Algemene Onzin Topic - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:50

Butter needs a chillpill in dr kont xDD



en gvd Jamie, Sin verdient deze liefde niet damnit



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:52

(a') Sorry mim, Ace geeft serieus super veel om Sin xD Hij zou legit iemand killen als die Sin aanvalt <3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Talon •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:53

@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 YLFBniX
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:54

Iemand die een tribe kat heeft en wil posten op het open topic dat ik bijna af heb? ^^


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:55

@Yanthe; niets? o: dat litteken is nog van toen ze een normale apprentice was lol, alleen Bo was zo lief om 'm erop te editten <3
@Q; Sure! Wie maakt?


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:56

Talon • schreef:
@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD

I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:56

Rout haar os was vreemd. De 'paw' was doorgestreept en er stond een ander woord x3


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sprout •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Demi
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sprout •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:58

eindelijk ook een tribe bby uwu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 UhqztmyZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyes •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1200px-Yin_yang.svg
A
82
Actief
Ultimately, we are judged by what we cannot change

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eyes •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:00

Sprout omg zo cute de naam is cute en dan nog zo'n mollig bolletje er bij XD

Hellhound zou zich vreselijk thuis voelen tussen Bear en Talon tbh :')


"I will never go down any other way"
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Signat10
42 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Talon •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:04

Acefray schreef:
Talon • schreef:
@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD

I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD
Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 YLFBniX
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:05

Talon • schreef:
Acefray schreef:
Talon • schreef:
@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD

I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD
Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD

Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten."
Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloomburrow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:07

Acefray schreef:
Talon • schreef:
Acefray schreef:
Talon • schreef:
@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD

I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD
Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD

Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten."
Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D
lol ik heb echt zin om snake ook gezellig in de mix te gooien, is ace niet zo eenzaam in zijn boertigheid hahah xD (can I? (a))


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 IuECDpL
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:07

https://www.warriorcatsnl.com/t33103-open-invisible-tears#753254

Open topic voor iedere clan-en tribe kat!! ;D


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Talon •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:18

Acefray schreef:
Talon • schreef:
Acefray schreef:
Talon • schreef:
@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD

I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD
Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD

Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten."
Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D
Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 YLFBniX
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 J6lg2c
Rebecca c:
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallen •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:20

Wat denken jullie dat beter past als uiterlijk, een Seal Tabby Point of een Fallen zoals in de boeken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Sig_fa10

Fallen leaves that drift in the wind
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:23

Bear neemt lessen bij z'n peetzoon en gaat iedereen Bruv noemen :')


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sprout •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 DPKsfdL
Demi
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sprout •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:25

Nu nog familie etc. gaan zoeken c':


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 UhqztmyZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:27

Oh goede avond iedereen!!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:29

Routpaw schreef:

@Q; Sure! Wie maakt?

Zou jij m willen maken? C: dan post ik even bij met Bear ^^


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 19:30

Talon • schreef:
Acefray schreef:
Talon • schreef:
Acefray schreef:
Talon • schreef:
@Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD

I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD
Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD

Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten."
Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D
Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals?

Ik ken het maar ik moet het nog kijken :"D


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: