Darkness... - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Darkness...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 23:34

Het veilige gevoel werd steeds sterker tot op het punt dat hij gewoon stopte met trillen en voorzichtig omhoog keek naar Claw, langs de hondentanden kijkend. "Claw?" Vroeg hij voorzichtig en fronste even. "Waar is mijn mama?" Vervolgde hij met een gebroken stem.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 8:46

Gelukkig stopte Satsui uiteindelijk met trillen. “Ja?” Was zijn wedervraag toen de kitten zijn naam op een vragende manier uitsprak. Toen de jonge kater doorging klemde hij even zijn kaken op elkaar en schudde zijn kop. De moeder van Satsui, hij had werkelijk geen idee waar die gebleven was. “Ik weet het niet ventje.” Vervolgde hij. “Je zult haar wel missen.” Hij wist nog heel goed hoe hij zijn eigen moeder gemist had en nog steeds eigenlijk, dat ging nooit helemaal weg.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 12:43

Hij liet zijn kopje hangen, het antwoord had hij eigenlijk al geweten maar toch was er iets in hem dat had geloofd dat hij het wist. Zijn pleegmoeder was niet veel beter- hij had melk van haar gekregen maar dat was het dan ook wel want warmte moest hij zelf gaan zoeken. "Denk je... Denkt u, dat ze terugkomt?" Vervolgde hij, de glinstering die normaal altijd in zijn ogen te zien was nergens te bekennen.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 14:15

Hij haalde kort zijn schouders op, niet goed wetend wat hij anders moest doen. “Ik weet het niet Satsui. Helaas kan ik niet in de koppen van andere katten kijken. Ik zal je geen valse hoop geven en maar gewoon eerlijk zijn, maar ik denk het niet ben ik bang.” Mauwde hij rustig. Hij zou maar meteen eerlijk zijn. “Maar het wordt allemaal wel ietsje makkelijker als je Young one word.” Dan had je iets om te doen en dacht je er niet steeds aan, al zou het nooit weg gaan.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 22:31

Het kleine beestje zuchtte en snikte een klein beetje. Hij haatte zijn moeder. Hij haatte haar en alles wat ze hem had aangedaan. Hoe kon ze! Gemakkelijker? Young one? Hoezo dat nou weer? Hoe ouder hij werd hoe erger het leek te worden- en vervelender. Hoewel het wel fijner was om met ze om te gaan, sommigen voelde zelfs aan als vrienden. "O... Oke?" Bracht hij dan ook een beetje verward uit. "Wanneer word ik dat eigenlijk?" Hij had niemand die dit aan hem uitlegde, dus wist hij dan ook niet zo veel.

SORRY ik had like gepost met glowstick en toen gekopieerd en toen was ik weer vergeten met satsui te plaatsen omg what


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:27

Hij hoorde dat Satsui het niet helemaal begreep, maar dat zou wel komen. Later zou de jonge kater begrijpen wat hij bedoelde, maar nou nog niet. Dat snapte hij ook wel, eerst voelde het ook zwaar rot. Hij was ook altijd kwaad op alles en iedereen geweest, maar dat was wel wat minder geworden. Al zou het nooit helemaal verdwijnen, maar hij was er rustiger onder geworden. Toen Satsui vroeg wanneer hij Young one werd keek hij hem weer aan. “Rond de 6 moons, dus als je ietsje ouder bent. Dan krijg je een mentor en krijg je trainingen om een sterke member te kunnen worden.” Legde hij toen uit.

[Geeft niet <3 ]



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimema 26 okt 2015 - 17:02

Een kleine gloed kwam terug in zijn ogen, hij vond het leuk om nieuwe dingen te leren. "Wie wordt mijn mentor dan? Ik word de krachtigste krijger van allemaal!" Zei hij enthousiast, en ging op en neer springen. Te veel over dingen nadenken ging hij nog niet, dus zijn verdriet was al snel voorbij.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimema 26 okt 2015 - 20:02

Gelukkig was de lucht weer opgeklaard zo snel hij over young ones en mentors begon. Satsui leek zichtbaar enthousiast te worden en daar kon hij veel beter mee omgaan dan met verdriet. Hij grijnsde naar de kitten. “Dat weet ik nog niet precies en dat hoor jij ook pas als je diegene toegewezen krijgt. We moeten niet hebben dat kittens members gaan bestoken met het vragen naar trainingen die nog niet gegeven kunnen worden.” Hij gaf Satsui een knipoog en glimlachte weer. “Maar je hoort het snel genoeg. Voor je het weet kun je al young one worden.” Vervolgde hij rustig.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 17:28

Hij fronste bij zijn vraag maar zweeg, hij wilde het nu weten maar er echt op ingaan had geen zin, zo slim was hij dan wel. "Ja!" Riep hij op het laatste en grinnikte om weer eens een sprongetje te maken. Lachend sprong hij met zijn voorpootjes op de leider af om hem een klein zetje proberen te geven, hopelijk wou hij spelen.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 13:24

Hij keek een beetje moeilijk toen hij de indruk kreeg dat Satsui wilde spelen. Hij had er nog steeds moeite mee om het nut van spelen in te zien. Hij nam alles veel te serieus en dat schenen kittens niet zo op prijs te stellen. Hij had nooit leren spelen omdat hij de enige jonge kitten in de Elite was geweest toen. Toen Satsui hem een duwtje gaf bleef hij dus een beetje droogjes zitten. “Ehm.” Mompelde hij wat ongemakkelijk. “Moet ik nu omvallen?” Het was een oprechte vraag. Hij bedoelde er verder niks mee.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 14:29

De kit grinnikte toen Claw duidelijk niet leek te begrijpen wat hij moest doen. "Oooh, heeft u nooit gespeeld?" Vroeg hij en zakte door zijn voorpootjes om vrolijk met zijn staartje te wiebelen. "Gewoon sparren!" Riep hij toen vrolijk en sprong nogmaals op de leider af. "Wedden dat ik sterker ben?" Vervolgde hij.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 19:02

Er kwam een wat moeilijke uitdrukking op zijn gezicht terwijl hij zenuwachtig naar de kitten keek. Hij was bang om hem pijn te doen. Bij de jongste kittens was hij altijd bang om er per ongeluk boven op te gaan staan en bij de wat oudere kittens om ze omver te lopen. Soms was hij namelijk een beetje lomp al zou hij dat nooit hardop zeggen. “Ehm.” Zei hij nog steeds niet helemaal zeker van de zaak. Toch stond hij op om zijn poot wat slapjes naar Satsui te zwaaien. “Zo?” Vervolgde hij voorzichtig.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 20:25

Ergens had hij wel medelijden met hem, het leek helemaal nergens op. "Ja zo!" Loog hij wel, en even leek het wel of alle demonen niet meer in zicht waren. Met veel plezier klom hij op de leider en steunde zijn voorpoten op zijn hoofd om vervolgens aan zijn oor te trekken door deze voorzichtig tussen zijn tandjes te klemmen.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:47

Wat deed die kleine nu, was dit het moment om om te vallen? Hij probeerde in te schatten wat op welk moment moest gebeuren, maar omdat hij er zo over na zat te denken bakte hij er helemaal niets van. Toen hij de tandjes van Satsui in zijn oor voelde besloot hij dus maar om om te vallen net zoals hij Howl had zien doen. Hij hoopte maar dat hij de kitten niet van hem af zou slingeren want hoe hij precies kon vallen zonder dat hij Satsui eraf gooide wist hij niet. “Ooh jeej ik wordt opgegeten.” Zijn stem klonk zo nep dat het nogal lachwekkend was.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 18:03

Toen de leider zich liet omvallen grinnikte Satsui en sprong iets opzij om op hem te blijven staan, en trok even met zijn oortjes door het slechte acteerwerk maar veel maakte hem het niet uit. Vrolijk zoals dit voelde hij zich niet vaak en dat maakte alles bijna perfect. Want het oog van... hun, kon hij niet ontsnappen. Hij drukte met zijn pootjes wat op de nek van de kater en liet zijn oortje los. "Ik ben de nieuwe leider van de Elite!" Riep hij vrolijk en stak zijn borst strak vooruit.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimema 9 nov 2015 - 13:17

“Nou ik denk…” Hij brak zijn zin op de helft af toen hij besefte dat hij weer een serieus antwoord had willen geven. Hij had willen zeggen dat hij dacht dat Satsui daar nog een beetje te klein voor was, maar dat was vast niet wat de jonge kater wilde horen natuurlijk. “dat jij daar gelijk in hebt.” Maakte hij zijn zin na een korte pauze af. Hij bleef maar liggen waar hij lag, want wat was de volgende stap? Wat zou Satsui leek of grappig vinden? Hij was echt bang dat hij hem weer verdrietig zou maken omdat hij een verkeerde opmerking deed of niet de juiste actie.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 16:57

Satsui wiebelde met zijn oortjes toen de echte Elite leider begon te spreken en bleef de gehele tijd stil dat hij ook stil was. Hij grinnikte op wat hij toen zei en sprong van hem af. "Sta op!" Commandeerde hij en grinnikte toen. "Jij word mijn commander." Knikte hij vervolgens.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 8:12

Hij krabbelde overeind terwijl hij Satsui vragend aankeek en nu? Toen begon de jonge kitten weer te praten en te zeggen dat hij zijn commander werd. “Ooh oké.” Mompelde hij nog steeds wat vragend. Het leek nog steeds nergens naar, maar hij deed in ieder geval zijn best. Hij probeerde echt met de andere kater mee te doen en ach wat gaf het dan dat hij soms misschien iets vreemd reageerde. Spelen was echt niet zijn sterkste punt. “En nu?” Vroeg hij nog steeds wat hulpeloos.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Darkness... - Pagina 2 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 21:05

Hij bleef eigenlijk een beetje staan toen Claw oké zei en liet zijn kopje tussen zijn schouders zakken toen hij wat vroeg. "Uhm... Weet ik eigenlijk ook niet...?" Zei de kitten wat hulpeloos en keek de leider aan. Tsja... Hij was leider... De echte leider was zijn commander... Wat deden die eigenlijk?


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Darkness... - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Darkness...   Darkness... - Pagina 2 Icon_minitimema 23 nov 2015 - 11:00

Toen Satsui aangaf dat hij eigenlijk niet wist hoe ze nu verder moesten trok hij wat ongemakkelijk met zijn oren. Moest hij dat nu bedenken? “Ooh ehm… Moeten we nu plannen bedenken?” Vervolgde hij aarzelend. Hij probeerde het de jonge kitten naar zijn zin te maken, maar dat was lastig als je het niet goed begreep. Hij deed zijn best, misschien was dit wel de goede opmerking. Al betwijfelde hij het. Hij wist alleen niet wat hij anders moest zeggen.



Darkness... - Pagina 2 Eki8z
Darkness... - Pagina 2 ZrDY9U2Darkness... - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darkness...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: