It reminds me of...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It reminds me of...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lurkingshade
StarClan
It reminds me of... KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: It reminds me of...   It reminds me of... Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 19:56

Met een rustige tred liep hij verder. Hij haatte dit gebied echt wel, het was hier altijd zo vuil en echt gewoon verschrikkelijk... Hij zuchtte zachtjes en stapte rustig verder, een blik leggend op de vieze smurrie die bekend stond als modder. Hij vroeg zich af waarom dit goedje eigenlijk bestond en waarom dit gebied gewoon een eer betonning was aan dat ding... Gewoon verschrikkelijk. Hij zuchtte zcahtjes en stapte verder, hij was alert, op alles. Want gevaar lag altijd overal.

{Cyber}


Rip Augurkielurkie
It reminds me of... 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It reminds me of... Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It reminds me of...   It reminds me of... Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 20:31

Zijn witte vacht was al lang niet meer wit en maar vaak genoeg dreigde de verder nog min of meer zwarte kater weg te zakken in het goedje. Zijn zintuigen stonden op scherp, hij was immer in shadowclan territorium en dat betekende kans op gesnapt te worden. Ja zelfs in gebieden zoals deze waar normale katten -die geen kraaienvoer aten en stonken als ratten- nooit kwamen. Een geur van shadowclan apprentice kwam zijn kant uitgewaaid, een jonge kater. De jonge kater kon hem niet ruiken, en anders zorgde die achterlijke modder waarschijnlijk grotendeels wel dat Cybers geur gemaskeerd werd. Hij kon de jonge kat nu zien en sloop op hem af, tot zijn poten grip vonden op een grof en redenlijk droog soort eilandje in de modder. Met een sprong liet de zwart-witte kater zich vallen op de apprentice.


It reminds me of... AdnfjaIt reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... 2gxnp75It reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... Cyber_pixelIt reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... 34nodx3It reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... Teeth_dogs
It reminds me of... 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
It reminds me of... KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: It reminds me of...   It reminds me of... Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 20:40

Oh Starclan... Waarom beseften sommige katten niet dat als je in de modder liep er zuigende geluiden zijn (trololololoololo) Hij keek daarom schuin op en zag net nog hoe een rogue zijn spieren opspande nadat hij uit de modedr was gekomen. Toen deze opsprong en op hem afvloog, schoot hij snel naar voren, draaide hij recht voor diens neus zijn lichaam en keek hij even met opgetrokken wenkbrauwen naar de gevlekte kater, diens ogen dezelfde kleur als de zijne, net als zijn pels. Ze leken wel een evenbeeld. Toch waren ze niet hetzelfde. "Rogue," zei hij kalm en ijskoud.


Rip Augurkielurkie
It reminds me of... 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It reminds me of... Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It reminds me of...   It reminds me of... Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 12:19


"Kittypet" gromde hij laag en kil, op zijn bek een grijns. Al was zijn 'verassingsaanval' dubbeldik mislukt, hij had er nog steeds wel plezier in om voor deze kitten te staan. Menes echt, het was nog bijna een kitten. Niet ouder dan 8 maanden, nog geen jaar. Hij was niks tegenover een oudere, grotere en geleerdere kat zoals hem.


It reminds me of... AdnfjaIt reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... 2gxnp75It reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... Cyber_pixelIt reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... 34nodx3It reminds me of... 10pvxmwIt reminds me of... Teeth_dogs
It reminds me of... 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It reminds me of...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: