Mama hates you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mama hates you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazelock
Member
Mama hates you FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Mama hates you   Mama hates you Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 19:02

Met elegante passen liep de point verder. haar ogen gloeiden door het maanlicht dat in haar helblauw ogen viel. langzaam maar zeker zou een nieuw plan in werking worden gesteld. Een nieuw speeltje voor haar, een nieuw iets. Met glinsterende ogen keek ze even op naar de sterren. "Maak je geen zorgen liefste," murmelde ze met een grijns waarbij haar tanden fel flikkerden in het licht. "Alles komt goed zolang we het plan volgen," murmelde ze zacht tegen haarzelf waarbij ze even met haar staart zwiepte. Haar blauwe ogen gleden even over de sterrenpoelen. Starclan was hilarisch. Het was een lachertje geweest om al die despair te zien. het was geweldig en als ze mocht toegeven wilde ze meer kunst zien, meer, meer. Ze wilde ze zien breken, kapot vallen, zoals het hoorde. Wat was er nu leuk aan orde, aan voorspelbaarheid? Ze rechte haar rug en wandelde met forse tred verder. Oh well.

-Only Chillybreath!


" So baby tell me, did you miss me? "


Mama hates you JqCt8El

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Mama hates you Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Mama hates you   Mama hates you Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 19:07

Chillybreath
Ze was nu al tijden met andere dingen bezig, met andere katten aan het omgaan en haar imago op peil te houden. En daar was ze zo ver mee gekomen, echt heel ver. Ze was niet meer die irritante kitten die uit het kamp liep en weer op haar kop kreeg, maar vervolgens het de volgende dag weer deed. Wat wilde je anders? Haar moeder gaf toch niet om haar, nooit gedaan ook, en dan ga je dingen doen om aandacht te krijgen toch? Maar zelfs dat had niet geholpen en daarom had ze, toen ze een apprentice was geworden, het roer omgegooid. Toen had ze besloten om hard te werken voor haar ‘imago’. En tot nu toe was het haar goed afgegaan. Ze had haar moeder de afgelopen tijd zoveel mogelijk geprobeerd te ontlopen, maar dat liep vandaag op zijn einde bleek maar weer. Ze keek naar de poes die iets aan het zeggen was richting de sterren en stapte rustig op haar af. ”Aan het bedenken van wie je nu kittens moet krijgen?” klonk er strak van haar af. Dit soort momenten waren de enigste momenten waar ze haar masker niet op kon houden, de haat voor haar moeder was daar te sterk voor. Misschien als er andere katten bij waren dat ze dan wel haar masker op kon houden, maar nu de poes er alleen was, nee, dan kon ze het niet.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Mama hates you FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Mama hates you   Mama hates you Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 19:15

”Aan het bedenken van wie je nu kittens moet krijgen?” Haar oren werden even naar het geluid gericht en kalm keek de mooie poes om. Scherp keek ze naar de ander die bijna een evenbeeld van haar af, afgaande van de pelstype die ze van haar vader had en het verdunde kleur die in haar gezicht geschilderd was. "Dat kan ik evengoed aan jou vragen, Chillybreath," zei ze even met een snerende grijns. Deze verdween echter als sneeuw voor de zon en scherp keek ze naar het beest voor haar. Dat misbaksel. "Als enigste dochter van je vader moet je zijn bloed verder zetten, das de enigste reden waarom je er nog bent," sprak ze kalm. "Dus laten we over zaken spreken," ze ging zitten. "Wanneer krijg ik mijn kittens nou Chilly?" sprak ze, duidelijk doelend op haar en de kater die toch o zoveel lol hadden samen de laatste tijd.


" So baby tell me, did you miss me? "


Mama hates you JqCt8El

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Mama hates you Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Mama hates you   Mama hates you Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 19:24

Chillybreath
Ze haatte de poes tot op het bot. Ze was verschrikkelijk, sliep overal mee, het was gewoon niet oké, dat wist zij zelfs. Die poes was gewoon niet helemaal goed in haar kop. De poes wist als het goed is ook dat ze haar haatte. Dat kon niet anders. ”Dat kan ik evengoed aan jou vragen, Chillybreath,” klonk er van de poes af met een grijns. Oh, ze wilde die grijns zo graag van haar kop af slaan. Want buiten dat ze haar moeder zoveel negeerde, kon ze niet over het feit heen dat ze leek op haar. En dat haatte ze ook, van alle kleuren die ze had kunnen zijn, moest ze op haar moeder lijken. ”Als enigste dochter van je vader moet je zijn bloed verder zetten, das de enigste reden waarom je er nog bent,” Wát? Hoe durfde ze zich hiermee te bemoeien. Ze vernauwde haar ogen wat en keek haar strak aan. Ze was echt niet bang voor haar. En waarom zou ze überhaupt naar haar luisteren? ”Dus laten we over zaken spreken,” klonk er waarna de poes ging zitten en Chilly haar strak aan keek, maar bleef staan. Wat voor zaken? Ze kon niks dwingen. ”Wanneer krijg ik mijn kittens nou Chilly?” klonk er, duidelijk doelend op Smokegaze. Ze gromde even en sloeg even nijdig met haar staart. Ze wilde geen kittens. En als ze kittens zou krijgen dan zouden het niet Mazelock’s kittens zijn maar haar eigen. Hoe durfde ze zo te spreken überhaupt? ”Niet.” sprak ze kort met vernauwde ogen. Al was het maar om haar moeder te kwellen tot haar dood, zou ze geen kittens nemen. No way. ”Ik zou maar opnieuw proberen met een eigen nestje, misschien dit keer een tribe kat als je alles af gaat?” sprak ze even met een grijns tegen de poes
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Mama hates you FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Mama hates you   Mama hates you Icon_minitimevr 11 aug 2017 - 23:48


Haar hele leven had zelf gedraaid om kittens maken, het was dan ook niet vreemd dat ze dit ook van haar eigen dochters verwachtte. Ze waren er enkel om hun zonen sterk te maken, daarvoor was Mazelock er... Haar zonen. ”Niet.” Hmn? Ze knipperde even en tilde haar kop wat hoger, haar ogen vernauwende. ”Ik zou maar opnieuw proberen met een eigen nestje, misschien dit keer een tribe kat als je alles af gaat?” Hmn... Ze haalde even diep adem en sloot haar ogen waarna ze kalm langs het water liep... Om even Chillybreath weer aan het kijken, haar ogen gloeiend. "Je vader, Whitelion," zei ze even. "Doet dat geen belletje rinkelen?" hmn... "Of ben je alles al vergeten?" hoe je het ook draaide of keerde, Mazelock had Chilly noot verwaarloosd of aangevallen, pijn gedaan mentaal misschien maar daar stopte het. "Ik kaart het wel aan met je broers," zei ze enkel even waarna ze haar ogen sloot. Goldenpaw was haar veelbelovende zoon, eentje die niet een wist dat hij de drager was van haar glorieuze genen. It was a shame dat een bloedsucker edgy cat zijn vader moest zijn, maar so be it. Whitenight moest ze nog even zoeken... En Joltglower, haar beste werk tot nu toe... Ze wilde hem tot deze kwestie roepen. Zij waren er enkel om kinderen te dragen, daarvoor waren ze vrouwen.


" So baby tell me, did you miss me? "


Mama hates you JqCt8El

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Mama hates you Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Mama hates you   Mama hates you Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 19:37

Oh, hoe blij ze was geweest dat ze haar moeder voor een tijdje niet meer had gesproken, hoe blij ze was geweest dat ze haar had kunnen ontlopen. Maar aan alles kwam een einde, en helaas was dat deze dag voor Chillybreath. Haar moeder had haar gevraagd wanneer ze háár kittens zou krijgen. Dus zelfs als ze kittens zou krijgen zou ze ze moeten afgeven aan Mazelock. Toen ze aan de ander meldde dat ze ze niet zou krijgen, tilde de poes haar kop hoger op, waarna ze kalm langs het water liep, om na een tijdje haar strak aan te kijken met gloeiende, blauwe ogen. Oh wat was ze bang. Wat zou de ander doen hm? Ze was echt niet bang voor Mazelock, daar had ze te hard voor getraind om dat te zijn. "Je vader, Whitelion," Wat? Wat had ze zojuist gezegd? "Doet dat geen belletje rinkelen?" Ze had de kater een keer intmoet.... Als kitten toen. Leugens, waren het. Al zou het haar niet eens... verbazen dat het wel zo kon zijn. "Of ben je alles al vergeten?" Ze snoof even envernauwde haar ogen. Oh, was ze er nu trots op dat ze met een windclanner had geslapen? "Wie mijn vader is doet er niet toe," gromde ze tegen de poes. Dat mocht haar leven hier niet beinvloeden. Ze wist dat de kater met vele katten had geslapen en daarbij ook veel nageslacht had achtergelaten, maar ze zou niet zomaar een dochter zijn van een windclan deputy die in riverclan leefde. "ik kaart het wel aan met je broers," Wat? Ze gromde even en keek naar de poes terwijl ze met haar staart zwiepte. "Oh? En wat wil je dan doen hm? Me forceren? Me aanvallen? Denk je dat de Clan dat toe staat?" sprak ze lachend tegen de poes, waarna ze even naar haar keek en vervolgens ging ztten om haar poot te likken. "Als je kittens van me verwacht dan kan je lang wachten." sprak ze waarna ze haar lip likte om haar met een glimlachje aan te kijken. "Pas na je dood misschien?" sprak ze met een tevreden glimlach. Dan kon Mazelock immers niks meer er aan doen, dus dat was goed. Haar broers kon ze wel van haar afhouden, dat was het probleem niet. Ze zou niet een of andere kittendrager worden voor Mazelock. Nu niet en nooit niet


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mama hates you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Starpools-
Ga naar: