In an strange territory - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 In an strange territory

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 17:23

Starend naar de maan dacht ze terug aan eerdere ontmoetingen. Haar staart lag op de grond en haar schouders hingen ontspannen. Plotseling hoorde ze een stem achter zich. Haar staart werd een grote dikke borstel en haar haren stonden overeind. Ze keek Flameleaf geschrokken aan. Wie was dat?!


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 17:28

Dreamfur keek door en volgde Flameleaf's geur. Waarom ging die kater eigenlijk altijd weg? Nu zal ze het weten, de geur werd sterker en sterker bij het aankomen bij Fourtrees. Dreamfur stopte opeens, ze rook een rogue. Zouden ze niet vechten? Maar ze hoorde geen vijandschap, eigenlijk helemaal niets. Dreamfur keek op tussen een paar struiken, een bruine poes zat samen met Flameleaf, en ze leken niet eens vijandig. Eerder verliefd. Dreamfur gromde, ze zal is laten zien wat vijandig is. Ze zal dit zeker aan Silverstar vertellen en dan is die kater voorgoed weg! "Ahum. Goedenavond, een mooie nacht, nietwaar?" vroeg ze, met een kwaadaardige grijns op haar gezicht.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

In an strange territory  - Pagina 3 Ok0sgo

In an strange territory  - Pagina 3 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 17:36

''Goedenavond. Ja hij is inderdaad prachtig. Vanwaar doe betrapt-blik? Ik wist niet dat vriendschappen buiten je eigen clan verboden waren.'' Dit moest ze slim spelen. Dit moest Dreamfur zijn. Ze wou niet dat de kater de clan uit gegooid zou worden.

-Ik moet naar sport.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 18:31

Flameleaf zag de hatelijke zwarte poes voor zich. Hij krulde zijn lippen tot een grauw. Wat doet ze hier? De poes zou zijn geur gevolgd moeten hebben en hem dan ook samen met Emerald gezien hebben. Daarom dat ze zei "Ahum. Goedenavond, een mooie nacht, nietwaar?" Flameleaf zou het liefst op haar af willen storten en haar in stukken scheuren, maar die warrior code zegt zelf dat een echte krijger niemand mag doden. Hij hoorde Emerald terugmiauwen. ''Goedenavond. Ja hij is inderdaad prachtig. Vanwaar doe betrapt-blik? Ik wist niet dat vriendschappen buiten je eigen clan verboden waren.'' Flameleaf glimlachte vanbinnen, wat was ze toch aardig. Ze nam het voor hem op. Niet treuzelen, vecht terug of wil je voor aap staan voor Emerald? zei een stemmetje in zijn hoofd. Koeltjes liep hij op Dreamfur af. "Dreamfur, heb je weer je neus in andermans zaken gestoken? Of ben je weer op partnersjacht? Jij dacht mij afgemaakt te hebben, maar nu ben ik blij dat je de waarheid hebt vertelt, in de hoop mij te verscheuren, anders zou ik niet in het bos gaan om na te denken en Emerald niet ontmoet te hebben." snauwde hij terug. "Als je me even discussieert, ik heb geen tijd voor malle praatjes." Hij draaide zich weer om naar Emerald, hij keek alleen nog maar in Dreamfur's richting en fluisterde in haar oor. "Of moet ik ook dat gezellige gesprekje van jij en Ravi vertellen aan onze leader, Silverstar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 19:53

Ze keek de zwarte poes weer aan. ''En hij had toestemming om weg te gaan. Hij heeft gejaagd. Kijk eens naar die prooi. Dat kan hij niet vangen én met mij praten.'' ze mauwde het met een licht geschokte stem alsof Dreamfur haar onterecht verdacht maar, er zat ook een vals ondertoontje in. ''Flameleaf laat dat anders aan Silverstar zien. Eekhoorns zitten hier veel. Heb jij wel eens eekhoorns gezien op uitgestrekte heide landschappen? En we doen niks wat verboden is.'' miauwde ze poeslief. Zij had een van de weinige stukjes bos in haar territorium van de rogues maar dat kon de Thunderclan poes niet weten.Ze wou de poes het liefst aanvallen en haar een gevecht geven dat niet vergeten zou worden. Maar dan zou het meteen duidelijk zijn dat ze wel degelijk in strijd waren met de warrior code. Dat zou een laatste optie worden.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::



Laatst aangepast door Emeraldtail op di 23 jun 2015 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 19:56

- lol, dat had hij tegen Dreamfur he
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 20:01

Ooooow xD, ik wist niet dat zij ook een topic had met Ravi. Emerald wou Ravi een lesje leren dat er niet met iedereen te flirten valt, dus al je het leest denk niet dat Emerald vreemdgaat xD


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 20:09

Kijk anders hier: https://www.warriorcatsnl.com/t24717-he-shoots-and-he-scores-dreamfur

Dreamfur snauwde "Flameleaf! Je hebt mij pijn gedaan en niemand hielp me daarvoor, je hield ook niet van me. Voor mijn vaders dood was ik verliefd op jou. Maar je bent een nachtmerrie!" Ze richtte zich op Emerald en snauwde "Pas maar op, voor je het weet vermoord hij al jouw geliefden zonder pardon!"

-sorry flut postje maar moet gaan


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

In an strange territory  - Pagina 3 Ok0sgo

In an strange territory  - Pagina 3 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 20:16

Ze had erover gehoord. ''Ja, dat zou kunnen. Maar ik denk niet dat hij dat expres zou doen. Soms kan je beter iets grondig uitzoeken. De dood van je vader is erg treurig maar je moet geen andere de schuld geven. Hebben ze gevochten en heeft hij je vader gedood? Zo niet heeft hij dat niet gedaan.'' mauwde ze. ''En wie zou hij kunnen vermoorden? Mijn Starclan moeder? Of mijn vader? Die graag. '' voegde ze er spottend aan toe.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 20:37

Flameleaf is helemaal uit zijn stuk geslagen. De pijn dat hij altijd had volgehouden kwam eruit. "Doe geen moeite,Emerald, ze heeft gelijk. Ik moest kattenkruid halen, maar was te laat. Ik moest niet met die kat praten bij de twolegplace. Toen ik er aan kwam was hij al dood." Flameleaf knipperde met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:04

Dat had ze niet verwacht. Maar als een gesprek, hoe lang dan ook verschil had gemaakt had hij het met of zonder kattenkruid toch niet overleefd. '''Dat is erg treurig -iets wat ze oprecht meende- maar, ook al was hij een paar uur eerder geweest, als je op een paar uur van dood bent had je het hij het toch niet overleefd. Mijn vader had de dood van mijn moeder kunnen voorkomen. Maar weet je wat hij zei? Ze was het toch niet waard, net als jullie. Zonde dat de zwakste kitten het heeft overleefd. Hij had er iets aan kunnen doen. Flameleaf, het was stom van je op te blijven kletsen maar anders had het geen verschil gemaakt.'' Ze wist niet of Dreamfur haar zou geloven. Als er nu een kat naar haar toe kwam en zei dat haar vader wel getreurd heeft om zijn verloren kittens en partner had ze hem of haar niet gelooft.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:36

Flameleaf dacht diep na, dus ze haatte ook haar vader. Hij zuchtte "Het spijt me om die herinnering naar boven gehaald te hebben." Maar zijn heldere ogen waren vlammend van woede, hij keerde naar Dreamfur. "Je hebt het goed gehoord, al die pijn die je mij gaf. Al die moeite m mij te laten geloven dat ik het was. Dreamfur..je laat me geen keus. Ik zal je pijn doen hoe jij al die seizoenen mij pijn hebt gedaan." Hij strekte zijn klauwen uit en hield Emerald tegen die net zich klaar maakte voor een aanval. "Sorry Emerald, dit is een gevecht tussen Dreamfur en mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:41

Ze was iets wat teleurgesteld toen hij haar verbood haar aan te vallen. Had hij überhaupt het recht dat te bepalen? ''Flame, Silverstar gaat dit niet leuk vinden...'' miauwde ze. Maar zelf had ze er niet naar geluisterd. En als Dreamfur akkoord ging met de uitdaging zou hij niet alleen schuldig zijn. Ze gingen beide met een rogue om en vochten met een clangenoot. ''Al die pijn die ze je heeft gedaan was onterecht. Dit is inderdaad jouw strijd en ik had met liefde meegeholpen.'' mauwde ze. Daarna deed ze een stap naar achteren. Ze wist niet zeker of de poes er mee eens zou zijn dat ze gingen vechten maar, ze wou de twee dit zelf laten oplossen en dan kon ze beter niet in de weg staan.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:43

Flameleaf hoorde de woorden van Emerald. "Als zal hij mij verbannen, dit moet gewoon. Ze heeft mij pijn gedaan, alles voor niets!" Hij siste boos tegen de zwarte poes en viel aan, zijn klauwen in haar vacht gedrukt en hij beet haar in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:46

Ze kneep haar ogen tot spleetjes. Was dit een goed idee? Hoe dan ook, als Silverstar Flameleaf zou verbannen zou hij dat ook met Dreamfur moeten doen. Haar klauwen gleden uit haar hulzen. Ze haatte het om andere in actie te zien maar zelf niks te doen. De tabby poes klapte haar nagels terug. ''Nee, Emerald. Soms kan je beter niks doen.'' zei ze in haarzelf.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:49

Flameleaf siste tegen Dreamfur "Jij hebt ook nooit iets geleerd bij onze vechttrainingen! Bloed droop uit zijn mond en hij keek woedend naar de poes die hulpeloos stond te vechten. Hij sprong op haar en hield haar tegen de grond. Flameleaf siste in haar oor "Vertel het maar aan iedereen, Het zou ons niet verbazen als jij ook zou vechten, jij nam het toch aan?" Hij gaf haar nog een beet op haar nek. Flameleaf hoorde de poes krisjen. "Maak dat je wegkomt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 21:56

''Zij is schuldig voor chanteren, omgaan met een rogue en onterecht beschuldigen. Jij van het omgaan met een rogue en iemand aanvallen. Als jij verbannen wordt sleur je Dreamfur mee. Goed gevochten trouwens.'' Ze haalde haar poot door een spinnenweb en drukte dit op de katers wonden. ''Dit zijn maar krasjes. Je hebt geen goudsbloem nodig. En van haar zijn we voorlopig af. Ga je poten maar wassen in de beek. Daarna wordt het helaas tijd afscheid te nemen. Wanneer zie ik je weer?'' vroeg ze.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 7:13

Flameleaf miauwde "bedankt." Maar na haar vraag ging hij weer diep nadenken. "Ik denk dat we elkaar later zien, als ik verbannen ben van de Clan." Hij zuchtte. "Ik zou maar moeten opschieten voordat Dreamfur leugens verspreid"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 7:23

'''Vertel alles eerlijk. Lieg niet over onze ontmoetingen dan zal Silverstar wel begrijpen dat je de waarheid spreekt. Leg alles uit vanaf de groenhoest tot aan dit gevecht. En alles wat zij verkeerd heeft gedaan. En vergeet de prooi niet.'' mauwde ze gespannen. Als Flameleaf al rogue zou worden, liever dat hij daar zelf voor zou kiezen dan dat zijn leader het zou doen. Ze drukte zich even tegen de Thunderclanner aan en miauwde een gedag. Haar staart gaf ook een zwiepje ten teken van afscheid. Maar in tegenstelling tot ze vertelt had verstopte ze zichzelf in de bosjes. Emerald zou hem het Thunderclan territory in volgen. Als alle aandacht op de twee was gevestigd zou zij wel ergens meekijken. Mocht Dreamfur liegen zou ze tevoorschijn komen en haar verhaal doen.


In an strange territory  - Pagina 3 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
In an strange territory  - Pagina 3 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: In an strange territory    In an strange territory  - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 7:29


Flameleaf boog zijn kop en luisterde naar Emerald. 'Vertel alles eerlijk. Lieg niet over onze ontmoetingen dan zal Silverstar wel begrijpen dat je de waarheid spreekt. Leg alles uit vanaf de groenhoest tot aan dit gevecht. En alles wat zij verkeerd heeft gedaan. En vergeet de prooi niet.' Hij knikte begrijpend. 'Vergeet ook niet jouw prooi mee te nemen, het konijn, de muizen en die vink is voor jou.' Hij glimlachte en miauwde een zachte afscheid. Hij wil geen afscheid nemen, maar wist dat dit een gevaar voor zichzelf en Emerald was. Als Dreamfur leugens verteld over dat ze zelf aangevallen werd dan zal er geen stoppen meer aankomen. Flameleaf draaide sich om en liep langzaam richting het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
In an strange territory
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: