Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittens; Fawn x Thrush ♡

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Brokenwish
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 17:33

Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 302avwh
Crescentrose

Words: Veel|| Tag: Jij :3 || Note: -


G E N E R A L
Name: Crescentkit
Nickname: Crescent
Future names: Crescentpaw, Crescentrose
Meaning name: Prefix = Halve maan
Gender: She-cat
Parents: Thrushdive {dad} x Fawnstep {mom}
Partner: ~
Kittens: I'm a kitten, if that's what you were asking.

O U T S I D E
Fur colour: Grijs met wit.
Fur structure: Halflang & erg zacht.
Eye colour: Blauw
Paw pads: Roze
Nose colour: Roze
Build: Erg klein en slank gebouwd, daarom is ze ook muis genoemd.
Description: Dit poesje is erg klein en ze zal altijd klein blijven. Ze ziet er lief uit en daar gaat ze als ze ouder is ook gebruik van maken. In het begin begin zou ze alleen maar blij zijn met haar lichaam en haar vrolijke lieve lijfje sluit goed aan bij haar karakter.

I N S I D E
Lief ~ Leergierig ~ Slim ~ Onhandig ~ Net ~ Diva

{Lief}
Deze kleine poes is erg lief. Ze heeft het karakter van een kleine baby in het begin en dat zal ze lang houden. Ze zal lang bij haar familie blijven en ze zal heel emotioneel zijn als een echt klein kind. Ze experimenteert met alles om haar heen. De eerste paar moons zal ze een onderzoekend lief meisje zijn die iedereens hart kan winnen. Ze hoeft niet perse vrolijk te zijn altijd, maar ze is wel best druk soms. Ze is heel heel onschuldig meisje die niks snapt van alle het 'enge' en gevaarlijke in de wereld.

{Leergierig}
Leren is één van de belangrijkste dingen voor Crescent. Alles wekt wel een vraag op in haar hoofd en ze wil alles weten. Hierdoor is haar theorie heel erg goed, maar in de praktijk gaat alles wel wat minder.

{Slim}
Het brein van dit poesje pakt goed uit, want ze is erg slim. In het begin van haar leven zal ze alles nog moeten ontdekken, dus zal je dit nog niet goed kunnen zien. Maar later als ze bijna apprentice wordt zal ze slimmer worden. Ze kan linken leggen en ze snapt al snel de 'politiek’ die er in de clan is. Zelf onderzoekt ze zoveel mogelijk en dit gewoon omdat ze het wil weten. Er zit meestal geen rede achter. Deze slimheid zou echter pas uitpakken als ze iets ouder is.

{Onhandig}
Zoals al gezegd was is de poes goed met de theorie en weet ze altijd wat ze moet doen, maar in de praktijk lukt dit haar nooit, tot haar frustratie. Als apprentice werkt ze keihard, maar niks lukt. Later zal ze  ook niet de beste vechter of jager zijn. Later zal ze het wel leren doen, maar minder goed dan haar clangenoten.

{Net}
Door haar slimheid is ze erg net. De poes gebruikt al vroeg nette woorden en zinnen. Dit is wel de rede  dat ze sociaal niet geweldig is. De slimheid van haar pakt later uit, maar het nette deel heeft ze al vanaf het begin.

{Diva}
In het begin van haar leven zal ze een beetje een diva zijn. Zij wil de belangrijke rol hebben en dat laat ze weten ook. Deze eigenschap zal echter weggaan als ze ouder wordt, want dan merkt ze dat de eigenschap niet handig is.

{Rpg}
Verder ga ik ook kijken waar de rpg mee heen zal brengen. Het zou kunnen gebeuren dat ze helemaal omslaat bij een bepaalde gebeurtenis.

R E L A T I E S

Naar Fawnstep:
Crescent is echt een moederskindje in het begin. Ze is heel lief tegen haar en respecteert haar erg veel. Crescent zou nooit ruzie willen hebben met haar en dat omdat ze haar niet kwijt wil. Als ze ooit een ruzie met haar krijgt zou het haar breken.

Naar Thrushdive:
Crescent weet niet over wat ze van hem moet denken. Dit zal ik meer uitwerken in de rpg. Ze is nieuwsgierig naar hem en stelt veel te veel vragen.

Tegenover haar siblings:
Ze zal zich eigenlijk meteen afzonderen van de rest van haar siblings. Ze ziet geen rede om vrienden met hen te worden en kijkt veel liever naar een lieveheersbeestje die omhoog vliegt. De poes blijft wel aardig, maar zal altijd een beetje afwezig reageren.

Tegenover andere familie:
De meeste van haar familie zal ze respecteren en ze zal proberen iedereen te leren kennen van haar familie. Dit gewoon omdat ze dat leuk vindt.

Tegenover toekomstige vrienden:
Crescent is niet heel kieskeurig als het om vrienden gaat. Diegene moet een beetje slim zijn, maar dat is het wel. De poes zal in het begin iedereen zien als een vriend, maar later als ze slimmer wordt zal ze gaan oppassen met wie ze kiest als vriend. De poes zal zeker opletten of je slim bent en ze vindt het geweldig om gesprekken te hebben over interessante onderwerpen.

Tegenover toekomstige crush:
Als Crescent ooit verliefd wordt zou ze dit niet toegeven. Al zou ze bijna flauwvallen als ze hem/haar(Oriëntatie nog niet duidelijk. Waarschijnlijk hetero.) ziet, ze zal nooit zeggen dat ze verliefd is.

K E N I S S E N
Komt later misschien nog tot neven & nichten erbij.

[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletgreen] Friend
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletred] Crush
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletpink] Love
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletblack] Hate/Dislike
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow] Respect
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletwhite] Just met/Uncertain
---------
{Family}
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow - Innerghost {Grandmother}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Flamepath {Grandfather}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Shrewstar {Grandmother}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Wolftail {Grandfather}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Terrorpaw {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Thornpaw {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Frozenpaw {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Brokenhowl {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Littlestream {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Ravenheart {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Aurynight {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Russetfur {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Strugglebug {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Saltdale {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Sharpshade {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Shademind {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Cinnamonscent {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Lightninghowl {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Timeleap {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Tallshadow {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow]Runningvole {Uncle/Aunt}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow][Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletwhite]Thrushdive {Father}
[Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletyellow][Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Bulletpink] Fawnstep {Mother}

{Others}

-

*Skills*
(hoe meer *, hoe beter ze er in is. Max = 5)

K I T T E N
Smart: ****
Speed: *
Hunting: **
Strong: *
Defence: ***
Social: **

A P P R E N T I C E
Smart: *****
Speed: **
Hunting: **
Strong: *
Defence: ***
Social: **

M E
Naam: Dani ^^
Leeftijd: 14 bijna 15.
Gestart met rpg op: 21-06-11
Bekendste account: Brokenpaw, Forestpaw of Thor.
Motivatie: Ten eerste zoals ik al zei is dit nestje geweldig. Beide Fawnstep & Thrushdive zijn echt geweldig leuke karakters en hun familie is ook nog geweldig. Het lijkt me dan ook geweldig als ik een deel kan uitmaken van deze coole familie. <3
Crescent is ook een geweldig karakter om te bespelen. Ze is alles wat ik het fijnste bespeel. Lief, slim, net en onschuldig. Dat bespeel ik het liefst en daarom ook zou ik zeker actief blijven. Ik heb haar karakter ongeveer uitgewerkt tot oud kitten/jong apprentice en vanaf daar ga ik gewoon met de rpg mee. Dus vanaf daar kan ze ook nog ineens een heel ander karakter krijgen. Zelf vind ik het leuk om het een beetje als verassing te houden. ^^
Ik wil ook even zeggen dat ik nu al heeel erg van haar hou. <33
Ik kan niet wachten tot ik haar misschien zou kunnen bespelen.

Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 2qv8bwx    Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 34po0i8

Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Tumblr_mm62vgJvzS1r50k87o1_500
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Tumblr_ljlv3qeq1H1qfudp1o1_400
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Tumblr_lh4rexKHxl1qect8ko1_500
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Tumblr_ljmbz5K52t1qzgwino1_500
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 6IRKqVAKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 MKN7vHEKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 IfBu3avKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 jun 2015 - 20:24

Ik heb toetsweek tot dinsdag dus mijn aanmelding word dit weekend of anders volgende week afgemaakt^^


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittens; Fawn x Thrush ♡
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: