Searching for more.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Searching for more.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lurkingshade
StarClan
Searching for more. KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 23:29

Kalm wandelde hij verder. HIj was via het windclan terrein naar hier gerend en nu hijgde hij zwaar. Geen idee wat hij bij highstones moest, maar hij had het gevoel dat er hier misschien wel iets kon zijn. Rustig vertraagde hij zijn pas tot een rustige stap waar hij even terug op adem kon komen. Hij scande het gebied af en keek op. Het zou weldra avond worden, hij zou de nacht buiten het kamp doormaken. Hopelijk zorgde dit niet voor major pâniek in het kamp. Toen hij een apprentice was deed hij dit wel vaker en dan was de paniek minder groot. maar nu hij plots meer betekende was alles anders en zou men ook anders omgaan met de dingen die er gebeurde. Het was zo raar... Maar al bij al kon hij enkel denken aan Roughflower... dat zij bezorgd kon zijn... Arm ding, hopelijk was ze ok. Daarom trippelde hij wat rond, neus in de lucht, opzoek naar een prooi die hij kon gebruiken als avondmaal.

-Open


Rip Augurkielurkie
Searching for more. 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Searching for more. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimeza 5 nov 2016 - 22:10

De laatste tijd leek het een gewoonte te zijn geworden voor de jonge poes; 's avonds spendeerde ze haar tijd door te wandelen. Een avondwandeling, het klonk als iets dat oude lullen deden. Maar goed, het gaf de poes was rust en een manier om toch even, ondanks haar verplichtingen, het kamp buiten te komen. Zeker na alle gevechten was de poes eigenlijk alleen nog maar in het kamp, druk bezig met haar uiterste best doen. Het was vermoeiend, maar gaf hij een gevoel van belang. Alsof ze misschien toch een verschil kon maken, iets wat haar gerust stelde. Het enige nadeel was echter dat ze haar vrijheid miste; ze kon niet meer eindeloos door het territorium zwerven zoals vroeger, genietend van de rust. Daarom deed ze het nu, op avonden zoals deze. Het zou allemaal perfect zijn en de poes wilde ook net terugkeren, toen een geur haar afleidde. Er was een Shadowclan kat, in hun territorium geweest. De poes wist ergens wel dat het slim was om terug te gaan en een warrior te roepen, maar haar nieuwsgierigheid won het. Als ze goed oplette, dan zou niets mis kunnen gaan right? Aan die gedachte hield de poes zich vast terwijl ze door het Windclan territorium het geurspoor volgde. Al snel besefte ze zich dat ze het gebied uitging, richting de high stones. Misschien was het wel een medicine cat die naar de moonstone ging, dan had ze helemaal geen reden hier te zijn. De poes wilde dan ook net weer terug gaan, toen ze een zwart-wit figuur zag, enkele vossenlengtes van haar vandaan. Geschrokken dook de poes achter een steen. Ze had het geluk dat de wind van de goede kant kwam, waardoor hij haar nu niet perse kon ruiken. De vraag was echter voor hoelang.


It is both a blessing and a curse
Searching for more. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Searching for more. KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 10:26

Het was als een avond voor hem alleen, weg van alles en iedereen. Men wist dat hij soms eens kon verdwijnen, maar gelukkig voor zijn familie en partner was dat vaak van korte duur, dus geen rede tot paniek uiteraard. Toen hij echter wat in zijn ooghoek zag, draaide hij zich snel om, om een gedaante snel achter een steen te zien springen. DE geur van Windclan ging hier wel vaag, maar nu sterker. "Kom maar, ik doe je niks," klonk er op een emotieloze en vrij neutrale toon terwijl hij zijn lichaam een kwartslag draaide, zodat hij nu strak naar de steen kon kijken.


Rip Augurkielurkie
Searching for more. 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Searching for more. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 17:01

Kennelijk was ze opgemerkt, want een emotieloze en neutrale stem verbrak de stilte. "Kom maar, ik doe je niks," dat klonk dus precies als iets wat iemand zou zeggen die wel wat ging doen. Maar goed, veel zin had het toch niet om je achter een steen te verstoppen. De poes hief zich dan ook wat schuchter overeind en tuurde eerst over de steen heen voordat ze erom heen liep en hem twijfelachtig aan keek. "W-waarom ben je door het, eh, het Windclan territorium gegaan?"Ze slikte en vervloekte haar trillende stem, die nooit haar woorden goed uit leek te willen spreken.


It is both a blessing and a curse
Searching for more. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Searching for more. KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 23:08

Het duurde niet lang of een tabby, die eigenaardig veel op zijn broer leek ergens... Dat was als je de blauwe ogen wegdacht... verscheen. Hij lichte zijn kopje wat en zuchtte zachtjes, fijn, een apprentice. En het was een poes ook. Sigh. "W-waarom ben je door het, eh, het Windclan territorium gegaan?" Eh? Hij zette kalm een stap naar voren en kantelde zijn kopje wat. "Omdat dat de snelste manier is naar Highstones," zei hij enkel. "Geen zorgen, ik heb niks genomen, ik ben geen regelbreker," zei hij op zijn gebruikelijke eentonige manier.


Rip Augurkielurkie
Searching for more. 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Searching for more. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 11:45

De kater leek bijzonder kalm te zijn, of hij gaf er gewoon weinig om. Hoe dank ook, hij stapte naar voren en kantelde zijn kop wat. "Omdat dat de snelste manier is naar Highstones," was het enige dat hij zei. "Geen zorgen, ik heb niks genomen, ik ben geen regelbreker," even wiebelde ze met haar oren. Was het gaan door ander mans territorium niet al een regel die werd gebroken? Of had hij een hoger rang? Routpaw liet haar blik nogmaals twijfelend over hem heen gaan, maar herkende hem niet van de herhalen. Het verwarde haar, en dat was te zien aan de uitdrukking op haar gelaat. "Ehm, waarom moest je naar de high stones?"


It is both a blessing and a curse
Searching for more. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Searching for more. KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimeza 26 nov 2016 - 23:01

Ze was verward. Mooi zo, houden zo. Hij zou ook geen uitleg geven. Korte antwoorden waren genoeg voor hem. "Ehm, waarom moest je naar de high stones?" Klonk er en hij haalde zijn schouders op. "Om weg te zijn van al de stress en misschien iemand te kunnen vinden," zei hij kalm terwijl hij haar scherp aankeek. "Ik heb geen hoge rang maar diegene die ik zoek wel," zei hij kalmpjes tegen haar. Innerstar, ja... Also, hij moest terugdenken aan haar tijd als hevige deputy, waar ze hem had afgestraft voor iets hier... Samen met Blackpaw. "Val me maar aan ofzo, het is niet dat ik er veel om geef wat er echt gebeurd," gaf hij eerlijk toe terwijl hij zich omdraaide en even zijn neus in de lucht stak om een prooigeur op te pikken.


Rip Augurkielurkie
Searching for more. 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Searching for more. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Searching for more.   Searching for more. Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 22:48

Op haar vraag haalde de zwart-witte kater zijn schouders op. "Om weg te zijn van al de stress en misschien iemand te kunnen vinden," klonk zijn stem kalm en Routpaw voelde zich ongemakkelijk onder zijn scherpe blik. "Ik heb geen hoge rang maar diegene die ik zoek wel," De poes wiebelde bedenkelijk met haar oren, niet precies begrijpend waar hij op doelde. Door zijn emotieloze, kalme houding vond ze de Shadowclanner maar lastig te pijlen. "Val me maar aan ofzo, het is niet dat ik er veel om geef wat er echt gebeurd," met een diepe frons op haar gelaat keek ze hem weer aan. "A-aanvallen..?" Ze schudde verward haar kop. "Ik val niemand aan." mompelde ze, waarna ze even twijfelend om de binnenkant van haar wang kauwde. "Als.. Als je wilt kan ik je helpen met, eh, met zoeken?"Stelde ze wat onzeker voor.


It is both a blessing and a curse
Searching for more. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Searching for more.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: