisp
Founder
Ceremonie LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimedi 24 mei 2011 - 19:29

Het was nog niet zo'n korte tijd geleden dat Bluestar een clanmeeting had opgeroepen, maar het werd tijd voor nog een. Ze had een appart gesprek gehad met Ravenwing. De arme, onzekere kat. Hij had natuurlijk ook kittens, en daar wilde hij extra tijd aan besteeden. Iets wat Bluestar diep van binnen ook wel wenste. In ieder geval, nu stond ze op de Highrock waar ze de oh zo bekende roep over het kamp uitschalde. Alle katten werden tot stilte gemaand door een korte zwiep van haar staart, en vanuit alle hoeken en gaten kwamen katten voor de Highrock zitten. Zelfs een paar verschenen uit de doorntunnel. 'Jullie zullen je wel afvragen waarom ik geen patrouilles heb weggestuurd, en waarom ik weer een Clanmeeting uitroep.' Verschillende murmel geluiden rezen op tussen de katten. Weer zwiepte Bluestar met haar staart als ze met warme blik op haar Clan neerkeek. 'Er is een belangrijke mededeling over de rang van deputy die tot voorkort in beslag was genomen door Ravenwing. Deze heeft besloten afstand te doen van zijn rang,' de katten begonnen druk met elkaar te discusseren. 'Stilte,' klonk Bluestars stem weer. 'Ravenwing wilde meer tijd besteden aan zijn kittens, en voelde zich niet goed genoeg voor de rang van Deputy. Ondanks dat hij er bij het laatste helemaal naast zat, stond hij er op en heb ik zijn keuze geaccepteerd.' Het bleef dit keer stil tussen de katten, 'dus zal ik een nieuwe Deputy moeten aanwijzen.' Vervolgde ze kalm. Haar blik gleed over de katten die haar afwachtend aankeken. 'Ik heb overlegd met Ravenwing, en hij heeft mijn keuze geaccepteerd zoals ik de zijne accepteerde.' Een briesje gleed confortabel over de puntjes van haar grijs/blauwachtige vacht. 'Fireheart zal de nieuwe deputy van Thunderclan zijn!'


Ceremonie QHTBjCa
Ceremonie Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimedi 24 mei 2011 - 20:25

Voor de tweede keer in korte tijd zag Fireheart, Bluestar, de Highrock op springen om een aankondiging te doen. Tot nu toe had hij er niet bij stil gestaan dat Bluestar had gewild dat alle katten in kamp bleven deze ochtend. Het leek hem plots verdacht. Wat zou ze te melden hebben? Zo kort na de ceremonies van de apprentices. Hij had Minnowpaw nog niets eens mee kunnen nemen naar het bos van zijn Clan. De kater had staan soezen in de ochtendzon toen de blauwgrijze poes de rots op sprong. Haar blauwe ogen glommen zoals altijd met wijsheid en trots. Deze kat was zijn mentor geweest en daar was hij haar nog steeds dankbaar voor. Geen andere Clankat had hem zo goed kunnen begeleiden als Bluestar. De vuurkleurige kater nam plaats in de groep katten en keek naar zijn leider op die hen met haar staart tot stilte maande. Nieuwsgierig luisterde hij naar wat ze te zeggen had. Allereerst begon ze met de vraag die zo net in zijn hoofd had gespeeld. Wat was er zo belangrijk? Meteen hoorde je zachte fluisterstemmen tegen elkaar praten. Hij probeerde het uit te bannen om te horen wat Bluestar verder te zeggen had. Toen de grijze poes vertelde over haar deputy, Ravenwing, en dat hij afstand wilde doen van zijn rang, keek de kater geschrokken op. Ravenwing was een goede vriend en een goede deputy. Het was dan ook niet raar dat de katten druk begonnen te spreken, maar toen Bluestar zei dat ze stil moesten zijn, waren ze dat ook. Aandachtig luisterde hij naar de reden die de zwarte kater had voor zijn actie. Ergens snapte hij het wel, maar zoals Bluestar al zei, was het een foute gedachte dat hij geen goede deputy was. Fireheart had altijd naar hem opgekeken. Toch bewees deze daad zijn moed en wijsheid. Zelf afstand doen, iets waar te veel katten te ambitieus voor waren en zo een boel misliepen.
De poes vervolgde haar zin. Natuurlijk moest er nu een nieuwe deputy gekozen worden, maar wie zou dat moeten zijn. Fireheart keek rond. Zo veel goede warriors. Winterstorm, Steelfang, Sunpelt, Whitestorm, Honeyfeather en ga zo maar door. Stuk voor stuk dappere warriors. Ze zette haar woorden voort, Fireheart luisterde met ingehouden adem naar wat ze zei. Een korte pauze, waarna ze de naam noemde van de nieuwe deputy en die naam was, Fireheart. De kater bewoog zich niet. Zijn ogen werden groot, diepe poelen van groen. Een koele bries streek door zijn vacht, maar bewegen deed hij niet. Hij stond als perplex. Hij.. hij?! Hij was de nieuwe deputy van ThunderClan?! Zijn gedachten stroomden allemaal door elkaar in chaos. Op de achtergrond hoorde hij de andere katten, zijn Clangenoten, de naam Fireheart juichen. Iets van gevoel kwam terug en hij stond op om naar Bluestar toe te lopen. Zijn groene ogen bleven in die van haar hangen, waarna hij zich omdraaide en de Clan aankeek. 'Ik zal mijn best doen om een goede deputy te zijn. Als Bluestar zo veel vertrouwen in mij stelt, kan ik niet meer dan dit drie dubbel waar maken' Zijn snorharen trilde, zijn poten kneedde de grond van de opwinding die plots door zijn aderen gierde. Hij was de nieuwe ThunderClan deputy, dus hij zou de Clan moeten helpen en beschermen. Bluestar mocht niet teleurgesteld in hem zijn, dus net zoals hij zijn plek in ThunderClan had verworven, zou hij nu het respect van zijn Clan moeten winnen. Hun vertrouwen in hem als deputy. Haast automatisch wandelde hij naar zijn vrienden Shadowrose en Graystripe, waar hij neerplofte en hen aankeek. In zijn ogen zag je de verbazing nog stralen, naast trots. Eerst had hij een apprentice gekregen, Minnowpaw en nu was hij plots de deputy van ThunderClan. Het leven wendde en keerde echt heel snel..


Ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Ceremonie 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimedi 24 mei 2011 - 20:30

Dotpaw trippelde vrolijk naar de Highrock, als een van de eersten, na Bluestar haar bekende oproep had geroepen. Waarvoor wist ze niet, er was niet een ceremonie geweest, en zijzelf was een Apprentice geworden. Nieuwsgierig keek ze Bluestar aan. "Er is een belangrijke mededeling over de rang van deputy die tot voorkort in beslag was genomen door Ravenwing. Deze heeft besloten afstand te doen van zijn rang," begon de nobele leider. Iedereen begon door elkaar te praten, en ook zij liet haar mening horen. Bluestar bracht de Clan weer in een doodse stilte. "Ravenwing wilde meer tijd besteden aan zijn kittens, en voelde zich niet goed genoeg voor de rang van Deputy. Ondanks dat hij er bij het laatste helemaal naast zat, stond hij er op en heb ik zijn keuze geaccepteerd, dus zal ik een nieuwe Deputy moeten aanwijzen," Dotpaws poten begonnen te tintelen, een nieuwe Deputy. Ze vond het jammer dat Ravenwing afstand had gedaan van zijn rang, maar het was niet anders. Vol spanning, met trillende snorharen, wachtte ze de grootse woorden af. "Ik heb overlegd met Ravenwing, en hij heeft mijn keuze geaccepteerd zoals ik de zijne accepteerde. Fireheart zal de nieuwe Deputy van ThunderClan zijn!" meteen verscheen er een grote glimlach op Dotpaws snoetje. Ze trippelde naar hem toe en feliciteerde hem hartelijk. "Gefeliciteerd, Fireheart! Ik weet zeker dat je het geweldig zult doen!" blij keek ze hem aan. Haar ogen straalden. Ze meende wat ze zei. Ook was ze blij voor Minnowpaw. Ze deed een paar passen naar achter om hem de ruimte te geven, en andere katten ook de gelegheid te geven voor felicitaties..


Ceremonie Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 16:22

Zouden mensen hier willen reageren?


Ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Ceremonie O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 17:01

Er klonk een bekende op roep over de kamp van de clan, het was Bluestar voor een Clanmeeting. Brightpaw opende haar ogen, vandaag zou ze met Moonpaw op jacht, maar dat kon nu dus niet, maar wat was het voor clan meeting? 'Jullie zullen je wel afvragen waarom ik geen patrouilles heb weggestuurd, en waarom ik weer een Clanmeeting uitroep.' Brightpaw ging naast Moonpaw zitten. Brightpaw bleef stil en keek om hoog naar haar leider. 'Er is een belangrijke mededeling over de rang van deputy die tot voorkort in beslag was genomen door Ravenwing. Deze heeft besloten afstand te doen van zijn rang,' Zei Bluestar. 'Afstand?' Murmelde ze afwezig. 'Stilte,' klonk Bluestars stem weer. En meteen zweeg Brightpaw. Ze keek kort naar Moonpaw en toen weer naar haar leider. 'Ravenwing wilde meer tijd besteden aan zijn kittens, en voelde zich niet goed genoeg voor de rang van Deputy. Ondanks dat hij er bij het laatste helemaal naast zat, stond hij er op en heb ik zijn keuze geaccepteerd.' Iedereen was stil, Brightpaw ook. 'dus zal ik een nieuwe Deputy moeten aanwijzen.' Brightpaws ogen gingen zonder enkele aarzelingen naar Fireheart. Hij zou vast de nieuwe Deputy zijn! 'Ik heb overlegd met Ravenwing, en hij heeft mijn keuze geaccepteerd zoals ik de zijne accepteerde.' Brightpaw was helemaal gespannen, wie zou het zijn? 'Fireheart zal de nieuwe deputy van Thunderclan zijn!' Er klonk gejuich van alle kanten. En Vele katten liepen naar Fireheart toe om hem te feliciteren. Brightpaw stond op en feliciteerde hem ook. Toen zag ze Darkfire zitten en meteen werd ze weer overmand door angst. Langzaam liep ze op Fireheart af en feliciteerde hem. 'G-gefeliciteerd Fireheart, je zou het vast goed doen als Deputy', zei ze. 'Ik wil ooit net zo'n grote krijger zijn als jou!' Vervolgde ze. En bij de gedachtes net zo'n krijger te zijn als Fireheart, werd ze helemaal warm van binnen. Na dat iedereen hem had gefeliciteerd sprong hij op de grote rots, Brightpaw keek vol verwachting naar de nieuwe Deputy, 'Ik zal mijn best doen om een goede deputy te zijn. Als Bluestar zo veel vertrouwen in mij stelt, kan ik niet meer dan dit drie dubbel waar maken'. En daar geloofd Brightpaw in! Ze had altijd al naar hem op gekeken. Ondanks zijn poesiepoes af komst. In eht verleden zullen zijn voor voor voor ouders vast clan katten zijn geweest, clan katten van de Lionclan Tigerclan, Phanterdclan, en Leopardclan.


::"Bright's::

Ceremonie SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Ceremonie DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 19:54

Een nieuwe ceremonie! Dewstream keek verbaasd op. Alweer? Dat was wel ontzettend snel, eigenlijk. Zou er wat gebeurd zijn? Bezorgd liep ze naar de verzamelplaats. Stel dat er een kat overleden was.. Dat er iets het Camp binnengevallen was.. Dat er oorlog was.. Ze slikte haar zenuwen weg en keek omhoog, naar Bluestar. Ze straalde zoals altijd autoriteit uit, wat bij een leider hoorde. Dewstream voelde af en toe een steek van jaloezie als ze naar haar leidster keek, hoewel ze loyaal aan haar bleef. Ze had alles, net als Honeyfeather. En zij? Zij had niets.. Bluestar's stem haalde haar terug naar het heden. Ze begon over Ravenwing. Dewstream zweeg, hoewel ze wel onhoorbaar opgelucht uitademde. Geen ongelukken. Geen doden. Het kwam goed. Het kwam allemaal goed.. Een nieuwe Deputy aanwijzen dus. Dewstream keek onmiddellijk om zich heen. Ze durfde er niet eens over na te denken dat Bluestar haar als Deputy zou kiezen. Ze kreeg gelijk toen Bluestar een andere naam noemde. Haar ogen vlogen naar Fireheart. Hij had het verdiend. Hij was van een vuile Kittypet gegroeid naar een waardige Warrior. Iemand die meer voor de Clan had gedaan dan zij ooit zou kunnen.. Hij ging bij Bluestar staan en zei wat woorden die kracht en vertrouwen uitstraalden. Hij verdiende het, meer dan zij. Toch kreeg ze het voor elkaar een oprechte lach op haar gezicht te krijgen toen ze bij Fireheart ging staan. Hij zat nu bij zijn vrienden. 'Gefeliciteerd, Fireheart,' feliciteerde ze hem. 'Je hebt het verdiend.' Ze was in het verleden helemaal niet aardig geweest.. misschien kon ze nu aardig doen. Niet om te slijmen of wat dan ook, maar gewoon om hem oprecht succes te wensen. Hij zorgde nu ook voor Thunderclan.


Ceremonie Dewstream
So cute!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Ceremonie Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 20:51

Darkfire lag tegen de rand van de warriors den aan. Hij sliep. De wereld was enkel duister voor hem. Hij droomde..
flitsende Klouwen, tanden, duister, bloed... Gloeiende blauwe en oranje ogen die zich versleepte in het duister. Rotsen die verschenen, hoge torens van rotsen en bergen. Alle rotsen waren gitzwart. Achter de rotsen brande een groot vuur, The devil of the dark forest waarde in de lucht. Het stormde en bliksemschichten schoten door de lucht. Maar opeens midden in de verzinkende droom hoorde je een ijsenlijke gil..''
Een andere kat was doodsbang wakker geschrokken. Maar Darkfire werd wakker met een sluwe lach op zijn gezicht. Een heerlijke droom vond hij het. Maar genoeg, Darkfire was van plan om met Brightpaw wat te gaan trainen. Hij moest immers, al vond hij het niet echt erg. Darkfire stond op en liep de den uit. Tot zijn verbazing zag hij Bleustar op de rots staan. Ze zou weer een ceremonie organiseren? Wat was hier aan de hand? de ceremonies waren net geweest!. Met een nieuwsgierige maar geiriteerde blik keek Darkfire naar de rots op. Maar hij bleef naast de Warriors den zitten met zijn staart over zijn poten. 'Jullie zullen je wel afvragen waarom ik geen patrouilles heb weggestuurd, en waarom ik weer een Clanmeeting uitroep.' Darkfire rolde met z,n ogen. Daar was hij ook wel achter. 'Er is een belangrijke mededeling over de rang van deputy die tot voorkort in beslag was genomen door Ravenwing. Deze heeft besloten afstand te doen van zijn rang,' Darkfire keek iet wat verbaasd naar Ravenwing, die was ook niet goed snik. Maarja, als hij dat wilde. Nu moest er natuurlijk een nieuwe Deputy gekozen worden. Het zou ook wel weer niet zo zijn. 'Ravenwing wilde meer tijd besteden aan zijn kittens, en voelde zich niet goed genoeg voor de rang van Deputy. Ondanks dat hij er bij het laatste helemaal naast zat, stond hij er op en heb ik zijn keuze geaccepteerd.' Darkfire zuchte van ongedult, hij wilde aleen nog weten wie de nieuwe Deputy werd! Darkfire luisterde al niet meer naar de rest. Hij was zo mischien respectloos. Maar dat kon hem geen uilenbal schelen. 'Fireheart zal de nieuwe deputy van Thunderclan zijn!' Darkfire grauwde in zichzelf, hij had zelf zeker geen Deputy willen zijn. Maar Fireheart?! Darkfire kon het niet geloven. Hij zei in het niets maar dat wel iedereen het kon horen: Oh, gewéldig. Poesiepoezen in de clan. Leerlingen die niet deugen, en zelfs een Poesiepoes als Deputy! Kan het nog erger?!'' Darkfire lachte spottend maar sloeg met z,n staart. Hij liep naar de ingang het kamp uit. Maar schalde nog over zijn rug: BRIGHTPAW! MEEKOMEN! Darkfire verdween door de ingang van het kamp.

*Hey, wie ben ik Wink Lijkt verdacht veel op Darkstripe. Maar ondangs dat Darkfire het niet vind, Heel erg gefeliciteerd Fireheart ^^ /Stormtail enz, feliciteren je hartenlijk*


Ceremonie 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowspots
Member
Ceremonie DPKsfdL
Babs
393

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowspots
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimema 6 jun 2011 - 17:41

Met grote amberkleurige ogen keek Minnowpaw op toen maar moeder, oftewel Bluestar, alweer op de grote rots sprong en een ceremonie begon. Meteen sprong ze naar de grote rots toe. Ze was oud genoeg om haar eigen prooi te vangen! Of niet dan. Het maakte haar niet uit, ze wou gewoon weten wat er aan de hand was. Was Bluestar soms een ceremonie vergeten? Was er een arme kit vergeten, of een apprentice die ook nog een ceremonie moest? Nee toch? Vast niet. Maar wie zou dan wel een ceremonie krijgen? Ze vroeg het zich nieuwsgierig af, en luisterde naar haar moeders woorden. Haar oortjes gingen eventjes iets naar beneden, ging Ravenwing weg van zijn deputyrang? Waarom? Zijn kittens? Oh, dat kon wel, dat snapte ze zelfs. Maar toch, ze vond het jammer voor hem dat hij daartussen had moeten kiezen. Maar, er moest dan toch ook een nieuwe deputy komen, of niet dan? Zeker wel! Minnowpaw was benieuwd wie haar moeder had gekozen als deputy. "Fireheart zal de nieuwe deputy van Thunderclan zijn!" Sprak haar moeder, luid en duidelijk. Fireheart? Fireheart! Haar mentor! Haar ogen begonnen te twinkelen van plezier en zo luid als ze kon begon ze te juichen. En daarna rende ze naar hem toe, en nam ze een grote sprong, met als doel om op zijn rug te landen, hem te tackelen of iets dergelijks. Terwijl ze dat deed, schreeuwde ze vrolijk, "GEFELICITEERD!" Haar geluk kon gewoon niet op voor haar mentor.


Ceremonie RZKevkJT_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Ceremonie 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimema 26 dec 2011 - 11:13

Jaykit kwam het hol uit. zo snel dat niemand hem het hol uitzag gaan. hij liep naar Fireheart en zei: Gefeliciteerd Fireheart! Maar volgens mij hoorde Fireheart hem niet eens. Jaykit hoopte maar dat hij niet gezien werd.... Jaykit zag iedereen weer terug gaan met waarmee ze bezig waren. Jaykit dacht hoe Fireheart hem zal zien. hij was zo bezig met plannen aan het bedenken dat hij niet zag dat iedereen hem nu kon zien. maar Jaykit moest en zal Met Fireheart Felicteren. Hoe dan ook zei hij per ongeluk en toen keek iedereen op. Jaykit dacht:''Oeps... ontdekt....'' en toen zag hij een kat naar hem toelopen het was.......


Sucks don't it?
Ceremonie Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3


Laatst aangepast door Jaykit op ma 26 dec 2011 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : het was te kort....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Ceremonie DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Icon_minitimema 26 dec 2011 - 11:14

Jaykit schreef:
Jaykit kwam het hol uit. zo snel dat niemand hem het hol uitzag gaan. hij liep naar Fireheart en zei: Gefeliciteerd Fireheart! Maar volgens mij hoorde Fireheart hem niet eens. Jaykit hoopte maar dat hij niet gezien werd.... Jaykit zag iedereen weer terug gaan met waarmee ze bezig waren. Jaykit moest en zal Met Fireheart Felicteren maar toen....

Veel te kort Jaykit! 5 volle regels!


Ceremonie T4W3e3N
Stamps
Ceremonie PS18GM0Ceremonie W0qAlxRCeremonie EjrsROFCeremonie FWu1gsfCeremonie D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: