This is my night!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is my night!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dangerdance
StarClan
This is my night! LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: This is my night!   This is my night! Icon_minitimema 31 okt 2011 - 13:06

The last thing you see will be
the green eyes of me.
Die tonight as I say
The devil will take your soul away.
Feel the power of my hate
tonight you will meet your fate.


Smaragd groene ogen staarde de duisternis in. Wachtend. Een kleine witte gedaante schoot door de bosjes gevolgd door een grotere. Zoals de kat de muis vang. Weg witte gedaante. Opgeslokt in de grote. Een smalle flits, geen geluid. En daar werd de jager de prooi. Blinkende tanden in het zwakke maanlicht. Ingehouden adem door het bos. Een felle grom over de katers lippen. En daar was het einde van de gejaagde jager..

Een grommende lach weerklonk uit de roestbruine kater zijn mond terwijl hij langzaam omhoog kwam. "Een leven voor een leven.." Sprak hij zacht terwijl zijn grote klauw rond de poes haar nek lag. "Je had beter moeten weten Rogue, dan op Skyclangrond te komen." Sprak hij langzaam en keek de ogen aan waarin het leven aan het verliezen was. Rustig liet Dangerdance zich op de grond zakken en keek het bloedende lichaam aan. "Weetje, zo is de wereld nou eenmaal. Het ene moment kan ze je oneindig geluk geven. Het volgende.. neemt het je leven af." Langzaam begon de kater zijn witte haren rond zijn neus schoon te likken die ondertussen rood waren geworden. Het lijk leek langzaam onder hem weg te sterven toen Dangerdance geluid hoorde. "Wie waagd mij te storen?" Vroeg hij met een zucht en draaide zich langzaam om. Zijn mond opgengesperd en zijn klauwen uitgeslagen. De duivel in kattenvorm. Maar vanacht, had hij kunnen doden, en snel zou zijn volgende slachtover zich bekend maken.

-Dovepaw-


This is my night! Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
This is my night! DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimema 31 okt 2011 - 14:37

Met stille pasjes verliet de jonge apprentice het SkyClan camp. Haar mentor had haar weer een dagje vrij gegeven, maar nu was het avond. Ze moest nog een beetje prooi ophalen omdat ze niet alles kon meenemen. Nu volgde ze onbewust de geur van een oudere warrior, en bovendien de mentor van haar zus Silentpaw. Ze had gehoord dat het maar een rare kater was, met vreemde stemmetjes in zijn hoofd. Nu drong de scherpe geur van bloed haar neusgaten binnen. Van schrik bleef het jonge poesje staan en voelde een rilling over haar rug lopen. Haar ogen waren wijd opengesperd, maar toch dwong ze zichzelf door te lopen. Ze moest weten wat er nu aan de hand was. Stilletjes schoot ze de bosjes in en sloop zo zacht mogelijk verder. Weetje, zo is de wereld nou eenmaal. Het ene moment kan ze je oneindig geluk geven. Het volgende.. neemt het je leven af." Hoorde ze opeens de kater zeggen en ze sloop verder naar voren. De geur van bloed was hier nog sterker. Even lette ze niet op en stapte op een blaadje, dat onder haar poot ritselden. De kater had haar gehoord. "Wie waagd mij te storen?" Vroeg hij met een zucht en draaide zich langzaam om. Zijn mond opgengesperd en zijn klauwen uitgeslagen. Geschrokken keek ze vanuit de bosjes naar hem en toen naar het lijk van de rogue.''Ik ben het maar, ik Dovepaw.'' Sprak ze heel zacht en stapte twijfelend naar voren. Vergeleken met de kater was ze echt klein, maar ze was altijd al klein geweest.''Wie is dat?'' Vroeg ze met een heel zacht stemmetje en keek de kater angstig aan.


This is my night! Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
This is my night! LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimema 31 okt 2011 - 14:52

''Ik ben het maar, ik Dovepaw.'' Sprak een stemmetje heel zacht en stapte twijfelend naar voren. ''Wie is dat?'' Vroeg ze met een heel zacht stemmetje en keek de kater angstig aan. Een grom verliet zijn keel toen hij de uk zag. Als hij het goed had was dat het zusje van zijn domme leerling. En de leerling van Fawnheart. "Wel wel.." Gromde hij en liet het stervende lichaam van de rogue achterzich om naar voren te stappen. "Als we daar niet kleine Dovepaw hebben." Siste hij terwijl de grote roestbruine kater boven haar uittorende. "Beetje ver weg van het kamp voor deze tijd nietwaar." Siste Dangerdance grommend en bracht zijn kop omlaag tot haar hoogte zodat nog eens extra werd benadrukt hoe groot hij was en hoe klein zij. "Kittens horen in het kamp rond deze tijd, lekker dicht tegen hun kittenvriendjes aan, ze horen zich niet te bemoeien met warrior zaakjes, die gaan kleine muisbreintjes van kittentjes zoals jij niets aan." Sprak hij honend en kwam weer overeind. "En als je het zo nodig moet weten, die dooie daar, dat was een Rogue die het nodig vond om over de grens van ons territorium te komen voor haar zielige muisje. Jammer dat hij uiteindelijk toch niet ontsnapt is." Sprak hij ruw en schudde zijn kop. "Maar ik denk dat kleine stomme kittens zoals jij ook een lesje moeten leren!" Gromde hij en hief zijn poot. "Denk je ook niet?" Vroeg hij en lachte manikaal terwijl zijn blinkende nagels zich maar wat graag in haar vachtje wouden boren. Nog even hielt de kater zich in, hij wou weten hoe ze zou gaan smeken. "Smeek voro je zielige leventje!" Siste hij en lachte nogmaals.



This is my night! Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
This is my night! DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 23:39

"Wel wel.." Gromde hij en liet het stervende lichaam van de rogue achterzich om naar voren te stappen. "Als we daar niet kleine Dovepaw hebben." Siste hij terwijl de grote roestbruine kater boven haar uittorende. "Beetje ver weg van het kamp voor deze tijd nietwaar." Siste Dangerdance grommend en bracht zijn kop omlaag tot haar hoogte zodat nog eens extra werd benadrukt hoe groot hij was en hoe klein zij. "Kittens horen in het kamp rond deze tijd, lekker dicht tegen hun kittenvriendjes aan, ze horen zich niet te bemoeien met warrior zaakjes, die gaan kleine muisbreintjes van kittentjes zoals jij niets aan." Sprak hij honend en kwam weer overeind. "En als je het zo nodig moet weten, die dooie daar, dat was een Rogue die het nodig vond om over de grens van ons territorium te komen voor haar zielige muisje. Jammer dat hij uiteindelijk toch niet ontsnapt is." Sprak hij ruw en schudde zijn kop. "Maar ik denk dat kleine stomme kittens zoals jij ook een lesje moeten leren!" Gromde hij en hief zijn poot. "Denk je ook niet?" Vroeg hij en lachte manikaal terwijl zijn blinkende nagels zich maar wat graag in haar vachtje wouden boren. Nog even hielt de kater zich in, hij wou weten hoe ze zou gaan smeken. "Smeek voor je zielige leventje!" Siste hij en lachte nogmaals. Angstig was Dovepaw achteruit gelopen en staarde hem aan. ''Wat bent u van plan?'' Vroeg ze met een klein stemmetje en stapte verder achteruit.''Ik heb u toch niks misdaan? En u mag me geen pijn doen.'' Stamelde ze en keek de grotere kater angstig aan. Ze dook in elkaar waardoor ze nog kleiner was en probeerde nog steeds achteruit te sluipen. Toen richtte ze zichzelf op en staarde de kater recht aan, ze mocht nu niet bang zijn!''U kunt mij niks maken, ik ben niet bang voor u en zal ook niet smeken!''


This is my night! Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
This is my night! LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimema 14 nov 2011 - 9:49

Angstig was Dovepaw achteruit gelopen en staarde hem aan. ''Wat bent u van plan?'' Vroeg ze met een klein stemmetje en stapte verder achteruit.''Ik heb u toch niks misdaan? En u mag me geen pijn doen.'' Stamelde ze en keek de grotere kater angstig aan. Ze dook in elkaar waardoor ze nog kleiner was en probeerde nog steeds achteruit te sluipen. Toen richtte ze zichzelf op en staarde de kater recht aan, ze mocht nu niet bang zijn!''U kunt mij niks maken, ik ben niet bang voor u en zal ook niet smeken!'' Dangerdance gromde woest. "Wil je weten wat je me misdaan hebt etter!" Gromde hij woest. "Ten eerste: Hier komen! Ten tweede: Mij tegenspreken! Ten derde: Leven in mijn clan! Ten vierde: Leven!" Met die woorden haalde Dangerdance uit. Met een geweldige kracht raakte zijn klauw Dovepaw's zij. Met een geboren instinct om te moorden rukte Dangerdance het vel open en smeet Dovepaw weg. Grijnsend kwam de kater boven de apprentice staan. "Een laatste waarschuwing uk. Smeek!" Dangerdance torende boven de apprentice uit terwijl hij smalend lachtte. "Of sterf op deze nacht. Sterf hier en nu, door mijn klauwen machtig en groot, zal ik al het leven uit jouw zielige lichaampje wegnemen." Siste hij. "Je bent het niet waard om een clankat te zijn. Dus laat maar eens wat zien uk, poesiepoes dat is wat jij bent, jij hoort niet thuis hier in de bossen. Maar lekker warm in een Tweebeennest!" Opnieuw Gromde de grote kater en staarde doods naar Dovepaw.


This is my night! Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
This is my night! DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 19:51

'' Dangerdance gromde woest. "Wil je weten wat je me misdaan hebt etter!" Gromde hij woest. "Ten eerste: Hier komen! Ten tweede: Mij tegenspreken! Ten derde: Leven in mijn clan! Ten vierde: Leven!" Met die woorden haalde Dangerdance uit. Met een geweldige kracht raakte zijn klauw Dovepaw's zij. Dovepaws ogen schoten wijd open en een kreetje verliet haar keel toen Dangerdance haar zij opentrok. Grijnsend kwam de kater boven de apprentice staan. "Een laatste waarschuwing uk. Smeek!" Dangerdance torende boven de apprentice uit terwijl hij smalend lachtte. "Of sterf op deze nacht. Sterf hier en nu, door mijn klauwen machtig en groot, zal ik al het leven uit jouw zielige lichaampje wegnemen." Siste hij. "Je bent het niet waard om een clankat te zijn. Dus laat maar eens wat zien uk, poesiepoes dat is wat jij bent, jij hoort niet thuis hier in de bossen. Maar lekker warm in een Tweebeennest!" Opnieuw Gromde de grote kater en staarde doods naar haar. Dovepaw tilde haar kop zwakjes op en blies met al haar kracht. '' Als u mij doodmaakt dan weet iedereen in de Clan het wel.'' Haar stem klonk zwak en ze probeerde zich omhoog te duwen. ''En ik zal nooit een poesiepoes worden.'' Miauwde ze zwakjes en zakte weer door haar poten, ze zou deze kater niet gaan smeken.

-failpost-


This is my night! Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
This is my night! LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 21:03

Dovepaw tilde haar kop zwakjes op en blies met al haar kracht. '' Als u mij doodmaakt dan weet iedereen in de Clan het wel.'' Haar stem klonk zwak en ze probeerde zich omhoog te duwen. ''En ik zal nooit een poesiepoes worden.'' Miauwde ze zwakjes en zakte weer door haar poten. Dangerdance zuchte en drukte met zijn klauw op haar open wond. "Weetje uk, de clan vertrouwd mij op mijn woord, ik vertel die zielige clangenootnes gewoon dat je aangevallen bent door een das. Niemand zal het merken. En het mooiste, ze zullen mij enkel zien als held." Dangerdance trok zijn klauw weg en begon hem rustig schoon te likken en compleet elk stukje vacht weg te halen dat op bewijs kon lijken. "Maar ik moet toegeven uk, misschien als je dit overleeft, ben je nog niet zown beroerde leerling zoals mijn eigen apprentice." Dangerdance siste even en rukte haar ruw overeind. "Je hebt karakter Dovepaw, nou ga jij HEEL goed naar mij luisteren! Jij bent aangevallen door een das. Ik kwam net optijd en heb hem weggejaagd. Begrepen! Je houd je mond over mij, nimmer zal je spreken. En misschien ben je dan niet zo'n beroerde leerling, sterker nog, ik zou zelfs een goed woordje voor je kunnen doen bij Duststar. Maarnu eerst, begrijp jij volledig mijn woorden uk of sterf je toch liever?" Dangerdance grijnsde even maar keek daarna koud naar het katje.


This is my night! Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
This is my night! DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimewo 23 nov 2011 - 11:29

Dangerdance zuchte en drukte met zijn klauw op haar open wond. Onmiddelijk vertrok Dovepaw haar gezicht van pijn. "Weetje uk, de clan vertrouwd mij op mijn woord, ik vertel die zielige clangenootnes gewoon dat je aangevallen bent door een das. Niemand zal het merken. En het mooiste, ze zullen mij enkel zien als held." Dangerdance trok zijn klauw weg en begon hem rustig schoon te likken en compleet elk stukje vacht weg te halen dat op bewijs kon lijken. "Maar ik moet toegeven uk, misschien als je dit overleeft, ben je nog niet zown beroerde leerling zoals mijn eigen apprentice." Dangerdance siste even en rukte haar ruw overeind. "Je hebt karakter Dovepaw, nou ga jij HEEL goed naar mij luisteren! Jij bent aangevallen door een das. Ik kwam net optijd en heb hem weggejaagd. Begrepen! Je houd je mond over mij, nimmer zal je spreken. En misschien ben je dan niet zo'n beroerde leerling, sterker nog, ik zou zelfs een goed woordje voor je kunnen doen bij Duststar. Maarnu eerst, begrijp jij volledig mijn woorden uk of sterf je toch liever?" Dangerdance grijnsde even maar keek daarna koud naar het katje. Zijn koude bik deed een rilling over haar rug gaan en ze zakte weer door haar poten. Door het bloedverlies had ze nauwelijks nog kracht om zichzelf overeind te houden. Zwakjes knikte ze en keek Dangerdance nu angstig aan. ''Als ik ja zeg, zorgt u dan dat de pijn weggaat?'' Vroeg ze met een heel zacht stemmetje en rilde. Ze was doodsbang voor deze kater maar de pijn was juist erger. ''Ik begrijp het wel hoor.'' Fluisterde ze zacht en trilde even over haar hele lijf.


This is my night! Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
This is my night! LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimewo 23 nov 2011 - 12:15

Zwakjes knikte ze en keek Dangerdance nu angstig aan. ''Als ik ja zeg, zorgt u dan dat de pijn weggaat?'' Vroeg ze met een heel zacht stemmetje en rilde. ''Ik begrijp het wel hoor.'' Fluisterde ze zacht en trilde even over haar hele lijf. Dangerdance grijnsde zachtjes. "Natuurlijk uk, ik zal.. De pijn wegnemen." Even keek de roestbruine kater naar haar bloedende flank. "Dus je weet het he, mondje dicht, het was een das." Stilletjes keek de kater haar aan. "Zie je, je kan wel sterk zijn, misschien zit er dan nog iets van een warrior in je." Met die woorden stapte de kater op haar af en greep haar ruw bij haar nekvel. "Onthoud, ik ben altijd degene die je kan maken en breken.." Siste hij in haar vacht en hief zijn kop hoog zodat haar lichaam wat vele male kleiner was als de zijne mee kon trekken. Zo sleepte hij haar verder richting het kamp terwijl de zon langzaam op begon te komen.

(topic verder in Med. Cat den?
Ik open daar wel)


This is my night! Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
xelottje
Member
This is my night! DPKsfdL
1

CAT'S PROFILE
Age: 2
Gender:
Rank:
xelottje
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 12:11

Wat doe je ? silo's stem klonk hard in het levenloze bos . Wat doe je? vroeg hij nog eens. Dangerdance schrok en keek nel om . Wat doe jij hier ? vroeg hij met een kille stem , jij hoort hier niet te zijn . O..... Stilo's stem stokten in zijn keel . Dit was fout , dit was geheel fout . Ineens begereep hij dat wat hier bezig was geheel fout was . Hij keek van dangerdance naar de gewonde kat . Opnieuw opende hij z'n mond , maar er kwam geen geluid uit. Ga weg ! riep dangerdance . Stilo draaide zich langzaam om . Maar toen hij op het punt stond om weg te rennen keek hij in twee fel groene lichtgevende ogen..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
This is my night! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: This is my night!   This is my night! Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 12:17

Xelottje,

Ten eerste is dit een oud topic dat je niet mag bumpen.
Ten tweede mag een rogue kat niet zomaar op Clan territorium komen. Daarbij mag je niet bepalen wat een ander doet, en jij bespeeld Dangerdance hierin.
Ook moet de naam van je account ook de naam van je kat zijn.

Gelieve mij te PMen als je wilt reageren en een nieuwe naam wilt doorgeven.

Mvg, Fireheart


This is my night! RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is my night!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: