Clangame - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clangame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Flowerpaw,,
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 16:18

Nadat Foxstar had geschreeuwd rende Flowerheart naar Puddleghost en Tigershadow."Jullie gaan met mij mee, Puddleghost, jij zorgt ervoor dat ze ons niet van achter aanvallen. Tigershadow, wij gaan voorop," zei ze. "Geen tanden of klauwen!" riep het poesje, waarna ze het teken gaf dat Puddle en Tiger haar moesten volgen. Bij de grens remde ze. "NU!" Haar luide kreet vloog over de grens en ze viel aan. Omdat zij de oudste was dook ze op Yellowtalon. Ze sloeg met haar nagels ingetrokken en sprong over de grens. Ze gaf een teken dat Puddleghost en Tigershadow dat ook moesten doen.


Clangame - Pagina 3 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Clangame - Pagina 3 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 16:55


Goed, Sweetkit die zichzelf Sweetblack noemde voegde zich bij zijn clan. Net als Yellowtalon. Dan hadden ze Mousekit nog en Polarkit, ofwel, Polarbite zijn deputy. Raptorkit die nu even Raptorstar grijnsde breed. Zij hadden de grootste clan. Hij als leader, Polarbite als deputy, dan hun warriors, want een echte medicine cat was er nog niet; Mousekit, Yellowkit, Sweetkit en dan hadden ze nog een Queen Weaselkit. De mannelijke Tigerkit was er nog niet, maar zodra hij er wel was zouden ze écht de sterkste zijn. Goed, Foxclaw wou aanvallen, natuurlijk eerder dan Raptorclan, want oh wat wouden ze graag beter zijn dan Raptorclan. Hem kon het niks schelen, want hij wist wel dat hij beter was. Hij wist dat hij sterker was dan ieder van hen. Misschien niet met z'n allen tegen één, maar goed. Niemand was Superman. "Yellowtalon, jij bent een warrior, ga samen met Sweetblack voorop naar de grens met Foxclan. Probeer ze tegen te houden, als het dat niet lukt kom je het camp rugdekking geven. Mouse jij verdedigt Weasel... Weaselfur. Ik en Raptorstar zullen ondertussen het kamp verdedigen." Raptorkit knikte goedkeurend. "Oh, Weaselfur, Queens verdedigen hun kittens, dus jij mag natuurlijk ook vechten als het nodig is," vulde hij zijn deputy aan. "Mét of zonder klauwen en tanden?" De o zo lieve Flowerkit zei natuurlijk zonder klauwen. Maar daar ging hij niet mee akkoord. "Een beetje pijn hoort er bij Raptorclan, dus jullie mogen kiezen," miauwde hij met een grijns. Raptorkit vond dit een belachelijk spel, maar liet het niet blijken. Rustig stond hij naast Polarbite terwijl hij wachten tot Foxclan hun kamp binnen drongen.

TAG: Polarbite & ...
Sorry als mijn post niet helemaal klopt, maar ja, er is super veel over me heen gepost dus een beetje lastig te volgen.
Misschien een idee om een beetje rekening met elkaar te houden?


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Clangame - Pagina 3 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 17:11

Yellowtalon keek achterom en hoorde nog net: ...een beetje pijn hoort er bij... de rest hoorde ze niet want ze voelde een klap tegen haar kop. Ik had ook beter op moeten letten. Dacht ze bij zichzelf. Flowerheart rende over de grens. Ik kan tenminste nog iets doen! Ze sloeg Tigershadow vol tegen haar flank maar ze besefte niet dat ze haar nagels nog niet ingetrokken had. Onee! Ze hoopte maar dat alles goed was met haar.


Clangame - Pagina 3 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 17:37

Toen ze zag dat Yellowtalon met uitgeslagen klauwen tegen Tigers flank sloeg, rende Flower op hun af. De roep van Raptor had haar onrustig gemaakt, en nu wou ze nog liever haar "clan" beschermen. Ze dook op Yellow, niet op haar nagels lettend. "Ren verder, ik hou deze wel tegen! Sweetblack kun je gewoon langs rennen," riep ze naar Tiger en Puddle. Toen Puddleghost en Tigershadow de grens over waren liet ze Yellowtalon los en rende verder naar et kamp van RaptorClan. Ze dook bovenop Raptor, wetend dat hij had gezegd dat nagels mochten. Met haar klauwen uitgeslagen sloeg ze Raptorstar tegen de grond. "Een beetje pijn hoort erbij, toch? Ook als de o zo grote Raptorstar degene is die pijn lijdt?" Ze duwde haar nagels nog niet dodelijk maar wel iets dieper in zijn vel zodat hij niet kon ontsnappen. Nog altijd op Raptor lettend riep ze naar Puddleghost en Tigershadow: "Ik red me wel, ga maar naar Polarbite!"


Clangame - Pagina 3 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 18:31

Hij snapte er even niks van, er gebeurde zoveel in een keer. Hij liet zijn kopje zakken toen hij hoorde dat hij moest kijken of ze van achter gingen aanvallen, wat was dat voor saaie klus? Hij ging het liefst vechten! Met een van zijn zusjes ofzo, waarom had hij anders voor de andere clan gekozen. Toen er niks van achter kwam keek hij omzich heen, niemand zag het. Daarom liep hij ook maar achter de groep aan, hij moest zijn skills toch wel laten zien!


Wat Nathalie inderdaad zei, ik heb even gewacht zodat anderen konden bij posten en er is ineens ontzettend veel gebeurt.


Clangame - Pagina 3 Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 18:42

Flowerheart sprong bovenop Yellowtalon met haar nagels. Zodra de anderen de grens over waren liet ze los en volgde ze. 'Auw!' Zei ze. Ach dat had ik verdient... Ze keek op toen ze iemand hoorde schreeuwen en luisterde wat Puddle te zeggen had. Ik wil niet dat we verliezen maar hij heeft wel gelijk. Ze knikte. 'Je hebt gelijk Puddle.' Ze hield van winnen maar ze hield meer van plezier hebben en als anderen geen plezier hebben is het ook niet meer leuk voor haar. 'We moeten het eerlijk verdelen, alleen hoe doen we dat?'


Clangame - Pagina 3 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:


Laatst aangepast door Yellowkit op za 18 jul 2015 - 18:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 18:43

"Raptor is in de meerderheid, dat is toch oneerlijk? Sowieso raar dat we zelf mochten kiezen! Het is slimmer als de leider zijn warrior kiest toch?" Haar poot nog steeds stevig op Raptorkit houdend, keek Flowerkit om. "Ja, maar wij hebben twee al bijna apprentices, remember?" riep ze. "En ik wil Foxkits deputy blijven!" vervolgde ze, waarna ze haar aandacht weer volledig op Raptor richtte. Ze gromde. "Dit is omdat je wilt dat je clan met klauwen en tanden vecht," mompelde ze en ze gaf hem een mep. "Dit omdat je opschept over je "superclan"," vervolgde ze en ze sloeg nog een keer waarna ze losliet en wegliep, terwijl ze op de kater lette.

ja, oké, het gaat best snel


Clangame - Pagina 3 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 19:10

Foxkit stortte zich op Polarkit af, zijn klauwen in zijn hulzen, dit gaat moeilijk worden. Hij beet in haar oor "FoxClan wordt jullie angst!" miauwde hij luid en vervolgens sprong hij van haar af om haar wat eerlijk mee te laten doen. Foxkits luchtblauwe ogen nog scherp op de deputy van RaptorClan gericht. Plots hoorde hij Puddlekit iets zeggen. Foxkit knikte dat hij het begreep "Wij hebben niet zoveel warriors nodig, we kunnen die vlooienbalen wel aan. Trouwens, niet iedereen zou dit 'eerlijk' opvatten, afgezien Raptorkit een macho is." Het laatste meende Foxkit niet echt, vandaar dat het sarcasme uit zijn mond liep bij het zeggen van de laatste woorden. Hij keek scherp in de ogen van Raptorkit, het leek alsof Foxkit dwars door zijn ogen heenkeek One day your soul will be mine mompelde een stemmetje in zijn hoofd. Foxkit schudde zijn kop, wat of wie was dat stemmetje?


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 3 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Clangame - Pagina 3 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 22:50

Raptorkit grijnsde breed terwijl hij rond keek. Hij was groot voor zijn leeftijd, had de grote van een apprentice van zes manen. Flowerkit leek hem de meest waardige tegenstander voor hem. Flowerkit was namelijk zes manen en misschien zelfs wat tengerder gebouwd omdat zij een poes was. Raptorkit had de bouw van een echte kater en was gewoon groot voor zijn leeftijd. Dat kwam door zijn genen, hij had niet de gene van een normale korthaar, zoals Flowerkit. "Een beetje pijn hoort erbij, toch? Ook als de o zo grote Raptorstar degene is die pijn lijdt?" Flowerkit had hem tegen de grond geworpen. Raptorkit lachte. "Doe je best," miauwde hij kort. Hij voelde het getintel van kleine nageltjes die zijn huidje licht doorboorde, maar het stelde niks voor. Zoals hij altijd stoeide was hij pijn al gewend. Raptorkit trapte met uitgeslagen nagels tegen de buik van Flowerkit waarna hij onder haar greep vandaan rolde. Hij lachte en sloeg naar de ogen van Flowerkit waarna hij weer opzij sprong en hard naar haar staart greep met zijn bek en daar fel in beet. "Pas op met wie je bedreigt, poesje, maar veel stel je niet voor," siste hij. "Blijkbaar kan je niet tegen een grapje," vervolgde hij. "Dit is omdat je wilt dat je clan met klauwen en tanden vecht," miauwde ze. Raptorkit grinnikte. "Had je mijn woorden wel goed verstaan?" Raptorkit grinnikte en keek haar recht aan. "Een beetje pijn hoort er bij Raptorclan, dus jullie mogen kiezen," miauwde hij. "Jullie mogen kiezen en ik neem aan dat katten ook wel een beetje rekening met elkaar houden? Ik zou niet iedereen met tand en klauw behandelen," miauwde hij luchtig en dat was de waarheid. Mousekit en jongere kittens zou hij niet zo behandelen. "En volgens mij ben jij de grootste opschepper hier," vervolgde hij droogjes. "'Ik ben Flowerheart, de meest dappere deputy van alle clans.' Of niet soms?" Imiteerde hij haar stem honend. Toen Flowerkit wegliep keek hij haar enkel aan, haalde zijn schouders op en wachtte af op wat er verder gebeuren ging. Foxkit negeerde hij, hij was zijn oren niet eens waardig, daarnaast kreeg hij alleen maar hoofdpijn van die kit.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Clangame - Pagina 3 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Clangame - Pagina 3 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 23:09

Het poesje had zich net bij haar kruiden gezet toen Foxkit luid over de open plek een aanvalkreet liet galmen. "FoxClan AANVALLEN!!" Haar oortjes schoten naar voren en de kitten zette zich direct wat rechter. Haar blik ging naar het 'gevecht' dat plaats vond tussen de Raptor-en Foxclan. Ze snapte dat dit een spel was, maar toch begreep ze niet echt dat de twee clans met elkaar vochten. Was het niet tegen de warriorcode om zonder reden een andere clan aan te vallen? Lizardkit bleef dan ook maar gewoon zitten waar ze was en zakte iets door haar pootjes, waarna haar blik even kort naar de hopen blaadjes ging. Ze had het gevoel dat ze nog steeds iets vergeten was, maar ze kon er niet direct meer op komen. "'Ik ben Flowerheart, de meest dappere deputy van alle clans.' Of niet soms?" Even haalde Lizardkit haar wenkbrauw op toen ze Raptorkit, Flowerkit hoorde nadoen. Uhm, okay dan.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Clangame - Pagina 3 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 9:26

Toen Foxstar de Raptorclan 'vlooienbalen' noemde veranderde ze van gedachten. Ik moet en zal winnen, hoe durft hij ons vlooienbalen te noemen! Ze rende naar de 'queen' van de Raptorclan en ging er voor staan naast Mouse met opgezette vacht. Ze liet haar nagels uit haar klauwen glijden en schraapte die over een stukje steen. Wie met de queen solt is nog niet jarig! Ze vond de kleine kater die queen wilde zijn wel schattig. Ze keek rond of er nog iemand van de foxclan aan kwam rennen.


Clangame - Pagina 3 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 11:55

Foxkit beet Polarkit zodat ze een paar seconden verdoofd lag, hij srpong van haar af en stortte zich op Yellowkit. "Wat zal Tigerkit wel niet denken?" miauwde hij sarcastisch met een piepstemmetje, tuurlijk wist hij dat ze op Tigerkit viel, de vrien van Raptorkit was ook niet te houden. Dasrom wist Foxkit niet waarom Yellowkit zo dom kon zijn verliefd op hem te worden. Hij krabte haar, bloed kwam uit haar schouder. Even bleef Foxkit stokstijf staan en sprong vam het poesje af. Toen hoorde hij Raptorkit Flowerkit nadoen, ugh die kit was echt het toppunt van irritatie. Heeft hij niks beters te doen? "Ik ben Raptorkit, mijn Clan is supersnel, sterk en weet ik dan ook veel wie erin zit. Ik pest graag katten en alsjeblieft Mousekit, laten we partners worden." miauwde Foxkit spottend naar Raptorkit met een zware stem netnzoals Raptorkit heeft. Zo, heeft ie lekker zelf gevoeld.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 3 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 20:04

Wat geirriteerd grauwde hij, hij had de verkeerde clan gekozen. Duidelijk. Ze waren zo kinderachtig en hun argumenten? Verschrikkelijk! Toen Raptor Flower immiteerde grinnikte hij, hij mocht de kater wel. Vervolgens begon ook Foxkit Raptor na te doen, waarop hij gromde. Hoe durfde hij? Zijn zusje was echt nog niet verliefd! Zijn woede knapte en met een sprintje sprong hij op de kater af om hem te tackelen. "Haal alsjeblieft nooit meer de naam Mousekit in je mond." Siste hij, een klein glimlachje geborgen. Wat was hij een slechterik!


Clangame - Pagina 3 Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 20:13

Foxkit storte zich op Yellowkit. 'Wat zal Tigerkit wel niet denken?' Miauwde hij met een piepstemmetje. Ik haat hem, ik HAAT HEM! Dacht Yellowkit over Foxkit. Ze had zo'n zin om hem te krabben maar ze kon zich niet bewegen. Foxkit krabde haar in haar schouder. Haar vacht werd langzaam rood toen Foxkit van haar af sprong. Ik heb tenminste niet zo'n, ehhhhm. Ze wist niks te verzinnen. Ze snoof en ging haar schouder likken met een oogje op de 'queen' gericht.


Clangame - Pagina 3 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 0:10

Plots tackelde een kitten hem, dat deed hem niet dus pakte Foxkit de achterpoot van Puddlekit vast met zijn tanden en beet erin "Verrader!" snauwde hij. "Wat kan ijnMousekit schelen, ik heb het over Raptorkit." Hij siste, nu pas werd hij boos, genoeg! Wat had hij fout gedaan? Raptorkit begon! Hij gooide de kitten weg,mwat niet zoveel effect opleverde. Zijn voortanden waren al rood van het bloed van de kitten die hij laatst weggegooid had. Hij snoof, wat hij ook kon doen is weglopen, dan was er geen Clan, konden ze beter niet meedoen, toch? Foxkit keek naar de rest en zag Yellowkits zure gezicht "Citroen gegeten?" miauwde hij tegen haar spottend. Verder keek hij naar RaptorClan "Zo, verder iemand?" miauwde hij dreigend, hij had inderdaad langere klauwen dan de andere kittens. Just take them all, let them suffer your insanity! zei het stemmetje weer. Foxkit kreeg koppijn, wat was dit? Wie was het stemmetje, en waarom? Hij grauwde plotseling gevaarlijk. StarClan help me!


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 3 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 17:37

'Citroen gegeten?' Zei Foxkit spottend. Yellowkit wilde zich op hem stortten maar Foxkit ging ineens grauwen. 'Wie heeft hier nou citroen gegeten?' Lachte ze. Maar ze begon zich wel zorgen te maken. Wat was er met hem aan de hand? Er is niks aan de hand Yellowkit, hij is gewoon stom, daarom! Yellowkit lachte nog eens om zijn paniekerige gedrag. Ach hij doet gewoon zielig. Dacht ze.


Clangame - Pagina 3 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Clangame - Pagina 3 Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 22:57


Polarbite beet heel hard terug. Ze zette haar scherpe tandjes in Foxstars schouder en beet heel hard door. Ze proefde bloed. De schrammetjes die de kat maakte voelde ze amper. De dingen daarop gingen heel snel, Foxkit liet haar los en plots begon er een enorme ruzie. Toen Foxkit haar broertje verrader noemde sprong ze naar voren. Ze greep hem bij zijn nekvel en drukte hem tegen de grond. Daar pinde ze hem vast. "En niemand noemt mijn broertje een verrader.", siste ze. Ze liet haar klauwen in zijn borstkas dringen voordat ze weer weg wandelde en probeerde om rustig te worden. Respectloze kinderen. Ze snoof en ging naast Raptorkit zitten.



Clangame - Pagina 3 CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Clangame - Pagina 3 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 23:18

Lizardkit wist niet waar te kijken toen alles en iedereen elkaar plots leek aan te vallen. Deze gespeelde oorlog tussen twee clans begon uit te lopen op een 'echte' oorlog tussen de kittens. Ze wenkte kort met haar oortje en zwiepte afkeurend met haar staart. "Starclan is hier niet blij mee!" mauwde ze plots en liep direct naar de groep katten toe. Met haar medicine rol kon ze zulke dingen zeggen zonder dat ze werd aangevallen, dus dat was weer een positief puntje dat ze mee had. Ze richtte haar blik vluchtig op Foxkit en schudde kort haar kopje, als teken dat ze het ook niet eens was met wat hij hier deed. Deze ruzie kwam langs twee kanten.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Clangame - Pagina 3 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 10:16

Ineens stond daar Lizardkit. "Starclan is hier niet blij mee!" miauwde het poesje. Flowerkit draaide zich om. "Zij begonnen!" miauwde ze, zo onschuldig als ze kon. Ze glimlachte naar Lizard. "Raptor deed gemeen, Foxkit hielp me alleen maar met het tegenhouden van Raptors stomme clan," zei ze waarna ze achter Foxkit ging zitten. Daar was het veiliger, dat wist ze zeker. Foxkit was echt heel sterk. En knap.... Ze staarde naar zijn vacht. Wauw...


Clangame - Pagina 3 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 3 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 3 Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 12:18

Foxkit voelde opeens iets op zijn nek hij rukt zich los en stak zijn iets te scherpe klauwen in haar nek, een gorgelend geluid kwam eruit. "Je denkt dat je heel wat bent hè? Ik vertel je is wat," hij spuugde in haar oor "Jij bent heel verkeerd begonnen en ik ga het heel verkeerd beïndigen." Foxkit was zijn zelf niet meer, de stem waar hij steeds mee vocht was zijn enige weg eruit. Hij gooide haar weg als een stukje afval, hij rpoefde haar vieze bloed en plots zag hij wat hij deed. Puddlekit's achterpoot was verwond, Yellowkit's schouder, Polarkit's nek. Foxkit deed een stap naar achteren. Waar was hij mee bezig? Hij schudde zijn kop verward en rende weg.


- Open


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 3 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clangame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: