Algemene Onzin Topic - Pagina 24



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 0:31

Zo, nog 1 post met Thora en dan is zij iig bijgepost c:

Oh en bij adoptions heb ik een zoek/plot topic gemaakt voor Thora, soooo, plz take a look~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundwave
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 OnZlMLs
Sans
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundwave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 1:18

im weak ;'')

welp even kijken in welke clan ik deze drop <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 UjpVCB5
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 10:58

Oewhhh Sound is mooi B)


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 10:59

Ik zit te twijfelen of ik Ocean nieuwe Appies ga geven omdat beiden niet actief zijn.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clotkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
M
107
Actief
“Nothing can stop me!”

CAT'S PROFILE
Age: 5,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clotkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 11:19

Underpaw kan nog wel een trainingtopicje gebruiken hoor :3

Also, Goodmorning everyone ~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Ddd0a210
Terug naar boven Ga naar beneden
Darksoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 WY8MCjY
X
123
Actief
What's the point in being a voice
when everyone's already sick of the noise?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darksoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 11:30

Oja kak Butter, ik moet Owl actief maken cjshc


Alright dude,
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Ttp7ndn
go trip over a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 11:53

@M, we hadden er geloof ik een lopen maar nog niet afgemaakt en wellicht had ik er ook weer een gestart.

@hierboven, als je geen inspiratie hebt is het ook prima maar dan laat Ik ocean wel iemand anders blij maken. ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clotkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
M
107
Actief
“Nothing can stop me!”

CAT'S PROFILE
Age: 5,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clotkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 11:55

Heb je toevallig nog het linkje daarvan? Dan zal ik daar op reageren!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Ddd0a210
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 12:23



Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clotkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
M
107
Actief
“Nothing can stop me!”

CAT'S PROFILE
Age: 5,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clotkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 12:25

Thanks!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Ddd0a210
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:01

Cobra in een gedeeltelijk nieuw jasje<3


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:08

Deze moet ook is effe actief maar dont know how


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:09

Ooh Cobra's av is echt mooi @ Q


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2iha58wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 VmwrhyAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 89lmSOJAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 COxUkZtAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 Okd2lwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:15

Waarom zit er een geluidicon in Zahidas signature lmao
Wel mooi setje <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Coyode10

Allemaal Kunst.:




Laatst aangepast door Coyotepaw. op za 11 aug 2018 - 14:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:17

Zahida schreef:
Ooh Cobra's av is echt mooi @ Q

Thanks <3 Hij mocht er wel eens wat beter uit zien xD


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow ○
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Willow ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:22

woeps


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 RyTwJrK
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:23

En voor Windclan staat nieuw Event klaar. Maak Ocean nooit boos dan ben je tenminste veilig :")


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:25

Ik heb wifiiiii Very Happy

Verwacht de komende daagjes dus een grote postronde van mij B)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:30

@Nynke; stop met art bekritiseren D:<
Nee ik zocht op tumblr headers (want dan vind ik de beste textures) en ik vond hem wel leuk lolol

Also er staat nog Elias in mijn naam maar dit is loïs


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2iha58wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 VmwrhyAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 89lmSOJAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 COxUkZtAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 Okd2lwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundwave
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 OnZlMLs
Sans
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundwave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 14:32

Zahida is echt mooi (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 UjpVCB5
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: