Algemene Onzin Topic - Pagina 15



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:29

ik kon Tall&Ace al niet serieus nemen, en die nieuwe ava van Tall helpt echt niet tbh :'I


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:31

Vandaag echt lol gehad met een vriend met het spelletje Duck game. Probeer het eens uit zou ik zeggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:33

Nightspark schreef:
hahah, je nam 'm met zo impulsief over als dat ik 'm aanmaakte, puur omdat ik Ace als voorvoegsel wilde gebruiken. nee, maar serieus, ik vind 't geweldig om te zien tot waartoe hij uitgegroeid is <3

Ik wou serieus een van je Thunderclanners overnemen die je ook weggaf xD En toen keek ik en was het van "Ja sure Ace klinkt best awesome" :"D En toen werd hij ineens een lieve dikke pluisbal en slechte clankat ooit xD Maar ik ben er blij om omg xDD

Ace x Tall is een heel serieus duo hoor B)


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:34

Mensen met die setjes kan ik echt niet normaal met jullie posten jullie verpesten mijn leven ;_;
Nee grapje, ze zijn cool. Ik ben gewoon jaloers
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:36

Acefray schreef:
Nightspark schreef:
hahah, je nam 'm met zo impulsief over als dat ik 'm aanmaakte, puur omdat ik Ace als voorvoegsel wilde gebruiken. nee, maar serieus, ik vind 't geweldig om te zien tot waartoe hij uitgegroeid is <3

Ik wou serieus een van je Thunderclanners overnemen die je ook weggaf xD En toen keek ik en was het van "Ja sure Ace klinkt best awesome" :"D En toen werd hij ineens een lieve dikke pluisbal en slechte clankat ooit xD Maar ik ben er blij om omg xDD

Ace x Tall is een heel serieus duo hoor B)

Truer words were never spoken Cool


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:37

Ik ga bijna naar huis, dus over ongeveer een half uur zal ik aan het posten kunnen gaanxD

@Freedje: wat is de Duck game?


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:42

Ik ga jou een pm sturen Cynth


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:43

Ik heb zo veel medelijden met Bitter


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:46

Waarom? Ze is getuige van de twee awesomest dudes ter wereld >3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:48

Acorndust schreef:
Ik ga bijna naar huis, dus over ongeveer een half uur zal ik aan het posten kunnen gaanxD

@Freedje: wat is de Duck game?

Een game waarbij je basically een eend speelt en je medespeler af probeert te maken door ze neer te schieten of ze in vuur te gooien. Ook kun je kiezen uit een selectie coole hoeden die je eend over z'n kop trekt yay Je moet het echt eens opzoeken xD

--

Ik denk dat m'n meest gehate acc's door jullie op dit moment Butterpact en Shark zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Greywind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 1zya8lz
Renske
59
Actief
"They call him the young wolf"

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greywind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:53

@Freedje:
Butterpact schreef:
"Het was echter wel een loyale RiverClanner en daar kon Butterpact dan wel weer mee leven. Hij had het niet zo op Clanmates die zich te veel inlieten met andere Clan cats. Alsof een vriendschap buiten RiverClan echt mogelijk was. Als je vriendschappen aanging buiten de Clan had je geen tijd meer om loyaal te blijven aan je eigen Clan en dan al zeker niet als je stiekem ging afspreken om de kracht van de warrior code te ontkomen."

Ik moest zo hard lachen :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 TeZZg0F
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:57

Greywind schreef:
@Freedje:
Butterpact schreef:
"Het was echter wel een loyale RiverClanner en daar kon Butterpact dan wel weer mee leven. Hij had het niet zo op Clanmates die zich te veel inlieten met andere Clan cats. Alsof een vriendschap buiten RiverClan echt mogelijk was. Als je vriendschappen aanging buiten de Clan had je geen tijd meer om loyaal te blijven aan je eigen Clan en dan al zeker niet als je stiekem ging afspreken om de kracht van de warrior code te ontkomen."

Ik moest zo hard lachen :')

Dat deed ik trouwens expres *awesomeface*

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greywind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 1zya8lz
Renske
59
Actief
"They call him the young wolf"

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greywind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:00

Butterpact schreef:
Greywind schreef:
@Freedje:
Butterpact schreef:
"Het was echter wel een loyale RiverClanner en daar kon Butterpact dan wel weer mee leven. Hij had het niet zo op Clanmates die zich te veel inlieten met andere Clan cats. Alsof een vriendschap buiten RiverClan echt mogelijk was. Als je vriendschappen aanging buiten de Clan had je geen tijd meer om loyaal te blijven aan je eigen Clan en dan al zeker niet als je stiekem ging afspreken om de kracht van de warrior code te ontkomen."

Ik moest zo hard lachen :')

Dat deed ik trouwens expres *awesomeface*

Spoiler:

Nooo kidding :""""")
Omg Aspenpaw spreekt nooit af enzo hij is zo'n loyale kat!!!! heeft vrienden in Shadow en Thunderclan :')
Bedankt voor dit pareltje. Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 TeZZg0F
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:08

Greywind schreef:
Butterpact schreef:
Greywind schreef:
@Freedje:
Butterpact schreef:
"Het was echter wel een loyale RiverClanner en daar kon Butterpact dan wel weer mee leven. Hij had het niet zo op Clanmates die zich te veel inlieten met andere Clan cats. Alsof een vriendschap buiten RiverClan echt mogelijk was. Als je vriendschappen aanging buiten de Clan had je geen tijd meer om loyaal te blijven aan je eigen Clan en dan al zeker niet als je stiekem ging afspreken om de kracht van de warrior code te ontkomen."

Ik moest zo hard lachen :')

Dat deed ik trouwens expres *awesomeface*

Spoiler:

Nooo kidding :""""")
Omg Aspenpaw spreekt nooit af enzo hij is zo'n loyale kat!!!! heeft vrienden in Shadow en Thunderclan :')
Bedankt voor dit pareltje. Razz

Als Butterpact daar achterkomt wordt hij zo boos lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:08

Omg. Greywind ziet er cool uit.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 95NWBmN

Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew

PM's naar Silverdew

The Devil Within
Digital Daggers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:09

Freedje wil je nog een topic Rout x Butter? :'))


"It was a slight on my honor, so he deserved it,"
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Jack_os
"But we're talking about the most brilliant mind this world's ever seen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:09

Greywind is smexy af. Lightkit gaat echt meerdere crushes hebben

#Kip: Yeah, sure c: jij mag maken ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:15

Butterpact schreef:
Greywind is smexy af. Lightkit gaat echt meerdere crushes hebben

#Kip: Yeah, sure c: jij mag maken ;3

Raad eens welke super smexy awesome fluff kitten de dochter is van Greywind ookal hebben ze elkaar nooit ontmoet? Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 3439736193


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 95NWBmN

Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew

PM's naar Silverdew

The Devil Within
Digital Daggers
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:15

Butterpact schreef:
Greywind schreef:
Butterpact schreef:
Greywind schreef:
@Freedje:
Butterpact schreef:
"Het was echter wel een loyale RiverClanner en daar kon Butterpact dan wel weer mee leven. Hij had het niet zo op Clanmates die zich te veel inlieten met andere Clan cats. Alsof een vriendschap buiten RiverClan echt mogelijk was. Als je vriendschappen aanging buiten de Clan had je geen tijd meer om loyaal te blijven aan je eigen Clan en dan al zeker niet als je stiekem ging afspreken om de kracht van de warrior code te ontkomen."

Ik moest zo hard lachen :')

Dat deed ik trouwens expres *awesomeface*

Spoiler:

Nooo kidding :""""")
Omg Aspenpaw spreekt nooit af enzo hij is zo'n loyale kat!!!! heeft vrienden in Shadow en Thunderclan :')
Bedankt voor dit pareltje. Razz

Als Butterpact daar achterkomt wordt hij zo boos lol

oh my goddddddddddd. ik zie iets opborrelen haha.

@Nightthorn: Thanks. Ik heb alleen een nieuw setje voor hem gemaakt om redenen :') Maar kinda like it tho. Greywind heeft wat liefde nodig en ik ga hem nu echt actief maken of tenminste dat ga ik proberen lol


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 20:16

Hii guys iets belangrijks gemist vandaag?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 23rs22uAlgemene Onzin Topic  - Pagina 15 2ihw1ebAlgemene Onzin Topic  - Pagina 15 Nh02adAlgemene Onzin Topic  - Pagina 15 2jd04lw Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 S0zyg0Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 34t4yuoAlgemene Onzin Topic  - Pagina 15 2a9nyp3Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 5cggsg
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Vitani13

:::::



Laatst aangepast door Vitani op zo 27 nov 2016 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: