Algemene Onzin Topic - Pagina 36



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende
Beehive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 JTI4Bax
Chicken Marlie
132
Actief
give me the curly wurly

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Beehive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:37

Pfoeh, ja, Ocean is inderdaad wel jong met haar 12 moons, een teenmom ofzo xD Maar Innerstar was ook een jonge moeder, dat was wel leuk om te spelen omdat andere queens haar daardoor wat verafschuwde en juist zagen als onverantwoordelijk enzo. En Inner zelf had het er ook moeilijk mee, zo had ze Littlestream toen verstoten omdat ze ziek geboren was en Inner er niet mee wist om te gaan.
En dankjewel <3 Ik doe heel erg mijn best om mijn karakter goed te onderbouwen en ook realistisch te bespelen, dat maakt dat ik RPG leuk vind c:

Jouw karakter vind ik ook heel cool btw (:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 CdpqHa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:38

Oh mennnnn... Jongens over iets meer dan een week kan ik eindelijk seizoen 7 van The Walking Dead kijken! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:41

Beekit' schreef:
Pfoeh, ja, Ocean is inderdaad wel jong met haar 12 moons, een teenmom ofzo xD Maar Innerstar was ook een jonge moeder, dat was wel leuk om te spelen omdat andere queens haar daardoor wat verafschuwde en juist zagen als onverantwoordelijk enzo. En Inner zelf had het er ook moeilijk mee, zo had ze Littlestream toen verstoten omdat ze ziek geboren was en Inner er niet mee wist om te gaan.
En dankjewel <3 Ik doe heel erg mijn best om mijn karakter goed te onderbouwen en ook realistisch te bespelen, dat maakt dat ik RPG leuk vind c:

Jouw karakter vind ik ook heel cool btw (:
Haha en een oude partner..... die ook nog eens broer van Everstar is. Like, how does she do that!! Ja zo iets ja... Nu bij Ocean valt het wel mee Mousewish is ook jong moeder geworden en de enige andere Queen is Brindleleaf haar vroegere mentor. Daarbij heeft ze een moeder waarop ze kan leunen etc. Arme Littlestream....
Graag gedaan!!! Ik heb precies hetzelfde gek genoeg..

Dankje!!!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:45

Misschien hebben meerdere mensen ook hoor, dat ze RPG juist leuk vinden om het creëren van een karakter. Dat is eigenlijk ook wel een beetje wat textbased-rpg inhoud.
Ik doe vaak alsof er ook nog NPC queens zijn, omdat er ook zoveel weeskittens aanwezig zijn, vaak. En dat van Mousewish weet ik, speel er zelf eigenlijk ook een rol in met Raptorecho en Russetkit, die twee heb ik nu alleen even niet actief.

En, np c:

@Freedje; Damn, ja! Ik zelf zit dan nu nog in seizoen 6, ben eindelijk bijna on-track
SPOILER!:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:49

Roughflower schreef:
Misschien hebben meerdere mensen ook hoor, dat ze RPG juist leuk vinden om het creëren van een karakter. Dat is eigenlijk ook wel een beetje wat textbased-rpg inhoud.
Ik doe vaak alsof er ook nog NPC queens zijn, omdat er ook zoveel weeskittens aanwezig zijn, vaak. En dat van Mousewish weet ik, speel er zelf eigenlijk ook een rol in met Raptorecho en Russetkit, die twee heb ik nu alleen even niet actief.

En, np c:

@Freedje; Damn, ja! Ik zelf zit dan nu nog in seizoen 6, ben eindelijk bijna on-track
SPOILER!:
Oh ja!!! Ja klopt. Ik vind het wel prettig. Even schrijven en gewoon knop of 0 zetten. Niet dat mijn leven slecht is maar het is gewoon een leuke besteding van vrije tijd. Waarin ik op kan laden haha.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:51

Shark schreef:
Oh mennnnn... Jongens over iets meer dan een week kan ik eindelijk seizoen 7 van The Walking Dead kijken! ;D

Same<3 Man wat en ik daar al lang op aan het wachten xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:55

Yo tijd om deze snel bij te posten en dan slapen voor werk morgen rip xD


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:57

Yay, Lurkie <3
@Ocean; Oh ja, precies! Ik zelf vind het ook wel eens fijn om als ontspanning even weg te gaan van de echte wereld. Is gewoon even fijn, en lekker ontspannend <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:01

IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:03

Shark schreef:
IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.

Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:12

@Inner ja een korte pauze kan nooit kwaad haha


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 36 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:25

Whifflepaw schreef:
Shark schreef:
IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.

Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!!

Ik heb bij
Spoiler:
dood wel even moeten huilen

In spoiler is... SPOILER! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:27

Shark schreef:
Whifflepaw schreef:
Shark schreef:
IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.

Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!!

Ik heb bij
Spoiler:
dood wel even moeten huilen

In spoiler is... SPOILER! XD
Ik vond
Spoiler:
dood ook zo zielig.. Alle titels van de topics die ik maak met Ember zijn titels van afleveringen, haha x'p


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:30

Emberspark schreef:
Shark schreef:
Whifflepaw schreef:
Shark schreef:
IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.

Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!!

Ik heb bij
Spoiler:
dood wel even moeten huilen

In spoiler is... SPOILER! XD
Ik vond
Spoiler:
dood ook zo zielig.. Alle titels van de topics die ik maak met Ember zijn titels van afleveringen, haha x'p
Oh god ja
SPOILER!!!:
Ik had nooit verwacht dat ik TWD leuk zou vinden, ben er echt pas aan begonnen begin deze zomervakantie met mijn vriend. Hij wou de serie zo graag kijken.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:32

Roughflower schreef:
Emberspark schreef:
Shark schreef:
Whifflepaw schreef:
Shark schreef:
IK GA ECHT HUILEN MOCHT DARYL OOIT DOODGAAN DAN STOP IK MET DE SHOW HOOR D:
Ja, dan stop ik ook, verdorie. Dat van Glenn vond ik al veel te erg. Rn dat Maggie nu zwanger blijkt te zijn trek ik ook niet.

Alles in kleine letters zijn spoilers uit S6!!

Ik heb bij
Spoiler:
dood wel even moeten huilen

In spoiler is... SPOILER! XD
Ik vond
Spoiler:
dood ook zo zielig.. Alle titels van de topics die ik maak met Ember zijn titels van afleveringen, haha x'p
Oh god ja
SPOILER!!!:
Ik had nooit verwacht dat ik TWD leuk zou vinden, ben er echt pas aan begonnen begin deze zomervakantie met mijn vriend. Hij wou de serie zo graag kijken.

Wat dacht je van
Spoiler:
Ik kijk het al best lang, twee jaar nu ofzo, en ik vind het echt zo leuk <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:34

@Dieuw. Ja, dat was echt enorm erg! Toen kreeg ik ook kippenvel. OMG
SPOILER:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:37

@Nath: ja, dat was echt het moment waarop ik besefte wat een goeie serie t was en hoe gruwelijk tegelijk
Spoiler:
Heb je t trouwens al afgekeken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:52

Emberspark schreef:
@Nath: ja, dat was echt het moment waarop ik besefte wat een goeie serie t was en hoe gruwelijk tegelijk
Spoiler:
Heb je t trouwens al afgekeken? Ik heb het nog niet afgekeken. Vandaag heb ik de aflevering gekeken waarin
SPOILER:

Dat dus. Ik ben nog redelijk in het begin van Seizoen 6, maar dat zal niet voor lang zijn als het aan mijn vriend licht, haha xD


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:07

Roughflower schreef:
Emberspark schreef:
@Nath: ja, dat was echt het moment waarop ik besefte wat een goeie serie t was en hoe gruwelijk tegelijk
Spoiler:
Heb je t trouwens al afgekeken?
Ik heb het nog niet afgekeken. Vandaag heb ik de aflevering gekeken waarin
SPOILER:

Dat dus. Ik ben nog redelijk in het begin van Seizoen 6, maar dat zal niet voor lang zijn als het aan mijn vriend licht, haha xD Aah daar, nou je hebt nog een week :') & nu pas besef ik me hoe veel er is gebeurd in een half seizoen sinds dien.. Je hebt nog veel leuke dingen te gaan ;p


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beehive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 JTI4Bax
Chicken Marlie
132
Actief
give me the curly wurly

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Beehive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:11

@Dieuw; Ooohhh jeetje. Ik ben benieuwd en hou mijn hart vast ._.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 CdpqHa0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: