Watching out {Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watching out {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimema 18 mei 2015 - 18:04

Leopardskin liep door haar Territory, ze keek om zich heen. De kattin had honger, haar maag knorde en de kittens in haar buik woelden onrustig, ze begon het voorzichtig zijn beu te worden, en wou weer eens gewoon lekker brutaal doen, maar de kattin wist dat dat niet verstandig was. Ze zou moeten wachten tot haar kittens geboren waren. Diep in gedachten verzonken liep Leopardskin in de richting van een vreemd Territory, ze had het niet door, maar voor de kattin weer weg kon rennen hoorde ze een kat.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimema 18 mei 2015 - 20:02


Spinpaw was al een paar keer in het rogue territory geweest. Samen met Leopardskin. Hij wist niet zeker of haar kittens al waren geboren. Spinpaw wou ze wel leren kennen. Met een stevige pas liep hij door de territoriumen van de katten. Hij rook de geur van Leopardskin. Haar hol zag er leeg uit. Ze zal waarschijnlijk gaan jagen. Wat hij niet rook was de geur van kittens. Hij zag Leopardskin in de verte rond wandelen. "Heey!" Zei hij blij naar de poes. Terwijl hij naar haar rende.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimema 18 mei 2015 - 22:26

"Heey!" hoorde Leopardskin een kat zeggen, de kattin begon al mollig te worden, en ze hoopte niet op een vijandige of onbekende kat. Maar tot haar opluchting was het Spinpaw. "Hoi Spinpaw!" Leopardskin rende op Spinpaw af, daar stopte ze snel genoeg mee, want haar jongen begonnen erdoor te trappen, ze vertraagde haar pas, haar gezicht pijnlijk vertrokken. Toen ze bij Spinpaw was aangekomen stond haar gezicht weer normaal. "Ik heb je een tijdje niet gezien! Hoe gaat het?" Vroeg Leopardskin nieuwsgierig aan Spinpaw.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedi 19 mei 2015 - 20:18


Spinpaw zag de poes naar hem toe lopen. Haar buik ging heen weer. De kittens zullen aan het spartelen zijn. Hij lachte vriendelijk naar de kattin. Spinpaw knikte naar Leopardskin. "Ja je hebt gelijk! Met mij gaat het beter dan de vorige keer." Hij knipoogde naar haar. Hij probeerde zijn gedachten af te zetten van hun gevecht met een das. "Hoe gaat het met jou? Zijn je kittens er nog niet?" Vroeg hij nieuwsgierig kijkend naar de buik van de kattin.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimewo 20 mei 2015 - 19:26

Leopardskin lachte vriendelijk naar Spinpaw, "Nee joh gekkie! Dat duurt misschien nog wel een maan! en anders wel een halve maan ofzo, als ze echt vroeg komen zou het ook kunnen zijn dat het nog een kwart maan duurt, dus je hoeft je er nu niet druk om te maken dat ze misschien nu komen" De kattin voelde de kittens onrustig woelen, ze dacht bij zichzelf: even rustig kleintjes! Iedereen kan jullie zien bewegen! Ze vroeg zich af of Spinpaw wat had gemerkt. "Kom! Dan gaan we lekker even ergens zitten!" de kattin werd steeds sneller moe en hongerig door haar zwangerschap. Ze vervolgde: "En, heb je honger? Dan ga ik even jagen!" Leopardskin keek hongerig, als Spinpaw geen honger had, dan zou ze wel voor zichzelf jagen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 15:12


Spinpaw keek verwarrend naar de kattin. Hij had niet verwacht dat de kattin nog niet bevallen was en al wou gaan jagen. Hij knikte naar haar. "Ik zal mee met je gaan jagen." Stelde hij voor. Zijn staart kwispelde.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 17:11

"Dankje!" Leopardskin wist dat het moeilijk zou zijn voor haar om prooi voor hun allebei te vangen, maar ze wou niet onbeleefd zijn, en had gehoopt op dit antwoord. "kom maar mee" De kattin wist een goed plekje waar het stikte van de muizen, en wou zo snel mogelijk eten in haar maag hebben, ze had honger en moest ook voor haar kittens eten. Bovendien was ze sneller moe, en wou ze eigenlijk alleen nog maar zitten en een gesprek voeren met Spinpaw, de kattin wist niet of de kater het had gemerkt, maar hoopte dat het niet zo was.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 19:28


Spinpaw knikte en volgde Leopardskin. Spinpaw's neus kon alleen de geur van muizen in zijn mond krijgen. Zijn tong ging over zijn lippen. Hmmm. Hij stapte wat verder van Leopardskin en zag al een muis. Spin liet zich in jachthouding zakken en stapte per poot een beetje vooruit. Met een soepele sprong sprong hij recht op zijn prooi. Spinpaw wou geen medelijden tonen en beet in de nek van de halfdode muis. Hij stapte rond met zijn prooi in zijn mond. Hij zocht Leopardskin. Waar is ze?


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 22:19

Leopardskin rook een muis, ze zag dat Spinpaw er ook een rook, en ze ging op haar muis af zonder nog een woord te zeggen, dat zou de muizen alleen maar wegjagen. De kattin sloop op de muis af, maar voordat ze de muis kon bereiken, dwong een kramp haar door haat poten. Ze wist dat de kittens nog niet geboren zouden moeten worden, maar het leek er zo erg op dat ze er niet meer zeker van was. Ze kon weer opstaan en ging naar Spinpaw toe. Hij was niet meer waar hij stond, en Leopardskin dacht dat hij naar haar op zoek was naar haar, ze was immers best lang weggeweest. Het stikte van de muizen en de kattin had nog steeds honger, maar ze wist dat ze nu rustig zou moeten doen. Dus ze besloot Spinpaw te roepen. "Spinpaw! Kom! Ik zit hier!" Leopardskin had geen kramp meer, maar wist dat ze rustig zou moeten doen dus ze liep rustig in de richting van Spinpaw's geur.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 10:49


Spinpaw stapte heen een weer. Waar is Leopardskin? Toen hoorde hij zijn naam ergens vandaan komen. Met een snelle pas liep hij naar de richting waar zijn naam kwam. Was er iets met Leopardskin? Komen de kittens? Daar, Spin zag de poes en liep erop af. "Jwa, Iwk mbenm hiwr. Wam isw wer?" Vroeg hij. Ow ja de kattin zal hem misschien niet verstaan. Spin legde zijn prooi op de grond en begon opnieuw. "Ja, ik ben hier. Wat is er?" vroeg hij duidelijker.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 20:19

Leopardskin keek Spinpaw geamuseerd aan, ze moest even lachen, en keek daarna weer serieus. "Ik kreeg kramp, maar daarna niet meer. Vals alarm dus, nadat het over was ben ik naar jou gaan zoeken." Ze keek naar Spinpaw "Maak je maar geen zorgen" Zei de kattin geruststellend tegen de kater. "Ik moet denk ik even eten, en gaan zitten. Ik moet me denk ik niet teveel inspannen nu. Ik wil niet dat de kittens te vroeg komen!" Ze keek naar Spinpaw en ging daarna zitten.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 9:44


Spinpaw glimlachte naar Leopardskin. Maar toen ze serieus keek gingen zijn blauwe ogen open van zorgen. Spinpaw duwde zijn prooi dat tussen zijn poten zat naar de kattin. "Laten we het delen." stelde hij voor. Spin wachtte niet op een antwoord en boog zijn hoofd voorover. Hmm wat smaakte de muis goed.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 18:14

Leopardskin lachte hem toe, "Dat zou heel fijn zijn" Ze nam een hap van de muis. "Mmm lekker" Ze genoot van de muis, en at nog meer, ze aten hem samen op, tot hij op was. Daarna zei de kattin, "Zullen we naar een lekker zit plekje gaan? Ik weet nog wel een mooie open plek in mijn Territory" Leopardskin ging hem voor.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimema 25 mei 2015 - 12:08


Spinpaw at samen met Leopardskin de muis helemaal op. Toen begon Leopardskin te praten en ze stelde voor dat we naar ergens anders gingen om te zitten. Spin knikte en slikte het laatste stukje muis door. Leopardskin was al vertrokken. Met een snelle pas had hij haar al ingehaald en liep naast haar. "Hoe groot is je territorium eigenlijk?" Vroeg hij aan haar.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimema 25 mei 2015 - 19:49

"Ik heb het nooit exact opgemeten, maar het is wel heel groot, minimaal zo groot als twee Rogue Territory's, want ik deel het natuurlijk met Memphis" Leopardskin keek naar Spinpaw. "Weet je eigenlijk al of je een Rogue wilt worden? Als dat zo is zou je natuurlijk in mijn Territory kunnen wonen" Ze keek de kater aan met een wijze blik in haar ogen, de kattin wist niet waarom ze die blik in haar ogen had, maar ze had wel eens van die momenten.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimema 25 mei 2015 - 23:02


Spinpaw keek verrast naar de kattin. Zo groot had hij niet gedacht. Toen Leopardskin een vraag stelde, keek hij naar beneden. "Ik blijf waarschijnlijk bij de thunderclan. Maar ik kom jullie wel eens af en toe op bezoek." Spin keek vriendelijk naar de kattin.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 21:20

Leopardskin keek Spinpaw aan, "Maakt niet uit, ik was gewoon nieuwsgierig" De kattin keek hem aan. Ze kon wel nog wat gezelschap gebruiken, maar het maakte haar niet heel veel uit. "Ik vraag me af wanneer mijn kittens geboren worden" Zei Leopardskin. Ze wou het heel graag weten, en de kattin kon niet wachten tot ze er waren.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 21:30


Spinpaw glimlachte. Hij dacht dat Leopardskin zou denken dat hij haar ging verraden. Dat zou hij nooit doen. Toen de kattin over haar kittens sprak werd Spin nieuwsgierig. "Ik denk dat ze er gouw zullen zijn dan je denkt." Spinpaw knipoogde naar Leopardskin. Hij wou de kittens grrag zien, maar misschien gaat dat nog manen duren. Veel kennis had hij daarover ook niet.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 21:35

"Manen zal het in ieder geval niet duren, ik ben al minimaal op de helft" Leopardskin straalde bij het idee haar kittens te zien. "Maar ik ben alleen wel een beetje bang voor de bevalling, het schijnt heel erg pijn te doen" De kattin keek een beetje angstig.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 21:07


Spinpaw zag dat Leopardskin blij was dat ze in verwachting was, maar haar blik werd angstig. Zelf weet Spin niet of het echt wel pijn doet. "Ik denk dat het niet veel pijn doet. Als je kittens er zijn zul je alleen aan hen denken." Spin knipoogde naar de kattin. Alles komt in orde.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watching out {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: