Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittens; Fawn x Thrush ♡

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Brokenwish
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 21:27

(Ik ben echt een spammer. SORRY)
Wou gewoon even melden dat ik haar prefix anders heb gemaakt, een voorbeelpost heb toegevoegd en wat dingen bij haar karakter heb gezet. ^^


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2vj98xw
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 0:17

*ziet dit nu pas*
dit ga ik zeker stalken, en succes iedereen c:



Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimema 22 jun 2015 - 18:50

Nog een week en een dag, mensen! Vergeet het niet.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 6IRKqVAKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 MKN7vHEKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 IfBu3avKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshimmer
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Iceshimmer
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 19:43

Ik heb mijn aanmelding nu af!


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Fvidkj
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 15:19

Canary's aanmelding is zo goed als klaar^^


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 14:57

Onthoud dat er nog 4 daagjes zijn om je aan te melden mensen :"D


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 17:56

Ik zit heel hard te twijfelen of ik me toch zal aanmelden...


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hh0j8y
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2gxnp75Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 23mrb6wKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hqc5lx Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 E8v3o2Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 34nodx3Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Vmwrhy Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 23h0tfkKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 10:08

Crescent is wel ongeveer af. :'D
Heb alleen wat warriornames toegevoegd.


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2vj98xw
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 11:47


>Algemeen
Current Name: Heavekit
Future Names: Heavepaw, Heaveflight, Heavestar?
Suffix: Heave betekent rijzen of opheffen. Toen Heavekit net uit de buik was wilde ze niets liever dan opstaan en naar haar mama toelopen, ook al kon ze alleen nog maar kruipen. Ze wilde graag naar de liefde van Fawnstep toe en wilde daarom niet langzaam kruipen, maar snel lopen.
Prefix: Flight betekent vlucht of vaart. Heaveflight is ontzettend snel en sierlijk, wat deze prefix goed laat uitkomen. Ook komt ze haar angsten niet graag onder ogen en rent ze daar liever voor weg.
Gender: She-cat
Age: Unborn
Clan: Shadowclan
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice, Med. Cat apprentice?, Warrior, Med. Cat?, Deputy?, Clanleader?

>Familie
Mother: Fawnstep
Father: Thrushdive
Grandparents: Innerghost, Flamepath, unknown.
Half-sibs: Hailpaw, Roughpaw, Slatepaw en Aurorapaw.
Others: Terrorpaw, Thornpaw, Frozenpaw, Brokenhowl, Littlestream, Aurynight, Ravenheart, Russetfur, Stormkit, Thawkit, Icekit, Sliverpaw, Stormkit, Vixenkit, Lionkit, Leopardkit, Swiftkit, Hollykit, Fallenkit.

>Innerlijk
Description:
Heavekit is een erg lieve kitten. Ze houdt erg veel van haar familie, waar je haar ook vaak kan vinden. Ze houdt het meeste van haar mama Fawnstep, iemand naar wie ze ook heel erg opkijkt. Toch is Heave onzeker en is bang om dingen fout te doen. Als er iets fout gaat wilt ze het liefste in een hoekje wegkruipen en daar nooit meer uit te komen. Heavekit is snel en houdt wel van een wedstrijdje rennen. Ze heeft echter niet veel spieren en verliest daarom vaak met vechten. Heave heeft iets waardoor ze goed aanvoelt hoe anderen zich voelen. Ze blijft dan ook zo veel mogelijk uit je buurt als je is een keer chagrijnig of boos bent. Als je verdrietig bent, zal ze naast je staan om je zo goed mogelijk te troosten. Nog iets waarvoor Heavekit haarzelf erg schaamt is dat ze stottert. In iedere zin heeft ze het wel; ze stottert, en als ze het merkt, gaat ze alleen nog maar erger stotteren. Dit stotteren komt vooral omdat ze zo onzeker is en daarom niet goed de woorden kan vinden om tegen iemand te praten.  
Ondanks al haar onzekerheden en het stotteren is Heave zeker een goed gezelschap. Ze is altijd een luisterend oor en weet vaak goeie raad te geven. Misschien praat ze zelf niet altijd evenveel, maar je verhaal kan je altijd bij haar kwijt.

>Uiterlijk
Description:
Heavekit is een niet al te grote kitten. Echt klein kan je haar niet noemen, maar ze zit zeker onder het gemiddelde. Haar korte vacht werkt ook niet echt mee, met een lange vacht heb je meestal dat je wat groter lijkt, maar dat 'geluk' heeft Heave niet. Haar vacht is dus kortharig en wit met wat zwart op haar kop en oortjes. Haar ogen zijn speciaal; ze heeft namelijk één donkergoud/bruin oog en één felblauwe. Het is onbekend waar de genen van haar bruine oog vandaan komen, maar haar blauwe oog heeft ze natuurlijk van haar ouders geërfd.
Fur color: White with a little black
Eye color: Goldenbrown and blue
Pawpads and nose: White and black
Setje:
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2czzmnp
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2priu0j

>Vaardigheden
Hoe meer • hoe beter!
- K I T T E N -
Hunting: ○○○○○
Fighting: ○○○○○
Climbing: ○○○○○
Swimming:: ○○○○○
Running: ••○○○

- A P P R E N T I C E -
Hunting: •••○○
Fighting: •○○○○
Climbing: ••○○○
Swimming:: ○○○○○
Running: ••••○

- W A R R I O R -
Hunting: ••••○
Fighting: ••○○○
Climbing: •••○○
Swimming:: •○○○○
Running: •••••

>Motivatie
Oké, het moeilijkste deel van de aanmelding; motivatie.
Eerst zal ik mezelf even voorstellen, ook al kennen jullie me al. Ik ben dus Loïs, ik ben 14 jaar en ik zit nu ongeveer 1 jaar en 11 maanden op warrior cats, dus dat is al een hele tijd, woohoo! Ik RPG al langer, vooral op gosupermodel.nl deed ik mee aan rollenspellen (al was ik daar nog wel noob, hoor).
Het heeft natuurlijk een tijdje geduurd voordat ik me heb opgegeven en dit komt vooral omdat ik erg getwijfeld heb of ik nou wel of niet nog een karakter actief kan houden. Ik heb besloten dat ik dat wel kan, als ik maar met een leuk karakter kom! Nou vind ik Heavekit een hele uitdaging omdat ze een heel ander karakter heeft dan ikzelf, namelijk stil en lief. Ikzelf ben juist druk en lief kan ik mezelf ook niet noemen. Een uitdagend karakter is iets waar ik wat mee kan, want dan is het leuk voor mezelf om ze te bespelen. Ook is de stamboom van de kittens natuurlijk geweldig en megagroot; iets wat ik hartstikke tof vind.
Al met al lijkt het me echt geweldig als ik gekozen wordt en dat ik Heavekit kan bespelen!



Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hh0j8y
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2gxnp75Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 23mrb6wKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hqc5lx Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 E8v3o2Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 34nodx3Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Vmwrhy Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 23h0tfkKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 15:48

We can't wait for Eternity, waiting is wasting. So let's wish to be there for a eon.
::Algemeen::
Name: Eonkit/Eonpaw/Eonwish
Gender: Male
Clan: Shadowclan
Rank: Kitten
Age: Unborn
Parents: Fawn X Thrush
Sibs: None

::Outside::
Fur lenght: Short
Fur: Red/White
Eyes: Amber
Built: Krachtig/Smal/Massief/Lang/
Wapens:
*Claws: Middel
*Tooths: Middel
*Tail: Middel
*Ears: Middel

Photo's:

::Inside::
Kitten Likes: Spelen, commanderen, lopen, praten over zijn eigen leven, Winnen
Kitten Dislikes: Water, gevoelens, veel praten, anderen, tijd, stress, Verliezen
Character Short: Aangebrand/Egotistisch/Bedrog/Slim/Verliezen/roekeloos/Op een doel gericht/Leren van fouten/Niet Luisteren/Vrolijk/Doorzettingsvermogen
Character Long:
Eon is niet zoals alle anderen, vaak zoekt hij de rust op of gaat hij andere dingen doen. Hij bedrukt vaak ook zijn eigen gevoelens om niet zijn zwakke kant te laten zien waarvoor hij zich schaamt, hij is vlug op zijn staart getrapt en wordt dus ook heel snel boos. Ook draait het meeste van zijn kleine leventje over winnen, vaak staat hij open voor alles uit te proberen alleen het nadeel is dat hij nooit vaak leert en dus probeert te onderzoeken waarom. Ook heeft hij de neiging om zijn fouten te proberen wanneer het niet geweldig goed gaat, toch blijft hij proberen. Vaak neemt Eon de leiding over zijn eigen zaken of spellen of ieder geval dat probeert hij, ook praat hij het liefst niet over anderen en wilt het vaak maar over zichzelf hebben. Hij is arrogant en egotistisch, vaak plakt hij zijn plannen slim aan en verbeterd hij steeds opnieuw zijn score. Vaak is hij ook uit op wraak, het is nog maar een jonkie maar een slim ding. Vaak bedriegt hij andere en sluit hij beloftes waaraan hij zich niet houd, waarna hij de ander verraad en in zijn val trappen. Ook is hij vaak op een doel gericht en niet op meerdere, hij ziet deze ook als missies die hij moet halen. Tijdens het vechten gebruikt hij niet de Clan technieken maar de technieken die niemand kent, hij verzint deze zelf bij een gevecht maar is daardoor ook vaak roekeloos. Ook op het romantische gebied valt hij sterk tegen, misschien omdat hij een knappen kater is komen poezen op hem af alleen het gepraat er tegen komt er vaak asociaal uit. Hij houd zich ook niet aan de Clan regels en zou misschien wel met zijn sibs het kamp uit sluipen om dan in problemen te halen, vaak zoekt Eon de problemen op om zich juist er in te verbeteren. Hij is goed in liegen en geeft vaak de andere de schuld, ook komt hij soms op voor anderen maar dan moet je geluk hebben in welke bui dat hij is.


::Meh::
Name: Derpje
RPG years: 3 Years
inspiration/Motivation:
Hey, ik ben Derpje vroeger ook Laurierblad geweest maar ik vond het tijd dat ik me een Yolo naam moest geven. Ik was eigenlijk van plan om geen kitten meer aan te melden omdat ik nog best wel veel accounts dan heb, alleen toch deed ik dat. Ik wilde graag met alle liefde iets proberen, helemaal na alle series dat ik zag en weinig er mee deed dus besloot ik er van een karakter er van te creëren daar kwam Eon uit. Ik heb hem namelijk zo genoemd omdat ik wilde dat vele tekenseries voor eeuwig duurde die ik kijk maar ook Animes, alleen vaak stopt het sneller dan dat je wilt vele Anime's duren bv. 24 Afleveringen. Ook sommige tekenseries, dus wilde ik met Eon proberen om mijn fantasie door te laten spoken en eens in de zoveel tijd zijn karakter eigenschappen te veranderen of er bij te doen. Ook gaat het niet daarom, jullie hebben al vaker geweldige nestjes gehad die niet inactief raakten. Want dit is misschien al de zoveelste, alleen is dat juist leuk om steeds nieuwe mensen met accounts te ontmoeten en er gewoon een leuke tijd op WC te maken en het geweldigste nestje van allemaal te hebben. Maar ook jullie karakters die in Love zijn hebben zoveel verhaallijntjes gehad die zo geweldig zijn, waarop ik dacht laat ik het op het minst proberen en een geweldige start te maken. Ook hadden jullie lieve en leuke topicjes met elkaar en andere, ook een van de langste accounts hebben jullie die hier zijn begonnen. Het maakt juist een geweldig nestje met veel verleden en verraad die er was maar ook met liefde volle ouders, ik hoop dat ik hier mee kon laten zien mijn motivatie en inspiratie.




Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2gxnp75Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hqc5lxKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 34nodx3
Draws and stuff:


Laatst aangepast door Ripa op ma 29 jun 2015 - 18:56; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 18:05

Let op mensen, morgen worden de aanmeldingen gesloten :'D


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 18:57

Mijn aanmelding is af ^.^

probeerde deze binnen de tijd af te krijgen


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2gxnp75Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hqc5lxKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 19:47

Laat ik voor de duidelijkheid ook even zeggen dat mijn aanmelding af is ^^


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 13:53

Oh, mijn aanmelding is natuurlijk ook af c:


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:05

Ik zeg het nog een keertje dan. :'D
Hij is af. En veel succes iedereen! c;


{forestfire}
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Dxcmf7
.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 17:55

Veel succes iedereen ;3 *heeft dit topic stiekem gestalked x3*


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 17:56

Canarykit is ook af^^ Good luck iedereen!


Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 18:09

Veel succes ja ^^


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hh0j8y
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2gxnp75Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 23mrb6wKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 2hqc5lx Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 E8v3o2Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 34nodx3Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Vmwrhy Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 23h0tfkKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmwKittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 18:13

Meh, I have to.

Name(s): Snowykit, Snowypaw, Snowyspell or ?
Sexe: Female
Parents: Fawnstep x Thrushdive
Siblings: Unknown yet

Character as a kit
- Verlegen
- Schattig en lief
- Heel erg op familie gericht
- Verlatingsangst
- Leergierig
- Nieuwsgierig

Als kitten zal ze vooral met haar broertjes en zusjes omgaan en het liefst blijft ze de hele dag bij haar papa en mama. Ze is bang om alleen te zijn, maar leert graag en is erg nieuwsgierig.

Character as an apprentice
- Rebels
- Avontuurlijk
- Veel nieuwe katten ontmoeten
- Leergierig
- Perfectionistisch
- Kan fel uit de hoek komen

Als apprentice zal ze helemaal opbloeien. Als ze hoort dat ze weg kan uit de nursery, verandert ze. Ze wordt rebelser en houdt van problemen schoppen. Ze is daarentegen ook erg perfectionistisch, wat voor veel problemen kan zorgen.

Character as a warrior
- Avontuurlijk
- Perfectionistisch
- Op familie gericht
- Setteled down
- Volwassen
- Kan fel uit de hoek komen

Als warrior zal ze haar rebelse kant wat meer naar de achtergrond laten, maar ze houdt haar avontuurlijke en problematische kant. Ook haar perfectionisme blijft. Ze groeit op en gaat volwassener om met problemen en zal dan ook proberen wat rustiger te reageren.

How does she look?

Fur: Black and white
Footpads: Pink
Eye colour: Blue

-------------------------------------------

Name: Sharon
Age: 16
Accounts: Sassypaw, Cindersmoke
Motivation: Ik vind Thrush echt een supergave kat. En hij en Fawn zijn superschattig samen. Jullie zijn beide actieve en goede spelers. Bovendien is Snowy precies mijn eigen karakter en ik zou dat erg leuk vinden om eens te spelen. Om mijn eigen karakter eens in een kat te stoppen.

Edit: Succes nog iedereen (: !


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..


Laatst aangepast door Cindersmoke op di 30 jun 2015 - 21:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Kittens; Fawn x Thrush ♡   Kittens; Fawn x Thrush ♡ - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 20:01

Veel succes iedereen Very Happy


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittens; Fawn x Thrush ♡
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: