a lion still has claws



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a lion still has claws

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
a lion still has claws XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 12:04

And mine are long and sharp, my lord,
as long and sharp as yours.

Regen baande zich een weg naar beneden. Het leek niet op te houden. Alsof heel Starclan huilde om een verlies dat niet bekend was bij de flame point leader. Moest ze angst hebben voor iets dat zou komen? Of was deze regen enkel voor hun bedoeld in de schrale hoop dat de twolegs weggejaagd zouden worden uit hun wapperende nesten langs hun rivier. De vissen meer water geven om zich in voort te bewegen ontsnappend aan de ijzeren klauwen van de twolegs die in het water bungelde.

Elk nadeel had zo zijn voordeel en hoewel er weinig katten aanwezig waren, schuilend voor de regen was er een kat die deze regen leek te negeren. Haar oren draaide zich langzaam bij en ze kwam even omhoog de zilveren tabby aankijkend. "Nightstream, waar kan ik je mee helpen?" Ze gebaarde naar de zilveren kattin om haar den in te komen en nam zelf ook opnieuw plaats op het droge mos. Iets zei haar dat dit gesprek niet leuk ging worden. Maar dat kon ook een excuus zijn. Haar gesprekken waren altijd oncomfortabel met de oud Medicine Cat omdat ze het nog altijd niet eens was geweest met Dawnstar's, nu Dawnflight's keuze.. Maar wat kon zij er aan doen?



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
a lion still has claws INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 20:52


a lion still has claws V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

Het regende, alsof de hemel bedroeft was om wat ze zonet te horen gekregen had. Ze wist maar al te goed wat dit betekende en of ze er nu zo blij mee was. Het was één ding om als een stuk vuil aan de kant geschoven te worden, maar het bleek dat StarClan nog niet klaar met haar was. De zilverkleurige kattin trippelde verder door de regen, het kamp in, rechtstreeks richting Butterstar's den. Het had geen zin om ermee te wachten en bovendien was dat ook niet wat Fairfaith van haar gewild had. Butterstar leek haar al direct opgemerkt te hebben en wenkte haar mee haar den in, terwijl ze haar vroeg waarmee ze haar kon helpen. "Je kan niet mij maar de Clan helpen door erover na te denken hoe je het probleem gaat oplossen dat Fairfaith haar rang opgeeft. Ze denkt dat StarClan een fout heeft gemaakt haar te kiezen," sprak ze helder. Haar norsheid was nog altijd te danken aan dingen die veel eerder waren voorgevallen. Tegen Fairfaith had ze niets, het was altijd een vriendelijke poes geweest. Een beetje zoals zij toen ze nog jong was.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
a lion still has claws A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
a lion still has claws XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 21:00

"Excuseer wat?!" Haar ogen groeide groter bij de norse stem van Nightstream. Dat was een grapje nietwaar? Fairfaith was nog niet zo lang medicine cat en Nightstream en Honeyscent hielpen haar wel wat met het leren maar het opgeven? Het liet haar even trillen op haar poten terwijl ze de oudere warrior aankeek. "Dus wat je wilt zeggen is dat voor Fairfaith we enkel een Medicine Cat Apprentice nu hebben?" Ze keek haar even aan voor ze langs de zilveren kattin keek. "Ik kan Honeyscent niet vragen opnieuw terug te keren. Ze heeft net haar kittens.." Even slikte ze en keek Night opnieuw aan. "Ik neem aan dat er een rede is waarom Fairfaith dit aan jou verteld heeft..?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
a lion still has claws INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 21:10


a lion still has claws V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

Oh, deze had ze niet aan zien komen. "Ja, we hebben enkel Chivypaw als Fairfaith ermee stopt," antwoordde ze toen de leider half vroeg of ze nu enkel de medicine cat apprentice hadden. "Ik denk, omdat Fairfaith die conclusie ook al had getrokken," zei ze tegen Butterstar. Fairfaith had geweten dat zij de enige was die nog mogelijk zou kunnen invallen voor haar. Honeyscent had kittens en er waren geen andere oud medicine cats meer in de Clan. Daarom had ze het verhaal eerst aan haar gebracht, zodat zij in ieder geval wist wat ze zichzelf op de hals zou halen. "Je snapt dat dit niet mijn idee is," merkte ze op.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
a lion still has claws A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
a lion still has claws XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 21:18

Nightstream gaf haar het antwoord wat ze al wist maar eigenlijk niet op zat te wachten. Geweldig. Ze slikte even en keek op naar de hemel. Was dit de reden geweest dat starclan de regen op hen neer liet kletteren. Grappig. Deze regen was mogelijk ooit begonnen in hun rivieren zelf en eindigde nu opnieuw in de rivieren. Was dat een teken van Starclan. Dat Nightstream terug zou komen naar de plaats waar ze ooit begonnen was? Als Butter er zo over dacht leek het vrij duidelijk te zijn. Maar misschien was dat slechts goede hoop van haar. "Dawnflight heeft mij.. Deels verteld waarom ze jou ontheven heeft uit je rang. Je contact met Starclan was niet goed meer.. Toch?" Ze trok even met haar oren en draaide haar kopje bij de kattin aankijkend. "Kan je het iemand wel leren hoe die tekens van Starclan kan ontvangen en goed contact kan hebben?" Ze beet op haar lip. De vraag zelf zou ze eigenlijk niet hoeven te stellen. Als Night hier ja op antwoorde was het vrij duidelijk wat er moest gebeuren. Riverclan moest overleven, en als de apprentice de boodschappen van Starclan kon opvatten zou de Medicine Cat zelf de wonden kunnen genezen. Nightstream was altijd een excellente Medicine Cat geweest. Met of zonder contact van hun voorouders. En Starclan zelf zou ook begrijpen dat dit de beste optie zou zijn. Nietwaar?



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
a lion still has claws INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 22:23


a lion still has claws V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

Daar kwam het. De vraag die ze moest stellen om te weten of ze haar weer als medicine cat kon aanstellen. Waarom ze was ontheven uit haar rang. Waarom Dawnstar haar aan de kant geschoven had. Het was niet gebeurd om iets dat ze gedaan had, nee, ze wist nog altijd niet waarom ze plots het contact was verloren. Niemand had haar ervoor gewaarschuwd. "Natuurlijk kan ik dat," spuwde ze naar Butterstar. Alsof ze niet jaren lang medicine cat was geweest met prima contact met StarClan. Ze had haar moeder gezien, had haar vorige Clanleiders begeleid naar de Moonstoon. Vele malen samen gedroomd met hun voorouders. De woedde borrelde in haar op bij het idee dat ze haar zo konden onderschatten. "Ik heb jarenlang contact gehad met StarClan en weet tot op de dag van vandaag niet waarom niet meer," beet ze de Clanleider toe. Butterstar was al de vierde leider waar ze onder stond.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
a lion still has claws A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
a lion still has claws XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 22:33

De bijtende opmerkingen nam ze aan zonder een weerwoord te geven tot de zilveren tabby uitgesproken was. Diep haalde ze even adem en knikte langzaam. "Het was meer de vraag of je dit nog wil doen Nightstream. Ik heb in al mijn manen nooit minder dan respect voor jou gehad en als het niet Dawnflight's laatste wil als Leader was geweest had ik het al eerder omgedraaid, of je dat wil geloven of niet." Recht keek ze haar aan. "Contact met Starclan of niet maakt op dit moment niet uit." Ze slikte haar woorden goed kiezend. "Wat belangrijk is is dat wij een verstandig hoofd als Medicine Cat hebben, een die een apprentice kan trainen en de clan gezond kan houden. Hoewel het moeilijk te accepteren zal zijn voor sommige kan dit met of zonder Starclan. Maar voor nu zullen we dat probleem onder ons houden. De clan zal het moeilijk genoeg vinden om opnieuw te moeten wennen aan een nieuwe Medicine Cat." Een halve glimlach gleed over haar lippen. "Of een oude. Ligt aan hoe je het wil zien natuurlijk."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
a lion still has claws INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 23:02


a lion still has claws V7hIbG3
You can't run with the foxes

and yet hunt with the wolf

Het ging er meer om of zij nog wel wilde. "Ik zie geen andere keus als ik puur kijk naar hoe ik de Clan nog van dienst kan zijn. Ik ben een belabberde warrior, dat zul je ook wel gemerkt hebben en bovendien kan de Clan niet zonder volleerde heler blijven. Als ik puur op mijn principes zou moeten beslissen zou het echter een nee zijn geweest. Een aantal katten in deze Clan verdient mijn dienst als medicine cat niet, net zozeer dat ik het niet verdiende om als een stuk vuil aan de kant te worden gesmeten," antwoordde ze. Het was belangrijk dat Butterstar wist waarom ze het deed. Voor de Clan. Voor de kittens en de apprentices die hier niets mee te maken hadden gehad. Voor de elders in de elders den die haar altijd hadden gesteund. Voor Fairfaith die geen raad meer wist met de taak die ze opgelegd gekregen had. "Als ze er een probleem van maken heb ik nog wel een aantal gore kruiden voor ze klaar liggen, maar ik deel je mening dat het beter stilgehouden kan worden dat ik van StarClan niets meer hoor. Ik zal het Chivypaw uitleggen zodra ik haar een beetje beter heb leren kennen," zei ze toen Butterstar begon over het feit dat de Clan wel weer zou moeten wennen.



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
a lion still has claws A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
a lion still has claws XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 23:11

Haar oren gleden heel even platter in haar nek. Toch kon ze niet ontkennen dat Nightstream gelijk had. Ze had vol recht om zo te reageren. En ja, ze had een enorm moeilijke tijd gehad toen ze geforceerd werd in het leven van een Warrior. Maar Butterstar had hier niets aan kunnen doen. Ze was slechts een jongere warrior geweest, ook al was zij zelf niet veel later leader geworden. Echter wist ze wel zeker met het oog op de gezondheid van Riverclan houdend dat dit de beste keus was die gemaakt kon worden. Het enige waar Butter nu nog op kon hopen was dat Nightstream haar bitterheid richting haar leader zou kunnen laten vervagen en de clan deze beslissing zou accepteren. "Oke. Dan is dit geregeld neem ik aan?" Ze keek haar even aan al was het niet veel van een vraag geweest. Ze wenkte de kattin met zich mee met haar staart en sprong bovenop haar den. "Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanmeeting!" Haar stem was luid en duidelijk te horen boven de regen uit. Het zou niet lang duren voor de katten zich zouden verzamelen en Butter sloot even haar ogen voor ze verder ging. "Fairfaith heeft aangegeven toch de taken van een Medicine Cat niet op zich te kunnen nemen. En na overleg lijkt het mij de beste optie om Nightstream terug te plaatsen op haar oude rang. Nightstream zal Chivypaw trainen en alle taken van een medicine cat." Haar blik ging heel even naar de kattin. Nou ja.. Niet alle taken.. "Op zich nemen. Tot Chivypaw oud en wijs genoeg is om deze rang te vervullen!" Haar stem was duidelijk en helder terwijl ze de warriors en apprentices aankeek voor ze opnieuw naar beneden sprong. "Chivypaw heeft nog veel te leren. En ik weet zeker dat je graag je oude den terug zal willen. Ga je gang Nightstream. Medicine cat van Riverclan. Je clan heeft je nodig." Met die woorden gaf ze haar een knikje en stapte naar Chivypaw. "Nightstream zal je alles leren wat je moet weten Chivy. Ga maar naar haar toe, kijk hoe je haar kan helpen met het verplaatsen van haar nest oke?" Zachtjes duwde ze de apprentice in de richting van Night een warme glimlach op haar lippen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
a lion still has claws Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: a lion still has claws   a lion still has claws Icon_minitimevr 30 sep 2016 - 22:40

Chivypaw lag uitgeput te slapen in haar nest. Ze was de hele nacht bezig geweest met het verzorgen van een krijsende kitten. Ze was precies niet meer zo zeker van haar liefde voor kittens. Met haar kop tussen haar staart lag ze heel goed. Helemaal opgekruld in het zachte mosnest werd ze ineens gewekt door een stem: "Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanmeeting!" Ze haalde haar staart af haar neus, maar bleef liggen. "Fairfaith heeft aangegeven toch de taken van een Medicine Cat niet op zich te kunnen nemen. En na overleg lijkt het mij de beste optie om Nightstream terug te plaatsen op haar oude rang. Nightstream zal Chivypaw trainen en alle taken van een medicine cat." Ze schoot bijna een meter overeind en was sneller als de bliksem bij de leadersden. Haar haar piekte alle kanten op. Haar ogen waren groot en ze keek ongelovig om zich heen, op zoek naar Fairfaith. "Op zich nemen. Tot Chivypaw oud en wijs genoeg is om deze rang te vervullen!" Butterstar sprong af haar den. Uhm... ze was net wakker en nu gebeurde dit alles? Chivy slikte en keek naar de gekleurde leider die op haar af kwam. Haar oren gleden in haar nek toen ze het bericht eindelijk begreep. Haar blauwe blik schoot even naar Nightstream. "Eh oké dan." Ze keek naar haar poten. Haar band met Fairfaith was sterk en nu was ze haar mentor al kwijt. En Nightstream leek geen leuke kat. De zilveren kattin haalde diep adem. Ze trippelde naar de andere zilveren kattin. Moest ze nu neusjes aanraken? "Hallo."


a lion still has claws 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a lion still has claws
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: