Bros reuniting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bros reuniting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Amberhunt
Member
Bros reuniting - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 sep 2016 - 0:10

"ik begrijp het" Amberpaw had door dat Biker hem door had. Hij wist dat dit niet om zomaar een vriend ging, het ging over een, voor Amberpaw, speciaal persoon. "Er was ook iemand aan wie ik speciaal dacht" gaf hij toe, nu moest hij het zeggen. "ze heet... Lola, ooit van gehoord?" vroeg hij. Hij dacht aan Lola, hij wilde haar weer zien. Dichtbij een stroompje in het roquegebied had ze gezegd. Hij zou er binnenkort heengaan, Amberpaw had behoefte aan haar gezelschap. Hij wist niet precies waarom maar zij was degene waar hij dit allemaal het eerst aan zou willen vertellen.


Bros reuniting - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Biker
Member
Bros reuniting - Pagina 2 DPKsfdL
Manon
19
Actief
all your lights are red but I'm green to go

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Biker
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 sep 2016 - 13:47

Biker schudde zijn kopje. "Nee. Wat heeft de kleine ShadowClan apprentice een crush op een Rogue. Oh nee. Wat ga je toch doen." Zei hij pesterig. "Dus vertel eens meer over haar. Misschien heb ik haar wel eens gezien." Zei hij terwijl hij wachtte op Ambers antwoord. Hijzelf kende niet echt veel rogues omdat hij vrij op zichzelf was. Maar hij had er wel eens een paar gezien, dus het zou makkelijk kunnen dat Amber's lola er ook tussen zat.


Bros reuniting - Pagina 2 2r421kn
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Bros reuniting - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 sep 2016 - 15:19




Een vreemd geluid klinkt niet zo ver weg, intresse trekt me maar zodra je dichterbij komt besef je je dat het twolegs zijn. Denk snel na, hebben ze je gezien, wat gaan ze doen?!



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Bros reuniting - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 sep 2016 - 17:51

Amberpaw grijnzde, "tja ik kan niet zomaar naar haa toe gaan om iets te vertellen. Dus dat word moeilijk, misschien kan je het doorgeven" antwoorde hij rustig. Toen klonk er een vreemd geluid, Amberpaw spitste zijn oren hij kijkt naar de richting van het geluid en hij loopt een paar stappen dichterbij. Hij ziet vier twolegs zitten op vreemd gevormde dingen (tuinstoelen). Amberpaw kijkt om naar Biker "dit is niet goed." zegt ie, snel loopt Amberpaw een stuk bij de twolegs vandaan. Hadden ze hem gezien? En zo ja, wat gingen ze doen?


Bros reuniting - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Biker
Member
Bros reuniting - Pagina 2 DPKsfdL
Manon
19
Actief
all your lights are red but I'm green to go

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Biker
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 15:01

Amber leek gealarmeerd toen hij de Twolegs zag. "Rustig maar, meestal doen ze niks. Wel de jongen van de Twolegs aaien je soms, net als een Kittypet. Soms nemen ze je mee en wordt je een kittypet. Ze vermoorden je niet hoor." Zei Biker geamuseerd, maar beef wel uit het zicht van de twolegs na ze hem een eerste keer hadden gezien. Nee, ze mochten hem dan niet vermoorden, maar hij was wel blij met zijn leventje als een vrije kat. En als ze hem dus meenamen, en hem in een Kittypet gingen proberen te veranderen, zou hij een ontsnappingsplan moeten bedenken. En hij had, op zijn minst gezegd, geen zin in. "Maar ik zou graag informatie aan je vriendinnetje door willen geven, als jij me meer informatie over haar geeft hoe moet ik haar anders herkennen." Zei hij.


Bros reuniting - Pagina 2 2r421kn
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Bros reuniting - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 15:59

Amberpaw grijnzde, waarom ook niet? "Oke, ze is een zwarte, niet al te grote poes met een witte nek, snuit en pootjes. Ze heeft staalblauwe ogen en een litteken achter haar oor" het verbaasde hem hoe goed hij haar zich kon herrineren, hij had haar namelijk maar éen keer gezien. "als je haar ziet, geef dan maar door dat ik haar graag nog een keer zou spreken. Op dezelfde plek als vorige keer lijkt me een goed plan, bij zonhoog" ging hij verder. Hij wilde haar inderdaad graag zien. Biker was de eerste en misschien de enige sibling die hij zou vinden, zouden ze een band kunnen opbouwen? Dat was een vraag die Amberpaw zich tijdens het gesprek vaak had afgevraagd.


Bros reuniting - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Biker
Member
Bros reuniting - Pagina 2 DPKsfdL
Manon
19
Actief
all your lights are red but I'm green to go

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Biker
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 16:44

Bikers keek hem geamuseerd aan. Amber had duidelijk een crush op deze poes. "En weet je zeker dat je haar niet leuk vind?" Vroeg hij plagend. "Als je haar ziet, geef dan maar door dat ik haar graag nog een keer zou spreken. Op dezelfde plek als vorige keer lijkt me een goed plan, bij zonhoog." Ging Amber verder. "Natuurlijk, niet veel katten hebben een litteken achter hun oor volgensmij, dus is het ook niet zo moeilijk haar te vinden." Zei hij. Natuurlijk was hij wat afstandig van andere Rogues, dus as hij niet zeker of hij haar wel tegenkwam. "En, nog iets anders dat je me wilt vertellen?" Vroeg Biker.


Bros reuniting - Pagina 2 2r421kn
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Bros reuniting - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 16:53

Amberpaw schudde zijn kop, hij had Biker niet veel meer te zeggen, vreemd eigenlijk. Hij had zijn oontdekte broer niks te vertellen, geen vragen, geen herrineringen, niks. "pas goed op jezelf, dat is het enige" Zei Amberpaw. Hij knikte nog een keer naar Biker, draaide zich om en liep wer terug. Het bos weer in, weg bij dit nieuwe stukje familie. Tijdens zijn weg terug dacht hij na, een toevallige ontmoeting had hem een broer gegeven, 'bedankt Starclan' dacht Amberpaw

OOC: topic uit


Bros reuniting - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Biker
Member
Bros reuniting - Pagina 2 DPKsfdL
Manon
19
Actief
all your lights are red but I'm green to go

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Biker
BerichtOnderwerp: Re: Bros reuniting   Bros reuniting - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 17:09

Biker rolde met zijn ogen toen Amber zei "Pas goed op jezelf, dat is het enige." Alsof hij dat al niet jaren had gedaan. Hij keek Amber na, terwijl de rode apprentice wegliep. Pas toen zijn langverloren broer uit her zicht was kwam hij zelf in beweging. Biker had nooit echt behoefte gehad om zijn familie op te sporen, maar het gesprek met zijn sibling was best wel amuserend geweest. Hij liep over de bosgrond terwijl hij zijn ogen openhield. Opzoek naar prooi, maar vooral een slaapplek voor die avond.

-Biker ook


Bros reuniting - Pagina 2 2r421kn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bros reuniting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: