Algemene Onzin Topic - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
.Lightpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:35

#Kip: Lekker laten stikken! En als jullie een 0 krijgen gewoon eerlijk zeggen dat jij er wel wat aan hebt gedaan, maar zij niet. Je moet je niet verantwoordelijk voelen voor hun, hoor.

#Waz: Was echt wel 'n prachtige film tho ;3

--

Ik ben blij dat het al beter met je gaat! ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Podkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 TC0ichv
Blob de Beer
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon .
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Podkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:37

xD ja maar nu ik een Rasputin account heb moet ik me indiepen in zijn leven en hij heeft een museum waar zijn peeeenis in staat c':


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 HXaJm3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:37

@freedje: ja da cker. Mn kat heet nie voor niks Atreyu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:38

Wolfkit., schreef:
Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')


Dit. Precies dit. Ik had dit ook en het telde voor mijn PTA (examencijfer) en hun deden geen ene flikker! En nu moet IK de presentatie alleen doen plus de verslagen maken omdat ik naar de rugklinkiek moest. Groepsopdrachten zuigen als hel



Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:40

Sweetheart schreef:
Wolfkit., schreef:
Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')


Dit. Precies dit. Ik had dit ook en het telde voor mijn PTA (examencijfer) en hun deden geen ene flikker! En nu moet IK de presentatie alleen doen plus de verslagen maken omdat ik naar de rugklinkiek moest. Groepsopdrachten zuigen als hel

Zodra een leraar het woord groepsopdracht maar denkt is het bij mijn vriendengroep echt gelijk van "squad assemble!" in de angst dat we met iemand anders in een groep worden gezet.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:40

Otterkit' schreef:
xD ja maar nu ik een Rasputin account heb moet ik me indiepen in zijn leven en hij heeft een museum waar zijn peeeenis in staat c':

Omg wat? XD


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionreign
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Tumblr_m76ca8yUD21qmvgzzo1_250
Loïs
242
Actief
We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire

CAT'S PROFILE
Age: 2 1 M O O N S
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionreign
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:41

Wolfkit., schreef:
Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')

IK HAAT gROEPSOPDRACHTEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:42

Robinsong schreef:
Sweetheart schreef:
Wolfkit., schreef:
Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')


Dit. Precies dit. Ik had dit ook en het telde voor mijn PTA (examencijfer) en hun deden geen ene flikker! En nu moet IK de presentatie alleen doen plus de verslagen maken omdat ik naar de rugklinkiek moest. Groepsopdrachten zuigen als hel

Zodra een leraar het woord groepsopdracht maar denkt is het bij mijn vriendengroep echt gelijk van "squad assemble!" in de angst dat we met iemand anders in een groep worden gezet.
Ik ken dit. Ik ben dan altijd zo awkward en ik hoop in godsnaam dat we niet met een oneven aantal zijn, maar ik eindig toch altijd met de nerdige jongen zonder vrienden en dan is het kei awkward als we overleggen want we zijn allebei awkward als wat xD Dus ik ben meestal naar die paar mensen die ik af kan en dan ben ik like "hee heb je al iemand? (a)' en meestal hebben ze nog niemand omdat we echt nog maar een seconde gehad hebben om iemand te kiezen :')

Ik vind het veel leuker als we niet mogen kiezen omdat leerkrachten mij mogen en mij bij leuke kinderen zetten xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 WpFgCIB
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Halflion
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Tyrion-Lannister-Happy-Dance
Fien, Fifi
89
Actief
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Halflion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:42

.Lionpaw schreef:
Wolfkit., schreef:
Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')

IK HAAT gROEPSOPDRACHTEN

Same :') Ik zoek altijd groepjes met mensen waar ik 101% zeker van ben dat ze wel meewerken.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Ktd8wg7
Once you've accepted your flaws, no one can use them against you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:44

Amberpaw\" schreef:
Robinsong schreef:
Sweetheart schreef:
Wolfkit., schreef:
Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')


Dit. Precies dit. Ik had dit ook en het telde voor mijn PTA (examencijfer) en hun deden geen ene flikker! En nu moet IK de presentatie alleen doen plus de verslagen maken omdat ik naar de rugklinkiek moest. Groepsopdrachten zuigen als hel

Zodra een leraar het woord groepsopdracht maar denkt is het bij mijn vriendengroep echt gelijk van "squad assemble!" in de angst dat we met iemand anders in een groep worden gezet.
Ik ken dit. Ik ben dan altijd zo awkward en ik hoop in godsnaam dat we niet met een oneven aantal zijn, maar ik eindig toch altijd met de nerdige jongen zonder vrienden en dan is het kei awkward als we overleggen want we zijn allebei awkward als wat xD Dus ik ben meestal naar die paar mensen die ik af kan en dan ben ik like "hee heb je al iemand? (a)' en meestal hebben ze nog niemand omdat we echt nog maar een seconde gehad hebben om iemand te kiezen :')

Ik vind het veel leuker als we niet mogen kiezen omdat leerkrachten mij mogen en mij bij leuke kinderen zetten xD

Eenzame nerdige jongens zijn echt mijn redding. Bij scheikunde en natuurkunde heb ik soms echt zoiets van "sorry meiden maar ik ga mijn gehele rapport redden, hij is mijn weg naar een 9."


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Podkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 TC0ichv
Blob de Beer
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon .
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Podkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:45

ik hou van groepswerken c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 HXaJm3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:46

UGH IK HAAT GIMP


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:47

Firedance schreef:
@freedje: ja da cker. Mn kat heet nie voor niks Atreyu

Een van de beste fantasy films ook naar mijn idee c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:53

Hey jongens I need some help.
Heeft iemand enig verstand hoe je een koppige 40kg wegende duitse herdershond zover kunt krijgen om hem de trap op naar je kamer kunt krijgen én daarbij ook nog eens een reden aan je ouders kunt geven zonder dat ze je daarvoor raar aankijken? Zou graag weer een huisdier op mn kamer hebben dus als dit al niet mag ben ik ah overwegen om opnieuw een vogelspin of slang op mn kamer te houden :p


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:56

@Assie; kan je hond al trappen doen of moet je hem echt nog trappen leren lopen?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 WpFgCIB
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:56

arme wasp <\3


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:58

Gossie

Zo ook maar even mijn kitties in dat topic droppen.


Rip Augurkielurkie
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 21:03

Indi schreef:
Hey jongens I need some help.
Heeft iemand enig verstand hoe je een koppige 40kg wegende duitse herdershond zover kunt krijgen om hem de trap op naar je kamer kunt krijgen én daarbij ook nog eens een reden aan je ouders kunt geven zonder dat ze je daarvoor raar aankijken? Zou graag weer een huisdier op mn kamer hebben dus als dit al niet mag ben ik ah overwegen om opnieuw een vogelspin of slang op mn kamer te houden :p


Whyyyyyyyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 21:08

m'n konijntje is na tien jaar overleden :I


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 21:08

#Demi: Sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: