Algemene Onzin Topic - Pagina 14



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 18:57

Swiftclaw schreef:
Bitterpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Er moet echt een soort kruiden systeem komen, zodat de kruiden eens op zijn en schaarsheid in kruiden écht wordt.

ja dacht ik ook al

want in SC staat de herb stash nu op 10% of zo (dacht ik), en dat heeft in dit soort situaties wel redelijk grote gevolgen
Ja precies :')

Ik zag het een beetje zo voor me: Elke maand wordt voor welke clan bepaald welke kruiden er zijn, in welk gebied welke kruiden te vinden zijn en dat je de kruiden ook niet zomaar vind, maar dat een mod/admin/leader/deputy zo'n post in het zoek topic plaatst met "congratz u found..." en t zo mooi bij houden.
En als cobweb bijvoorbeeld op 10 staat, je per topic waarin het nodig is er één vanaf moet trekken en uiteindelijk komt de tellen op 0 en is t op. Zodat t niet zomaar gebruikt wordt.

klopt, maakt het wel realistischer, maar ik denk dat het ook ontzettend veel werk is c': vooral omdat er ook echt heel veel kruiden zijn ._.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 18:58

Klopt, vooral ook nog met de droogte erbij. Ook al is spinnenrag er bijvoorbeeld juist wel weer meer, omdat het leaf-fall is. Maar kruiden zouden er bijna niet moeten zijn.

En ik ben nog steeds bij mijn opa en oma, dus kan nog niet postenD:


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:00

Het is wel een nice idee tbh. Nu probeer ik vaak rekening te houden met wat logisch is. Like, spinnen zijn er altijd wel in de buurt, en de kruiden die in het territorium van je clan voorkomen zal je meer hebben dan die van de andere. Maar toch iets van een systeem van 'nu heb je [insert names] niet meer tot je beschikking' is wel leuk


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:01

Bitterpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Bitterpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Er moet echt een soort kruiden systeem komen, zodat de kruiden eens op zijn en schaarsheid in kruiden écht wordt.

ja dacht ik ook al

want in SC staat de herb stash nu op 10% of zo (dacht ik), en dat heeft in dit soort situaties wel redelijk grote gevolgen
Ja precies :')

Ik zag het een beetje zo voor me: Elke maand wordt voor welke clan bepaald welke kruiden er zijn, in welk gebied welke kruiden te vinden zijn en dat je de kruiden ook niet zomaar vind, maar dat een mod/admin/leader/deputy zo'n post in het zoek topic plaatst met "congratz u found..." en t zo mooi bij houden.
En als cobweb bijvoorbeeld op 10 staat, je per topic waarin het nodig is er één vanaf moet trekken en uiteindelijk komt de tellen op 0 en is t op. Zodat t niet zomaar gebruikt wordt.

klopt, maakt het wel realistischer, maar ik denk dat het ook ontzettend veel werk is c': vooral omdat er ook echt heel veel kruiden zijn ._.
Ja oké da's wel waar. Ik denk dat vooral zo'n schema maken wat lastig is en daar het meeste tijd in zit. Maar ik denk dat zodra het opgezet het prima zou kunnen werken en het ook prima bijgehouden kan worden, met wat samenwerken.
Zo hebben de clanleaders de ceremonies en zo (met hulp van hun deputy's) en misschien maakt zoiets de med.cat rang nog wat interessanter. Want zo'n medicine cat zal dan echt kunnen zeggen; nope, de kruiden zijn op.
Net als dat een clanleader een kat kan verbannen.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:05

Je zou ook kunnen stellen dat in plaats van een algemeen percentage je voor bepaalde groepen medicijnen (van zeldzaam naar common) een nummer geeft per maand en de med cat daar indd wat af moet trekken. Dan hoef je enkel de kruiden in die groepen onder te verdelen en de nummers te verversen adhv hoeveel herb patrols er geweest zijn (hoe meer, hoe meer kruiden)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:06

Swiftclaw schreef:
Bitterpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Bitterpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Er moet echt een soort kruiden systeem komen, zodat de kruiden eens op zijn en schaarsheid in kruiden écht wordt.

ja dacht ik ook al

want in SC staat de herb stash nu op 10% of zo (dacht ik), en dat heeft in dit soort situaties wel redelijk grote gevolgen
Ja precies :')

Ik zag het een beetje zo voor me: Elke maand wordt voor welke clan bepaald welke kruiden er zijn, in welk gebied welke kruiden te vinden zijn en dat je de kruiden ook niet zomaar vind, maar dat een mod/admin/leader/deputy zo'n post in het zoek topic plaatst met "congratz u found..." en t zo mooi bij houden.
En als cobweb bijvoorbeeld op 10 staat, je per topic waarin het nodig is er één vanaf moet trekken en uiteindelijk komt de tellen op 0 en is t op. Zodat t niet zomaar gebruikt wordt.

klopt, maakt het wel realistischer, maar ik denk dat het ook ontzettend veel werk is c': vooral omdat er ook echt heel veel kruiden zijn ._.
Ja oké da's wel waar. Ik denk dat vooral zo'n schema maken wat lastig is en daar het meeste tijd in zit. Maar ik denk dat zodra het opgezet het prima zou kunnen werken en het ook prima bijgehouden kan worden, met wat samenwerken.
Zo hebben de clanleaders de ceremonies en zo (met hulp van hun deputy's) en misschien maakt zoiets de med.cat rang nog wat interessanter. Want zo'n medicine cat zal dan echt kunnen zeggen; nope, de kruiden zijn op.
Net als dat een clanleader een kat kan verbannen.

Dan zou er elke keer aan het begin van de maand een basisvoorraad opgesteld kunnen worden voor die maand of misschien voor een heel seizoen en dan zou er door die tijd heen elke keer kruiden afgehaald moeten worden wanneer ze worden gebruikt en toegevoegd als ze gevonden zijn.


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:07

Tallshadow schreef:
Je zou ook kunnen stellen dat in plaats van een algemeen percentage je voor bepaalde groepen medicijnen (van zeldzaam naar common) een nummer geeft per maand en de med cat daar indd wat af moet trekken. Dan hoef je enkel de kruiden in die groepen onder te verdelen en de nummers te verversen adhv hoeveel herb patrols er geweest zijn (hoe meer, hoe meer kruiden)
Ja precies en misschien pet patrouille welke en hoeveel kruiden er ongeveer gevonden zal worden, zodat er niet ineens 20 kluiten catnip gevonden wordt xD
@Above; ja precies (:


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:09

Hahaha xD Indeed, dan zou je Herb en Hunt patrols kunnen melden en gaat een teamlid genereren hoeveel je vangt en vindt in dat hele topic... Hmmm.. Sws het bekijken van mogelijkheden waard


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:10

nu nog iemand die alles wil uitschrijven uwu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:11

Wat allemaal uitschrijven?

En ik wil eigenlijk roadtrip met Tall binnenvallen omdat Bitter zo heerlijk confused is xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:12

het hele kruidensysteem c':

lol van mij mag je c': poor bitter uwu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:14

Wat zojuist geopperd is? #traagvanbegrip

Nee joh xD Dat is het eerste echte trainingstopic met Ace, ik gun Bitter de weirdness van Ace zonder Tall Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 3439736193


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:14

Als ik dit zo hoor, mis ik Honey als MC best wel :')


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:17

Tall mag altijd binnen komen vallen B) Als Ace hem beu is kan die hem altijd nog wegjagen xD


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:17

Tallshadow schreef:
Wat zojuist geopperd is? #traagvanbegrip

Nee joh xD Dat is het eerste echte trainingstopic met Ace, ik gun Bitter de weirdness van Ace zonder Tall Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 3439736193

yes,

denk wel dat het makkelijker is als alles even is uitgeschreven qua systeem. en dan kan het team er even overheen gaan en kijken of het wat is c':


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:18

Hey Jamie, mag ik trouwens even mijn trots uiten van wat je hebt gedaan met mijn geliefde Acepaw c: You made a great character out of him <3


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:19

Dat wil ik zien James xD Demi bereid je toch maar voor op een post >3 Is dit pro of past Inner?

Oh op die fiets, ik heb 't al in het teamhoekje gedumpt maar een mooi uitgeschreven systeem als uitleg kan nooit kwaad (:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:21

Q, omg thanks <333 Ik kan stiekem nog steeds niet geloven dat hij dit is geworden terwijl ik hem vrij impulsief over nam xD I'm so glad you're proud of it yes XD

Hell yes >33 En ehem, whatever the plot needs, het zou beiden kunnen zijn eigenlijk xD


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:22

hahah, je nam 'm met zo impulsief over als dat ik 'm aanmaakte, puur omdat ik Ace als voorvoegsel wilde gebruiken. nee, maar serieus, ik vind 't geweldig om te zien tot waartoe hij uitgegroeid is <3


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:24

Als ik tijd had, had ik best al dat stuff willen uittypen, maar ik heb er atm echt geen ruimte voor (want mijn kat en mijn oma en schoo)


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: