rpg - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Sparrowpelt
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 19:36

Sparrowpaw was blij dat ze haar mentor had gevonden. maar ze moest hem wel vertellen van de vreemde katten. ze liep op hem af. de mos op de stenen voelde zacht aan. Rainbelly. zei ze.
ik heb vreemde katten gezien. ze kwamen op ons kamp af.zei ze. Rainbelly draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 19:48

Rainbelly keek haar leerling een poosje aan en begon heel veel vragen achterelkaar te stellen.
'Waren de katten van een Clan? Hoeveel katten waren het? Waar zijn ze ongeveer?' En zo ging ze door met vragen stellen tot Sparrowpaw zou antwoorden. Stel nou dat het uitgehongerde zwerfkatten waren? Sparrowpaw was nog maar net leerling geworden dus ze zou nog niet mee kunnen vechten! Ik moet iemand waarschuwen! dacht Rainbelly. Vragen en gedachten tolden rond in haar hoofd. Ze keek naar Sparrowpaw, wachtend op haar antwoorden.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 20:40

HET WAREN VREEMDE KATTEN. ZEI SPARROWPAW. ZE KWAMEN NIET VAN EEN CLAN.
HET WAREN ER 4. IK WEET NIET WAAR ZE NOU ZIJN.
WAT MOETEN WE DOEN. VROEG ZE.



( SORRY VAN DE GROTE LETTERS. IK KRIJG ZE NIET WEG)


[i] Wink
gelieve 3 volle regels te schrijven ik waarschuw je liever niet nogmaals. Edit; Fluffyfur.

( grote letters krijg je weg door op capslock te drukken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 18:30

(hooi ik ben nieuw hier, is het goed als ik mee doe?)

Cinderkit zat in de opening van de kraamkamer te kijken hoe Nachtkit heen en weer rende tussen het kamp en...ja waar ging hij de hele tijd naartoe? Ze trippelde naar hem toe toen hij het kamp weer in kwam. Misschien waren haar oogjes pas 2 weken open, dat deed niet af aan haar energie, nieuwsgierigheid en vrolijkheid. Ze keek Nachtkit beschuldigend aan met haar grote blauwe ogen.
'Nachtkit, waar was jij naartoe? Wat deed je met die papaver zaadjes? Waarom ruik je naar een vreemde kat? Je weet toch dat wij het kamp niet uit mogen?'

(um vergeten te zeggen; Ik ben een tijd op vakantie, vanaf morgen, dus ik zal de komende 2 weken niet zo heel veel zeggen Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit*
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 5 bijna 6
Gender:
Rank:
Redkit*
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 12:27

(iedereen is altijd welkom met rpg hoor ik ben trouwens ook nightkit maar die zijn accaunt zal gewist worden dus nightkit zal niet meer antwoorden dus vraag niks niet meer aan nightkit meer)

Redkit lag als een rolmops opgerold in zijn hol. Het zonnetje drong door het hol van de kittens door. Het gemiauw van de andere katten was als een wekker voor Redkit. Hij opende zijn kleine oogjes en zei tegen hemzelf:"Alweer een nieuwe dag vol met nieuwe avonturen". Hij rekte zich uit en zwaaide met zijn staart heen en weer van blijdschap. Hij onderdrukte een jammerlijke geeuw en ging op stap het kamp tegemoet. De krijgers en de aprentices waaren zoals gewoonlijk druk bezig met jagen. O wat zou Redkit toch zo graag een aprentice worden maar ja daar beslist de leider natuurlijk over. Een paar kattenstaarrten verder zach hij Cinderkit met Nightkit praatten het was duidelijk dat Nightkit een vervelende vraag kreeg van Cinderkit waarbij hij met zijn mond vol tanden stond. Redkit besloot Nightkit een handje te helpen dus riep hij Cinderkit bij hem. Met een klein leugenje om bestwil moest het hem wel lukken. Dus zei hij tegen Cinderkit dat zijn moeder bij het kitten hol op hem wachten. Daarna stapte Redkit gedemonstreerd verder met een knikje op Nighkit gericht. Redkit hoopte dat Cinderkit Nightkit voor de rest van de tijd gerustliet. Verder kwam hij nog een paar Katters en poesjes tegen die hij vrindlijk goejedag zei. Het platgetrapte gras onder zijn voeten voelde nog nat aan van de dauw. Zijn maag gromelde dus ging hij maar opzoek naar de hoop prooi. Hij pakte te vreden een dikke waterat en ging in de schaduw onder de bomen. Het was een warme zomerdag. Door het zweet plakte al zijn haren tegen elkaar. De sterrenclan heeft weer al eens zijn goedheid getoont om er een warme dag van te maken want dat betekenende weer verse prooi. Redkit stak zijn snuit om hoog de lucht in en dacht aan het leven....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimema 16 aug 2010 - 11:39

Lionheart sluipt door de stuiken recht op de muis af. De bladeren onder zijn kussentjes maken nauwelijks geluid. Hij kan het hartje van de nietsvermoedende muis al horen. Snel springt hij uit het struikgewas en valt recht op de muis. Hij dood hem snel en begraaft hem terplaatsen. Het beloofde een goede dag te worden voor te jagen. Rustig wandelt hij door naar de andere kant en af en toe stopt hij om te ruiken of er een patrouille of prooi is. Gelukkig ruikt hij alleen maar prooi. Het was bijna zonshoog en hij had al een heleboel prooi gevangen. Tijd om al de vangst naar zijn schuilplaats te brengen. na een paar keer terug te lopen om alles binnen te breng gaat Lionheart voor de laatste keer terug maar voor hij daar komt staat hij abrupt stil en ruikt en vreemde geur van vreemde katten. "Fijn! Mijn jacht word waarschijnlijk weer verpest!" Dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimema 16 aug 2010 - 15:33

Sparrowpaw keek naar Rainbelly. Rainbelly dacht na over Sparrowpaws antwoorden. Sparrowpaw rook even goed, en rook een muis. De muis zat verstopt in een kleine struik.
Sparrowpaw ging plat op haar buik liggen en sloop zachtjes naar voren. De stenen voelden ruw aan, de muis rende weg. Sparrowpaw ging er achteraan en sprong: "hebbes!". De muis was meteen dood toen ze hem raakte, ze pakte de muis op en ging er mee naar Rainbelly. "Rainbelly", zei ze trots, "ik heb een muis gevangen".


Laatst aangepast door Sparrowpaw op di 17 aug 2010 - 15:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit*
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 5 bijna 6
Gender:
Rank:
Redkit*
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 13:07

Redkit had het gevonden. Hij sprong op en liep een toertje rond het kamp. Als hij nog niet klaar was met een aprentice te worden ging hij hem zelf toch al gewoon trainen. Wel binnen het kamp natuurlijk hij hield hem aan de regels daar kon niemand iets tegen hebben. Redkit begon aan zijn tweede rondje. Sterke pootspieren zouden goed van pas komen bij het jagen dus liep hij maar toertjes totdat zijn benen hem niet meer konden dragen. Hij sprong een paar keer als een bezetenne sprinkhaan in het rond. Hij zou de clan dienen tot de dood. Hij zou vechten, jagen en de clan dienen en ten slotte dood gaan maar dan wel met een voldaan gevoel. Hij zou de een sterke krijger worden en hij hoopte dat zijn leider trots en fier op hem zou zijn. Hij ruste niet hij bleef maar doorgaan wat voor ernstige gevolgen zou kunnen veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 17:51

Icy rende heel erg hard door de schemering. Ze was al een tijdje opzoek naar prooi, maar had het maar opgegeven toen ze niks te pakken kon krijgen. Wel hoorde ze allemaal kreten en op een gegeven moment een strijdkreet. Ze rende heel hard weg. Die kreten hadden nu wel mooi haar vangst verpest! 'Kunnen ze niet wat stiller zijn?', mompelde ze. Opeens zag ze een rode kat rondrennen. Clangeur! Ze bukte in het zachte gras, en sloop in sluiphouding stilletjes verder. Ze hoopte dat deze kat haar niet zou opmerken. O, het was nog maar een kitten, dacht ze toen ze het kleine silhouet van de jonge kater kon onderschatten. Ze liep op een gemakje op weg naar haar kamp.


rpg - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:00

Lionheart rende snel naar de plek waar hij het het had geroken en kwam schuifend tot stilstand en snoof de lucht diep in. Bestuderend wandelde hij wat in het rond om te zien of hij iets vond maar hij vond niets dus snoof hij nog eens of hij iets anders rook dan de thuntherclan die hij al goed kende maar geen goede vriendjes waren en Hij rook ook een andere geur dan die van de thuntherclan. Icy natuurlijk! Wat deed zij hier? Hij volgde haar geur en zag haar in de richting van haar kamp lopen. Lionheart rende achter haar aan en stopte toen hij achter haar stond." Icy. Kom jij hier ook jagen?" Hij ging naar haar toe en gaf een klein kopje waarbij hij spinde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:05

''Icy. Kom jij hier ook jagen?'', hoorde ze een stem zeggen. Ze keerde, en sprong krachtig tegen de kater. 'Lionheart!', zei ze verwonderd. Ze stond boven op Lionheart. Ze kreeg een kopje en hij spinde. Zij spinde ook. Ze gaf hem een lik over zijn neusje. 'Sorry', zei ze, en ze sprong achterwaarts van hem af. Icy was helemaal dol. 'Ik heb je gemist', zei ze, terwijl ze haar neusje tegen zijn flank begon aan te drukken. Ze likte ook over zijn kin, over zijn rug, over zijn buik en over zijn oor. Ze wreef haar kopje tegen zijn rug aan. Ze zag hoog gras, en ging daar liggen. Ze legde zich zo neer, dat haar hele lijf langer werd, en dat ze er daarom ook mooier uitzag. Dat deed ze expres.


rpg - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:42

Divestream bespiedde de poes die ze laatst had aangevallen. Er was een andere Rogue bij haar. Divestream liep voorzichtig van ze weg. Toen sprong ze blazend bij Icy. 'Als ik jou ooit nog zie bij onze grens', siste ze. Ze liep op een drafje weg. Toen sprong ze vlak bij Icy's gezicht. 'Luister, ik moet vijandig zijn omdat ik loyaal wil zijn aan mijn Clan. Maar blijf weg. Ik verscheur je nou net niet, maar ik weet zeker dat andere warriors dat wel hadden gedaan', knipoogde ze. 'Leuke kater voor je trouwens', fluisterde ze in Icy's oor, en ze rende lachend weg. Dit was ook weer opgelost. Waar was Fastclaw? Ze had wel allemaal geluiden hier gehoord, maar ze had geen idee van wie ze waren.


rpg - Pagina 2 Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:52

Icy sprong boos op toen Divestream naar haar toe kwam. 'Je mag mij aanvallen, maar je blifjt van Lionheart', siste ze. 'Als ik jou ooit nog zie bij onze grens', siste Divestream terug. 'Luister, ik moet vijandig zijn omdat ik loyaal wil zijn aan mijn Clan. Maar blijf weg. Ik verscheur je nou net niet, maar ik weet zeker dat andere warriors dat wel hadden gedaan', zei Divestream toen vlak bij haar gezicht. 'Leuke kater voor je trouwens', hoorde ze Divestream fluisteren, terwijl ze met haar neus naar Lionheart wees. Toen liep de mooie witte poes weg. Icy legde haar kopje op Lionhearts buik, en zuchtte even verliefd. Of, dat probeerde ze toch niet zo te laten klinken.


rpg - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 22:11

Ineens springt een poes naar Icy op waardoor hij ineenzakte en klaar stond boven op haar te springen en van haar weg te trekken maar ze spreken aleen maar tegen elkaar."Als ik jou ooit nog zie bij onze grens." "Je mag mij aanvallen, maar je blijft van Lionheart." " Luister, ik moet vijandig zijn omdat ik loyaal wil zijn aan mijn Clan. Maar blijf weg. Ik verscheur je nou net niet, maar ik weet zeker dat andere warriors dat wel hadden gedaan." ze fluisterde iets in haar oor maar hij kon het niet horen. Daarna liep ze gewoon weer weg. Hij liet zich weer neervallen en Icy legde haar hoofd tegen zijn buik. Hij spinde daarbij en dacht weer aan die vraag dat hij haar wouw stelen. "Icy, ik wil je iets vragen." Zei hij zenuwachtig maar hij ging verder. "ik ken je nu al een heel tijdje en telkens als ik jou zie kan ik gewoon niet meer van je weg. Je weet dat ik je zou beschermen als kost het mijn leven. Icy, ik kan niet zonder jou en daarom wil ik je vragen. Wil jij mijn partner worden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 22:22

"Icy, ik wil je iets vragen'', vroeg Lionheart haar. 'Vraag maar', antwoordde ze met zachte stem. "ik ken je nu al een heel tijdje en telkens als ik jou zie kan ik gewoon niet meer van je weg. Je weet dat ik je zou beschermen als kost het mijn leven. Icy, ik kan niet zonder jou en daarom wil ik je vragen. Wil jij mijn partner worden?", vroeg Lionheart haar. Ze kon het niet geloven. 'Ja', zei ze met zachte stem. Ze was sprakeloos om iets te doen. Ze mauwde verrukt. Ze legde haar hele flank tegen Lionheart aan. Ze keek blij. 'Natuurlijk wil ik!', gilde ze bijna uit. Ze likte hem blij. Haar staart krulde zich om Lionheart heen. Lekker innig lag ze tegen hem aan. Ze dacht even aan Freddy. Zou hij het nu wel redden? Ze keek even met bezorgdheid in de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 22:35

"Ja" zei ze met een zachte stem. Lionheart kon het wet uitschreeuwen toen ze dat zei."Natuurlijk wil ik!" riep ze daarna nog. ze likte hem en hij kroop dichter tegen haar en ze begon hem te likken. Hij deed dat dus ook en spinde daar luid bij. Ze krulde haar staart rond hem." Ik laat je nooit meer gaan." Spinde hij tegen haar. Ineens kijkt ze naar de richting waar het territorium is van de rogue's. "Wat is er?" Vroeg hij want hij voelde haar bezorgdheid. Wat was er mis.


rpg - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 22:43

''Ik laat je nooit meer gaan'', spinde Lionheart tegen haar. Ze spinde en zei: 'Ik ga jou ook nooit meer', zei ze, en ze likte Lionheart over zijn hoofd. "Wat is er?", vroeg Lionheart toen aan haar. 'Freddy, hij zit daar alleen', zei ze. 'Maar misschien is dit ook wel goed voor zijn training. Hij redt het vast wel', zei ze vol moed. Ze gaf Lionheart nog een lik over zijn oren. Ze zag een muis. Ze wou indruk opwekken van Lionheart. Ze sprong meteen op de muis en maakte een eind aan zijn leven. Ze liep toen sierlijk naar Lionheart, legde de muis voor zijn flank neer, en ging toen sierlijk liggen, ze deed het extra sierlijk en maakte zich lekker lang. Ze likte zijn wang. Ze duwde haar neusje tegen de zijne, en lachte naar hem met een lieve glimlach. Ze legde haar flank extra mooi tegenover die van hem.


rpg - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 23:12

"Ik ga jou ook nooit meer." zei ze en likte over zijn hoofd."wat is er?" zei hij. "Freddy zit daar alleen. Maar misschien is dit ook wel goed voor zijn training. hij redt zich vast wel." Zei ze tegen hemen gaf een lik over zijn oor. Freddy is ook een kat, hij is genezen en kan jagen dus zal hij het wel overleven tot dat wij terug zijn." dacht hij toen ze dat zij. Hij rook een muis maar Icy was hem te vlug af en maakte hem snel af."wat is ze toch snel,elegant en knap. Wat zou ik zonder haar doen." Dacht hij verliefd. Ze liep sierlijk op hem af waardoor hij zijn ogen niet van haar af kon houden en spinde daarbij. Ze legde de muis naast hem neer en ging sierlijk naast hem liggen en maakte zich lang. ze was prachtig. Luid spinnend Begon hij haar te wassen en daarna legde hij zijn kop tegen haar buik en geniete van elk moment dat hij samen met haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 23:18

Toen Icy haar nogal grappige verleid actie had gedaan, begon Lionheart haar te wassen, en legde zich luid spinnend tegen haar buik neer. Ze likte Lionheart over zijn hoofd, en probeerde met haar staart hem over zijn buik te wrijven. Dit lukte, en ze keek geslaagd. Ze spinde, en likte Lionheart nog een keer. Wat zou Lionheart denken? Hij is echt stoer zoals hij daar ligt dacht Icy. Icy likte hem nogmaals over zijn zachte buik. Ze genoot van zijn aandacht naar haar toe. 'Weet je, eigenlijk zie ik Freddy als mijn zoon', zei ze tegen Lionheart. 'Ik weet ook niet waarom. Ik krijg alleen zo'n moederlijk gevoel als ik hem zie', zei ze. Ze likte hem nogmaals over zijn buik. 'Misschien... Misschien kan ik is vragen hoe hij mij ziet', zei ze zuchtend. Ze duwde haar neusje tegen Lionheart aan. Haar ogen sloten van genot.


rpg - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 23:35

Toen hij daar op haar buik lag likte Icy over zijn hoofd en genood ervan. Hij sloot zijn ogen en voelde Icy's staart over zijn buik. Hij genoot nog meer."Weet je, eigelijk zie ik Freddy als mijn zoon. Ik weet ook niet waarom. Ik krijg alleen zo'n moederlijk gevoel als ik hem zie." zei ze tegen hemen ze zuchte en duwde haar neus in zijn vacht en ze sloot haar ogen. "Ik had al zoiets door." zei hij."Ik heb je een tijdje geobserveerd samen met Freddy. je gedraagt je ook een beetje als een moederkat. Misschien ziet Freddy dat niet maar ik wel. Niet alleen omdat ik je al zo goed ken maar ook omdat ik een medicijnkat ben. Ik weet dat gewoon ook al heb ik die krachten niet en het is niet erg. Ik wil je al te graag helpen om hem op te lijden tot een krijger. Wat heb je eigelijk met zijn halsband gedaan?" Zei Lionheart en eindigde zijn zinnen met een vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: