» thank you [kittens] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » thank you [kittens]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Lionreign
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Tumblr_m76ca8yUD21qmvgzzo1_250
Loïs
242
Actief
We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire

CAT'S PROFILE
Age: 2 1 M O O N S
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionreign
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimema 7 nov 2016 - 23:51

you will never find
anyone as trusting or as kind




G E N E R A L
Name: Softkit - Softlapse - Softleap - Softbreath - Soft??
Gender: Female
Age: Still in mommy's belly
Bloodline: Unknown
Clan: ShadowClan

C L A N
Clan: ShadowClan
Leader: Innerstar
Deputy: Tallshadow
Medicine Cat: Acefray
Medicine Cat Apprentice: Bitterpaw

F A M I L Y
Real Parents: ??
Foster Daddy: Emberspark
Sisters: Quailkit
Brothers: ??

O U T S I D E
Fur: Black and white, halflong
Eyes: Softgreen
Build: Small, feminine
Attitude: Happy, dance-like

I N S I D E
Positive traits: Happy, loving, kind, trusting, smart
Negative traits: Naïve, too kind for her own good
Summary: Because she's so extremely kind, she will do anything for anyone - except for those who could hurt her friends, family and Clan. She will take over chores from others, and can never say 'no', even when that would be the best way out for her. She loves her family more than anything, mainly because there is a certain mystery coming with it, and she's scared of losing anyone. She is a happy kitten, and will not see the evil in the world for a long time. There will be a plottwist with her character, but that remains a secret for now!

M O T I V A T I O N
Boom, inspiration!
Ik wilde me heel graag aanmelden voor Lurk x Rough, maar ik kon maar niet het juiste vinden, en nu heb ik het. Ik heb heel veel zin om weer is een kitten te spelen, want dat is echt lang geleden. En ik heb ook een beetje een lief karakter nodig nu Mouse weg is <\3. Dit schatje is gebaseerd op Eliza Hamilton, en ik heb ontzettend veel zin om haar te bespelen als ik gekozen wordt. Haar aanmelding is nog klein, omdat ik dan nog wat met haar kan uitproberen; als ik teveel uitstippel heb ik minder inspiratie altijd. Ik vind Emberspark heel leuk ook, en ik ben benieuwd hoe hij als vader wordt. Ook ben ik echt heel enthousiast voor het geheime stel dat de kittens achterlaat!

-- af --
### , tagged , notes ♥ lauz


Laatst aangepast door .Lionpaw op vr 11 nov 2016 - 20:38; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 9:24


Informatie voor je de rest van de aanmelding leest:
Kindred is gebaseerd op de personages Lamb en Wolf (samen Kindred) van de game League of Legends. Kindred heeft DIS en bezit dus twee persoonlijkheden. Lamb en Wolf. De twee weten van elkaars bestaan en leven in redelijke harmonie in het lichaam. Degene die op het moment niet de controle heeft over het lichaam kijkt vanuit de ogen mee en kan via gedachtes met de ander communiceren.

General and Lamb
Name: Kindkit
Future names: Kindpaw - Kindred
Gender: Female
Age: Unborn
Rank: Kitten
Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder
Clan: Shadowclan
Bloodline: Unknown
Parents: Unknown
Siblings: Unkown
Sexuality: Bi [Straight Lamb] [Gay Wolf]

Lamb. Lamb is de voornaamste naam van de hoofdpersoonlijkheid. Deze zal je dan ook het meeste zien. Haar persoonlijkheid valt het beste te beschrijven met logica. Ze houd van alles dat logisch is en heeft een hekel aan wat dat niet is. Ze zal daarom ook haar twijfels hebben over Starclan. Zou houd er van om alles geordend te hebben en alles duidelijk te hebben. Ze zal vrij nieuwsgierig ingesteld zijn naar dingen waar ze weinig tot niets van af weet. Tijdens haar trainingen zal ze dan ook alles tot in de detail willen weten en begrijpen. Lamb houd van het lot en vind dat je het niet moet tarten. Alles gaat zoals het gaat omdat het zo gaat, je kan niets tegen je lot doen.
Looks and Wolf
Fur length: Short
Fur pattern: Tuxedo
Fur color: Black and white
Eye color: One green one blue
Nose color: Pink
Pawpads color: Pink
Whisker color: Pink
Build: Slightly smaller than average
Scars: None yet

In tegenstelling tot de kalme, intelligente Lamb die alles met logica beredeneerd is er Wolf. Wolf zit veel simpeler in elkaar. Ze werkt puur op haar instinct en denkt niet overal even goed over na. Wolf vind haar plezier in vechten en het achtervolgen van prooi. Wolf is echter wel socially awkward te noemen en luistert vooral naar wat Lamb haar vertelt als ze een gesprek moet voeren. Wolf zal iets minder vaak naar boven komen omdat ze niet zo goed is met het hele sociale gedoe. Je zal haar dan vooral ook tegenkomen tijdens gevechten, de jacht of bij katten uit andere clans. Haar clangenoten zullen dus voor het merendeel ook niet van haar gespleten persoonlijkheid afweten. Enkel degene wie er per toeval achter kwamen of degene die ze genoeg vertrouwde om het te vertellen zullen het weten.


Heya, hier ben ik weer met (bijna) de zelfde aanmelding van Kindred die je misschien al wel eerder hebt gezien. Dat voornamelijk omdat ik haar gewoon heel graag wil kunnen bespelen. En dat dan wel als een Shadowclan kitten met familie. Bij het vorige nestje ben ik niet gekozen dus heb ik besloten om het hier nog een keer te proberen. En ik blijf proberen tot ik haar op een of andere manier kan bespelen >Very Happy Ik ben dus Anouk, zestien jaar en rpg nu bijna twee jaar op deze site. Mijn bekendste accounts hier zijn Hellhound en Rousepaw. En verder heb ik geloof ik niet echt iets te zeggen.


» thank you [kittens] - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 15:27


COURSEBOUND || SNOWBOUND || TENDERLIGHT || SAFEROAD || MOURNINGDOVE || LITTLERISK || LITTLEFAITH
name Coursekit || Snowkit || Tenderkit || Safekit || Mourningkit || Littlekit
de naam is nog onbekend, er zijn vele namen die deze kitten zouden kunnen toebehoren vandaar dat ze alllemaal hierboven staan toegevoegd. het zijn namen die gekozen kunnen worden met verschillende redenen. Coursekit, de weg, het pad, de koers die een kitten kan nemen, eentje die een onbekend pad voor haar heeft. toch zit ze vast aan deze koers... zo vast als een schip aan die van haar zal zijn. een schip veranderd niet zomaar van koers, het staat al vast. in dit geval staat het dus voor een koers die bepaald is voor haar, niet door haar. vandaar dus Coursekit. Snowkit, een naam die meestal een spierwitte kittens word gegeven, niet aan pikzwarte bolletjes vacht. deze naam zal staan voor de zwaarte van het seizoen maar ook de kans op het mooie, sneeuw is prachtig maar koud. aan alles dat goed is zit ook iets slechts. vandaar de naam Snowkit. Tenderkit dit heeft te maken met Emberspark's mogelijke gevoelens naar het nestje, teder. ook ziet deze kitten er teder uit, zo liefelijk en onschuldig waaraan ze de naam te danken kan hebben. Safekit dit slaat dan weer op de veiligheid die elke kitten in het begin van het leven automatisch zal hebben. een veiligheid dat gegeven wordt door de ouders en de siblings om hun heen. de veiligheid die eenieder van de clan een kitten, zo onschuldig dat ze is bij de geboorte, een kans zou willen geven. een kans op veiligheid. Mourningkit deze naam is minder positief, het slaat dan op het rouwproces. het rouwen voor iets dat deze kitten nooit zou hebben, waarschijnlijk het contact met de echte ouders. dit slaat ook op de verdwijning van Innerstar, immers lijkt deze kitten met haar blauwe ogen en lange zwarte haren best wel op de vroegere Leader. Littlekit deze laatste naam slaat op haar geringe grootte. ze is smal en klein en zal dus niet zo snel als een gevaar of risico gezien worden...
~Of natuurlijk een totaal andere reden.

past names ~
future names Coursebound || Snowbound || Tenderlight || Saferoad || Mourningdove || Littlerisk || Littelfaith
de achtervoegsels voor elke naam zijn wel bekend. nog steeds is er geen keuze gemaakt, want die mogen jullie maken. Coursebound benadrukt de betekenis van het voorvoegsel ze is gebonden aan een koers die door Starclan en andere clankatten mede bepaald wordt, alle acties hebben reacties en zo verder. Snowbound gebonden aan de sneeuw, sneeuw is beide mooi en koud waardoor deze naam bij haar karakter zou kunnen passen. ze ziet er van buiten prachtig en warm uit al kan ze van binnen best nog wel eens koud zijn. dit betekend echter niet dat ze onaardig is. Tenderlight tederlicht, ze is ergens ook wel een vriendelijke en hartelijke kattin, hierdoor zullen clangenoten haar vaak positief ervaren, alsof ze een teder lichtje in de duisternis is. Saferoad een veilige weg of veilig pad. hiervoor staat deze naam, ze zal dan ook niet snel van het 'goede' pad af wandelen, ze zal proberen om zichzelf veilig te houden, zelfs als dat betekend dat ze moet liegen. of anderzijds informatie achter moet houden. Mourningdove mourning staat voor rouwen en dove staat voor de liefde. om liefde rouwt iemand, niemand rouwt zonder ooit lief te hebben gehad, waardoor dit een passend achtervoegsel zou zijn. Littlerisk deze kattin neemt niet graag risico, vandaar deze naam. kleine risico's ze houdt zichzelf bijvoorbeeld snel gedeisd om zo niet op te vallen tijdens een ruzie, het is zeker niet zo dat ze bang is, ze wil liever gewoon niet in de problemen komen als ze het kan voorkomen. Littlefaith ze is niet bepaald de meest naïeve kattin. Ze vertrouwd niet zo snel, vandaar die naam.
gender female || shecat
age unborn
rank kitten
future ranks apprentice || young warrior || warrior || senior warrior || elder || queen || medicine cat apprentice || medicine cat || deputy || leader
past ranks ~
bloodline ~
clan shadowclan
sexuality hetero

mother ~
father ~
godfather Emberspark
sisters Quailkit
brothers ~
leader Innerstar
deputy Tallshadow
medicine cat Acefray
medicine cat apprentice Bitterpaw

inside als kitten is zijn de meeste zich niet bewust van de gevaren buiten het camp. ze zijn altijd veilig geweest en beschermd in alle daden, totdat ze zes moons zijn. op die leeftijd wordt van de meeste katten verwacht dat ze gaan trainen tot sterke warriors, tenzij een handicap ze tegenhoudt. deze kitten heeft een handicap, niet een ernstige of erg onhandige, maar wel eentje waarbij rekening gehouden moet worden. ze ziet namelijk minder goed, ze is niet totaal blind en zal dit waarschijnlijk ook nooit worden, haar zicht is enkel wel beperkt tot wazige vormen, hierdoor zal ze soms ook heftiger en harder uit de bocht komen dan van een kitten verwacht wordt. ze is dan ook ergens best wel angstig als iets meteen op haar af komt, zo kan ze katten minder goed van elkaar onderscheiden en heeft ze moeite om te herkennen wie tegen haar spreekt. gelukkig zijn haar oren en neus prima in orde, waardoor ze haar lichte handicap op kan vangen en wel gewoon kan trainen, wat wel wat langer zal duren. dit zal blijken aan haar acties, ze zal zelf niet weten dat ze minder ziet waardoor ze niet begrijpt waarom andere kittens niet zo van onbekende dingen schrikken. zelf zal ze wel snel een gat in de lucht springen als er ineens iemand haar aantikt of een vlinder in de verte van de nursery ronddwarreld, ze kan het gevaar namelijk niet in schatten, hierdoor zal Emberspark en andere katten, zoals Queens waarschijnlijk wel opmerken dat iets niet helemaal klopt. echter vlucht ze niet zo snel, vaak als ze angstig is probeerd ze de aandacht van zich af te houden, door bijvoorbeeld iets heel anders te gaan doen, of een eigen ruimte op te zoeken. eentje waarin ze beschermd is, iets anders zou kunnen zijn dat ze Emberspark met moeite probeerd op te zoeken om dan bij hem te zitten en om verhalen te smeken, het liefste die over Starclan gaan. want in starclan is alles goed, die verhalen zijn minder angstaanjagend dan die over gevechten die warriors aan gaan en de wonden waaraan katten kunnen overlijden, om nog maar te zwijgen over de dassenplaag en vossenaanvallen. twolegs en bloodclan zijn haar grootste angsten, bang dat ze is dat ze hen ooit zou tegen komen. immers staat bloodclan erom bekent geen mededogen te hebben, iets dat zijzelf hoog in het vaandel stelt, ondanks het feit dat ze best wel eens iets te ruw kan spelen en overkomen. wat dan weer komt omdat ze bepaalde situaties door haar lichte beperking niet in kan schatten. twolegs zijn haar angst omdat ze honden en andere dingen bij zich dragen, om nog maar te zwijgen over hun monsters. ze vindt die rijdende dingen drie keer niets. Bovenal is ze dus een best angstig diertje, die met haar vastberadenheid en moed de angst probeerd te verdringen. pas als ze echt leert om te gaan met de beperking en begrijpt hoe ze het kan gebruiken, zal ze wat ontspannen worden en een hele andere en super vriendelijke en zachtaardige kattin naar boven komen die altijd wel een beetje ruw en sterk blijft, maar ook de stop kent. een stop die ze in het begin niet heeft.
likes Emberspark || broers || zussen || starclan
dislikes twolegs || dogs || bloodclan
fears alles dat onverwachts beweegt
positive traits vriendelijk || zachtaardig || rustig || beleefd || geïntereseerd || goedlachs || luisteraar
negative traits ruw || angstig || hard || scherp || oneerlijk

outside
fur color zwart, pikzwart
fur pattern geen
fur length lang || halflang
nose zwart en glanzend
paw pads dof en zwart
eyes blauw, tussen licht en donker in
build normaal, ze zal in het begin wat aan de kleine kant zijn
scars ~  
handicap ze zal slechtziend zijn, echter niet in zo'n sterke aanwezigheid dat er wel mee te leven valt. mits ze leert hoe ze er mee om kan gaan.

ze is bij de geboorte een ietwat kleine kattin. echter zal ze uiteindelijk wel voldoende groeien om onder de gemiddelde poes te kunnen vallen. ze heeft een pikzwarte vacht, die gezond glanst en redelijk doet denken aan Innerstar. haar ogen zijn prachtig blauw en haar neus en pootkussentjes zullen net zo zwart zijn als de nacht. ze is dan ook een kattin die s'nachts waarschijnlijk bijna in de schaduwen op zou kunnen gaan.

motivation
het is al een poos geleden dat ik actief geweest ben in Shadowclan en ik zou het graag nog een keer proberen. daarbij vind ik het ook erg aanlokkelijk omdat de ouders nog niet bekend zijn en Emberspark als karakter mij wel als een goede en leuke peetvader lijkt. verder ben ik de laatste tijd wel erg actief en kan ik meestal in de trein naar school wel aardig posten. ik hoop gekozen te worden, maar weet zeker dat dit hoe dan ook een leuk nestje word. ik wens de andere deelnemers succes en ook jullie veel plezier met kiezen.


KINDNESS IS LIKE SNOW♥~
IT BEAUTIFIES EVERYTHING IT COVERS..
Juul


» thank you [kittens] - Pagina 2 Oceano10
» thank you [kittens] - Pagina 2 LcrIgCQ» thank you [kittens] - Pagina 2 JwNO92g» thank you [kittens] - Pagina 2 EjrsROF» thank you [kittens] - Pagina 2 UK1ajoI» thank you [kittens] - Pagina 2 3qCkg2fp_o» thank you [kittens] - Pagina 2 0V0T0ZLL_o


Laatst aangepast door Oceanbreeze op di 15 nov 2016 - 17:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 16:06


» thank you [kittens] - Pagina 2 U14fLgs


settleddust
Long before you were born there was light, hidden deep in these young, unfamiliar eyes. A million choices, though little on their own, become the heirloom of the heaviness you’ve known.
But even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

general

Name: Settledkit
Past names: -
Future names: Settledpaw, Settleddust
Meaning name: Gebaseerd op een Engelse uitdrukking "the dust settles", wat betekent dat na een argument, een probleem of een  gebeurtenis die veel veranderingen heeft veroorzaakt, de situatie kalmer wordt.
Prefix: Settled- Settled heeft een dubbele betekenis voor dit jonge katertje. Aan de ene kant slaat het op de overeenkomst van Settled zijn biologische ouders dat Emberspark het vaderfiguur in zijn leven is. Aan de andere kant slaat het op dat Emberspark zich kan settelen met zijn nieuwe gezinnetje.
Suffix: -dust. Ik voorspel zijn Warrior ceremonie als het punt waar hij zijn jeugd achter zich kan laten en starten met een nieuw, kalmer begin. Ik neem aan dat ze tijdens hun jeugd erachter zullen komen dat Emberspark niet hun biologische vader is, wat veel impact zal hebben op Settledkit/paw.
Gender: Tom
Age: Unborn
Bloodline: ?% ShadowClan
Season born: Leaf-fall  (?)
Place born: ShadowClan nursery (?)
Sexuality: Heterosexual


clan

Lifestyle: Clancat
Former lifestyle: -
Future lifestyle: Rogue (?) - Kittypet (?)

Clan: ShadowClan
Former Clans: -
Future Clans: RiverClan (?) - WindClan (?) - ThunderClan (?) - StarClan (?)
Leader: Innerstar
Deputy: Tallshadow
Medicine Cat: Acefray
Medicine Cat Apprentice: Bitterpaw
Rank: Kit
Past Ranks: -
Future Ranks: Apprentice - Warrior - Medicine cat app. (?) - Medicine cat (?)- Elder (?) - Leader (?)
Mentor: -
Past Mentors: -
Trained apprentices: -
Apprentices in training: -

family

"Father": Emberspark
Mother: ?
Siblings: Quailkit ...
And maybe many more


appearance

Eye color: Grasgroen
Fur color: Bruine cyperse kater met wit (borst en poten)
Fur length: Kort/middellang
Build: Compact met brede schouders
Scars: -

▶ Settledkit zal zich kenmerken met helder groene ogen en een cyperse vacht met witte borst en poten. Hij lijkt in het eerste opzicht dus wel op Emberspark. Hij zal als kit al zijn compacte bouw hebben, klein voor een katertje, maar stevig en sterk. Hij zal al snel goede controle krijgen over zijn lichaam en later uitgroeien tot een krachtige kater met brede schouders, hoewel hij nooit heel groot zal worden.

Setje:


personality

▶ Settledkit zal geboren worden als het stereotype kitten. Energiek, bijna onvermoeibaar, nieuwsgierig, speels, ondeugend en verschrikkelijk zelfverzekerd, om vervolgens weer te kunnen schrikken van een muis en natuurlijk die eindeloze ongeduldigheid om  apprentice te worden. Settledkit zal een optimist zijn, eeuwige liefde hebben voor zijn gezin en clan. Hij kan zich niet voorstellen dat er een beter leven is dat de zijne. Hij voelt dat hij het goed heeft en is zielsgelukkig.

Als hij opgroeit zal hij leren dat het leven niet altijd een feestje is en leert zich daaraan aan te passen. Hij wordt serieuzer, maar houdt zijn optimisme en vrolijkheid. Tot op een punt zijn leven om zal draaien al hij leert dat Emberspark niet zijn echte vader is en wie zijn biologische ouders zijn. neem ik aan Hij kan niet geloven dat iedereen tegen hem heeft gelogen en krijgt meteen een bittere houding. Zijn optimisme verdwijnt als sneeuw voor de zon en zijn familie lijkt niet meer zo perfect als hij altijd dacht. Hij gaat minder hard zijn best doen, wordt sneller boos en is prikkelbaarder in het algemeen.

En als hij dus Warrior wordt en hij de naam Settleddust krijgt, weet hij eindelijk alles achter zich te laten.

Likes: Family, live in general
Dislikes: Nothing!
Fears: None yet

Verder wil ik zijn karakter zoveel mogelijk in de RPG uitwerken en helemaal met de onbekende ouders en de plottwisten, kan er nog heel veel gebeuren.


motivation

Name: Renske
Age: 18
RPG experience: ± 6 jaar (Incl. paar pauzes)
Motivation: Ik zat al een tijdje met deze naam in mijn hoofd, maar wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Totdat ik uiteindelijk realiseerde, zeker na de tweede mededeling, dat Settleddust perfect in dit nestje past. Ik kreeg meteen super veel motivatie voor hem en wil hem echt erg graag tot leven wekken. Daarbij wilde ik er graag een Shadowclanner bij. (Want die Clan is cool) Ik zal echt zo actief mogelijk proberen te zijn, ik kan mijn inactievere periodes hebben ivm studie, maar ik probeer elke dag sowieso even online te komen. Het lijkt me een super interessante verhaallijn en nestje om in deel te nemen!
Andere deelnemers veel succes en succes met kiezen <3


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
» thank you [kittens] - Pagina 2 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 16:26

Heyy,
We hebben een deadline besloten! De aanmeldingen zullen sluiten op zaterdag 19 November, waarschijnlijk ergens in de middag. Dat is dus over iets meer dan een week. En ja, allebei de spelers van de biologische ouders zullen ook meebeslissen.
- Dieuw <3


» thank you [kittens] - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evernight
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Tumblr_o6slj83CcS1tjeclto2_250
Jacqy
49
Actief
v o l t i s u b i t o
[lt.]: turn the page quickly.

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evernight
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 13:13

ik meld me af ;c er zijn wat persoonlijke redenen en daardoor zal ik aura waarschijnlijk niet actief kunnen houden en dat wil ik jullie niet aandoen! ik vind het mooie aanmeldingen allemaal c: dit gaat een top nestje worden!


story plot a la ever
» thank you [kittens] - Pagina 2 A47vh0
i don't really know why i'm still hoping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Podkit
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 TC0ichv
Blob de Beer
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon .
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Podkit
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 13:40

Ik wil me super graag aanmelden maar ik heb mijn Adderbeest al en hmmm <3 Ik weet het nog niet, maar alleszins succes aan al degene die zich al hebben aangemeld c:


» thank you [kittens] - Pagina 2 HXaJm3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 17:20

sorry, ik trek me toch terug xxx



» thank you [kittens] - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 10:00

He mensen! Houd in gedachten dat de aanmeldingen over 3 dagen sluiten!


Rip Augurkielurkie
» thank you [kittens] - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 10:13

Je hoort nog van me Smile


» thank you [kittens] - Pagina 2 2gxnp75» thank you [kittens] - Pagina 2 Z0ZImY9» thank you [kittens] - Pagina 2 10pvxmw

» thank you [kittens] - Pagina 2 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 nov 2016 - 16:57

Door omstandigheden geven we jullie nog tot zondag 20/11, 6u 's avonds om jullie aan te melden. De aanmeldingen zullen daarna sluiten en de ouders zullen de kits asap kiezen!


Rip Augurkielurkie
» thank you [kittens] - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Adderkit
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 Io5nosQ
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Adderkit
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 nov 2016 - 18:19

Op mijn verjaardag » thank you [kittens] - Pagina 2 3439736193
zie maar dat het een cool nestje wordt!


♥️ a d d e r
» thank you [kittens] - Pagina 2 2XTSB4E
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 17:26

De aanmeldingen zijn gesloten!
We zullen de uitslag zo snel mogelijk bekend maken.


» thank you [kittens] - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:18

We heben gekozen! Ik en de spelers van de ouders hebben enige tijd overlegd, en uiteindelijk besloten om 3 kittens te kiezen. Dit zijn geworden:

Softkit van Lolo
Littlekit van Butter
Setteldkit ven Renske

Gefeliciteerd alledrie! We willen even iedereen bedanken voor de aanmeldingen en de tijd die ze er in hebben gestoken, jullie zijn geweldig <3


» thank you [kittens] - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:21

AHHaskhldskjhlas tweede keer vandaag ik ben een blije doos
Heel erg bedankt, ik zal hem aanmaken c:


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
» thank you [kittens] - Pagina 2 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:27

AAAAH yes YES yes YES
omgmgmg
IK BEN ZO BLIJ
holy shit

En ik heb ook heel veel zin om met Butter en Renske te gaan RPG-en, jullie aanmeldingen waren echt heel goed <3


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
» thank you [kittens] - Pagina 2 Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:32

JA HELP SAME SAME SAME <3


Hier is Settled <3





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:32

Oooh yess! jullie hadden dezelfde die ik ook mooi vond <3

goede keuze op een goede datum » thank you [kittens] - Pagina 2 3439736193


» thank you [kittens] - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
» thank you [kittens] - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:50

Awh, dankjewel <333
Anderen ook gefeliciteerd, wordt vast een geweldig nestje, kijk er al naar uit om met jullie te rpg-en. Zal Little aanmaken!!


» thank you [kittens] - Pagina 2 Oceano10
» thank you [kittens] - Pagina 2 LcrIgCQ» thank you [kittens] - Pagina 2 JwNO92g» thank you [kittens] - Pagina 2 EjrsROF» thank you [kittens] - Pagina 2 UK1ajoI» thank you [kittens] - Pagina 2 3qCkg2fp_o» thank you [kittens] - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Softbelly
Member
» thank you [kittens] - Pagina 2 Tumblr_oo2abrk1PE1vmn72zo2_500
{ Loïs
124
Actief
"Oh! Can I show you what I'm proudest of?"

CAT'S PROFILE
Age: { 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Softbelly
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 18:52

Hier is Softkit!
Willen jullie nog een bepaalde geboortevolgorde? Mij maakt het niet uit!


» thank you [kittens] - Pagina 2 Softos10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» thank you [kittens]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: