Trade mistakes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Trade mistakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlbate
Member
Trade mistakes Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimedo 21 feb 2019 - 13:11


Het was een dag of twee geleden nadat hij en Undersea op de conclusie kwamen om hun vriendschap op pauze te zetten. Meer omdat Owlbate zelf egoïstisch genoeg was omdat het hem zo verwarde. Maar hijzelf kon er ook niks aandoen. Alsof alles wat hij aanraakte kapot ging. Alsof zijn vader hem een vloek gegeven had. Echter was de waarheid zelf achter hem. Het was zijn eigen schuld en dat wist hij dondersgoed. Hij kon niet meer de schuld geven aan iets dieps. Diep genoeg zodat de rest het niet kon begrijpen.
Daarom was hij onderweg naar de den van zijn leider, zijn mentor. De grijze kattin had hem alles geleerd wat hij maar kon leren. Ze had het goede in hem naar boven gebracht en hij had al snel geleerd hoe hij ermee om kon gaan. Maar niet met zulke gevoelens. En zijzelf had ook Undersea getraind. Ze kende hem als geen ander. En daarom wou hij antwoorden. Advies. Wat Oceanstar hem ook kon geven. "Oceanstar?" Miauwde hij terwijl hij zijn kop naar binnen stak. Hij hoopte maar dat ze hier was en ook nog tijd had. Ze was waarschijnlijk nog druk met het gedoe met RiverClan. Maar hij had iemand nodig. Hij was gewend om alles met Undersea te bespreken. En dat was juist het probleem. Hij had het geprobeerd, en dat zorgde alleen dat ze verder uit elkaar getrokken waren. En hij wou dit niet. Hij moest het veranderen. Maar hoe, precies? Hoe kon hij zorgen dat hijzelf niet zo krap voelde met de aanwezigheid van de ander? Was hij ziek?

+ Oceanstar



Trade mistakes FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Trade mistakes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimevr 22 feb 2019 - 22:08

Het was nog maar een dag geleden dat de jonge Leader het leven van een van haar Clangenoten gered had en daarmee in Starclan was beland. Weinig katten wisten ervan af; waarschijnlijk dachten ze dat haar zwakte en stijfheid door het gevecht met de vos en honden was gekomen. Immers waren haar wonden ontstoken; haar blauwe ogen richtte ze op toen ze zachte pootstappen hoorde. De geur van een van haar Apprentices die oas net Warrior was geworden bereikte haar neusgaten, waardoor ze moeizaam haar op tilde en vragend naar de ingang keek. Het was namelijk niet normaal dat Owlbate op bezoek kwam terwijl hij net van haar af was als Mentor. Er was toch niets gebeurd met hem? Immers kwamen de meeste niet naar haar toe als er niets aan de poot was. Vaak hadden ze dan iets mee gekregen dat hen zorgen baarde of wilden ze iets van haar. Voorzichtig kwam ze overeind terwijl de bekende kater zijn kop naar binnen stak. "Oceanstar?" Mauwde een bekende stem die gedurende de Moons wat zwaarder was geworden. Ze keek de jonge Warrior met een warme blik in haar ogen aan terwijl ze hem naar binnen wenkte met haar staart. "Owlbate, ben je niet aan het genieten van je Warriorschap?" Vroeg ze met een kleine glimlach om haar lippen. Vele jonge katten waren blij dat ze eindelijk de vrijheid hadden en een trots voor de Clan konden zijn.




"I Think" | I Speak



Trade mistakes Oceano10
Trade mistakes LcrIgCQTrade mistakes JwNO92gTrade mistakes EjrsROFTrade mistakes UK1ajoITrade mistakes 3qCkg2fp_oTrade mistakes 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Trade mistakes Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimevr 22 feb 2019 - 22:24


Gelukkig leek de kattin blij te zijn met zijn aanwezigheid en verwelkomde hem graag in haar den. "Owlbate, ben je niet aan het genieten van je Warriorschap?" Vroeg ze met een kleine glimlach. De bruine kater zou zich er niks van aantrekken. Gewoon recht op zijn doel gericht om verder te vragen aan zijn leader, zijn mentor, wat er verdomme met hem aan de hand was. Maar toch kon hij het niet helpen dan haar een oprechte glimlach te gunnen. Dat had hem voor een paar seconden verward. Waarschijnlijk omdat hij nu langzaamaan aan het ontdooien was. Hij werd volwassen en hij leerde om te gaan met anderen. Ook omdat Oceanstar enorm veel respect verdiende, volgens hem. Omdat ze manenlang zijn mentor geweest was en waarschijnlijk nu ook alles van hem wist. Waarschijnlijk kende ze hem beter dan hijzelf. "Nee. ik bedoel... Ja. Het geeft erg veel mogelijkheden maar," hij liet een zucht horen voor hij eindelijk een paar stappen naar binnen besloot te doen. "Ik heb de laatste tijd een knagend gevoel en... Undersea en ik hebben ruzie erdoor gekregen en het lijkt echt alsof ik alles verpest en... Argh." Owlbate schudde zijn kop. Hoe kon hij dat nou zo duidelijk mogelijk uit te leggen zonder nog iets te verpesten? "Het klinkt heel dom nu ik het zeg. Maar Undersea betekent heel veel voor me, als beste vriend natuurlijk. Ik wil weten wat er mis is met mij en hoe ik dit op kan lossen en... Komt dit door mijn vader?" Een dom gokje. Maar Oceanstar had Raptorecho langer gekend. En op dit moment zou hij alles willen wagen om antwoorden te krijgen.



Trade mistakes FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Trade mistakes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimeza 23 feb 2019 - 12:15

Het was niet bepaald de norm dat de jonge kattin om haar mening en wijsheid werd gevraagd. Immers leek een deel van de Clan onzeker te zijn over haar macht net zoals zijzelf af en toe onzeker was over haar Clangenoten. De druk van de Clan lag op haar schouders en Tallstar een van de vroegere Leaders van Windclan was duidelijk geweest. Ze kon niet langer met een poot in het verleden blijven staan; ze moesten vooruit en dit betekende dat ze zich moest focussen op de toekomst en enkel de lessen van het verleden met haar mee zou nemen. De pijn had ze zo goed mogelijk achter gelaten in Starclan samen met haar eerste leven; een andere pijn kwam daarvoor echter in de plaats. Een fysieke stijfheid die haar ervan weerhield te jagen ook al wilde ze dit het liefste natuurlijk wel voor haar Clan doen. Levens redden en jagen gingen blijkbaar niet samen. De bruine kater stapte haar den binnen; een plek die hem wellicht bekend voorkwam. Immers had ze hem wel vaker hierin verwelkomd. Kort gunde de jongere kater haar een oprechte glimlach waarna het leek alsof hij ergens mee zat. Bezorgd kwam ze ietwat moeizaam overeind waarna ze hem met intelligente warme ogen in zich opnam. Als er iets op zijn hart zat dat hij niet kon begrijpen zou ze hem helpen, zoals ze vanaf het begin al gedaan had. Ze had Undersea en Owlbate nooit van elkaar kunnen scheiden. Waardoor ze hen beide onder zich had genomen. Er was iets, wellicht meer dan een goede vriendschap die ze tussen de twee zag groeien. "Nee. ik bedoel... Ja. Het geeft erg veel mogelijkheden maar," Even fronsde de kattin toen ze hem hoorde zuchten en hij eindelijk haar den verder binnen stapte. Moederlijk en zacht gebood ze hem naast haar te komen zitten. "Ik heb de laatste tijd een knagend gevoel en... Undersea en ik hebben ruzie erdoor gekregen en het lijkt echt alsof ik alles verpest en... Argh." Haar vroegere Apprentice schudde zijn kop terwijl ze op haar lip beet om niet te lachen. Arm ding, ze herkende het gevoel. Iets dat ze ook met Abysshowl had gehad waardoor het net leek alsof ze zichzelf zag alleen dan als een jongere en mannelijke versie. "Het klinkt heel dom nu ik het zeg. Maar Undersea betekent heel veel voor me, als beste vriend natuurlijk. Ik wil weten wat er mis is met mij en hoe ik dit op kan lossen en... Komt dit door mijn vader?" Iedereen wist dat Raptorecho geen makkelijke kater was geweest maar dit betekende niet dat hij slecht of onwaardig was. Tigergaze had van hem gehouden als een broer ondanks het feit dat ze niet altijd door een ingang konden. Whitelion was ook niet goed geweest voor iedereen en toch had hij een helder licht in haar gekoesterd. Iets dat ervoor had gezorgd dat Windclan een Leader had die alles op alles wilde zetten om haar Clan te helpen. Zelfs als het betekende dat ze haar vroegere Apprentice moest begeleiden in het gebied van romantiek. "Raptorecho was wellicht niet de kater die ik kende als een geweldige Warrior of vriendelijke Clangenoot. Echter waren niet al zijn keuzes slecht. Een kat heeft altijd de keuze iets voor de Clan of zichzelf te doen. Welke keuze het beste is, kan ik niet over oordelen. Geen enkele kat is perfect. Ik ben ook zeker niet perfect Owlbate. Nog niet zo lang geleden ben ik bijna een leven verloren na een ruzie met Tigergaze omdat ik op het ijs was gaan staan. Ik zal mijn levens moeten geven voor de Clan, niet voor een meningsverschil." Mauwde ze terwijl ze een grimas onderdrukte. Voordat ze hem advies gaf moest hij weten dat zijn mentor niet perfect was. "Ik herken mijzelf in jou, ik denk dat je net als mij nog niet begrijpt wat je voelt terwijl het voor anderen om je heen duidelijk is. Je houdt van Undersea zoals ik van Abysshowl houd." Snorde ze zacht terwijl ze hem met een warme blik en ontspannen houding aan keek. Ze had nog nooit een gesprek over partners en liefde gehad met katten die onder haar zorg hadden gezeten zoals haar kittens. Echter bleek haar ervaring ergens toch nog te kunnen helpen. Hopelijk zou de kater zich niet in de problemen werken terwijl hij de waarheid onder ogen zag.




"I Think" | I Speak


Trade mistakes Oceano10
Trade mistakes LcrIgCQTrade mistakes JwNO92gTrade mistakes EjrsROFTrade mistakes UK1ajoITrade mistakes 3qCkg2fp_oTrade mistakes 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Trade mistakes Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimeza 23 feb 2019 - 13:26


Hij was naast haar gaan zitten nadat ze het zelf aangeboden had. En ergens voelde Owlbate zich nieuw in dit. Het leek alsof hij met zijn moeder een gesprek hield. Alsof Oceanstar altijd zijn moeder geweest was. Hij wist niet of dit wel een goed idee was. Zichzelf openstellen voor de neus van een andere kat. De kater was niet gewend met het praten over zijn eigen problemen en verborg ze meestal achter sarcastische opmerkingen. Maar de aanwezigheid van zijn mentor stelde hem al genoeg gerust, ze kende hem toch? Zou het kwaad doen om zijn koude zijde even los te laten?
"Raptorecho was wellicht niet de kater die ik kende als een geweldige Warrior of vriendelijke Clangenoot. Echter waren niet al zijn keuzes slecht. Een kat heeft altijd de keuze iets voor de Clan of zichzelf te doen. Welke keuze het beste is, kan ik niet over oordelen. Geen enkele kat is perfect. Ik ben ook zeker niet perfect Owlbate. Nog niet zo lang geleden ben ik bijna een leven verloren na een ruzie met Tigergaze omdat ik op het ijs was gaan staan. Ik zal mijn levens moeten geven voor de Clan, niet voor een meningsverschil." Mauwde ze als volgt. Waardoor de bruine kater opkeek naar de grijze kattin in licht verwarring. Had Oceanstar al een leven verloren? Hij wou net verder vragen over haar en zijn vader, totdat de volgende zin kwam. "Ik herken mijzelf in jou, ik denk dat je net als mij nog niet begrijpt wat je voelt terwijl het voor anderen om je heen duidelijk is. Je houdt van Undersea zoals ik van Abysshowl houd." Zijn blik verstrakte weer. Zijn oren gingen voor kort naar achteren. “Maar... Jij en Abysshowl zijn partners.” Sprak hij. Het klonk dom, maar op dit moment wou hij alles dan begrijpen wat ze ermee bedoelde. Was dit een grap, soms? Owlbate hield niet van Undersea als partner. Hij hield hem zoals een beste vriend van hem hield. Hij wou hem blij hebben, hij wou hem dichtbij hebben. Zeker zijn dat hij veilig was. Alleen Owl was waardig voor zijn aandacht en zijn aanwezigheid en... oh. De bruine kater stond weer op. Zijn blik gericht op de muur van de den. Er volgde een stilte. Hoe kon het dat het steeds moeilijker werd, telkens als hij het probeerde te verbeteren? “Ik ben een verdomme idioot.” Fluisterde hij. Lichtelijk onder de stress. Het leek alsof zijn hart steeds meer pijn deed aan de realisatie. Hij hield van Undersea? Zijn beste vriend sinds hij kon praten? “Ik kan er niets aan doen, Oceanstar. Undersea is nu boos op mij. Hij... Hij haat me zeker. StarClan, hij moet mij wel haten.” Zijn staart begon heen en weer te zwiepen. Dat hij zich zo liet zien bij zijn mentor was al erg genoeg. Maar hij moest het ook weer met Under goedmaken. En wat als hij hem vertelde dat hij hem wou als zijn partner? Wacht, nee. Ugh. Dat klonk al lame. De rode kater zal hem zo hard uitlachen. Hij sloot zijn ogen voor even. Hoe had Oceanstar het gedaan met Abysshowl? Waarschijnlijk vond Undersea hem niet leuk. En als dat zo was dan had Owlbate het nu wel verpest.



Trade mistakes FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Trade mistakes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimeza 23 feb 2019 - 20:54

De bruine kater was naast haar komen zitten nadat ze hem warm had uitgenodigd. Het was iets dat ze wellicht vaker moest doen, tijd vrijmaken voor haar Clangenoten. Zeker nadat ze een leven was verloren met het redden van Fawnkit, ze moest haar Medicine Cats wellicht vragen een oogje op de kitten te houden. Om zeker te zijn dat ze geen trauma's opgelopen had en geen pijn had overgehouden aan haar wellicht wat ruwe aanpak. Spierpijn was beter dan de dood, dat was een ding dat zeker was. De kater keek haar bij haar eerste woorden over Raptorecho en zichzelf wat verward aan. Waarschijnlijk leek ze onoverwinnelijk voor de jongere kater die behalve zijn vader waarschijnlijk niet veel katten had verloren. Starclan was nog ver weg voor hem. Rustig begon ze over hem en Undersea, over de liefde die de kater duidelijk voor hem had; een liefde die ze herkende. De blik van de ander verstrakte weer waarna zijn oren kort naar achteren drukte. “Maar... Jij en Abysshowl zijn partners.” Sprak hij waardoor ze knikte. Ze waren partners maar daarvoor veel langer vrienden geweest. "Eerst waren we vrienden, net zoals jullie. Je weet vast niet hoe lang ik de liefde heb proberen te ontkennen." Mauwde ze zacht en beheerst. De emoties waren in haar ogen te lezen, ogen die eindelijk weer de spiegel van haar ziel waren. Open, warm, moederlijk en krachtig. “Ik ben een verdomme idioot.” Fluisterde hij waardoor ze hem troostend een neusje gaf, hij was wellicht op dit moment niet de slimste geweest maar ze betwijfelde dat zijn band met Undersea voor altijd verbroken was. Niet nadat ze samen zoveel tijd hadden doorgebracht. Al wist ze ook dat haar andere vroegere Apprentice het nog zwaar had door de dood van Bronzemask. “Ik kan er niets aan doen, Oceanstar. Undersea is nu boos op mij. Hij... Hij haat me zeker. StarClan, hij moet mij wel haten." Zijn staart begon heen en weer te zwiepen, alsof de spanning hem teveel werd waardoor ze hem sussend naar zich toe trok. "Owlbate!" Haar stem klonk krachtig en bevelend terwijl ze hem aan keek, aan een paniekaanval hadden ze weinig. Zeker als hij het goed moest maken met zijn vriend. "Jullie zijn te lang vrienden om het over een ruzie te verliezen. Undersea heeft je nodig, zeker nu Bronzemask er niet meer is. Heb geduld wees een goede vriend en ontken je gevoelens niet. Zoek de weg die het beste bij jullie past." Mauwde ze haar stem kalm en warm waarna ze haar ogen sloot. "Elk pad van een ware Warrior is lastig, zwaar en moeizaam. Toch zullen de hoogtepunten het waard maken." Mauwde ze vervolgens terwijl ze met een klein glimlachje terug dacht aan Tallstar. Starclan, hij had gelijk gehad. Haar blauwe blik gleed even naar het plafond van haar den. "Tallstar, een oud Windclan Leader; heeft dit in iets andere woorden ook gezegd tegen mij. Vertrouwen in jezelf en je Clan is de enige weg Owlbate. In dit geval is dat ook zo in jezelf en Undersea." Hierna legde ze vermoeid haar kop neer terwijl ze zacht kreunde. Haar lichaam voelde nog steeds pijnlijk aan.




"I Think" | I Speak


Trade mistakes Oceano10
Trade mistakes LcrIgCQTrade mistakes JwNO92gTrade mistakes EjrsROFTrade mistakes UK1ajoITrade mistakes 3qCkg2fp_oTrade mistakes 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Trade mistakes Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimezo 24 feb 2019 - 13:10


Hij had niet opgemerkt hoe de kattin hem naar zich toe trok in een poging om hem gerust te stellen. "Owlbate!" Mauwde ze krachtig. Ditmaal merkte hij haar wel op. De bruine kater begon in en uit te ademen, waardoor hij langzaamaan weer rustig werd. Verdomme, dit was echt zijn laagste punt geworden. "Jullie zijn te lang vrienden om het over een ruzie te verliezen. Undersea heeft je nodig, zeker nu Bronzemask er niet meer is. Heb geduld wees een goede vriend en ontken je gevoelens niet. Zoek de weg die het beste bij jullie past. Elk pad van een ware Warrior is lastig, zwaar en moeizaam. Toch zullen de hoogtepunten het waard maken." Zei ze als volgt. Waardoor hij even weg moest kijken. Ze had wel gelijk. Hij was een warrior nu. Zijn eigen zelf. Hij werd niet gecontroleerd door zijn vader of door een mentor of wie dan ook. Hij kon nu zelf bepalen wat hij moest doen. Maar het pad kon ook dood lopen, en daar was hij juist bang voor. "Tallstar, een oud Windclan Leader; heeft dit in iets andere woorden ook gezegd tegen mij. Vertrouwen in jezelf en je Clan is de enige weg Owlbate. In dit geval is dat ook zo in jezelf en Undersea." Hij merkte op hoe de grijze kattin daarna zichzelf weer liet zakken. Er gebeurde zo veel tegelijk. Hij moest zijn beste vriend vinden en het weer goedmaken, hij was dit allemaal begonnen. Maar nu was hij bij zijn mentor, zijn leader. En die leek ook niet op haar sterkste punt te zijn. "Gaat het, Oceanstar?" Miauwde hij voorzichtig. Zou ze al een leven verloren hebben? Er was voor kort een stilte voor hij eindelijk iets durfde te vragen, wat misschien nog zelfs een geheim hoorde te blijven. "Dat over Tallstar..." Begon hij maar voorzichtig. "Was dat uw... Eerste leven?" Of hij kon het fout hebben. Hij hoopte maar niet dat dat beledigend over zou komen.



Trade mistakes FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Trade mistakes BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimezo 24 feb 2019 - 14:38

Trade mistakes D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Het was vandaag weer kouder buiten, en zelfs haar rusteloze ijsberen warmde de poes niet op. Er ging vanalles om in haar kop en die rusteloosheid was terug te vinden in de bewegingen van haar poten. Niet alleen ging de gezondheid van haar geliefde mentor, nee, ranggenoot achteruit, ook had ze zorgen om hun leader en diens acties. Kort geleden had ze haar verwond het kamp in zien lopen, daarbij was haar lichaam uitgebuit en net als Lizardpath leek ze te zijn vergeten om voor zichzelf te zorgen. Maar het ergste van al was, dat ze niet met haar erover sprak. De jonge poes zuchtte en kwam tot stilstand, waarna haar blik uitging naar de leaders den. Owlbate was daar pas geleden heen gegaan en Routnose, die het concept van privacy heel goed snapte, wilde niet hun gesprek verstoren. Toch begon het haar iets te lang te duren en de rusteloosheid in haar lichaam liet niet langer meer op zich wachten. Met een zucht deed ze een poging haar stijve spieren wat te ontspannen, vermoeid door de nodeloze zorgen die soms op haar schouders geplaatst leken te worden. Met een rustige pas stapte ze naar de den, waarbuiten ze kort wat ongemakkelijk bleef wachten. De poes wilde net zachtjes miauwen om haar aanwezigheid aan te kondigen toen een reeks woorden vanuit de den perrongelijk haar oren bereikten."Dat over Tallstar..." Tallstar? Had ze weer met de shadowclan leader gesproken? Of..? "Was dat uw... Eerste leven?" haar ogen schoten open en het werd haar wat koud om het hart. Kort bleef ze daar versteend zitten, geraakt door de woorden die Owlbate net had uitgesproken. Nog één maal haalde ze diep adem, voordat ze de den instapte. "Dag Owl, ik hoop-"haar blik werd wat bezorgd toen ze zag dat hij lichtelijk in paniek was. Oh, ze was kennelijk wél op een slecht moment gekomen. De poes schudde kort haar kop, nee, dit soort zaken waren ook belangrijk. "Is alles oké?" vroeg ze op een zachtere toon, waarna ze zich kort tot hun leader wendde. In haar normaal zo vriendelijke groene ogen lag bepaalde soort frustratie, die allicht niet voortkwam uit woede, maar wel liet blijken dat Routnose niet gelukkig was met dit alles. "Ocean, w-we moeten spreken,"


It is both a blessing and a curse
Trade mistakes Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Trade mistakes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimezo 24 feb 2019 - 15:15

Eerst leek het Owlbate nog niet door te dringen dat de oudere kattin hem tegen zich aan had getrokken, in de hoop hem als een oude kitten gerust te stellen. Een warm lichaam om de ander heen, beschermend en stil deed soms wonderen. In dit geval leek het nog niet zoveel te helpen, waardoor ze besloot te spreken; zijn aandacht op te eisen. Ditmaal merkte hij haar wel op, waardoor hij geforceerd zijn ademhaling probeerde te herstellen. Iets dat ze met haar heldere blauwe ogen volgde, haar oren stonden gespitst terwijl ze alert en warm zijn houding in zich op nam. In de hoop dat haar voormalige Apprentice zich beter zou gaan voelen. Even keek de kater bij haar woorden over het Warriorschap en zijn vriendschap met Undersea weg; het was wellicht een harde les. Een die zijzelf nog steeds af en toe moest inzien, immers had ze niet voor niets op haar kop gehad door Tallstar. Nadat ze haar laatste woorden uitsprak, leek haar lichaam haar in de steek te laten en zakte ze iets in elkaar. De pijn die het monster in haar slanke lichaam had achtergelaten was wellicht niet extreem, niet ernstig genoeg om Routnose meteen over te spreken terwijl er oren en ogen op haar gericht waren; maar nog steeds niet bepaald prettig. Aan de ene kant had ze wellicht geluk dat de aanval van de vos nog niet zo lang geleden was, waardoor haar stijve houding niet zo erg opviel en ze het voor haar clangenoten nog even verborgen had kunnen houden. Ook al was het niet veel meer dan een dag geleden. Ze hoopte maar dat Fawnkit en Horsescoff er niet zoveel over zouden zeggen, immers wilde ze niet dat dit bericht de rest van de Clans zou bereiken. Terwijl ze nog aan het herstellen was. De hulpvraag van Owlbate kwam dan ook op een goed moment om haar eigen zorgen even op een laag pitje te zetten. Ze hielp hem graag, zelfs al was ze hierin niet de beste. Ze vertelde immers zonder twijfel de waarheid, en dat kon hard binnenkomen. "Gaat het, Oceanstar?" Vroeg de jongere bruine kater, waardoor ze met een klein glimlachje knikte. Het kon niet beter, ze had geluk dat ze negen levens had gehad; op dit moment er nog acht had. Want opstaan van de dood was niet iets dat bepaald zonder gevolgen was. Ze kon haar Clan nog niet overlaten aan Stallionheart. Haar vroegere Apprentice verbrak uiteindelijk de rustige stilte, waarin ze naar woorden zocht. "Dat over Tallstar..." Begon de kater voorzichtig, waardoor ze haar alerte blik weer op hem richtte. Ze wilde hem niet nog meer zorgen geven, maar liegen tegenover een Clangenoot was ook niet bepaald haar wens. Iets dat ze niet kon, ze stond er om bekend de waarheid te delen, zeker omdat ze dat ook van haar Clangenoten verwachtte. "Was dat uw... Eerste leven?" Vervolgde de kater even voorzichtig. Waarschijnlijk had hij het tussen haar zinnen door gelezen, immers spraken Leaders niet over de Leaderceremonie van Starclan. Dat was iets dat geheim bleef, iets dat tussen de Leaders en de Starclanners was. Woorden die dan gesproken waren, zou ze altijd in haar hart houden maar niet met anderen delen tenzij het om een voorspelling ging of in het geval van Icecloud om de pasgeboren kittens. Voordat ze echter haar mond kon openen kwam een bekende jonge Medicine Cat haar den binnen gestapt. Routnose, een goede vriendin van haar die ze in de komende dagen had willen spreken maar die ze simpelweg niet had kunnen bereiken zonder dat er omstanders waren. Ze had haar Clan niet willen beangstigen, waardoor ze had gewacht tot het moment dat de ander wellicht op haar af zou komen en de waarheid zou eisen. "Dag Owl, ik hoop-" De blik van de ander werd bezorgd toen ze doorhad dat de kater niet bepaald ontspannen was. Immers had Oceanstar hem uit een paniekaanval moeten houden, iets dat lastig was als hij er ook nog eens achter kwam dat zijn voormalige mentor en zijn Leader een leven had verloren doordat ze Fawnkit had willen redden. De gevlekte poes schudde haar kopje even voordat ze haar aandacht op de jonge Warrior richtte. "Is alles oké?" Vroeg ze op een zachtere toon, waarna ze zich tot Oceanstar wende. Er was zoveel waar Routnose mee bezig was, zeker nu Lizardpath minder goed oogde dan ze had gehoopt. Wat er precies met haar nichtje aan de hand was, wist ze niet zeker maar dat er iets mis was; was iets dat zelfs een blinde kon zien. In de altijd vriendelijke groene blik van haar Medicine Cat lag een onbeschreven frustratie, waardoor Oceanstar haar verontschuldigend aan keek en haar blauwe ogen hierna sloot. Hopelijk zou Routnose haar laten spreken, voordat ze haar op haar kop gaf. "Ocean, w-we moeten spreken," Klonk er waardoor ze langzaam knikte. "Ik hoopte al dat je naar mijn den zou komen." Mauwde ze zachtjes, waarna ze haar lichaam iets verplaatste; moeizaam en stijf. Ze wist dat Starclan haar wonden had genezen maar dat betekende niet dat haar lichaam meteen weer gezond was en krachtig als altijd. Leafbare verzwakte katten immers bijna altijd, en al helemaal als die katten een leven waren verloren en een gevecht hadden doorstaan. Ze haalde diep adem waarna ze beide katten met een soort kracht en strengheid aan keek. "Wat ik nu ga zeggen is Clangeheim en mag deze den onder geen beding verlaten. Ik verwacht dat dit dan ook met geen andere kat besproken zal worden totdat ik hierover zelf tot een beslissing kom." Sprak ze terwijl ze beide katten met een scherpe blik in haar ogen aan keek, dit was serieus. Ze haalde diep adem waarna ze siste omdat ze de stekende pijn in haar ribben was vergeten. "Gisteren was Fawnkit uit het kamp geslopen. Aangezien ik haar nergens kon vinden ben ik samen met Horsescoff die ik bijna van de poten liep het kamp uit gesneld, in de hoop haar te vinden voordat de koude haar van ons af zou kunnen nemen of erger nog een ander gevaar in ons territorium." Sprak ze, haar stem klonk kalm en rustig maar de emoties die erin lagen zeiden meer dan voldoende. Ze was doodsbang geweest voor haar Clangenoot; ze hield van haar Clan. Meer dan ze ooit zou kunnen zeggen en tonen. "Ze was behoorlijk ver gekomen, tot aan een van de Thunderpaths aan het einde van het territorium. Op het moment dat we aankwamen lag ze op het asfalt; terwijl er een monster aan kwam denderen. Ik ben zo snel mogelijk naar haar toe gerend, heb haar van de weg af gegooid, en ben toen aangereden. Toen ik mijn ogen opende werd ik begroet door Tallstar, een oude Windclan Leader." Haar stem trilde terwijl ze dit vertelde en tranen sprongen in haar ogen. Ze was net op tijd geweest, echt op het nippertje. "Mijn eerste leven heb ik verloren met het redden van een kitten." Sprak ze zacht, bijna als een fluistering in de wind. Vermoeid legde ze haar kop weer neer waarna ze zuchtte. "Ik wilde het niemand vertellen, de rust niet verder verstoren. Zeker nu er zoveel op de loer ligt mag Windclan geen zwakte tonen. Aangezien geen van de verwondingen er nu nog zijn en ik enkel veel spierpijn heb, besloot ik het voor mij te houden totdat het je op zou vallen Routnose en ik zeker was dat geen katten ons af zouden luisteren. Dit nieuws mag de andere Clans niet bereiken." In andere woorden, vooral Riverclan en Bloodclan niet. Zeker niet in deze heftige Leafbare.




"I Think" | I Speak


Trade mistakes Oceano10
Trade mistakes LcrIgCQTrade mistakes JwNO92gTrade mistakes EjrsROFTrade mistakes UK1ajoITrade mistakes 3qCkg2fp_oTrade mistakes 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Trade mistakes Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimema 25 feb 2019 - 18:44


Er was een stilte toen Routnose plots de den naar binnen liep. "Dag Owl, ik hoop-" hij kon gelijk aan haar gezicht zien dat ze het ook niet prettig vond om Oceanstar zo te zien. De bruine kater deed een paar stappen naar achteren voor het geval dat de medicine cat wat dichter naar Ocean wou lopen. "Is alles oké? Ocean, w-we moeten spreken," Oh, was dit bedoeld voor hem om erbij te zijn? "Ik hoopte al dat je naar mijn den zou komen." Hoorde hij zijn leader, en mentor, spreken. De kater deed nog een paar stappen naar achteren in een poging om de den uit te lopen. Omdat hij het al met Routnose ongemakkelijk genoeg vond. Dit was duidelijk informatie dat slechts de hoogste rangen over konden praten. Hij was hier echter omdat hij problemen had onder zijn seksualiteit. "Wat ik nu ga zeggen is Clangeheim en mag deze den onder geen beding verlaten. Ik verwacht dat dit dan ook met geen andere kat besproken zal worden totdat ik hierover zelf tot een beslissing kom." Kwam er. Waardoor Owlbate haar een korte knik gaf zodat ze verder kon praten. Hij was immers haar apprentice geweest, maar zoveel verantwoordelijkheid heeft hij in éen keer niet gehad. "Gisteren was Fawnkit uit het kamp geslopen. Aangezien ik haar nergens kon vinden ben ik samen met Horsescoff die ik bijna van de poten liep het kamp uit gesneld, in de hoop haar te vinden voordat de koude haar van ons af zou kunnen nemen of erger nog een ander gevaar in ons territorium. Ze was behoorlijk ver gekomen, tot aan een van de Thunderpaths aan het einde van het territorium. Op het moment dat we aankwamen lag ze op het asfalt; terwijl er een monster aan kwam denderen. Ik ben zo snel mogelijk naar haar toe gerend, heb haar van de weg af gegooid, en ben toen aangereden. Toen ik mijn ogen opende werd ik begroet door Tallstar, een oude Windclan Leader. Mijn eerste leven heb ik verloren met het redden van een kitten." Hij kon aan haar stem horen dat het een gevoelig punt was. Dat begreep Owlbate wel. Hij zou zich ook zo voelen als hij een kitten net van de dood had kunnen redden, maar hijzelf voelde zich al gefrustreerd met het feit dat een kitten dom genoeg was om op het Thunderpath te komen. Zijn staart was al aan het zwiepen, maar dat kon ook door de zenuwen komen. "Ik wilde het niemand vertellen, de rust niet verder verstoren. Zeker nu er zoveel op de loer ligt mag Windclan geen zwakte tonen. Aangezien geen van de verwondingen er nu nog zijn en ik enkel veel spierpijn heb, besloot ik het voor mij te houden totdat het je op zou vallen Routnose en ik zeker was dat geen katten ons af zouden luisteren. Dit nieuws mag de andere Clans niet bereiken." Het was stil voor kort, totdat de bruine kater even een stap naar voren deed. "Weet Stallionheart hier vanaf?" Vroeg hij eventueel. De kater was al sinds niet zo lang de nieuwe Deputy, zou hij het recht hebben om dit te weten? Hij wist dat Oceanstar geen perfecte bond had met de kater, maar of hij dat zelf mocht weten was voor de kattin om te bepalen. "Ik beloof dat ik het geheim zal houden, Oceanstar." Voegde hij zachtjes toe, zijn gezicht was lichtelijk bezorgd. Misschien iets onzeker. Maar hij was ook al amper warrior.



Trade mistakes FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Trade mistakes BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimeza 2 maa 2019 - 12:04

Trade mistakes D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Haar poten kriebelden en Routnose wist als geen ander dat ze dit objectief zou moeten bekijken, maar de emoties lagen haar hoog. Allicht waren het de slapeloze nachten, allicht was het de stress, allicht moest ze het niet bij een excuus zoeken, maar was het gewoon haar eigen emotionele instabiliteit die haar een brok in de keel gaf bij dit alles. Oh Starclan, ze wenste dat Lizardpath hier was, die zou weten hoe ze haar kalmte moest behouden. Zij zou het ook doen, maar het kostte haar veel. De jonge poes merkte dat Owlbate weg probeerde te stappen, maar ze gunde de kater een warme, bemoedigende glimlach; nee, blijf. Blijf totdat Oceanstar je weg stuurt, ze wilde hun moment ook niet meteen verbreken. Toen, echter, begon Oceanstar met spreken. Ze sprak over een clangeheim en Routnose werd ongemakkelijk onder haar scherpe blik. Niemand zou het weten, natuurlijk niet. Toch snapte ze niet helemaal waarom ze dit nu zou bespreken, waar de jonge Owlbate bij was. Ze moest veel vertrouwen in hem hebben, allicht niet vreemd gezien het haar apprentice was geweest. Toen de leader verder sprak, luisterde Routnose aandachtig. Hoewel ze het al had kunnen raden, immers kreeg je daar als Medicine cat toch een vreemd gevoel voor, sloegen de woorden hard op haar in. "Ik wilde het niemand vertellen, de rust niet verder verstoren. Zeker nu er zoveel op de loer ligt mag Windclan geen zwakte tonen. Aangezien geen van de verwondingen er nu nog zijn en ik enkel veel spierpijn heb, besloot ik het voor mij te houden totdat het je op zou vallen Routnose en ik zeker was dat geen katten ons af zouden luisteren. Dit nieuws mag de andere Clans niet bereiken." kort zakten haar oren in haar nek, niet bepaald blij met die woorden en deze hele situatie. Owlbate vroeg naar Stallionheart en beloofde ook dit geheim te houden, al leek hij ietwat ongemakkelijk onder die zorg. Routnose gunde hem een glimlach. "Bedankt Owlbate," sprak ze oprecht. "A-als je hulp nodig hebt, maakt niet uit wat voor hulp, je bent altijd welkom in mijn den. Dat weet je, toch?" murmelde ze zachtjes, hopend dat hij hier wat steun uit kon halen. Toen haalde ze echter ietwat haperend adem, waarna ze zich tot haar leader richtte. "Oceanstar... Niemand zal het je kwalijk nemen dat je een kitten hebt gered, niemand. M-maar.." ze haalde nogmaals diep adem, waarna haar stem vaster werd. "Maar, het probleem is dat je wacht totdat ik naar je toe kom. Ocean, de laatste tijd heb ik het idee dat... Dat je niet luister naar wat ik zeg, wat ik je aanraad. Je gaat met koorts het kamp uit, je gaat ondanks je staat naar de gathering... Je weet toch wel dat een Medicine cat er niet alleen is om plantjes aan zieke katten te geven?" haar woorden waren zachtjes en waren niet scherp bedoelt, maar ze hoopte dat Oceanstar haar wel serieus zou nemen. Ze zuchtte en haar ogen dwaalden af naar de vloer. "Ik.. Ik weet dat ik misschien niet de beste Medicine cat ben, dat ik jong en soms wat onbegonnen ben. Maar dat maakt het niet anders. Een Medicine cat is hier voor alle soort hulp, en bovenal als vertrouwingspersoon van de clan, en de clanleader. Wat als het mij niet was opgevallen? En ik niet hier was gekomen? Dan was ik hier allicht nooit achter gekomen, en wat is een Medicine cat die niet eens op de hoogte is van de staat van haar leader? Oceanstar, ik wil dat de clan het goed doet, en bovenal dat het goed gaat met jou. En ik vraag je om, alsjeblieft, vertrouwen in mij en de dingen die ik zeg te hebben. E-en als je dat niet hebt, om dan naar Lizardpath te gaan. Alles wat je ons zegt, blijft tussen ons en Starclan en dit soort dingen moeten direct naar mij of Lizard komen, niet dat wij erachter aan moeten gaan. Ik ben hier om te helpen, laat mij alsjeblieft mijn taak doen, Ocean..." het was niet voor haar om boos te zijn, maar ze hoopte dat Oceanstar haar woorden ter harte zou nemen


It is both a blessing and a curse
Trade mistakes Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Trade mistakes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Trade mistakes   Trade mistakes Icon_minitimeza 2 maa 2019 - 16:03

Er was een korte stilte gevallen toen Routnose haar den in kwam gelopen. Natuurlijk was de gevlekte kattin altijd welkom, immers was ze een vriendin en daarbij ook de Medicine Cat en opvolger van Lizardpath. Al hoopte Oceanstar natuurlijk dat haar nichtje nog lang niet afstand zou hoeven doen van deze rang. Routnose was een goede Medicine Cat maar nog steeds onzeker, iets dat betekende dat ze deze onzekerheid ook overbracht op andere katten als ze niet oppaste. Dat had ze zelf ook geleerd tijdens haar gesprek met Tallstar, het was een vergif, een die diep in een hart ging zitten en als een duistere nacht zonder sterren zich daar vestigde. De bruine kater deed een paar stappen achteruit om de gevlekte kattin de ruimte te geven. Hierna deed hij een poging de den uit te stappen totdat de blauwe blik van zijn mentor en Leader op hem viel en hij bleef staan. Het Clangeheim dat ze zou delen was er een die ze nog niet aan de rest van de Clan kon vertellen. Immers wist ze niet eens hoe ze op de Tallrock moest komen. Al haar spieren deden pijn, alsof er een monster tegen haar aan was gereden; iets dat natuurlijk ook een feit was geweest. Ze kon zich niet voorstellen waarom Kittypets van hun Housefolk konden houden, het bleven akelige wezens die veel te graag katten vastgrepen. Die monsters met grote ogen gebruikte en daarmee talloze katten om het leven hadden gebracht. Die honden los lieten lopen in hun territoria. Owlbate knikte toen ze aangaf dat de twee katten die aanwezig waren er met niemand over mochten spreken. Hij mocht jong zijn maar ze wist dat hij te vertrouwen was; hij had zoveel met haar gedeeld dat ze hem door en door kende. Natuurlijk was dit een grote verantwoordelijkheid voor iemand van zijn leeftijd, maar als iemand haar niet teleur zou stellen was het de bruine kater. Na haar uitleg was het weer kort stil terwijl de jonge kattin beide jongere katten aankeek. Voordat ze vermoeid haar kop weer neerlegde. "Weet Stallionheart hier vanaf?" Vroeg haar Apprentice waardoor ze met gesloten ogen antwoordde. "Nee," Haar Deputy wist niet van deze gebeurtenis af. Hij wist niet wat er met Fawnkit, Horsescoff en haar gebeurd was. "Ik beloof dat ik het geheim zal houden, Oceanstar." Mauwde de jonge Warrior bezorgd en een tikkeltje onzeker. Waarschijnlijk snapte hij de keuze van haar nog niet geheel. Het was dan ook iets dat wellicht gezien kon worden als een slechte beslissing. Routnose gunde haar vroegere Apprentice een glimlach voordat ze sprak. "Bedankt Owlbate," klonk er oprecht; het was zonder twijfel een feit dat Routnose niet kon liegen. Ze was eerlijk en zachtaardig, de perfecte Medicine Cat. "A-als je hulp nodig hebt, maakt niet uit wat voor hulp, je bent altijd welkom in mijn den. Dat weet je, toch?" Vervolgde de gevlekte kattin waarna ze haperend adem haalde en haar aandacht op de ietwat verzwakte Leader richtte. "Oceanstar... Niemand zal het je kwalijk nemen dat je een kitten hebt gered, niemand. M-maar.." Mauwde de kattin, waarna ze nogmaals diep ademhaalde. Het was duidelijk dat dit nieuws haar Clangenoot en vriendin raakte. "Maar, het probleem is dat je wacht totdat ik naar je toe kom. Ocean, de laatste tijd heb ik het idee dat... Dat je niet luister naar wat ik zeg, wat ik je aanraad. Je gaat met koorts het kamp uit, je gaat ondanks je staat naar de gathering... Je weet toch wel dat een Medicine cat er niet alleen is om plantjes aan zieke katten te geven?" De Gathering was op de dag van haar verwonding geweest, en toch was ze vastbesloten geweest een zo'n sterk mogelijk front naar de andere Clans te tonen. De stem van haar Medicine Cat klonk vaster dan ervoor, alsof ze vastbesloten was haar bericht naar de Leader door te geven. Toch klonken de woorden zacht en rustig waarna de jongere kattin zuchtte en haar ogen af liet dwalen. "Ik.. Ik weet dat ik misschien niet de beste Medicine cat ben, dat ik jong en soms wat onbegonnen ben. Maar dat maakt het niet anders. Een Medicine cat is hier voor alle soort hulp, en bovenal als vertrouwingspersoon van de clan, en de clanleader. Wat als het mij niet was opgevallen? En ik niet hier was gekomen? Dan was ik hier allicht nooit achter gekomen, en wat is een Medicine cat die niet eens op de hoogte is van de staat van haar leader? Oceanstar, ik wil dat de clan het goed doet, en bovenal dat het goed gaat met jou. En ik vraag je om, alsjeblieft, vertrouwen in mij en de dingen die ik zeg te hebben. E-en als je dat niet hebt, om dan naar Lizardpath te gaan. Alles wat je ons zegt, blijft tussen ons en Starclan en dit soort dingen moeten direct naar mij of Lizard komen, niet dat wij erachter aan moeten gaan. Ik ben hier om te helpen, laat mij alsjeblieft mijn taak doen, Ocean..." De Leader keek haar Medicine Cat aan terwijl ze moeizaam overeind kwam om haar kop in de vacht van de ander te leggen. Haar lichaam trilde van de inspanning en pijn die ze had proberen te verbergen. De waarheid was dat ze de kracht en energie niet had gehad om zich naar de Medicine Cat Den te begeven nadat ze terug was gekomen en daarna dat had opgespaard om alsnog bij de Gathering te kunnen komen. "Als jij geen goede Medicine Cat bent, dan kunnen egels vliegen." Sprak ze zacht en warm terwijl ze zich weer liet zakken. Haar ademhaling was wat sneller door de inspanning die ze deed om haar Medicine Cat gerust te stellen en te tonen dat ze haar vertrouwde. "Toen ik terug kwam had ik niet genoeg energie om naar de Medicine Cat Den te komen, het enige dat ik wilde was mijn nest vinden en uitrusten. Daarna kwam de Gathering, als ik Stallionheart deze had laten leidden had dit nog meer spanning op kunnen leveren tussen de Clans. Wellicht heb je het niet meegekregen maar hij durfde niet eens Acorndust te groeten." Mauwde ze kalm terwijl ze haar woorden zorgvuldig koos. "Bovenal moet ik onze Clan beschermen, als Riverclan onze zwakte had gezien dan zouden ze wellicht ons kamp binnen proberen te vallen en zouden er talloze katten gewond kunnen raken. Een leven van mij of een andere kat is wellicht een aparte keuze maar een die ik toch heb gemaakt." Mauwde ze zacht. Ze sloot haar blauwe ogen terwijl ze met haar poten in het mos klauwde. Onrustig als ze werd van dit soort gesprekken. "Dat is waarom ik dit besloot verborgen te houden, hoe minder katten het weten, hoe beter dit verborgen zou blijven en hoe sterker Windclan oogde. Ik heb mijn keuze gemaakt op wat het beste was op dat moment van de Clan, niet wat het beste was voor mij." Vervolgde ze waarna ze haar oren kort liet hangen. "Zou ik wellicht een papaverzaadje kunnen hebben, mijn lichaam voelt alsof er een monster tegenaan is gereden." Mauwde ze zacht, haar stem zwak en uitgeput. Ze kon niet zeggen dat ze goed had geslapen met de zeurende pijn.




"I Think" | I Speak


Trade mistakes Oceano10
Trade mistakes LcrIgCQTrade mistakes JwNO92gTrade mistakes EjrsROFTrade mistakes UK1ajoITrade mistakes 3qCkg2fp_oTrade mistakes 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trade mistakes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: