Darkness...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Darkness...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Darkness...   Darkness... Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 18:34

Darkness... LsQCfAf


Het was verschrikkelijk, het kleine katertje kon gewoon moeilijk een kat vinden, zo druk was zijn hoofd... En zicht. Boos stond hij plots stil en keek om zich heen, waarna hij fronste en stevig ging staan. Met als zijn kracht grauwde hij, al was het maar een klein grauwtje dat er uit kwam. Satsui plofte neer en keek wat grumpy om zich heen, dit begon echt héél vervelend te worden... En eng.

First Claw


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 19:51

Hij zat boven op de schutting en keek bij een twolegnest naar binnen. Zijn staart hing langs de schutting en zijn nagels waren in het hout van de schutting geboord. Het begon al wat schemerig te worden, waardoor de twolegs hun rare zonnen aan hadden gedaan. Hij begreep nooit zo goed hoe die twolegs het dag in hun nesten konden laten zijn. Het was vreemd en in zijn ogen compleet nutteloos. Je vestigde alleen maar de aandacht op jou, dat was toch helemaal niet handig. Ach, hij probeerde zich niet meer te verbazen over die twolegs. Hij stond op en sprong weer van de schutting  af, want hij had genoeg gezien. Hij liep terug naar het park om weer terug naar het kamp te gaan toen zijn blik op Satsui viel. Het jonge katertje leek een beetje de weg kwijt, tenminste zo keek hij wel. Kalm en met grote passen sjouwde hij naar de kitten toe. “Wat ben je aan het doen Satsui?” Hij ging voor de kitten zitten, zijn staart losjes achter hem. Hij keek neutraal zoals altijd, maar er lag ook een ernstige frons in zijn voorhoofd.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 18:50

Hij schrok een beetje toen hij een stem hoorde, hij had niet doorgehad dat Claw naar hem was gekomen, de kater was immers zwart. "Ik probeerde ze weg te grommen. Maar het werkt niet." Zei hij en keek wat gefrustreerd.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 5 okt 2015 - 11:59

Even bleef hij stilletjes zitten, maar toen zuchtte hij en klopte met zijn staart naast hem. Voordat hij zijn staart zo neerlegde dat Satsui er tussen kon zitten. “Kom eens hier jonkie.” Hij klonk nog steeds neutraal, maar niet zo streng als hij normaal klonk. “Vertel mij eens wat je precies ziet of hoort Satsui.” Vervolgde hij rustig terwijl hij afwachtte wat de kitten ging doen. Ergens maakte hij zich zorgen om het jonge katertje. Hij was nogal gevoelig als het op jonge katten aankwam die iets hadden waar ze zelf niets aan konden doen terwijl ze het wel probeerden. Daar ging het hem om, als ze maar wel initiatief toonden. Anders negeerde hij het gewoon of zette hij diegene op zijn plek.  



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 5 okt 2015 - 19:20

Hij fronste maar ging er toch tussen zitten, en keek wat verward om zijn vraag. Niemand had dat precies aan hem gevraagd, dus was het ook de eerste keer dat hij het hardop ging vertellen. "Duisternis..." Begon hij en keek even om zich heen met een klein pruillipje. "Het lijken op tweebenen... Zonder benen... En zonder... Gezicht."


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 9:39

Hij luisterde aandachtig naar de uitleg van Satsui. Je kon aan hem zien dat hij echt gericht naar de kitten luisterde. Het gaf aan dat hij hem echt graag wilde helpen, maar hij wist niet zo goed hoe. Dus probeerde hij het maar zo. Misschien hielp het als hij erover kon praten. “Dat klinkt best griezelig.” Zei hij tegen de jonge kater. “Zeggen ze ook dingen tegen je?” Vervolgde hij kalm terwijl hij zijn staart rond Satsui legde. Hij moest weten dat hij hem probeerde te helpen en dat hij niet van plan was hem uit te kafferen of zwart te maken. Dat zou niet werken, dat zou hem alleen nog maar meer de verkeerde kant op trekken. Het was belangrijk dat een kat controle over zichzelf had en hij hoopte dat als Satsui ouder werd hem dat beter ging lukken.  



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 18:01

Toen hij begon over spreken liet de kater zijn kopje weer vallen, en hij sprong een beetje op toen hij wat voelde maar relaxde toen hij zag dat dit de staart van Claw was. Het katertje knikte en bleef naar de grond staren, waarom vroeg hij dit toch allemaal?


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 9:46

Zijn blik bleef op Satsui gericht ook toen de jonge kater naar de grond keek. “Luister je naar ze Satsui?" Vervolgde hij kalm zijn vragenstroom. Hij probeerde te achterhalen wat er in het kopje van de kitten omging en hij wilde tot hem doordringen. Hij probeerde echt te begrijpen wat Satsui bedoelde en of ze er iets aan konden doen.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 21:27

Na die vraag hoorde hij zeker 5 stemmen, 5 stemmen die zeiden dat hij moest liegen. En 5 was meer dan 1 van Claw, dus dat deed hij ook. "Nee." Zei hij en deed zijn best om te glimlachen.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 12 okt 2015 - 8:51

Hij trok met zijn oren na het antwoord van Satsui. Eigenlijk geloofde hij hem niet, maar wie was hij om er over door te gaan. Hij probeerde hem te helpen, maar als hij niet geholpen wilde worden ging hij er ook niet verder over door. Bij hem was ook een limiet hoe ver hij ging. Hij kon best behulpzaam zijn bij kittens, maar als iemand hem niet de antwoorden gaf waar hij op in kon gaan dan bemoeide hij zich er ook niet meer mee. “Oké, als jij het zegt.” Bromde hij doodkalm. “Dan moet je het zelf ook maar weten.” Vervolgde hij koeltjes en stond op.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:17

De kater stond op wat Satsui met zijn hoofd deed schudden. "Nee niet gaan pap-..." Het katertje schrok van zichzelf en keek naar de grond, hij wou de leider papa noemen. "S-sorry..." Hij wist niet precies waarom hij sorry zei, en of het wel zozeer naar Claw was gezien zijn blik nog steeds naar de grond gericht was.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:30

Verrast ging hij weer zitten toen het jonge katertje hem bijna papa noemde. Gaf hij dat gevoel aan Satsui? Hij schudde langzaam zijn kop en zuchtte zacht. “Maar je liegt tegen mij Satsui, waarom zou ik dan blijven?” De blik in zijn groengele ogen stond ernstig terwijl hij de blik van de kitten zocht die op de grond gericht was. “Ik haat het als katten tegen mij liegen. Begrijp je dat?” Vervolgde hij weer wat rustiger maar wel duidelijk. Hij ging er niet om heen draaien. Hij zei altijd waar het op stond, niet meer en niet minder.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:47

Het katertje slikte en keek hem fronsend aan. "Als ik lieg op die vraag, dan weet j-.. U, het antwoord toch al?" Vroeg hij verbaasd om zijn eigen woorden, angstig kijkend om zich heen. Hij had nooit ja gezegd, zouden ze alsnog boos zijn?


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 19 okt 2015 - 7:37

Hij knikte en ging voor de jonge kater liggen. “Ja, maar ik wil dat antwoord ook uit jou bek horen.” Zei hij toen. “Kijk mij eens aan Satsui en raak mijn wang eens aan. Kun jij mij voelen?” Vervolgde hij rustig terwijl zijn blik strak op die van de kitten gericht bleef. Hij wachtte af of Satsui zou doen waarnaar hij vroeg, dan probeerde hij het maar op deze manier. Misschien kon hij zo tot de jonge kater doordringen.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 19 okt 2015 - 13:29

De kater fronste, waarom deed hij hem dit aan? Het was gemeen! Een beetje twijfelachtig legde hij zijn poot op de zwarte, oudere kater zijn wang en wachtte even, keek om zich heen. "Ja." Zei hij, een beetje zacht.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 19 okt 2015 - 20:05

“Goedzo.” Zei hij kalm terwijl hij Satsui doordringend aankeek. “En die anderen, kun je die ook aanraken?” Vervolgde hij terwijl hij weer overeind kwam en ging zitten. “Echte dingen kun je aanraken Satsui. Alles wat je niet kunt aanraken bestaat niet.” Misschien kon hij op deze manier tot de kitten doordringen en als het niet zou werken dan had hij het in ieder geval geprobeerd. Hij deed zijn best en hij hoopte dat de jonge kater het ergens ooit zou kunnen waarderen.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 19 okt 2015 - 20:54

Zijn oogjes werden alsmaar groter naarmate de leider bleef praten, bang schudde hij met zijn hoofd. "M-maar..." Zei hij, angst duidelijk te horen. "I-ik kan ze wel aanraken." Hij fronste en had een soort pruillipje gevormd. "En ik voel ze ook."


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 19 okt 2015 - 21:03

Ooh dit was echt hopeloos. Hij wist echt niet meer wat hij hier mee aan moest. Blijkbaar kon hij de jonge kater niet helpen tenminste hij had geen idee wat hij nog meer kon verzinnen. “Waarom kan ik ze dan niet aanraken Satsui?” Vervolgde hij toch ietsje moedeloos. Dit was echt hopeloos. Wat moest hij anders zeggen? Dit was het moment dat hij liever ergens anders wilde zijn.  



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimema 19 okt 2015 - 21:08

Zonder na te denken legde hij zijn hoofd in de vacht van de leider en liet de vraag zitten. De kitten trilde beangstigd maar de vacht voelde warm en oh zo vertrouwd. Zachtjes begon hij hem kopjes te geven, dit gevoel van warmte had hij bijna nooit, en het was fijn.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 10:09

Eerst verstijfde hij, maar daarna ontspande hij ook weer. Hij kon wel kwaad worden en gaan schelden op het jonge ding, maar wat had dat voor zin? Hij hoopte dat Satsui er overheen zou groeien en het vanzelf weg zou gaan, want blijkbaar kon hij er niets aan doen. “Rustig maar.” Bromde hij terwijl hij zijn staart om de kitten heen sloeg. Hij voelde zich wat ongemakkelijk maar hij zorgde er wel voor dat de andere kater dat niet door zou hebben.



Darkness... Eki8z
Darkness... ZrDY9U2Darkness... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darkness...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: