Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meet me on the battlefield [Training]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 20:36

De vraag bracht de kattin duidelijk van haar stuk. Ze knipperde verward met haar ogen en keek om zich heen. Ophelia leek niet goed te weten wat ze moest met zijn vraag. "Met mij?" Herhaalde de kattin op een toon die alles behalve zekerheid uitstraalde. Hellhound gaf een bevestigend knikje. Het was iets dat hij eigenlijk wel graag wilde weten. "Ik mag niet weg van Zira..." Kwam er na een tijdje heel zacht uit. Ze wilde dus wel echt weg van de clan. Dat Zira niet wilde dat ze weg zou gaan had hij ook al wel zien aankomen. Geen kat die een beetje normaal in zijn of haar kop was wilde hun kroost verliezen. "Luister Ophelia, er zijn er meer zoals jij. Ondanks dat ik je niet kan aanraden om te doen wat je niet wil moet ik je wel aanraden om in de clan te blijven. Weinigen overleven het verlaten er van lang." Zei de kater op een eerst wat medelevende maar daarna zo doordringend mogelijke toon. Hij wilde dat ze heel goed wist wat het inhield om de clan te verlaten. Katten die dat deden werden vaak opgejaagd voor de eer om met hun bloed terug te komen.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 22:07

De stilte waar ze eerst zo bang voor was geweest, had nu iets van kalmte. De kater straalde rust uit, een zekerheid die ze zelf nog niet had gevonden. Hoe meer tijd ze met hem doorbracht, hoe meer ze naar hem op begon te kijken. Ze begon hem meer te vertrouwen, al had ze nog niet helemaal besloten of dat een verstandige beslissing was. O neigde soms misschien naar naïviteit, maar tevens wist ze hartstikke goed dat ze zich in de Elite bevond, een Clan met katten die over het algemeen niet te vertrouwen waren. Dom was ze niet. Even was ze bang voor wat ze gezegd had; zoiets was gevaarlijk. Wanneer ze uit de Bloodclan zou stappen, werd ze vogelvrij verklaard. Om al aan te geven dat ze weg wilde, was een risico. Vooral aan een trouw lid als Hellhound. Zijn woorden verrasten haar, hij raadde haar aan bij de Clan te blijven, maar hij klonk alles behalve boos. "Ken je iemand die de Clan heeft verlaten?" miauwde ze. Ze had eigenlijk nooit gehoord van iemand die uit de Clan was gestapt, en geleefd had om het door te vertellen. Als er zo iemand was, kon die haar wellicht helpen.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 14:53

De Elite verlaten was alles behalve een goed idee. Tenzij je het op een of andere magische wijze voor elkaar zou krijgen om in een van de clans terecht te komen was de kans op overleven minuscuul. De meeste waren binnen een moon aan hun einde gekomen omdat een ander lid hun vond. Als een kat de clan verliet werden er hele jachten voor uitgezet om hem of haar te doden. Van het gewoon laten gaan zoals de clans het kende wist de Elite niets af. "Ken je iemand die de Clan heeft verlaten?" Vroeg Ophelia hem vervolgens. De rosse kater gaf een bevestigend knikje. Hij had er meerdere gekend die een poging hadden gedaan. Het gebeurde nou eenmaal eens in de zoveel tijd. "Meerdere maar geen van al goed. De enige waarvan ik weet dat ze niet door de Elite ten einde zijn gekomen zijn de voormalig Leader en Commander Lìtil en Miles. Of ze nog wel leven weet ik ook niet. Over het algemeen overleven ze het niet in ieder geval."


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 20:33

Ergens wist ze ook wel dat het verlaten van de Elite nu al een verloren zaak was. Om zo'n actie met succes te ondernemen, moest je tien maal slimmer, dapperder, sterker, sneller en verstandiger zijn dan O was. Ze stond nu al doodsangsten uit voor de Bloodclan, hoe zou het wel niet zijn wanneer ze met zijn allen achter haar aan kwamen? Ze slikte angstig bij de gedachte. Nee, dit moest ze verstandig aanpakken, want een goed stel hersenen was eigenlijk het enige dat ze had. Er was geen situatie waar ze zich uit kon rennen of vechten, maar denken lukte meestal wel. Als rogue zou ze ten dode opgeschreven staan, dat wist ze zeker. Ze zou een groep nodig hebben om zichzelf te kunnen verdedigen, maar natuurlijk zou geen enkele Clan haar toelaten. Haar enige optie was dus om hier te blijven, tegen al haar genoegen in. Toch gaf Hellhound aan wel iemand te kennen die de Elite had verlaten en het tevens overleefd hadden: Lìtil en Miles. De namen deden wel bellen in haar hoofd rinkelen, maar veel associatie had ze er niet bij. O slaakte een zucht van verslagenheid. "Ik zal het idee wel laten varen," miauwde ze zachtjes. Teleurgesteld, maar het kon niet anders. Toen bedacht ze zich ineens iets. "Ken je ook iemand die door de leider uit de Elite is gezet?" Dat zou vanwege verschillende redenen kunnen zijn natuurlijk. Slecht gedrag, te goed gedrag? Haar geval was juist dat laatste. En de Elite had toch geen baat bij een goed geaarde kattin?


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 aug 2016 - 14:02

Hij was er inmiddels al wel vrij zeker van dat Ophelia had gehoopt dat weggaan van de Elite een optie was. Ze was zeker niet dom dus zou na de informatie die ze had gekregen hopelijk ook niet meer proberen om dat te doen. Hellhound had er alles behalve zin in om te horen te krijgen dat een van zijn Young Ones was 'opgehaald' door een of andere agressieveling. "Ik zal het idee wel laten varen," zei de zwart witte kattin dan ook na een zucht. Dat was voor hem al een hele opluchting. "Ken je ook iemand die door de leider uit de Elite is gezet?" Vroeg Ophelia hem vervolgens. Blijkbaar had ze het idee dat het misschien een mogelijkheid was om zo weg te komen van de Elite. Zacht schudde de rosse kater met zijn kop. "Het verbannen dat er in de clans gebeurd als zwaarste straf kennen ze bij de Elite niet. Hier word je of ten schande verwond zoals Pearl laatst of je word afgemaakt. En ik neem aan dat je dat ook niet wil. Zo lang ik hier ben is er nog nooit iemand verbannen, en als het zou gebeuren worden ze net als verlaters achtervolgd." Vertelde Hellhound op een rustige toon. Pearl had laatst een regel gebroken en was er voor gestraft. Zira had de leiding en iedereen mocht doen wat hij of zij wilde op een paar uitzonderingen na. Dat had hij begrepen tenminste, hij hoefde het allemaal niet te zien.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 aug 2016 - 20:20

Het laatste beetje hoop leek als het ware uit haar lichaam te sijpelen. Ontsnappen was niet mogelijk, tenminste, niet levend. Hellhound was serieus in zijn waarschuwing, en het zou verstandig zijn van O om zijn advies op te volgen. Dat betekende dat ze bij de Elite moest blijven, voor de rest van haar leven. Een donker uitzicht voor een jong leven. Ze keek naar de grond, teleurgesteld. De kater slaakte echter een opgeluchte zucht, waarschijnlijk blij dat hij niet door dat drama heen hoefde te leven. Of hij was oprecht blij dat ze haar leven niet op het spel zou zetten om uit de Elite te komen. Ook verbanning was geen optie, maar dat was maar de helft van O's zorgen. Zou er in de Elite een straf staan op 'te goed' gedrag? Zo ja, werd ze dan publiekelijk verwond, zoals Hellhound zei? Ze slikte nerveus, de gedachte maakte haar al bang. "Denk je dat Claw me zou straffen omdat ik niet zo ben als de rest? Omdat ik niemand pijn wil doen," vroeg ze op bange toon. Het was een rare wereld, waar ze wellicht wel moest boeten omdat ze niemand leed aan wilde doen.  


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2016 - 12:14

Dat de gedachte van het op een of andere manier de clan verlaten uit de kop van de kattin was gepraat was voor hem al een hele opluchting. Een leven 'redden' op zijn tijd was dan ook weer eens een keer wat anders. Als je de hele tijd dood om je heen zag was leven ook wel eens mooi om te zien. Tenzij je een van die gekken die verslaaft was aan dood was natuurlijk. Hellhound merkte dat Ophelia slikte ergens om. "Denk je dat Claw me zou straffen omdat ik niet zo ben als de rest? Omdat ik niemand pijn wil doen," vroeg de kattin. De toon er van liet merken dat ze dat echt niet zou willen. Hellhound ging zitten en draaide zijn staart rond zijn poten. Het praten zou waarschijnlijk toch niet binnenkort stoppen. "Ligt er aan. Als je gewoon je taken uitvoert waarschijnlijk niet. Het enige dat je wel echt zal moeten doen is officieel Member worden en dus een Kittypet vermoorden en de clan beschermen als die word aangevallen. Verder is het geheel aan jou of je gaat vechten of niet." Vertelde Hellhound aan zijn Young One. Zelf was hij ook niet de kat die zich continu met allerlei gevechten ging bemoeien of die veroorzaken. Met het Thunderclan gevecht was hij niet mee gegaan, de Shadowclan alleen omdat hij een van de weinige was die ze door het moeras konden leiden en de terugname van de Thunderclan omdat hij er toevallig was.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2016 - 20:25

O was behoorlijk bang voor Claw; de kater had een aura van kwaadaardigheid om zich heen. Zijn grote, zwarte verschijning alleen al was materiaal voor je ergste nachtmerries. En dan die felgroene ogen die dwars door je heen leken te kijken, die massieve klauwen die je in één keer in tweeën zouden kunnen scheuren. Nee, ruzie met hem wilde ze niet. Het liefst zou ze onzichtbaar zijn voor katten zoals hij. Dat hij haar bestaan gewoon zou vergeten. Helaas werkten dingen niet zo, en zat ze vast in de Elite, in het zicht van zowel Claw als Zira. Vandaar dat het belangrijk was dat ze goed naar haar mentor luisterde. Hij had schijnbaar toch het beste met haar voor, in tegenstelling tot wat ze verwacht had. Daarbij zat hij al heel lang in de Elite, kende Claw vast stukken beter dan zij en hij wist vast wel wat te doen. Haar hart leek door de grond te zakken toen ze hoorde wat hij zei. "Het enige dat je wel echt zal moeten doen is officieel Member worden en dus een Kittypet vermoorden ..." Ze slikte, dat zou ze niet kunnen. Nooit. Vechten om zichzelf te verdedigen was tot daar aan toe, maar het leven nemen van een onschuldige kat? Ze zou het niet kunnen. "Ik kan geen kittypet vermoorden..." miauwde ze wanhopig. Hoe kon iemand leven nadat ze zoiets hadden gedaan. Het was alleen nog maar erger toen ze zich bedacht dat de kater voor haar het wel had gedaan. En Yu... Ze keek Hellhound rechtstreeks aan. "Jij... Hoe heette de kat die jij vermoord hebt? Hoe zag hij eruit?" vroeg ze. Natuurlijk zou hij het nog wel weten, toch?


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2016 - 22:08

Na zijn woorden zag hij de kattin slikken. Het zei genoeg over haar hele persoonlijkheid, ze wilde echt niemand pijn doen. Waarschijnlijk was ze een van die katten die toch beter niet als Elite kat had kunnen worden geboren. Hellhound had er in zijn leven al wel meer gezien. Zo wist hij Flutter als een voorbeeld te noemen. "Ik kan geen kittypet vermoorden..." Kwam er dan ook van de Young One. Veel kon hij er niet aan doen maar op een gegeven moment zou ze toch moeten. Anders zou Claw haar daadwerkelijk er voor kunnen gaan straffen en daar kwam je over het algemeen slechter vanaf dan het gevecht met de gemiddelde Kittypet. "Jij... Hoe heette de kat die jij vermoord hebt? Hoe zag hij eruit?" Vroeg de kattin terwijl ze hem recht aan keek. Het klonk haast als een beschuldiging voor het feit dat hij dat had gedaan. De vraag had hij als onvermijdelijk gezien op het punt dat hij er achter kwam dat Ophelia het liefst niemand iets aan wilde gaan doen. "Een spierwitte kater, zijn naam weigerde hij te geven." Vertelde Hellhound met een rechte blik op de zwart witte Young One. Hij liet een diepe zucht klinken waarna hij zijn ogen de verte in richtte. "Bij iedereen gaat het anders, de een kiest na lang denken een slachtoffer uit. De ander valt de eerste beste aan die hij tegen komt zodra hij denkt dat hij er klaar voor is. Sommige worden zelfs door een Kittypet aangevallen die het te hoog in zijn hoofd heeft." Vertelde Hellhound waarna hij zijn groene ogen weer op de kattin richtte. "Voor mij was het niet mijn eerste keer, eerder mijn derde. Des tijds was alles een grote waas voor me dus herinner ik me er niet geweldig veel meer van."


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2016 - 22:30

Nog steeds waren haar donkerblauwe ogen gefixeerd op de rode kater voor haar. Haar gevoelens voor hem waren gemengd. Aan de ene kant was hij begripvol geweest, leek hij haar toch te willen beschermen. Aan de andere kant was hij tot op een zeker niveau net als de rest. Hij had zich vrijwillig bij de Elite gevoegd, had een kittypet vermoord zodat hij zichzelf tot Member kon eleveren. Ze had geen idee tot op welke hoogte ze hem kon vertrouwen, en dat was een gevaarlijk iets. Ze probeerde hem te peilen; de kalmte die de kater uitstraalde, maakte het moeilijk om te kijken wat hij dacht. Zou hij spijt hebben van zijn daden? Waarschijnlijk niet. Dat was een gedachte die haar zorgen baarde. Ze werd omringd door katten die moorden op hun naam hadden staan en er niets achter zochten. Ze haalden er zelfs voldoening en status uit. Ze begreep niet hoe ze in zo'n verdraaide realiteit had kunnen belanden. Hellhound beschreef zijn slachtoffer als een witte kater, wiens naam hij nooit had geweten. O knikte aarzelend, de gedachte bracht haar nog steeds ongemak. Ze luisterde aandachtig naar de kater, die meer losliet over zijn ervaring. Het bleek wel dat er een hoop was dat ze nog niet wist over haar mentor. "Wie was de eerste... en waarom?" Ze was bang voor het antwoord op de vraag en dat was tevens te horen in de toon waarop ze sprak. Het leek zo onwerkelijk voor haar. Ze verwachtten toch echt niet dat ze zoiets zou doen?


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 12:13

"Wie was de eerste... en waarom?" En daar was de volgende vraag al. Het was inmiddels net een ondervraging geworden. Aan de ene kant wilde hij haar best alles vertellen als het haar zou helpen. Aan de andere kant was het misschien maar slimmer om het niet te doen. De rosse kater haalde een poot langs zijn oor. Ging hij haar dit vertellen? Veel zou ze er niet aan hebben en of het goed was om te weten voor haar betwijfelde hij ook. De kattin leek ook niet heel zeker te zijn van haar vraag. Misschien was het toch maar beter om open kaart met haar te spelen en daarna opnieuw het vertrouwen wat winnen. Hellhound liet nog een diepe zucht klinken voor hij begon te praten. "Mijn vader omdat hij mijn broer zo goed als vermoord had. Bilde woede. Daarna mijn broer om hem niet langer te laten leiden, redden was namelijk al geen optie meer voor hem." Verzuchtte Hellhound met zijn groene ogen recht op de kattin gericht. Het was niet bepaald de vrolijkste herinnering die hij had. Eigenlijk een die hij liever nooit gehad zou hebben.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 14:07

Dit gesprek begon ondertussen steeds meer te lijken op een kruisverhoor, maar O kon het niet echt laten. Ze was oprecht nieuwsgierig naar de kater voor haar. Hij was ten eerste al anders geweest dan dat ze gedacht had, rustiger, realistischer. Angst had plaatsgemaakt voor interesse. Ze begon zich haast op haar gemak te voelen, iets dat ze niet vaak had bij leden van de Elite. Toch voelde ze zich weer lichtelijk nerveus bij het vooruitzicht naar wat hij haar nu ging vertellen. Ze keek in stilte toe hoe de kater een poot over zijn oor haalde, het was wel duidelijk dat hij zelf ook aarzelde om het haar te vertellen. Wat het ook was, het was geen mooi verhaal. Toch kwam hij ermee naar voren. Haast in shock hoorde ze het verhaal aan; hij had zijn vader vermoord, zijn bloedeigen vader. En vervolgens zijn broer. O keek hem geschokt aan. Jinx had haar een keer geslagen als kitten, was er vervolgens vandoor gegaan zonder ook maar een woord te zeggen maar nooit was het ook maar in haar opgekomen om hem te vermoorden. Misschien was ze wel gewoon zwak, of misschien juist sterk. "Heb je er spijt van..?" vroeg de poes, bang voor het antwoord. Eigenlijk zou het antwoord op die vraag haar hele indruk van Hellhound kunnen veranderen. "Waarom zou je vader zoiets doen?" bracht ze er vervolgens langzaam uit. Eigenlijk schatte ze Zira ook wel in staat om zoiets te doen, mocht het zover komen. Onvoorwaardelijke ouderlijke liefde is niet iets dat O kende.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 16:47

Alle herinneringen die hij had aan dat moment kwamen weer boven drijven. Niet bepaald iets om naar uit te kijken of om blij mee te zijn. Toch waren het zijn keuzes geweest op dat moment en daar zou hij zijn verantwoordelijkheid voor moeten houden. Hij had het gedaan, hij was verantwoordelijk. "Heb je er spijt van..?" Vroeg de kattin hem op een zachte toon. Sinds het gesprek hier naartoe was gedraaid was haar stem weer ingezakt naar het zachte van eerst. "Waarom zou je vader zoiets doen?" Vroeg ze vervolgens. Hellhound liet zijn ogen weer denkend over de leegte van het gebied gaat. Waarom eh? Na een paar secondes zuchtte hij nog een keer voor hij Ophelia weer aankeek. "Spijt niet echt denk ik. Ik was uit op wraak, wraak voor mijn broer, wraak voor alles. Waarom hij het deed zou ik ook niet weten, misschien spijt? Ik kwam op het einde er toevallig bij uit, anders had ik het niet eens geweten en hij nog geleefd."

[Ik zie nu m'n vorige post: bilde... my gawd dat moest blinde zijn]


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 19:07

Er viel een korte stilte, maar niet zo'n standaard, ongemakkelijke stilte. Het was een geladen stilte, één die vol zat met een bepaalde spanning. Ze was op dit moment een heel nieuw beeld aan het vormen van haar mentor en deze nieuwe informatie zou daar behoorlijk wat invloed op hebben. Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar poten. De kattin zelf was behoorlijk klein, maar haar staart was juist aan de grote kant. Het zag er apart uit, maar het zorgde er wel voor dat ze zich toch net een tikkeltje veiliger voelde wanneer ze het pluizige aanhangsel om haar lichaam sloeg. De kater gaf aan geen spijt te hebben, in ieder geval niet echt. Bij die woorden legde O haar oren wat meer in haar nek. Fout antwoord. Misschien lag het wel aan haar; het concept van wraak sloeg gewoon niet aan bij haar. Ze begreep het idee erachter wel, maar ze begreep de neiging ernaar niet. Misschien was zij wel gewoon raar en de rest van de wereld normaal. Ze zuchtte, ze had genoeg gehoord. "Laten we verder gaan met de training..." Het verhaal van Hellhound zou waarschijnlijk nog lange tijd in haar kop rondspoken, en het zou haar vannacht zeker wakker houden. Piekeren was een probleem waar ze vrij veel last van had, en Hellhound had haar zojuist allemaal nieuw materiaal gegeven.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 11:57

Zouden er meer vragen komen? Grote kans van niet nu ze dat deel van zijn verhaal had gehoord. Het was het punt van zijn leven waar hij iets meer op een typische Elite kat leek dan hij zelf wilde toegeven. In die tijd hadden zijn gedachtes en logisch denken zo vaak het onderspit gedolven aan blinde woede en haat. Hij was zeker blij dat hij er inmiddels al weer een hele tijd vanaf was. "Laten we verder gaan met de training..." Het was duidelijk dat het hele verhaal haar beeld van hem niet beter had gemaakt. Het was misschien nu nog wel een lager punt dan dat het was toen ze net begonnen aan de training. Geweldig. Hij wist natuurlijk weer precies het tegenovergestelde van zijn doel te bereiken. Altijd bleef het toch beter dan liegen tegen zijn Young One. "Natuurlijk. Maar eerst wil ik je nog een deel vertellen. Iedereen draagt verantwoordelijkheid voor zijn of haar eigen acties, die verantwoordelijkheid zal blijven zo lang je leeft. Spijt hebben gaat niets veranderen aan het verleden. Alles wat je kan beïnvloeden is je eigen toekomst." Vertelde de rosse kater waarna hij rustig opstond. Wat hij haar vertelde was iets waar hij gedurende zijn tijd in de Elite was achter gekomen. Je kon hopen wat je wilde maar alles wat je kon doen was veranderen voor de toekomst.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 13:57

O aarzelde om de kater voor haar aan te kijken. Ze was ergens wel blij dat hij volkomen eerlijk tegen haar was geweest. Ongecensureerde eerlijkheid was iets dat soms moeilijk te vinden was, vooral als het over een controversieel iets ging. Ja, de kater had enkele moorden op zijn naam staan, maar waarom was ze daar toch zo verrast over? Zoiets had ze moeten verwachten van een kat uit de Elite. Hellhound had iemand - meerdere iemanden - vermoord, en datzelfde gold voor Zira, Jinx, Claw, Yu en elke andere kat die bij de Elite zat. Het zou niet meer zo heel lang duren voor haar siblings zich ook aan die lijst zouden toevoegen. Pyre zou het wel in zich hebben, dat wist ze zeker. Van Nyra wist ze daarentegen helemaal niks en Muta werd steeds moeilijker te peilen. Haar zuster was eerst vriendelijk geweest, maar nu zag ze langzaam maar zeker iets veranderen in de jonge poes. En het maakte haar bang. Weldra zou ze de enige zijn die anders was, de enige die niet in staat zou zijn om te doen wat Claw van haar vroeg. Hellhound had nog iets tegen haar te zeggen; ze keek hem enigszins verbaasd aan, maar luisterde nauwkeurig. Over dat spijt hebben geen zin had, dat je aan de toekomst moest denken. Ze vernauwde haar ogen. Was dat wat hij zichzelf vertelde zodat hij s'nachts kon slapen? "Iemand die geen spijt heeft van dat soort daden verdient geen toekomst," miauwde ze toen, standvastig. Een stuk zekerder dan ieder ander ding dat ze had gezegd. Je kon leren van je acties. Ze wilde niet iedereen na iedere kleine fout veroordelen, maar moord was iets groots. Iets onherstelbaars. Het zou je voor de rest van je leven moeten achtervolgen.  


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug 2016 - 19:15

De rosse kater had zich omgedraaid en wilde net weg lopen toen Ophelia weer begon te praten. "Iemand die geen spijt heeft van dat soort daden verdient geen toekomst," zei ze op een toon die vele malen zelfverzekerder was dan dat ze normaal gesproken klonk. Het zou een stuk fijner zijn als het andersom was. Dat ze over haar antwoorden op zijn vragen zelfverzekerder zou antwoorden en zulk soort dingen niet zei. Hellhound draaide zijn kop richting de zwart witte Young One. "En precies om die reden ben ik hier," zei de kater op een kille toon voor hij zijn kop weer draaide. Dat was zijn tweede fout van vandaag. Eerst had hij zijn Young One wat verteld wat hij beter niet had kunnen vertellen. Nu had hij iets tegen haar gezegd op een toon die hij liever niet tegen zijn Young Ones gebruikte. Ophelia in het bijzonder zou niet blij zijn met de kille toon van zijn woorden. Lekker dan, het zag er naar uit dat de training alleen nog maar erger zou worden. "Jachttechnieken," begon de kater op zijn gebruikelijke rustige toon. Hij draaide zich na een paar passen weer om en ging recht voor de kattin zitten. Verder met de training dan maar. "Ieder dier pak je anders aan, anders vang je het grootste deel van je pogingen niets. Geef een voorbeeld van hoe je een vogel anders aanpakt dan een muis." Vroeg Hellhound aan de zwart witte kattin alsof het hele gesprek van daarnet niet voorgevallen was.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimema 15 aug 2016 - 21:46

Even had ze bijzonder veel vertrouwen in zichzelf. Want het enige waar ze zekerheid uit trok, was haar visie op de wereld. Haar moraal, haar gevoel voor goed en slecht, dat was het enige waar ze grip op had. Het gaf haar het gevoel dat ze wel in orde was. Maar Hellhound wist die hele fundering in één zin te ontwrichten. "En precies om die reden ben ik hier," zei de kater, op een toon waarop hij nog nooit tegen haar had gesproken. Een rilling trok over haar ruggengraat; ze had een grens overschreden. Ze slikte, liet haar kop laag zakken. Misschien had ze haar mond deze keer echt voorbij gepraat. Best wel een prestatie voor een kattin die over het algemeen niet zoveel zei. Toch zetten zijn woorden haar wel aan het denken. Zag hij de Elite als een doodlopend spoor? Zag hij geen toekomst in Claw, in de Bloodclan? "Jachttechnieken," hoorde ze zijn stem toen weer zeggen. Ze kon het niet helpen om ineen te duiken. Het deed haar denken aan die keer dat Jinx haar geslagen had en vervolgens tegen haar had gepraat alsof er niets aan de hand was. Het verschil in aanpak tussen een vogel en een muis? "Uh.. bij vogels moet je extra goed op je houding en op de windrichting letten. Zodra ze je door hebben, zijn ze weggevlogen. Een muis zou je nog kunnen vangen wanneer hij weg rent..." miauwde ze, amper hoorbaar. Ze had geen idee wat er eigenlijk uit haar mond kwam, ze zat met haar kop nog bij wat er zojuist was gebeurd.


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 aug 2016 - 17:30

Als het op de manier zou blijven gaan die het nu ging zou het nog lang duren voor hij het vertrouwen van de kattin echt zou hebben. Zodra hij het een beetje te pakken leek te hebben deed hij weer iets waardoor het verdween. Net een vogel die door zijn gladde veren net uit je klauwen ontsnapte. "Uh.. bij vogels moet je extra goed op je houding en op de windrichting letten. Zodra ze je door hebben, zijn ze weggevlogen. Een muis zou je nog kunnen vangen wanneer hij weg rent..." Hellhound had moeite met het verstaan van de kattin door de zachte toon waarop ze praatte. Och god waren ze nu serieus terug naar het punt waar ze elkaar net hadden ontmoet? Waarschijnlijk wel gezien Ophelia toen ook op die toon praatte. "Correct op het puntje over de muizen na. Dat hoeft niet per se zo te zijn. Het ligt aan de omgeving of de muis nog te pakken is. Bij muizen moet je alle sporen checken, als er een hol in de buurt is word je kans meteen veel kleiner. Ook zijn dichte bebossing een makkelijke vluchtroute voor muizen gezien wij daar niet door kunnen." Vertelde de kater. Het grootste deel van de jacht theorie had Ophelia al wel door. Daar zou hij niet veel meer mee hoeven oefenen met haar, het zou nu vooral veel over de praktijk gaan. Misschien zouden andere vaardigheden wel leuk voor haar zijn om te leren. Vaardigheden die niet alle katten hadden en soms goed van pas komen. Ze hadden er genoeg tijd voor gezien hij haar niet extreem veel hoefde te leren over offensieve vechttechnieken. "Ophelia, kun je zwemmen? En klimmen in bomen, stenen en huizen?"


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Meet me on the battlefield [Training]   Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 aug 2016 - 18:58

De sfeer was volkomen omgeslagen, dat was wel duidelijk. Het beetje vertrouwen in Hellhound dat ze bijeen had geschraapt, was volledig weggewaaid. Ze mocht dan wel een beetje naïef zijn, een tikkeltje kinderlijk, vertrouwen was ze net zo snel weer kwijt als dat ze het weggaf. Geen waterdichte tactiek, vooral niet in de Elite, maar het was gewoonweg wie ze was. Wat emoties betrof, was O ook een open boek. Het was met gemak te zien en te horen hoe ze zich voelde. Nu zat ze er ineengezakt bij, haar kop naar de grond gericht en haar stem op die lage, hese toon die ze aannam wanneer ze zichzelf geen houding wist te geven. Ja, ze waren terug bij af, maar O kennende, zou het wel vrij snel weer goed komen. Ze hechtte zich vrij snel aan iemand, zo lang die maar een tijdje aardig tegen haar deed. Ondanks het voorval bleef ze nauwkeurig luisteren naar de lessen van Hellhound, ze wilde zijn tijd niet verdoen en ze vond het helemaal niet erg om het één en ander op te steken. Ze knikte begrijpend toen hij klaar was met praten. Bij zijn volgende vraag leken haar ogen weer een beetje op te lichten. Zwemmen en klimmen? "Klimmen lukt wel een beetje. Zwemmen heb ik nog nooit gedaan," zei ze, deze keer was het enthousiasme hoorbaar in haar stem. Ze zou dolgraag leren zwemmen!


Meet me on the battlefield [Training] - Pagina 2 DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meet me on the battlefield [Training]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: