Algemene Onzin Topic - Pagina 14



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 17:35

Bij mij moet alles nog beginnen. Ik ga heel de kerstvakantie mogen leren ;_;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 17:41

Ff kijken hoe 't hier gaat (:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 17:49

Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c:


and as he was the black canvas
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 17:58

Zo de kerstboom staat ook weer maar m'n handen en nu ook m'n laptop besef ik net zitten onder de goude en rode glitter


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:03

Nevermind schreef:
Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:09

Innerghost schreef:
Nevermind schreef:
Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :')
Yeah, zit al weken thuis atm omdat ik ziek ben :") Dus ik dacht mijn tijd hier een beetje te doden ^^ Zodra ik weer naar school kan zal ik wss alleen Lurkie actief houden, of naja, Never, Snow en Lurkie♥~ Ligt eraan hoe druk ik het ga krijgen c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:22

Snowdrop schreef:
Innerghost schreef:
Nevermind schreef:
Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :')
Yeah, zit al weken thuis atm omdat ik ziek ben :") Dus ik dacht mijn tijd hier een beetje te doden ^^ Zodra ik weer naar school kan zal ik wss alleen Lurkie actief houden, of naja, Never, Snow en Lurkie♥~ Ligt eraan hoe druk ik het ga krijgen c:
Ah ja, beterschap meis!
Ja, ik was vanplan te stoppen met al mijn accounts en Innerghosts leven af te werken. Maar Rough mag er ook wel bij komen, nu jij er dan weer bent met Lurk c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:26

Innerghost schreef:
Snowdrop schreef:
Innerghost schreef:
Nevermind schreef:
Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :')
Yeah, zit al weken thuis atm omdat ik ziek ben :") Dus ik dacht mijn tijd hier een beetje te doden ^^ Zodra ik weer naar school kan zal ik wss alleen Lurkie actief houden, of naja, Never, Snow en Lurkie♥~ Ligt eraan hoe druk ik het ga krijgen c:
Ah ja, beterschap meis!
Ja, ik was vanplan te stoppen met al mijn accounts en Innerghosts leven af te werken. Maar Rough mag er ook wel bij komen, nu jij er dan weer bent met Lurk c:
Thx ^^
Aha~ Yeah ik ga wss ook al m'n accounts laten vallen buiten Lurkie, want die post gwn fijn c: Met Snow en Never moet ik meestal echt nog nadenken bij het posten, maar bij hem gaat het meestal vlotjes :3
Hoe gaat het btw?


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:33

Ik denk dat ik het katten RPG'en een beetje vergroeit ben. T trekt me niet meer echt, Innerghost vind ik dan nog wel leuk en wie weet zorgt Rough het voor dat ik t weer verder leuk ga vinden.
Met mij gaat het verder goed. Gisteren karate examen afgerond en ik heb nu een zwarte streep op m'n blauwe band (7de kyu. Kyu is de graad en het gaat van 10de naar 1ste, hierna volgen de dannen van 1ste naar 10de). Dus ik ben blij, veel spierpijn en blauwe plekken nu, moest enorm veel doen. Woensdag was een technische examen, dus alle technieken door nemen, fighting techniques en kata. Gisteren hardloop test (8km), niet afgemaakt want bij 6 wou m'n knie niet meer, fightning test (kumite), waar ik 12 rondes moest en je wordt echt afgemaakt, uiteindelijk is het een kwestie van overeind blijven en de klappen opvangen en daarna een breektest (stoten en een schop). Dus dat (:
Morgen begint mijn toetsweek.

Hoe is het met jou?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:34

Aw Nath ik mis Raptorpaw wel hoor! Maar ja, het is natuurlijk jouw keuze ;3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 19:49

Ja ik vond het ook heel leuk, maar er zijn dingen gebeurt wat het voor mij hier niet zo leuk meer maakt ^^"
En Rap x Mouse vind ik nog steeds awesome... maar wie weet pak ik hem ook nog wel op in de kerstvakantie om te kijken hoe dat gaat. Maar het lukt mij gewoon niet meer 100% actief te zijn en ben ik alleen nog maar storyline-gericht actief, ipv, karaktergericht actief.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:07

Innerghost schreef:
Ik denk dat ik het katten RPG'en een beetje vergroeit ben. T trekt me niet meer echt, Innerghost vind ik dan nog wel leuk en wie weet zorgt Rough het voor dat ik t weer verder leuk ga vinden.
Met mij gaat het verder goed. Gisteren karate examen afgerond en ik heb nu een zwarte streep op m'n blauwe band (7de kyu. Kyu is de graad en het gaat van 10de naar 1ste, hierna volgen de dannen van 1ste naar 10de). Dus ik ben blij, veel spierpijn en blauwe plekken nu, moest enorm veel doen. Woensdag was een technische examen, dus alle technieken door nemen, fighting techniques en kata. Gisteren hardloop test (8km), niet afgemaakt want bij 6 wou m'n knie niet meer, fightning test (kumite), waar ik 12 rondes moest en je wordt echt afgemaakt, uiteindelijk is het een kwestie van overeind blijven en de klappen opvangen en daarna een breektest (stoten en een schop). Dus dat (:
Morgen begint mijn toetsweek.

Hoe is het met jou?
Aha yeah ik voel je wel een beetje op dat vlak, tis dan ook volkomen te snappen eh ^^
Oh wauw, klinkt heftig! Gefeliciteerd c: en veel succes met je toetsweek :3

Nou ik heb gwn iets aan m'n rug waardoor er nogal ongemakkelijk symptomen zijn :") Verder gaat het wel goed~ M'n paardje is helemaal genezen van de operatie en is nu weer aan het revalideren. Ook op school gaat gwn alles super, ben voor dit trimester uitgekozen voor de sterkste leerlinge in wetenschappen <3 En tis ook mijn laatste jaar middelbaar, dus mijn eindwerk is ook al op de goede weg c: Het gaat over honing so yes


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:22

Post weg.

Wat haat ik dat toch


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:26

Oh Nath, als je erover wilt praten waarom je het hier niet leuk meer vind/wat er gebeurd is staat mijn inbox altijd open hé!
Ik zou het heel leuk vinden, maar je moet natuurlijk zelf weten of je dat nog wel echt wilt en of dat ook lukt, voel je vooral niet onder druk gezet of zo, want RPG-en is natuurlijk voor de leuk <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftriver
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Swiftriver
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:32

Innerghost schreef:
Ja ik vond het ook heel leuk, maar er zijn dingen gebeurt wat het voor mij hier niet zo leuk meer maakt ^^"
En Rap x Mouse vind ik nog steeds awesome... maar wie weet pak ik hem ook nog wel op in de kerstvakantie om te kijken hoe dat gaat. Maar het lukt mij gewoon niet meer 100% actief te zijn en ben ik alleen nog maar storyline-gericht actief, ipv, karaktergericht actief.

Het was toch Raptor x Quiet? ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:35

God, ik ben hier lang niet meer geweest :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:37

DIEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWW *tacklehug*


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:38

hOLY SHIT BOOO *val*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:51

HOE GAAT HET?????? OMG TIS ZO LANG GELEDEN


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 20:55

HAAAAAY


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: