Clear - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 23:25

Het was leuk om te zien dat het vrijwel meteen al beter lukte. De eerste poot haalde ze meteen uit de lucht, en de tweede ook. Vervolgens raakte ik haar weer een keer, maar ze herstelde zich snel weer en ging gewoon weer verder. Na een tijdje kwam ik er niet meer langs, een wist ze bijna alle slagen te stoppen. "Gaat lekker zo!" Mauwde ik enthousiast en onder de indruk van hoe snel ze het geleerd had. "Als je zo door gaat ben je in no-time een ninja." Voegde ik er grijnzend aan toe. Na een tijdje nam Roughflower weer afstand, en opende ze haar ogen weer. "Oké dan!" Haar grijns was aanstekelijk, en ik grijnsde dan ook terug. "Zullen we het nu wat gaan toepassen in wat sparen?" Ik knikte enthousiast. "Als je dat durft tenminste," Sprak ik plagerig.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 0:03

Emberspark leek onder de indruk te zijn, wat bij Roughflower zorgde voor een vlaag van zelfvertrouwen. "Ninja van Shadowclan, al heb ik dit natuurlijk geleerd van de meester," grinnikte ik met een knipoog. Teveel complimenten kon de cyperse poes niet goed tegen. Roughflower was zelf al veel wezen trainen op blind handelen, zodat ze zich niet teveel hoefde te focussen op haar slechte zicht. De hulp van Emberspark hielp nu enorm. Dat zorgde er voor dat de onzekerheid zo goed als weg was voor vandaag. Roughflower wou namelijk niet dat anderen gingen opmerken dat ze niet goed meer zag en daardoor werd belemmerd. Ze wou geen belemmerde warrior zijn, dus daar ging ze voor vechten ook. "Oké dan!" Reageerde Emberspark op haar volgende stap. "Als je dat durft tenminste." Roughflower lachte en keek hem uitdagend aan. "Kom dan!" Daagde ik hem uit om als eerste toe te slaan. Roughflower stond al in een gevechtshouding en had haar ogen op hem gericht, al lette ze nu meer op wat ze hoorde.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 0:09

Ik grinnikte even bij haar opmerking, waarin ze naar mij verwees als de meester. "Klinkt goed," mauwde ik goedkeurend met een grijns op mijn gelaat. Vervolgens keek de cyperse poes mij uitdagend aan, en met een scheve grijns staarde ik terug. "Kom dan!" Mauwde ze, terwijl ze zich klaarmaakte voor het gevecht. Ik volgde haar voorbeeld, en ging in de gevechtspositie staan. "Weetje zeker dat je wel durft? Nu kan je je nog terugtrekken," Sprak ik uitdagend. Vervolgens wachtte ik even, net zoals ik had gedaan bij de oefening van daarnet, op het goede moment. Toen sprong ik plotseling naar voren, recht op Roughflower af.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 0:23

Roughflower was veel meer van het speelse soort. Dat kon je gewoon op alle manieren aan haar merken. Trainingen, patrouilles, in alles kwam wel iets van haar speelsheid naar voren. Ook de serieuze en romantische momenten tussen haar en Lurkingshade. Dat verklaarde haar uitdagende houding en opmerkingen. Roughflower stond klaar in de houding om te vechten en Emberspark volgde haar voorbeeld. "Weetje zeker dat je wel durft? Nu kan je je nog terugtrekken," zei de kater toen, waarvoor Roughflower hem nog had uitgenodigd om als eerste aan te vallen. "Waar zie je me voor aan?" Kaatste ze terug, haar ogen vernauwend. Roughflower hoorde de verandering van Embersparks houding die aantoonde dat hij iets ging doen. Daarom wist de poes ook net op tijd weg te springen en zijn aanval te ontwijken. Vervolgens, draaide ze zich om en haalde uit met haar poot, nagels in getrokken, naar de flank van Emberspark.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:22

Haar felle reactie deed mij grijnzen, en ik keek toe hoe ze zich klaarmaakte voor de verdediging. Vervolgens viel ik aan, maar de poes wist nog net op tijd mijn aanval te ontwijken en met een plof landde ik op de grond waarop Roughflower zo net had gestaan. Ik wist dat ze meteen in de tegenaanval zou gaan, dus ik sprong zonder te kijken weg van de plek waar ik stond en zo voorkwam ik dat mijn tegenstander haar doel raakte, mijn slechts mijn achterpoot schampte. Vliegensvlug draaide ik me weer naar haar toe, en in een fractie van een seconde bekeek ik mijn situatie. Ik keek nu op de flank van de poes, waar ik dus ook op af stormde, met de intentie om haar op de grond te werken.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:36

Haar aanval mislukte waardoor Roughflower opnieuw de situatie moest bekijken. Emberspark was ergens anders, wat ze kon horen. Maar voor ze ook maar kon reageren, beukte Emberspark haar tegen de grond aan en had ze een nieuw gewicht boven op haar. Roughflower hijgde en probeerde hem met haar achterpoten van zich af te krijgen. "Je eet te veel, dikzak," merkte ze op, in de hoop hem zo ook wat af te leiden, want meteen daarna probeerde ze onder hem vandaan te rollen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:48

Toen ik de poes met mijn aanval onder me wist te krijgen, grinnikte ik even triomfantelijk. Ik voelde hoe ze me met haar achterpoten van me af probeerde te duwen, maar ik hield haar stevig tegen de grond. "Je eet te veel, dikzak," Ik lachte even, en keek haar plagerig aan. "Dat is al mijn spierwee.." Nog voor ik mijn zin af kon maken voelde ik hoe mijn poten onder mijn lijf vandaan werden geduwd, door Roughflower die gebruikt maakte van de afleiding en op die manier onder mij vandaan wist te rollen. Ik viel met een plof op de grond, maar herpakte me en sprong snel weer overeind. "Well played," Mauwde ik grijnzend.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:55

Roughflower bleef gefocust. Het was haar gelukt om onder Emberspark vandaan te komen en keek hem nu uitdagend aan. Hij sprak haar er op aan dat ze het goed gespeeld had, waarop ze knipoogde. "Bedankt," grinnikte ze, gefocust op hem met al haar zintuigen, zelfs haar slechtziende ogen. Ze liep in een halve cirkel naar hem toe, sprong toen dichter naar de kater en deed een poging om tegen zijn kop aan te slaan met beide poten. Natuurlijk deed ze het niet te hard en waren haar klauwen ingetrokken, zo hoorde het bij een training.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 22:06

Roughflowers woorden ontgingen me bijna, zo gefocust was ik nu. We waren zeker aan elkaar gewaagd. Ik volgde iedere beweging die ze maakte toen ze naar me toe liep, en merkte hoe haar spieren zich aanspanden, waardoor ik wist dat ik een aanval kon verwachten. Zo kon ik net op tijd wegduiken voor klap richting mijn kop, en doordat ik nu open blik had op haar buik beukte ik weer tegen die aan, dezelfde tactiek als daarnet hergebruikend.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 22:22

De klap in haar buik liet haar naar adem snakken en ze belandde op haar rug op de grond, nog een keer naar adem snakkend. Als ze nu bevrucht zou zijn, wist ze dat haar baby's dit niet leuk gevonden zouden hebben. Daarom was ze nog iets meer van haar stuk gebracht. Toch vermande ze zich snel weer en sloeg ze met haar voorpoten naar de kop van Emberspark in de hoop hem weer van haar af te krijgen. Maar ze merkte dat zij niet de gene was die deze sparring zou winnen, al was het wel een goede training.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 22:45

Ik wist Roughflower al weer op de grond te werken, en hield haar daar weer op gedrukt met mijn poten. Even leek ze geschrokken door mijn aanval, maar al snel haalde ze weer uit naar mijn kop. De eerste klap wist ik te blokkeren met mijn eigen poot, maar de tweede raakte me vol in mijn gezicht, waardoor ik mijn grip even verslapte en haar op die manier de kans bood om te ontsnappen uit mijn greep.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 22:52

De eerste aanval wist hij te ontwijken, de volgende slag van haar poten echter niet. Ze maakte meteen gebruik van het verslappen van zijn grip en wist daardoor weer te ontsnappen. Ze stond hijgend een stukje van Emberspark. "Jij wint," besloot ze. Dit was wel genoeg training voor vandaag, daarbij had ze koppijn gekregen. "Is er nog iets wat jij graag wilt doen?" Vroeg ze vervolgens. Roughflower had namelijk geoefend wat zij wou oefenen en misschien was er ook iets wat Emberspark graag zou willen oefenen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 11:25

Roughflower wist, terwijl ik verslapt was door de rake klap, onder mij vandaan te kruipen, en hijgend bleef ze een stukje van mij vandaan staan. Ik merkte dat ik zelf ook buiten adem was, en mijn borstkas ging snel op en neer. "Jij wint," Mauwde de cyperse poes, en ik grijnsde een beetje. "Bedankt voor het gevecht," Sprak ik vervolgens, en dat meende ik echt: het was een goed gevecht geweest, ook al was het maar training. "Is er nog iets wat jij graag wilt doen?" Ik dacht even na, en haalde ten slotte mijn schouders op. "Heb jij nog suggesties?" Mauwde ik met een vragende blik in mijn ogen. "Ik vind alles best, zolang het maar niet al te intensief is," Voegde ik daar grijnend aan toe, terwijl ik merkte dat ik nog steeds lichtjes hijgde.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 23:43

"Jij ook bedankt," zei Roughflower nog door het hijgen door. Ze haalde eens goed diep adem om haar longen weer tot rust te krijgen en daar slaagde ze in. Vervolgens vroeg hij of Roughflower nog suggesties had. Ze dacht na en luisterde naar de volgende woorden. Nee, eigenlijk had ze niet echt meer suggesties. "We kunnen nog opzoek gaan naar prooi voor de clan?" Stelde roughflower voor, dat was altijd wel een goed iets om te gaan doen. Zeker in tijden als deze. De afgelopen rattenplaag en alle infecties hadden er voor gezorgd dat de ratten weg vielen, even als kraaien die van de ratten aten. Er waren namelijk nog regelmatig dode kraaien te vinden. Die waren puur gestorven door de vergiftigde ratten.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimema 31 okt 2016 - 14:02

Ik dacht even na over Roughs suggestie. Natuurlijk was dat een prima idee: de clan kon altijd wel wat meer eten gebruiken. Ik haalde dus dan ook mijn schouders op en knikte. "Sounds like a plan," voegde ik daar aan toe, en even bleef ik staan. Toen begon ik een willekeurige richting op te lopen, terwijl ik de poes wenkte. "Hierheen?" vroeg ik even, maar het was meer een retorische vraag. Vervolgens stak ik mijn neusje de lucht in, op zoek naar prooi.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 19:46

Roughflower knikte als instemming op het voorstel van Emberspark om een bepaalde kant op te gaan. Roughflower sloot haar ogen, en nam elk geluidje op van het territorium en elk geurtje die ze vinden kon. Prooi was belangrijk in tijden als deze. Prooi was altijd belangrijk, maar nu eigenlijk belangrijker dan ooit. Ze tikte Emberspark aan met haar staart toen ze geritsel hoorde. Het was het geritsel van een lijster (thrush). Dat het een lijster was kon ze vertellen door de geur. "Een lijstjer," murmelde ze dan ook. Vrijwel meteen zonk ze in een sluiphouding. Deze konden ze prima samen gaan vangen. Roughflower was blij met het idee een prooi gevonden te hebben, gezien de clan het echt nodig had.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 19:49

Ik keek naar Roughflower, die met gesloten ogen intens leek te luisteren naar alle geluidjes en bewegingen in het territorium. Ik volgde haar voorbeeld, en stak mijn neusje in de lucht, maar voor ik mijn handeling kon afmaken werd ik al aangetikt door de cyperse poes. Al snel hoorde ik een geritsel in de bosjes, en mijn kopje schoot in de richting van het geluid. Prooi. Weer maakte ik aanstalten om te ruiken wat het was, maar weer kon ik dit voltooien doordat Roughflower antwoord gaf op wat ik wilde weten. "Een lijster." Ik verstijfde even kort. Een lijster. Vrijwel meteen schoten mijn gedachten naar mijn vader. Ik was sinds zijn dood nog nooit een lijster tegen gekomen, de vogel waar hij weliswaar naar vernoemd was, en een lichte schok trok dan ook door mijn lichaam. Bewegingloos bleef ik staan, terwijl Roughflower al in de sluiphouding ging staan. Waarom ik zo reageerde wist ik niet. Misschien was het omdat ik nooit echt gedeald had met de dood van één van de katten waar ik het meest naar had opgekeken. Het enige wat ik wist was dat ik dit beestje niet zomaar kon doden, ook al had de clan het nodig.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 0:01

Roughflower sloop naar voren en verwachtte dat Emberspark als back-up zou functioneren, dat hij echter verstijfd was, had ze niet door gehad. Roughflower sloop dichterbij en probeerde te bepalen waar de lijster ongeveer zat door middel van geuren en geluiden. Haar zicht hielp niet echt mee, maar toch zag ze het vage gestalte ongeveer zitten. Ze zette direct af met haar achterpoten en probeerde het beest te vangen. Echter was ze niet dichtbij genoeg gekomen en miste ze de lijster op enkele veren na, die achterbleven. De lijster vloog in de richting van Emberspark. Als Emberspark snel reageerde, kon hij deze vangen, anders had het lijstertje geluk gehad, dus draaide Roughflower haar kop naar de kater, met haar slechtziende ogen op zijn verstijfde lichaam gericht. Zou hij reageren?


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 0:13

Langzaam begonnen mijn hersenen weer uit shock te raken, maar ik bewoog nog altijd geen spier. Wat moest ik nou doen? Eigenlijk moest ik deze vogel vangen. Ik moest denken aan de hongerige kittens en elders die thuis in het kamp zaten te wachten op mijn eten, en aan de barre tijden die er aan zaten te komen waarin ieder hapje eten meehielp. Ik moest denken aan de clan, mijn familie. Maar ik kon het nu niet. En ik vond het ongelooflijk zwak en egoïstisch van mezelf, maar als ik het zou doen, zou het bijna zijn alsof ik mijn eigen vader zou vermoorden. En dat was het natuurlijk niet, dat begreep ik ook wel, en ik wist ook niet waarom ik zo over reageerde, en waarom ik zo stom deed.. Ik zag hoe Roughflower op de vogel afsprong, en hoe deze die miste, en hoe de vogel wegvloog, recht op mij af. Ik slikte even. "Sorry," fluisterde ik haast onverstaanbaar, en op het laatste moment sprong ik met een krachtige beweging van mijn poten de lucht in, en op die manier wist ik het beest uit de lucht te plukken. Snel en genadig beet ik het dood, en ik sloot even mijn ogen terwijl ik een schietgebedje maakte naar starclan. Dankjewel, pap.


Clear  - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 0:27

Roughflower mocht dan wel slechtziend zijn, ze was niet blind, ze was ook niet dom en ze had gezien hoe lang het duurde dat Emberspark had geaarzeld. Dat was haar niet ontgaan. De kater had net op tijd de lijster uit de lucht weten te gissen. Eigenlijk wou Roughflower hem met een grijns feliciteren op zijn vangst, maar het zat dieper en de poes besefte niet dat hij zojuist het vogeltje had gedood die vernoemd was geweest naar zijn vader. "Wat was er?" Vroeg Roughflower dan ook, met een vragende frons, terwijl ze dichter naar de kater toe stapte. Haar slechtziende blik ging naar het beestje op de grond en knipperde toen even met haar ogen. Ja hoor, het kwartje was gevallen. De andere kater die vroeger regelmatig in de nursery was geweest, die nu overleden was, was Thrushdive. "Het spijt me, maar hij zal je vangst zeker kunnen waarderen," zei ze toen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Clear  - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: