Algemene Onzin Topic - Pagina 33



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 10:21

Dat is allesbehalve leuk, hopelijk kunnen jullie hem na het dierenartsbezoek toch weer levend en wel meenemen naar huis!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 10:24

Thornface schreef:
Dat is allesbehalve leuk, hopelijk kunnen jullie hem na het dierenartsbezoek toch weer levend en wel meenemen naar huis!
We zijn al drie keer met hem naar ze geweest en elke keer is het slechter. Ik hoop dat ze of iets vinden en hem kunnen genezen of hem inslapen. Denk het laatste nu het humaanst is. We denken dat hij botkanker heeft..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 10:48

Oceanbreeze schreef:
Thornface schreef:
Dat is allesbehalve leuk, hopelijk kunnen jullie hem na het dierenartsbezoek toch weer levend en wel meenemen naar huis!
We zijn al drie keer met hem naar ze geweest en elke keer is het slechter. Ik hoop dat ze of iets vinden en hem kunnen genezen of hem inslapen. Denk het laatste nu het humaanst is. We denken dat hij botkanker heeft..
Dan ziet het er inderdaad al niet zo rooskleurig meer uit... Ik wens je heel veel sterkte, welke keuze er ook gaat worden gemaakt.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 11:26

Kommis onze zwart-witte kater is gestorven. Waarschijnlijk was het toch kanker. Uitgespreid naar de hersenen of rug. Waardoor hij neurologisch problemen kreeg. We hebben hem in laten slapen omdat hij niets meer kon en kort leed. We denken dat hij vandaag of morgen anders een natuurlijke dood gestorven.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Homebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
Floriske
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Homebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 11:31

Sterkte Butter! Ik weet hoe het voelt ;.;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Homeos12
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Blooming
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dustkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 11:37

Sterkte, erg vervelend om je huisdier te verliezen.






Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Ezgif_10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Scherm11
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 12:05

Nogmaals heel veel sterkte, Butter


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
*Lionpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Bcb1a2d9a8964b0ada3c4498e5abaf3c
♚ Hannah
120
Actief
if it involves pancakes,
i'm in

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
*Lionpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 12:16

@B; echt rot voor je, heel veel sterkte. Het is vast het beste voor je kat geweest, als die zo erg aan het lijden was. <3


don't follow my footsteps
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Lion310
i run into walls
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 12:18

Oh wat naar Butter :c heel veel sterkte <3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
*Lionpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Bcb1a2d9a8964b0ada3c4498e5abaf3c
♚ Hannah
120
Actief
if it involves pancakes,
i'm in

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
*Lionpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 12:25

@M; ik jank steeds om het setje omg ik kan je nooit meer serieus nemen xD


don't follow my footsteps
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Lion310
i run into walls
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 12:35

Hoezo!? Sweet is hier hartstikke mooi! >.<



Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 12:44

Risingsun schreef:
Wolfdance schreef:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Ps5ndBD
Ik denk dat ik de shading van het lichaam morgen overnieuw doe en wat minder messy ><

Oh ik had dit helemaal over het hoofd gezien! Mooi hoor chi <3

Thanks ^^


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 13:07

Chi ik heb werkelijk geen idee waar je dat talent vandaan haalt omg


I wouldn't hesitate,
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 13:41

@Floriske, dankje! Toch weet ik dat dit het beste voor Kommis was dus heb ik er zeker geen spijt van. Ga hem wel enorm missen, hij liep nogal eens s'winters met mij mee naar de bus enkele straten verderop.
@Dustkit, het is vervelend maar hoort er gewoon bij. Als je een huisdier hebt dan sterft hij ooit wel eens. Gelukkig hebben we lang met hem kunnen genieten en is hij al spinnend gestorven. (hij zat bij mij op de arm en vond dat zelfs op zijn laatste momenten helemaal geweldig.)
@Femke, Dankje!
@M, dankjewel. Hij heeft gelukkig niet lang geleden. Dat was iets dat we hebben kunnen voorkomen en zoals ik al zei is hij vrolijk en ontspannen ingeslapen. (zover een kat dan vrolijk kan zijn.)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Blooming
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dustkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 13:57

Ah, jeez. Ik wil dit echt niet verpesten, enkel..katten spinnen inderdaad als ze stervend zijn.

Sorry


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Ezgif_10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Scherm11
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 14:00

Dustkit, schreef:
Ah, jeez. Ik wil dit echt niet verpesten, enkel..katten spinnen inderdaad als ze stervend zijn.

Sorry
Geeft niet joh... Maar hij spon al voor het prikje. Hij spon altijd als hij op je arm zat. Na het prikje werd het minder. Wat de reden ook was dat hij nog steeds spon maakt niet uit. Het enige dat uit maakt voor mij persoonlijk is dat hij vredig is heen gegaan en niet langer geleden heeft dan dat hij heeft gedaan.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Blooming
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dustkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 14:06

Hij klonk als een geweldig beest.

Het is eigenlijk best wel bijzonder, katten spinnen als ze pijn hebben om hunzelf gerust te stellen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Ezgif_10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Scherm11
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 14:14

Dustkit, schreef:
Hij klonk als een geweldig beest.

Het is eigenlijk best wel bijzonder, katten spinnen als ze pijn hebben om hunzelf gerust te stellen
Hij was een geweldig beest! Een hart van goud. 

Owh.. Echt? Ik denk het maar hij spon ook altijd als ik hem op zijn kop kriebelde en dat deed ik ook. Dus misschien wel voor beide redenen. Want naar de dierenarts toe was hij stil. Pas als iemand hem op tilde rn voorzichtig vast hield begon hij te spinnen. Maar maakt ook niet uit. Ik zal enkel aan hem denken met een glimlach op mijn gezicht, aangezien hij 11 jaar lang bijzonder goed bij ons is geweest en ondanks de pijn die hij af en toe had toch nog van zijn oude dag genoot.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 33 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Blooming
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dustkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 14:15

Ik denk ook wel beide redenen hoor


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Ezgif_10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Scherm11
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 14:16

sterkte butter! een dier verliezen is verschrikkelijk, mocht je je hart willen luchten sta ik altijd open k?

Het spinnen van katten kan je eig vertalen als huilen bij mensen, als in huilen van genot, pijn enzo, als je het naar menselijke emoties wil omzetten that is dat is wat ik op unief heb geleerd het te aanzien op een simpler niveau eig


and as he was the black canvas
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: