Watching out {Open} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watching out {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:31

Leopardskin keek Spinpaw dankbaar, en ook een beetje ongelovig aan. "Ik denk dat het wel heel veel pijn doet, en dan heb je nog het risico dat er een of meerdere het niet oveleven" Leopardskin's ogen werden glazig van verdriet, en herrinering. "Ik heb het meegemaakt als kitten, ik was de enige overlevende van mijn nestje" Haar ogen werden al weer iets normaler, totdat ze zich het tragische overlijden van haar ouders herrinerde, een traan rolde over haar wang, ze keek heel bedroefd. "i-ik ga even zitten Sp.." Haar stem brak, de kattin zuchtte, en ging weer door, "Ik ga even zitten Spinpaw" In haar ogen stond haar verdriet te lezen, Leopardskin geloofde bijna dat haar verleden er ook in te zien was, maar ze wist zeker dat het niet zo was. De kattin ging zitten.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:18


Spinpaw zag dat Leopardskin veel schrik had voor haar bevalling. Spin ging naast haar zitten. Hij wist niet goed wat te zeggen en zei zomaar iets om haar hopelijk op te beuren. "Heb je ooit eens iets stout gedaan? Zoals de regels van je ouders niet volgen?" Vroeg hij aan haar. Zodat hij haar op andere gedachten kon zetten.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:27

Leopardskin was verdrietig om haar verleden, "Nee, ik zou willen dat ik ze nog een keer zou kunnen zien" Zei de kattin bedroefd tegen Spinpaw. Nog een traan rolde over haar wang, ze zuchtte. "Ik zou ze zo graag willen vertellen dat ik kittens krijg" Ze keek Spinpaw aan.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 13:12


Spinpaw zag een traan wegrollen. Die veegde hij weg met zijn staart. Leopardkinvertelde over 'ze' maar wie zijn die ze? "Wie bedoel je met 'ze'?" vroeg hij nieuwsgierig. Wie zou er dood zijn gegaan? Hij wist niet wat de kattin allemaal had meegemaakt.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:12

Leopardskin keek Spinpaw vriendelijk aan, maar haar ogen stonden nog altijd verdrietig. "Ze, zijn mijn ouders, Clankatten hebben ze vermoord" de kattin keek triest voor zich uit. "Ik wil mijn kittens nooit zulk verdriet laten meemaken, je houd er je hele leven last van" ze keek naar Spinpaw.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:39


Spinpaw keek geshockt naar Leopardskin. Zou de thunderclan die hebben gedood? Hij kreeg medelijden. "Memphis en jij zijn heel sterk, als er iets is zal ik er zijn." Beloofde Spin met een klein glimlachje. "Ik kom jullie zo vaak mogelijk opzoeken. Er zal niets gebeuren." Zei hij en keek naar de kattin.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:42

Leopardskin glimlachte terug, haar ogen stonden weer blij, "Dankje Spinpaw, maar je zal me vast vaker zo zien" de kattin keek de kater dankbaar aan, "Kom, dan lopen we verder." Zei ze vol goede moed.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:50


Spinpaw knikte naar de poes. Hij stond op. Spin glimlachte, hij had iemand blij gemaakt. Spinpaw keek naar de lucht. Het werd al bijna donker. Zou hij niet terug moeten naar zijn kamp? Misschien kon Leopardskin even meewandelen tot de grens van haar territorium. Hij draaide zich naar Leopardskin. "Ik denk dat ik terug moet naar mijn clan. Wil je even meewandelen tot de grens van jou territorium?" Hij keek een beetje verdrietig dat hij zijn vriendin weer moest achterlaten. Maar hij moest wel terug. De vorige keer waren zijn clangenoten al nieuwsgierig waar hij was.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:53

Leopardskin keek hem beduusd aan, ze baalde er van dat Spinpaw al weer weg moest. "Aah, kun je niet blijven logeren?" De kattin hoopte op een ja, maar vroeg zich af of de kater het zich wel kon veroorloven zo lang weg te blijven.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:57


Spinpaw keek Leopardskin teleurstellend aan. Hij wou geen nee zeggen, maar hij kon niet anders. "Het spijt me. Ik zal nog wel eens langskomen." Spin tikte met zijn staart tegen haar oor. "Alles komt in orde met je." Hij glimlachte terug. Spinpaw dacht dat ze het niet zo erg zou vinden.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 18:08

Leopardskin glimlachte naar Spinpaw, "Ik loop wel met je mee, tot het Rogue Territory stopt" De kattin wou eigenlijk tot zijn kamp meelopen, maar dat was misschien niet heel verstandig, aangezien het niet zo fijn zou zijn voor Spinpaw, en voor haar, nu ze kittens droeg. "Eigenlijk zou ik het liefst met je mee lopen tot je kamp, ik heb toch niks te doen, en ik ben nog lang niet moe." Leopardskin was benieuwd wat Spinpaw zou zeggen.

~Zullen we iets met ze laten gebeuren?


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 18:16


Spinpaw lachte vriendelijk. Hij was blij dat ze nog met hem wou wandelen. Zo alleen is niet leuk. Waarvoor hij meer schrik had was dat als ze naar de grens van zijn territorium stapte. En de kattin moet alleen terug, dat er misschien iets met haar zou overkomen. Toch knikte hij. "Is goed. Kom. Je moet zelf weten wanneer je niet meer kan oké?" Wanneer hij voor zich keek zag hij een wijde rots. Ze moesten er dus op klimmen. Dat was een makkie voor hem. Voor Leopardskin en haar kittens wist hij het niet zeker. "Klimmen of erlangs?" Als ze erlangs gaan, duurt het wel langer.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 18:19

Leopardskin keek naar Spinpaw, ze wou niet dat de kater te laat in het kamp kwam en wou ze klimmen, "Ik denk dat we beter kunnen klimmen, maar ik weet niet of het verstandig is, ik ga het gewoon proberen" Leopardskin sprong op de rots.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jun 2015 - 19:30

Spinpaw keek even vlug naar haar buik. Wat als ze valt? "Ik zal achter je blijven. Als je valt, kan ik je misschien nog oppakken. Doe AUB wel voorzichtig!" zei hij tegen Leopardskin. Spinpaw keek om zich heen voor geen gevaar. Niets. Alles veilig.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jun 2015 - 21:11

Leopardskin lachte, "Ik zal voorzichtig doen, papa" Ze begon te schateren. De kattin wist dat Spinpaw geen grapje maakte, maar ze kon het niet laten om dat er van te maken. "Sorry, ik vond het zo grappig klinken, maar ik zal voorzichtig doen" Leopardskin klonk weer serieus, en ze sprong naar de volgende steen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 16:15


Spinpaw grinnikte. Een beetje humor mag wel. 'Papa'. Ooit wilt hij eens papa worden. Daarvoor is hij nog te jong en waarschijnlijk vinden de poezen hem te aardig en verlegen. Spinpaw dacht even na en keek naar een rots die voor hem lag. "Wat vind jij eigenlijk over mij?" Vroeg hij met een nieuwsgierige stem.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 17:17

Leopardskin stond ondertussen bovenaan de rots, en ze keek naar Spinpaw. "Ehmm, even denken hoor" De kattin hijgde wat, maar dat weerhield haar er niet van om verder te praten. "Aardig, je denkt veel aan anderen, maar je gaat jezelf niet voorbij. Jij gaat een poes op een dag heel gelukkig maken, en zij jouw denk ik ook" Ze glimlachte naar Spinpaw. "Hoe lang duurt het eigenlijk nog tot je een Warrior bent?" Leopardskin vond het wel tijd worden, Spinpaw was tenslotte al 16 manen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 17:21


Hij glimlachte op het antwoord van Leopardskin. "Ik heb eigenlijk zelfs nog geen mentor. Dat wou ik gaan vragen als ik terug kom." Zei Spin. Hij rook een bekende geur in de verte. "Das!" Fluisterde hij. Spinpaw en Leopardskin waren al heel hoog. Hij hoopte dat de das hen niet zou zien en gewoon ging doorstappen. Spinpaw mocht ook niet zijn angst aan Leopardskin tonen. Anders slaat zij misschien ook in paniek.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 17:26

Leopardskin had door dat Spinpaw bang was, maar zijzelf was kalm als altijd, ze zaten immers hoog. "Ik ruik hem ook, maar geen paniek, we zitten hoog, en als we hoog blijven is er niks aan de hand" De kattin klonk rustiger dan eerst. Ze werd altijd kalm van enge situaties. "Maar, krijgen leerlingen niet gelijk een mentor?" Vroeg ze, helemaal afdwalende van de das, die kon ze immers niks maken, en als ze er mee bezig bleven, werd Leopardskin zelf misschien ook wel bang, en dat wou ze voorkomen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Watching out {Open} - Pagina 2 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Watching out {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watching out {Open}   Watching out {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 20:31


Spinpaw zag dat Leopardskin niet bang was. Maar hijzelf wel. Zijn ademhaling ging wat rustiger toen hij niet meer op de das lette. "Ik heb er geen gekregen. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. Ik denk dat ik daarom vaak naar andere territoria's ga om bij te leren." Hij klonk ezeer overtuigend. Want hij had niets gelogen. Zijn angstige blik werd weer afgeleid naar de das. Hij drukte zich zelf tegen de rotsen. Uit het vizier van de das.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Watching out {Open} - Pagina 2 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watching out {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: