Poker Face



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Poker Face

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistlebreeze
Member
Poker Face DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Poker Face   Poker Face Icon_minitimema 22 feb 2016 - 17:28

Nadat de ceremonie was afgelopen en Thistlebreeze even met haar nieuwe apprentice had gesproken liep ze naar Butterstars den. Ze twijfelde een beetje over haar keuze om haar vader tot apprentice van Rosekit te benoemen, vooral omdat Rose degene was die haar het meest beïnvloedbaar leek. Hopelijk bedoelde Luvon, nee, Criedwolves, het goed en had hij geen wraakzuchtige of wrede plannen. Dat was vrij onwaarschijnlijk. Ze hoopte dat Butterstar het bij het juiste eind had als ze hem vertrouwde. Thistlebreeze schudde zichzelf vermanend haar haar hoofd. Nooit twijfelen aan het oordeel van de leader, sprak ze zichzelf in. Maar hoe graag ze het ook wilde, haar twijfels hielden geen halt. De mooie poes zette haar voorpoten binnen de den maar bleef voor de rest buiten staan. "Butterstar?" riep ze met haar zachte stem terwijl ze wachtte op antwoord.

{Butterstar only}


Poker Face Fvte9Qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Poker Face XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimema 22 feb 2016 - 17:31

Na de ceremonie had de flame point kattin zichzelf terug getrokken in haar den. Hoewel ze het liefste haar deputy en tevens beste vriendin in de haren was gesprongen had ze zichzelf ingehouden. Waarom zag niemand dat haar vader tien keer zo hard werkte dan wie dan ook om geaccepteerd te worden? Zodra ze haar naam hoorde draaide ze haar hoofd bij om op te kijken. Thistlebreeze was degene die haar geroepen had en even slikte de flamepoint. "Ja Thistle?"Mompelde ze vragend een lik over haar poot gevend.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlebreeze
Member
Poker Face DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimema 22 feb 2016 - 17:47

Ze wist dat het Butterstar veel moeite moest hebben gekost om die lastige keuze te maken, en ook dat ze er liever niet over zou discussiëren, dus ging Thistlebreeze er niks over zeggen. Dat was ze eigenlijk ook niet eens van plan geweest. Ze was eigenlijk gekomen om haar te bedanken om haar mentor van Shadowpaw te maken, maar dat onderwerp liet ze wallen toen ze Butters zorgelijke gezicht zag. Met een bezorgde frons liep Thistlebreeze naar haar vriendin toe. "Butter!" mauwde ze verontrust. "Gaat het een beetje?" Ze had de reactie van de deputy gezien, en dat moest zwaarder op Butters maag liggen dan de bruine poes had gedacht.


Poker Face Fvte9Qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Poker Face XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimema 22 feb 2016 - 18:31

Hoe graag dan ook, ze wist dat ze haar gepijnigd zorgelijke blik niet had kunnen verbergen voor Thistlebreeze. Al was het maar een glimps geweest het was genoeg voor de poes om direct te vragen of het wel goed ging en zuchtend wendde de leader haar hoofd iets af voor ze diep adem wist te halen en knikte naar haar. "Ja natuurlijk gaat het helemaal goed Thistle. Geen zorgen over je leader." Ze glimlachte warm en keek haar aan. "Waarvoor kwam je?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlebreeze
Member
Poker Face DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimema 22 feb 2016 - 22:44

Ze fronste bedenkelijk toen Butterstar zei dat het 'helemaal goed gaat', maar besloot er niets over te vragen. Misschien moest Butter het gewoon laten zakken, de ceremonie en alle taboe er rond was immers nog maar net afgelopen. "Ik kwam omdat ik je nog wou bedanken mij mentor te maken van Shadowpaw," glimlachte ze. "Het moet vast moeilijk zijn geweest om je kittens aan 4 andere katten toe te vertrouwen." En ik ben daar één van, voegde Thistlebreeze daar in zichzelf vol trots aan toe. Het was al een hele tijd geleden dat ze een apprentice had gehad. En haar eigen training lag ook al ver achter haar. Maar dat alles mocht dan lang geleden zijn, het zat gegraveerd in haar geheugen tot het einde der tijden.


Poker Face Fvte9Qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Poker Face XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimema 29 feb 2016 - 18:27

Langzaam knikte de leader op de woorden van haar oude vriendin en nu dus mentor van haar dochter. "Je hoeft me niet te bedanken. Je verdient het Thistlebreeze." Mompelde de kattin terwijl ze zichzelf uitrekte en even diep zuchtte. Haar botten voelde zwaar onder haar huid maar ze wist dat ze zichzelf hoe dan ook altijd vooruit zou kunnen bewegen. Ze had een doel in haar leven. Een doel dt ze nooit uit het oog zou verliezen. Zacht glimlachte ez en keek haar warm aan. "Ja, maar ik vertrouw de hele clan met mijn hart. Iedereen zal zijn of haar best doen om de kits te trainen, we zijn geen vreemden van elkaar. Daarnaast zie ik ze natuurlijk alsnog elke dag."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlebreeze
Member
Poker Face DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimewo 2 maa 2016 - 10:27

Thistlebreeze ging geruisloos naast Butterstar zitten en keek van opzij naar haar neer. Ze zag er vermoeid uit. Wat eigenlijk niet moeilijk was, als je de afgelopen 6 manen zowel clanleader als queen bent geweest. "Dat is ook wel waar," knikte ze nadat Butter was uitgesproken. Het was waar dat ze elke dag haar kittens nog wel zou zien. Maar was het nog steeds geen enorm verschil om ze niet meer dagelijks aan je zij te hebben? "Ze worden toch zo snel oud..." zuchtte Thistle met haar blik op enkele kittens die buiten in het kamp aan het spelen waren. Zo snel..


Poker Face Fvte9Qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Poker Face XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimedo 3 maa 2016 - 14:12

Een warme blik lag in haar vermoeide ogen terwijl ze zichzelf nogmaals even uitrekte voor ze een aantal likken over haar poten gaf. Nadat ze haar poten een snelle schoonmaakbeurt gegeven had draaide ze haar rossige kopje bij om op te kijken naar Thistle. Een zachte glimlach gleed over haar lippen en ze kon het ook niet laten om een kleine grinnik los te laten. "Oh?." Zacht glimlachte ze en kwam weer omhoog om haar aan te kijken. "Dus heb jij nog nooit gedacht aan een nestje kittens hmm? Of ben je bang dat ze ook te snel opgroeien?" Vroeg ze grinnikend een spelse lach op haar lippen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlebreeze
Member
Poker Face DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimedo 3 maa 2016 - 17:40

Als antwoord op Butters gegrinnik glimlachte Thistlebreeze naar haar. "Hmm," mompelde ze met nog steeds dezelfde glimlach op haar snoet. "Ik ben eerder bang dat ik zo'n bazige moeder ga zijn dat mijn kittens uit voorzorg enkele manen vroeger apprentice gemaakt zullen worden, zodat ze niet meer de hele dag in mijn buurt hoeven te zijn." Iedereen die haar kende wist dat ze bazig was en niet van luie katten hield, dus als ze ooit kittens zou krijgen zouden die dag in dag het vuur tegen de schenen krijgen. Met een vrolijke schittering in haar ogen begon Thistle zich te wassen.


Poker Face Fvte9Qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Poker Face XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 11:46

Ze schoot in de lach bij het horen van de woorden en schudde haar hoofdje heen en weer om een grinnik om laag te houden voor ze opkeek naar de poes. "Hoe denk je dat mijn kittens zich voelen." Grinnikte ze zachtjes en rekte zichzelf af voor ze Thistle begon te helpen et haar wassen en sloot haar ogen even genietend van het rustige moment. Het was een moment wat ze al lang nodig had gehad maar het nog altijd niet had kunnen krijgen. Gewoon even rust en een moment om adem te halen. Ze had het gevoel alsof ze op haar nagels moest lopen om de clan niet teleur te stellen en het leek allemaal even te ver omhoog te komen bij haar zo nu en dan. Daarom was ze blij met echte vrienden. Hen die nog wel ondanks alles naast haar zouden staan.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlebreeze
Member
Poker Face DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: Poker Face   Poker Face Icon_minitimevr 11 maa 2016 - 16:44

Toen Thistle Butters tong tegen haar vacht voelde stopte ze met zichzelf te wassen en streek met haar tong over Butters dikke pels. Ze kende Butter al een tijdje. Wat zei ze? Een hele tijd. Toen zij enkele manen oud was werd Butterstar apprentice, en in die tijd leek dat kleine leeftijdsverschil van ongeveer 5 manen zo groot. Naargelang de tijd was verstreken leek het minder. Niet dat dat haar ooit iets had uitgemaakt. Als kitten was Thistlebreeze enorm trots geweest en wilde altijd met de 'grote' katten spelen. Want dat was cool, vond ze toen. Ze moest al lachen door er alleen maar aan te denken, zo kinderachtig dat ze zich toen had gedragen. Wat wel logisch was, ze was toen immers een kitten geweest. Een kitten die niet verder kijkt dan haar neus lang is. Een kittens wiens wereld niet groter was dan het kamp.


Poker Face Fvte9Qg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poker Face
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: