Kingslayer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kingslayer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 1 mei 2017 - 23:10

Met haar buik bijna over de grond heen kroop ze traag voort. Haar ogen waren weid opengesperd, iet wat angstig misschien. Welk deel van de berg had ze nu weer ontdekt? Het was wel.. het leek wel een soort afgrond. Een oneindige diepte. Nog nooit had ze zoiets gezien. Wel had ze ooit gehoord van een plaats in het WindClan territorium wat iets zoals dit bevatte.. maar zo groot.. zo hoog.. kon het vast niet geweest zijn. Ze zat nog aardig wat vossenlengtes bij de rand vandaan, want ze wist niet zeker of het verstandig was om dichterbij te komen. Met grote ogen keek ze geschrokken over haar schouder toen ze een steentje hoorde vallen, wat rollend naast haar stil kwam te liggen.

[ D u s t r i s e ]


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 1 mei 2017 - 23:14

De grote kater was op ontdekkingsreis uitgegaan. Als niemand dat ging doen vandaag, dan ging hij dat maar gewoon gezellig in zijn eentje doen! Met zijn borst vooruit gestoken liep hij door het gebied. De geuren en alles om zich heen in zich opnemend. Oh, wat een prachtig gebied! Hij was blij dat Starclan hen hierheen had gestuurd, blij voor de plek waar ze waren gekomen. En stiekem hoopte hij dat hij dit ooit zijn thuis mocht noemen. In gedachten verzonken liep hij door. Opeens werd de ondergrond onder hem iets minder stabiel dan hij had gedacht, waardoor hij zonder pardon voorover viel. Zijn voorpoten waren weggerold, waardoor hij uitgestrekt met zijn kop en voorpoten op de grond lag en zijn kont nog steeds onhandig in de lucht stak. Zijn blik werd gericht op een nieuw geluid. Een van zijn mede warriors draaide zich om. Meteen krabbelde Dustrise op bij het zien van de poes en deed hij alsof er niets was gebeurd. Hij stak zijn borst weer zelfverzekerd voor zich uit en keek de knappe kattin met een grote glimlach aan. "Hallo, schoonheid!" Begroette hij haar.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 1 mei 2017 - 23:21

Haar bekje stond een beetje open toen ze over haar schouder heen had gekeken, haar ogen veranderde van verschrikt naar verbaasd toen ze een bekende kater er heel charmant bij zag liggen. Deze krabbelde echter al snel weer overeind en keek haar met een grote glimlach aan. "Hey.." zei ze met een lichte frons. "Je weet wel hoe je een entree moet maken, niet?" mauwde ze terwijl ze een keer diep ademhaalde en haar kop een keer schudde. Heilige StarClan, ze zou nog eens van schrik in dit ravijn vallen. Ze besefte zich dat ze hem niet echt meer had gesproken sinds haar ongeluk. Kort fronste ze dus ook, waarna ze haar kop weg draaide. Ze was geen schoonheid, niet meer in elk geval.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 1 mei 2017 - 23:33

Hij bleef glimlachen, ook toen ze iets zei over zijn entree. "Natuurlijk," zei hij, zachtjes met zijn hoofd schuddend. "Je moet toch wat, niet waar? Om indruk te maken?" Hij keek Sandflower even twijfelend aan, waarna hij ging zitten en zijn lange staart voor zijn poten sloeg. Hij wist dat hij knap was, dat was wellicht ook wel te zien aan zijn houding, maar de kater kreeg toch wel even enige zenuwen zo nu hij in de buurt van Sandflower was. Want ook al dachten anderen daar wellicht anders over; hij vond haar verschrikkelijk aantrekkelijk en ook nog eens knap. Die littekens maakten haar enkel en alleen nog meer interessant. Hij had haar even serieus aangekeken, maar de glimlach verscheen al snel weer op zijn gezicht. "Hoe gaat het met je, Sand?" Dust dacht snel vrienden te zijn met anderen, vandaar dat hij haar naam mooi verkortte. Dat vond hij makkelijker.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 0:14

Zijn opmerking liet haar een beetje glimlachen, lichtelijk tegen haar wil in omdat ze net natuurlijk van hem geschrokken was en ze het liefst een beetje nijdig over wilde komen. Dat zodat hij niet meer zo'n entree zou maken die elk haartje van haar lichaam overeind lieten staan. "Indruk heb je zeker gemaakt," mauwde ze nog terwijl ze haar kop schudde. Daarna draaide ze zich echter van hem weg, zichzelf beseffend dat ze anders was nu, met haar oog en de littekens op haar gezicht. De zandkleurige kattin zuchtte, ging naast hem zitten en keek hem scheef aan. "Ik zou liegen als ik zei dat het goed gaat," zei ze terwijl ze een keer diep ademhaalde, "maar ik denk niet dat dat zo vreemd is.. toch?" Goudeerlijk als altijd. Ze zou niet extra zielig gaan doen hier, zeggen dat het goed gaat en pas toegeven als de ander aan zou dringen. Het was moeilijk, deze hele reis was zwaar geweest.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 9:33

Natuurlijk had hij indruk gemaakt, dat was nou immers gewoon zijn talent. Natuurlijk wilde hij niet toegeven dat hij net was gevallen en dat dat helemaal niet opzettelijk was geweest. Sandflower wist dat zelf vast ook wel. Hij knikte zachtjes toen ze zei dat ze zou liegen als ze had gezegd dat het goed ging met haar. Nee, dat leek hem inderdaad niet vreemd. Hij richtte zijn blik kort voor zich uit, om even naar de afgrond voor hem te kijken. Gelukkig zaten ze er nog steeds een groot stuk vanaf. Hij had het niet zo op afgronden.. niet dat hij hoogtevrees had (dat zeker niet) maar ze waren zo.. eng. Gewoon het feit dat je daar naar beneden kon vallen, uit het niets, omdat de stenen onder je poten het opgaven. Hij zuchtte even en schudde met zijn hoofd. "De reis is zwaar, of was.. we hebben nu gelukkig even een langere pauze. Weg van.. de twolegs.. en de honden.." Hij liet zijn blik op Sand vallen en glimlachte naar haar. "Het spijt me van wat met je is gebeurd.. je was heel dapper om die kitten te helpen." Hij duwde zachtjes met zijn schouder tegen haar aan en glimlachte weer.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 9:59

Eigenlijk was ze niet van plan om nog dichter naar de rand toe te gaan. Ze vroeg zich af hoeveel katten deze plaats al hadden bezocht, want om eerlijk te zijn was het heel beangstigend. Als ze dichterbij zou komen kon ze zien wat er beneden was, maar dat zou ze niet. Waarschijnlijk bomen, een stroompje misschien, niets om je val echt te breken. De zandkleurige kattin keek naar Dustrise en knikte, een lange pauze, weg van twolegs, honden en monsters. "Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn," verzuchtte ze toen. Er zat altijd wel een addertje onder het gras - wie weet wel letterlijk hier. Ze draaide haar kop volledig naar de kater toen hij begon over wat er met haar was gebeurd. Eventjes bleef ze zitten, voelde zijn schouder zacht tegen de hare, maar glimlachte toen toch. "Bedankt, Dust," zei ze terwijl ze weer voor zich keek. Zou hij dan echt niet beoordelen op hoe ze erbij zat? "Soo.. gaan we hier de hele dag blijven zitten," zei ze terwijl ze overeind sprong en haar poot in zijn pluizige vacht drukte. StarClan, hij had zoveel haar dat je de kat amper kon vinden.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 11:45

Hij keek de poes met een brede glimlach aan, zijn falende actie van voorheen allang weer vergeten - of althans, uit zijn hoofd verbannen. Hij sloeg zijn staart voor zijn poten nadat hij was gaan zitten en bleef de zandkleurige kattin aanstaren. Sandflower, ze had een mooie naam gekregen van zijn vader. Hijzelf was ook heel erg trots op zijn naam. Dustrise. Het klonk.. speciaal? "Misschien is het te mooi om waar te zijn.. maar aan de andere kant.. misschien is dit wel het beloofde land!" Hij grinnikte zachtjes. Beloofde land. Hij geloofde in Starclan, dat zeker, ieder spiertje en deel van zijn lichaam geloofde erin dat daarboven katten waren die over hen waakten. Maar konden ze hen ook echt leiden naar een nieuw territorium? Of was dat enkel en alleen hun eigen taak? De taak van de katten hier op aarde? Sandflower wist hem uit die gedachte te trekken toen ze vroeg of ze hier de hele dag bleven zitten, terwijl ze zelf overeind sprong en hem een por tegen zijn puizige vacht gaf. "Oh?" Zei hij, met een grote glimlach op zijn gezicht. "Nou ja, ik was eigenlijk van plan om te gaan kijken wat daaronder was, if you wanna join?~" Natuurlijk was het een grap, maar hij stond op en liep naar de rand van the vulture's drop en liet zijn blik naar onder glijden. Woah, het was diep.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 12:05

Het beloofde land. Wie weet had de kater gelijk, wie weet had StarClan een tijd geleden al een nieuwe plaats voor de clans gevonden. Maar wie zei dat StarClan ook gewoon geen idee hadden waar ze heen moesten gaan? Ze hadden nooit een precieze locatie gegeven, en Sandflower had ook nog nooit één van de medicine cats over een berg gehoord. Waarschijnlijk zouden ze het nooit weten. Maar in StarClan geloven deed ze wel. De zandkleurige kattin was overeind gesprongen toen ze het tijd vond om wat anders te gaan doen dan hier zitten mokken en piekeren over van alles en nog wat. Dustrise liet haar wel fronsen. Hij liep naar de rand toe en keek er overheen. "Dust!" siste ze geschrokken terwijl ze vluchtig achter hem aan trippelde. Dit was toch niet serieus, eh? "Ben je gek geworden?" mauwde ze terwijl ze vlak naast hem ook over de rand heen kee. Wow.. dat was diep.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 12:18

De kater keek uit op het gebied dat achter de klif lag en slikte zacht. Zou ergens.. daar in de verte, hun oude territorium liggen? Hij kneep zijn ogen iets dichter op elkaar in een poging verder te kunnen kijken, maar hij zag niets dat leek op hun oude territorium. Wat zou daar nu allemaal aan de hand zijn? Zou Bloodclan alles overnemen? Of had Bloodclan hen gevolgd? Sandflower kwam naast hem staan en vroeg of hij gek was geworden. De kater grinnikte en schudde met zijn hoofd. "Nee, misschien iets te hard op mijn hoofd gevallen toen ik klein was?" Hij liet zijn blauwe kijkers even op Sandflower vallen, waarna hij zich van de klif wegdraaide. "Kom, voordat er nog gewonden vallen." Sprak hij, zijn eigen leven riskeren was één ding, maar dat van Sandflower wilde hij niet riskeren. "Wat wil je gaan doen?" Een reis naar beneden vanaf hier was niet mogelijk, daar was de klif te steil voor.. dat had hij zelf ook wel gezien.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 12:35

Ondanks dat ze een beetje geschrokken had gereageerd - immers wilde ze niemand meer verliezen, en ze was Dustrise gaan zien als een vriend - kon ze het niet laten om met haar ogen te rollen toen hij zei dat hij als kit misschien wat te hard op zijn hoofd was gevallen. "Hmn, verklaart een hoop dan." Ze tilde haar kop op toen de kater zichzelf weg draaide van de klif, maar veel hoefde hij er niet voor te doen om haar mee te krijgen. Het leek wel een nachtmerrie als je daar naar beneden zou vallen, het was zo hoog. De kater vroeg wat ze wilde doen. Eventjes keek ze hem bedachtzaam aan, waarna ze een stap dichterbij deed. "Catch me," zei ze terwijl ze langs hem liep, om vervolgens haar pas iets te versnellen en op een hoger rotsblok te springen. "Of.. durf je soms niet?" Ze verveelde zich, dus dan kon ze beter maar iets leuks gaan doen, right?


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 12:47

De kater moest kort lachen toen ze zei dat dat een hoop verklaarde. Ja, vast. Hij liet zijn helderblauwe ogen even over de zandkleurige poes glijden toen ze even niet zijn richting op keek en kort slikte de kater. Een glimlach kon hij vervolgens niet onderdrukken, ze was best knap. Toen ze opeens zijn kant op kwam keek hij haar verbaasd aan, wat wilde ze doen? Catch me, waren haar woorden. Even keek hij haar verbaasd na. Ze haalde hem uit zijn verbazing door de woorden die ze daarna uitsprak. Zacht grijnsde hij. "Oh, je zult verbaast zijn over de dingen die ik durf te doen." Sprak hij zacht, maar hoorbaar. Waarna hij zijn spieren aanspande en ook op de rots sprong. Als ze een spelletje wilde spelen, dan deed hij graag mee. Hij zou zijn speelse eigenschappen van zijn kittentijd nooit echt kwijtraken, immers.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 13:14

Sandflower had hem uitgedaagd, waarna ze op een rots was gesprongen en met een veelbetekenende blik over haar schouder keek. Een verbaasde blik was voor eventjes op zijn gezicht te zien, maar de kater herpakte zich en kwam achter haar aan. Ze grinnikte door zijn woorden en op het moment dat hij op dezelfde rots sprong waar de zandkleurige kattin op stond, sprong zij er alweer eentje hoger. Ze ging niet meteen als een idioot naar boven klauteren, dan zou de haarbal waarschijnlijk snel afzien. Sandflower wachtte telkens op het goede moment, zodat hij haar telkens net niet te pakken kreeg. Toch sprong ze nu iets verder omhoog, zwierde een keer met haar staart en keek naar beneden. "Ik had toch wel wat meer inzet verwacht, hoor." Ze was gewoon bezig om hem te plagen, maar dat had hij aan zijn eigen humor van eerder te danken.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 22:58

Hij nam het rustig aan, net zoals zij dat deed. Een grote glimlach speelde op zijn gezicht, maar ze had niet door wat hij van plan was. Hij had namelijk een andere weg gezien, een paar stenen verderop. En hij leidde haar prachtig in zijn val, zonder dat ze het door had. Iedere keer als zij wegsprong, sprong hij weer achter haar aan. Maar hij hield genoeg afstand. Hij wilde haar niet de rotsen opjagen, natuurlijk. Na haar woorden gromde hij speels en sprong hij weer op haar af. Inzet? Hij had heel veel inzet! Toen ze even niet keek sneakte hij weg, langs een ander pad dat hem aan de andere kant van de rots waar Sandflower op was gesprongen zou leidden. Ze zou zich vast weer hebben omgedraaid, hem met een grote grijns hebben willen aankijken - maar daar had dan geen Dustrise gestaan. Nee, hij stond nu ondertussen al aan de andere kant. Speels sprong hij op de rots en hij gaf zichzelf geen seconde de tijd om stil te staan, voordat zijn spieren alweer waren aangespannen en hij opnieuw sprong. Surprise-attack van de andere kant, perfect! Hij hoopte dat hij op Sandflower landde en haar tegen de grond kon drukken.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 8 mei 2017 - 14:08

Ergens was ze te druk bezig met hem uitdagen dan dat ze werkelijk bezig was om hem voor te blijven. Het was immers maar een spelletje, en leuk was het niet meer als ze straks ergens een half uur moest wachten op de kater. De zandkleurige kattin was op een nieuwe rots gesprongen, maar op het moment dat ze naar beneden keek om te zien waar hij bleef, zag ze hem niet meer. Voor een moment stond er een verbaasde blik op haar gezicht, maar toen ze iets hoorde en ze opkeek voelde ze plots hoe ze tegen de grond werd gedrukt. Oef. Haar haren waren een beetje overeind geschoten omdat de kater haar had laten schrikken met zijn surprise-attack, maar ze kon haar lach niet inhouden. "Ik neem m'n woorden terug, heb genade," zei ze grinnikend terwijl ze de kater speels aankeek. Het was fijn om even niet meer aan alle drama te hoeven denken.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 22 mei 2017 - 23:28

De kater grijnsde toen hij haar wist te verassen met zijn surprise-attack. Alles was dus volgens plan gegaan, Sand had hem niet doorgehad. Hij voelde zich er trots op en met zijn helderblauwe ogen keek hij de zandkleurige kattin dan ook trots aan, wachtende op een reactie. Haar woorden brachten een zachte lach over zijn lippen heen. Waarna hij zijn hoofd lichtjes dichterbij bracht. "Oh, genade, Sandflower?" Sprak hij, serieus. "Geef me een goede reden?" Speelsheid schemerde door in zijn helderblauwe ogen. De seal point kater's aandacht ging nu echter meer naar Sandflower dan naar het feit dat ze een spelletje aan het spelen waren en hij haar op de grond drukte - waardoor hij zijn greep had verslapt en niet echt meer stevig op zijn vier poten stond.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimedi 23 mei 2017 - 0:07

De kater had haar verrast en daarmee was ze op de grond geëindigd. Met een speelse blik had ze de grote kater aangekeken, terwijl ze op haar rug onder hem lag en hem subtiel om genade smeekte. Het was goed voor haar om zich weer even vrij te hebben van alle zorgen, want dat leek één ding te zijn waar deze kater heel goed in was. Hij zorgde ervoor dat ze de realiteit eventjes vergat. De kop van de kater was wel heel erg dichtbij nu en de zandkleurige kattin voelde hoe haar hart een klein beetje versnelde. "Nou, Dustrise.." mompelde ze terwijl ze haar kop iets dichterbij bracht waardoor haar rozige neusje met de twee krassen erover bijna die van hem raakte. Maar dat gebeurde net niet, want ze plaatste haar achterpoten tegen zijn buik aan en gaf hem hierdoor een aardige onverwachtse kracht. Hierdoor kreeg ze de gelegenheid om onder hem vandaan te rollen, waardoor ze grijnzend weer op vier poten stond. "Je zal wel meer moeten doen om mij neer te krijgen, zeg."


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 5 jun 2017 - 23:14

De kater vergat even alles om zich heen en hoorde enkel zijn eigen ademhaling, zijn hartslag dat enkele malen sneller tikte en de ademhaling van Sandflower. Zijn kop was zo dichtbij de hare dat hij haar warme ademhaling op zijn gezicht voelde slaan. Ze kwam zelfs meer dichterbij en haar woorden drongen langzaam tot hem door. Hij was even overweldigd door haar schoonheid, want waar anderen zouden walgen van haar littekens, keek hij veel verder dan dat. Hij zag haar prachtige, helder ambere oog en de mooie zandkleurige vacht die je niet vaak zag tussen de Thunderclan katten. Helaas voor de kater duurde het moment zeer kort, want doordat hij even alles vergat, was hij zijn grip op haar ook vergeten, waardoor ze hem gemakkelijk van haar af wist te duwen. Hij viel op zijn zij en rolde een beetje door, waarna hij weer op vier poten terecht kwam. Even knipperde hij verbaasd met zijn ogen, waarna hij zachtjes lachtte. "Sorry, je leidde me even af." Sprak hij, zonder er erg in te hebben wat die woorden allemaal konden betekenen voor Sand.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 5 jun 2017 - 23:29

De zandkleurige kattin had hem gemakkelijk van zich af weten te werken, hij leek zijn kop er niet helemaal bij te hebben. Met een speelse blik in haar ogen keek ze naar de kater die een eindje over de grond rolde, alvorens hij weer op vier poten terecht kwam. Met haar goede oog keek ze hem recht aan. Ze voelde hoe haar hartslag wat sneller klopte, en hield zichzelf voor dat het door het klimmen kwam. Ze had hem afgeleid, zo sprak hij. De kattin wilde iets terugzeggen, maar wist er niet echt veel woorden voor. Daarom sloot ze haar bekje dan ook weer, en er leek iets van een licht verlegen aura om haar heen te hangen. Een klein glimlachje sierde haar kopje. "Ik zal het maar aannemen als een compliment," mauwde ze iets zachter dan normaal terwijl ze een keer met haar staart zwierde. Ze moest toegeven, Dustrise was een kater die wist hoe hij haar hart een slag over moest laten slaan.


Kingslayer JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer Icon_minitimema 5 jun 2017 - 23:36

De kater liet zijn helderblauwe ogen niet van de zandkleurige poes afglijden. Ze opende haar mond, maar sloot deze weer, wat de grijns op zijn gezicht enkel groter maakte. Bracht hij haar nou in verlegenheid? Hoe schattig. Haar woorden drongen uiteindelijk tot hem door en hij schudde zachtjes lachend met zijn hoofd. "Ik zou niet zien hoe je dat niet als compliment kan opvatten." Sprak hij zachtjes, waarna hij zijn ogen kort sloot. Sandflower, ja, ze leidde hem af. Zij was een van die katten waardoor zijn hart een vrolijk sprongetje maakte zodra hij ze zag. En dat maakte haar bijzonder in zijn ogen.


Kingslayer VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kingslayer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Vulture's Drop-
Ga naar: