Where's my love?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where's my love?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sandflower
Member
Where's my love? Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimema 24 apr 2017 - 21:10

De zandkleurige kattin gaapte een keer, waarna ze zichzelf overeind hees, nog kort naar haar rossige zusje en diens kittens keek en vervolgens haar poten in beweging bracht. Het was avond, de zon was al voor een groot deel onder en de lucht was roze en oranje gekleurd. Ze was bij Redpetal gebleven totdat deze in slaap was gevallen, de zandkleurige kattin wist dat ze het moeilijk had met het verlies van haar dochtertje. Sandpaw wandelde een eindje bij haar zusje vandaan, ging zitten en zuchtte een keer. Omdat ze de laatste tijd zo druk bezig was geweest met haar familie had ze nog amper tijd voor zichzelf gehad. Gewoon eventjes een Sandpaw-momentje, dat had ze best wel nodig. Ze droeg de lasten van iedereen, ving iedereen op wanneer ze het moeilijk hadden. Allemaal op haar eigen kracht, want ze wist dat ze niet echt iemand had om zelf op terug te vallen wanneer zij het moeilijk kreeg. Maar dat was het leven, niets aan te doen.
[ Dustpaw ]


Where's my love? JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Where's my love? 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimema 24 apr 2017 - 21:31

De tien manen oude kater had het maar al te spannend gevonden dat ze een nieuw territorium zouden gaan zoeken. En ook al was het best angstaanjagend en jammer dat ze hun oude territorium, waar hij nu ondertussen ieder hoekje en gaatje wel eens had gezien, vond hij het toch wel leuk dat er.. verandering zou komen. Alle clans bij elkaar, samen gingen ze op reis. Het was net één grote gathering, maar dan.. beter? Nu kon hij nog meer socializen met de andere drie clans en nog meer verschillende katten leren kennen. Hij was al enkele dagen van kat naar kat gegaan, gesprekken aangegaan met vreemdelingen en hij vond het geweldig. Het was nu ondertussen avond en al gapend was de kater eigenlijk van plan een weg terug te banen naar zijn thunderclan vrienden, toen hij opeens een zandkleurige poes zag zitten. Haar zucht was hem niet ontgaan, zoals alles hem nooit ontging. De kater richtte zijn blauwe kijkers op haar, terwijl hij op haar afstapte. Dust herkende haar als Sandpaw, dochter van Glowstick en.. Snowblossom. Hij glimlachte naar haar. "Gaat het een beetje daar?" Sprak hij, terwijl hij bij haar ging zitten en haar vriendelijk aankeek.


Where's my love? VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Where's my love? Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimema 24 apr 2017 - 23:07

Sandpaw had haar blik op de prachtig gekleurde lucht gericht, terwijl ze haar staart rondom haar poten sloeg en een keer kort had gezucht. Deze hele reis.. het was gewoon vermoeiend. Feitelijk was ze nog een apprentice, maar ze had zoveel extra lasten op haar schouders. Haar familie had aardig wat drama, dat was een feit. Ze moest op haar zusje Redpetal en diens kittens letten, ze moest hen beschermen, want het was familie en zo stak de zandkleurige kattin nu eenmaal in elkaar. Verbaasd keek ze op toen ze een stem hoorde. Een kater, iets jonger dan haar, had naast haar plaatsgenomen. "Een beetje vermoeid van de reis, dat is alles," mauwde de kattin met een kleine glimlach. Het was Dustpaw, de zoon van Silverstar en Dogdance als ze het zich goed herinnerde. Ze had niet eerder met de kater gesproken, maar hij leek haar wel aardig. "Er is ook zoveel gebeurd in een korte periode.." mompelde terwijl ze haar kop kort schudde.


Where's my love? JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Where's my love? 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 9:25

Met zijn helderblauwe ogen keek hij Sandpaw aan. Ze was enkele manen ouder dan hem, maar nog steeds apprentice. Hij vroeg zich af waarom. Ze was toch oud genoeg om warrior te worden? Of niet? Misschien wachtte zijn vader wel.. tot het juiste moment daar was. Hij keek weer voor zich uit toen hij haar woorden hoorde en knikte. "De reis is inderdaad vermoeiend ja, ik hoop dat het het waard is." Miauwde hij en hij sprak ook wel degelijk de waarheid. Hij hoopte dat ze een mooi nieuw territorium zouden vinden. Hij hoopte zo erg dat ze in Starclan konden vertrouwen. "En er is inderdaad veel gebeurd in zo'n korte periode.. veel verlies, veel pijn." Hij keek haar weer aan en glimlachte zacht. "En ik hoop dat zo'n sterke poes als jij er niet onder uitgaat, Sandpaw." Hij keek haar even bezorgd aan. "Als er ooit wat is, dan weet je me te vinden, ja?" Hij was er altijd. Voor iedereen.


Where's my love? VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Where's my love? Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 9:44

De reis was vermoeiend. Wie van alle katten van het woud had verwacht dat ze op een dag hun vertrouwde territoria moesten verlaten. Dat StarClan hen op een reis zou sturen, opzoek naar het onbekende. Een nieuwe start voor iedereen. De gedachte was beangstigend, hoe langer je er over na bleef denken hoe vreemder het voelde. Ze zou nooit meer het oude kamp zien. Waar ze was geboren, waar ze had gespeeld als kitten, waar ze apprentice was geworden. Ze duwde de gedachtes weg en luisterde naar wat de andere apprentice te zeggen had. Hij stemde met haar in dat de reis vermoeiend was, er was inderdaad veel geleden. Haar twee zussen als voorbeeld nemende. Twigkit en Bunnykit hadden het verdiend om het tot het nieuwe territorium te maken. Maar het mocht niet zo wezen. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht bij zijn woorden. "Ik ben niet zo maar uit het veld te slaan, wees niet bang," zei ze terwijl ze weer naar de prachtig gekleurde lucht keek. "Er zijn teveel katten die op mij rekenen hier." Vervolgens keek ze kort naar de kater. "Bedankt, Dustpaw. Dat betekend veel voor me." Ondanks dat ze de kater niet goed kende, was hij de eerste die voor haar klaar leek te staan. En niet andersom. Normaal was Sandpaw degene die dit soort woorden uitsprak. "Het is een prachtige avond, vaak was in ThunderClan dit zicht belemmerd door de bomen." Een kleine glimlach verscheen toch weer op haar zandkleurige kopje.


Where's my love? JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Where's my love? 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 10:42

Hij liet zijn blik even op zijn poten vallen. Zoveel katten hadden ze achter moeten laten. Hij moest en zou hun namen onthouden, zodat hij ze wellicht een waardig afscheid kon geven in het nieuwe territorium. Want dat verdienden ze. Snowdrop verdiende dat. De kittens die gestorven waren verdienden dat. Hij liet zijn blik weer op de kattin vallen toen ze weer begon met spreken. Zachtjes slikte hij even, toen hij besefte dat ze best .. knap was. Die zandkleurige vacht, die prachtige gouden ogen. Wow. Hij liet zijn blik weer voor zich uit glijden en luisterde weer naar haar woorden. Ze bedankte hem voor het feit dat hij had gezegd dat ze altijd bij hem terecht kon als er iets was. Zachtjes knikte hij. Geen dank, hij was er voor iedereen. Hij vond het helemaal niet erg zelfs, anderen helpen. Hij wist eigenlijk niet van wie van zijn ouders hij dat had, waarschijnlijk zijn vader. Niet van zijn moeder, in ieder geval. Die was liever gewoon op zichzelf, voor zover hij haar begreep. "Maar vergeet niet jezelf ook eens wat rust te geven," Hij knipoogde even naar haar. Het was belangrijk niet ten onder te gaan aan de lasten die je op je schouders droeg. Want wat hadden je vrienden en familie dan aan je? Ja, niks. "Het is inderdaad een prachtige avond, al mis ik de bomen wel." Hij hield van bomen, het was alsof zijn bloed en afkomst hem niet liet vergeten dat zijn vader en moeder van Skyclan afkomstig waren. "Ik zat in het Thunderclan gebied vaak hoog in de bomen, vanuit daar.. was het uitzicht veel mooier dan je zou denken." Hij had het vast van zijn vader, dat graag in de bomen zitten. Die had immers nooit in de echte warrior den of in de leaders den geslapen, hij had zelfs een eigen boom gekregen waar leden van de clan hem hadden kunnen vinden. In hun oude kamp.. het kamp dat ze nooit meer terug zouden zien..


Where's my love? VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Where's my love? Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Where's my love?   Where's my love? Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 11:05

Sandpaw was niet iemand die snel opgaf. Ze zou doorgaan tot het bittere eind, in wat voor situatie dan ook. Haar goudkleurige ogen had ze op de lucht gericht, de mooie kleuren begonnen helaas alweer een beetje te vervagen. Het zou niet lang meer duren voordat Silverpelt zichtbaar zou worden. Tenminste, als die hier ook was. Was het zien van de fonkelende katten daarboven geen teken dat StarClan met hen meereisde op deze bijna onmogelijke reis? Dustpaw zei dat ze zichzelf ook wat rust moest geven. Misschien had hij gelijk. Ze was zo druk bezig geweest met Redpetal en haar kittens dat ze zichzelf een beetje was vergeten. De oudere apprentice knikte een keer. Eigenlijk had ze er nooit bij stilgestaan dat ze nooit echt.. rust had? De kater mistte de bomen, en ondanks dat Sandpaw bang was voor hoogtes kon ze hem moeilijk geen gelijk geven. ThunderClan was de clan van het bos geweest, de bomen waren deel van hun. Natuurlijk niet zoals bij de ander, diens ouders kwamen uit SkyClan en die stonden erom bekend om graag in bomen te klimmen. Sandpaw klom niet in bomen, maar de bomen gaven haar wel schaduw wanneer het warm was. Misschien vinden we wel nieuwe bomen om in te klimmen," bedacht ze zich toen terwijl ze haar kopje lichtjes kantelde en keek hoe de eerste fonkelende voorouders zichtbaar werden. En als dat gebeurd, mag je me leren om erin te klimmen."


Where's my love? JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where's my love?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: