rpg - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Icy
Member
rpg - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:11

"zie je? Ik weet waar mijn kamp is, hoor!", zei de kitten toen ze een kant opkeek, en ze liep weg. 'Ik ben zo terug', ze likte Lionheart over zijn kop. 'Blijf hier', beval ze, maar met lieve stem. Ze sprong in de struiken, en sloop ongezien achter de kitten aan. Ze hield zich zo verborgen mogelijk. Ze wou wel is zien of deze kitten het bij het rechte eind had. Ze sloop steeds verder en verder. Ze kende de WindClangeuren nu ondertussen wel, en deze kitten zat er helemaal van verwijderd. Ze sloop stilletjes achter deze kitten aan. Waarschijnlijk koos de kitten gewoon een kant uit, want haar geur was nog niet helemaal ontwikkeld, dus ze kon natuurlijk geen Clangeuren ruiken.

(jij bent toch WindClan hè?)


rpg - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:17

(eeh, het probleem is, ik ben nieuw, en ik weet zelf nog niet in welke clan ik zit. Ik heb aan Bluestar gevraagd of ik bij haar in de clan mag, maar heb nog geen antwoord Wink Dus daarom dacht ik: ik ga alvast oefenen. Maar ik dacht dat we hier in het territorium van de thunderclan zaten? o.O )

Cinderkit liep koppig door, niet merkend dat Icy haar achtervolgde. Ze struinde wat door de struiken en werd naarmate ze verder kwam toch een beetje benauwd. Ze had er nu toch al moeten zijn! Zo ver was ze niet van het kamp afgedwaald. Ze besloot maar even te gaan zitten. Ze keek wat rond, en de vertrouwde geuren van de natuur kalmeerden haar. Ze was toch nog in het terrirorium van haar clan, dus zoveel kon er niet gebeuren, dacht ze bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:27

Ze rook de angst van de kleine kitten. De kitten ging ergens zitten. Icy stapte uit de struiken. 'Oké, jij bent de weg volledig kwijt', zuchtte ze. Ze pakte de kitten op, en rende met haar enkele paden door. In de beschutting keek ze naar een rode kater. 'Dat moet je vriendje zijn', zei ze, en ze legde de kitten neer. 'Ga er maar naartoe', zei Icy bemoedigend, en ze duwde de kitten met haar neus door naar de rode kater. Ze likte haar nog de laatste keer. Ze wachtte tot de kitten veilig daar was en inderdaad had bevestigt dat dit haar vriend was waarmee ze speelde. Ze zorgde dat ze net genoeg beschutting kreeg zodat alleen de kitten haar kon zien als ze zich omdraaide.

(geen idee waar we zijn, en Firepaw kan je ook helpen)


rpg - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:36

(Ik heb ook geen idee. Ik had idd al contact gehad met firepaw. maar die rode kater waar je me nu neerzet, dat is redkit toch?)

Plotseling stapte Icy uit de struiken achter Cinderkit.
"Oké, jij bent volledig de weg kwijt" zuchtte ze en pakte haar op. Cinderkit schrok ontzettend en trappelde wild met haar pootjes toen ze opgepakt werd, tot ze doorhad dat het Icy was die haar vasthad.
"Oooh, ben jij het maar" mauwde ze opgelucht. "ik dacht even dat ik aangevallen werd! Maar als ik aangevallen was, dan had ik ze ervan laten lusten, hoor!" en ze klauwde wild in de lucht om haar woorden wat kracht bij te zetten. Icy zette haar neer bij Redkit en gaf haar een lik. Cinderkit gaf een likje terug.
"dankjewel Icy!" fluisterde ze zo dat alleen Icy het kon horen, aangezien ze door had dat Icy liever ongezien bleef voor Redkit.


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:42

Lionheart Had geen zin om te blijven zitten dus volgde hij Icy door het bos achter de kitten aan na een tijdje zag hij Icy zitten en kijken naar de kitten die ook verward zit op de grond dus hij sloop rond de kitten.ineens ziet hij Icy uit de struiken komen."Oké, jij bent de weg volledig kwijt." zuchtte ze en nam de kitten op en rende ergens heen. Tot ze opeens stil stond bij een rode kater."Dat moet je vriendje zijn" Zei ze en zette het kleintje neer."Ga er maar naartoe." zei ze en gaf hem een duwtje. Nu kwam Lionheart naast haar staan en zei." Misschien kunnen we haar moeder opsporen als we haar geur opiken. De kitten zal toch wel een geurspoor van haar moeder hebben. Of niet"nu sprak hij tegen de kitten "Je hebt toch een moeder."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:46

"Oooh, ben jij het maar", hoorde ze de kitten opgelucht mauwen. "ik dacht even dat ik aangevallen werd! Maar als ik aangevallen was, dan had ik ze ervan laten lusten, hoor!", zei de kitten, en ze trippelde wild heen en weer. Ze lachte. Toen ze de kitten had neergezet, kreeg ze een likje, en fluisterde de kitten: ''dankjewel Icy!.'' 'Graag gedaan', zei ze. ''Misschien kunnen we haar moeder opsporen als we haar geur opiken. De kitten zal toch wel een geurspoor van haar moeder hebben. Of niet'', zei een opeens verschijnende Lionheart. 'Dat is haar vriendje. Waarmee ze toen net speelde', zei Icy wijzend naar de rode kater. Ze keek Lionheart aan. 'En waarom ben jij mij gevolgd? Ik zei toch dat je moest blijven?', vroeg ze streng, maar met zachte ogen. Ze was eigenlijk ook wel benieuwd of deze kitten haar moeder in de buurt had. 'Is je moeder in de buurt? Of mocht je met die rode kater gaan spelen, en is je moeder in het kamp?', vroeg Icy toen zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:50

"graag gedaan" antwoordde Icy haar, en Cinderkit trippelde naar Redkit, keek nog eens om en zag dat Lionheart erbij gekomen was. Die moest ze natuurlijk ook nog wel even gedag zeggen! Dus trippelde ze weer terug.
"Dag...eh...kat?"zei ze nadenkend. Hoe heette hij? Ze kon zich niet herinneren dat hij zijn naam gezegd had.


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 16:25

"graag gedaan" Zei Icy en Cinderkit trippelde naar Redkit. ze keek even om en kwam terug. "Dag...eh...kat. Hoe heette hij?" vroeg ze."Lionheart. en hoe heet jij? Vroeg Lionheart aan haar en gaf haar een vriend schappelijke lik over haar hoofd. hij weet niet waarom hij dat deed maar hij had het toch gedaan." En weet je moeder dat je hier bent?"


rpg - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 19:04

Cinderkit keek afwachtend naar Lionheart tot hij antwoordde:
"Lionheart. en hoe heet jij?" toen gaf hij haar een lik. Een beetje verbaasd door dit vriendelijke gebaar (omdat Cinderkit hem net nog 'aangevallen' had) Gaf ze hem een lik terug.
"En weet je moeder dat je hier bent?" zei hij daarna. Cinderkit schudde haar kop.
"Waarschijnlijk niet, nee." mauwde ze.

(ik doe denk ik een nieuwe avatar, want op dit plaatje heeft cinderkit nogal neppe ogen, vond ik in elk geval 🤡 )


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 19:35

"Waarschijnlijk niet, nee"zei cinderkit
"Nou het lijkt dat je niet echt van ons weg kunt. Misschien kun je bij ons blijven als dat van Icy ook mag maar ik vindt het oke." Zei Lionheart en keek naar Cinderkit en daarna naar Icy
"En, neem je hem of brengen we hem naar zijn moeder ik zijn moeder niet aandoen dat hij zijn kitten kwijt is maar ik wil hem ook wel al te graag bij het team hebben ook al viel hij mij eerst aan." Zei hij tegen Icy en daarna dacht hij dat hij niet veel ever zijn moeder bezorgt is."sorry dat ik het vraag Cinderkit maar je zegt niet veel over je moeder,heb je eigelijk wel een moeder want het lijkt je niet veel te schelen dat je moeder het niet weet dat je hier bent."


rpg - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 19:47

(srry voor weer het late antwoord. Maar ik heb net aan Tallstar gevraagd of ik bij zijn clan kon; de Thunderclan is nl. vol. Maar ik heb dus ook nog geen echte moeder in het spel zeg maar.)

Lionheart vroeg aan Cinderkit of ze bij hun team wilde horen, en zei daarna:
"sorry dat ik het vraag Cinderkit maar je zegt niet veel over je moeder,heb je eigelijk wel een moeder want het lijkt je niet veel te schelen dat je moeder het niet weet dat je hier bent."
Cinderkit was een beetje beduusd: opeens vroeg Lionheart haar of ze bij hem en Icy wilde horen! Ze wist het niet zeker.
"Kan ik daar even over nadenken?" vroeg ze met een nadenkend gezicht. Ze had niet zo'n hele goede band met haar moeder; die was altijd druk met van alles en nog wat.


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 20:08

"Kan ik daar even over nadenken?", vroeg Cinderkit. 'Natuurlijk', zei ze. 'Ga naar je vriendje. Hij heeft je misschien gemist', zei ze, en ze duwde Cinderkit naar de rode kater toe. Toen rende Icy zo snel als haar poten haar konden dragen weg, en ze verstopte zich in het struikgewas voor Lionheart. Ze wou is zien of Lionheart zin had in een gevecht met haar.

(sorry, weinig inspiratie)


rpg - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 20:20

'Natuurlijk', zei Icy tegen Cinderkit 'Ga naar je vriendje. Hij heeft je misschien gemist' waarna ze op topsnelheid wegrende. Cinderkit had eigenlijk nog helemaal geen zin om terug naar het kamp te gaan. Eigenlijk, dacht ze bij zichzelf, ging ze veel liever met Lionheart en Icy mee. En op dat moment, wist ze het antwoord. Ze zou graag bij hen willen horen.
"Lionheart! Ik denk dat ik het weet! Ik zou graag bij jullie willen horen!" Miauwde ze nu opgewonden. Haar pluizige staartje stak recht in de lucht.


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 20:54

"Lionheart! Ik denk dat ik het weet! Ik zou graag bij jullie willen horen!", hoorde ze de kitten roepen. Ze kwam snel terug. 'Zeg dat dan tegen Tallstar', zei ze. 'Anders zullen ze denken dat we jou gepikt hebben', zei ze. 'Als je wilt loop ik met je mee', zei Icy met een knikje naar de juiste kant van het kamp. 'Ik wil geen ruzie met de Clan. Wij hebben zelf ook een zoon, en ik wil hem niet vanwege onze stomme dingen in gevaar brengen', zei Icy. Ze keek naar Lionheart.

(sorry, mini post)


rpg - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:00

(ik hoorde nog niet officieël bij de windclan, maar hoe doen we dit dan? Want er stond in de regels dat ontmoetingen in de rpg training niet tellen. En ik had Tallstar eerst ge-pbt of ik bij z'n clan mocht horen, en nu weer van toch niet.)

Cinderkit knikte begrijpend en vloog vooruit in de richting die Icy aan wees, waarna ze entoushiast weer terugrende naar Lionheart en Icy. Ze trok opgewonden met haar oren. Maar toen betrok haar gezicht. Wat zou haar moeder hier van zeggen? En de andere clankatten? Maar ze wilde doen wat haar het beste leek.


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:12

"Ik wil geen ruzie met de Clan. Wij hebben zelf ook een zoon, en ik wil hem niet vanwege onze stomme dingen in gevaar brengen." Zei Icy en Cinderkit knikte van dat ze het begreep. Lionheart snoof eens of er krijgers in de buurt waren maar rook niets. Toen dacht hij eens na en dat klopte normaal niet. Hij snoof nog eens en rook weer niets. Zelfs de windclan niet."Cinderkit, Hoe lang ben jij niet van het kamp weg! je reukt niet eens naar de windclan of heb ik het mis?" zei hij bezorgt en keek naar Icy. Hoe kon Cindercit nu niet reuken naar zijn eigen clan? Was hij weg gelopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:17

(niet dat ik weet bij welke clan ik hoor... 🤡 )

Cinderkit zag Lionheart een paar keer de lucht op snuiven. Toen zei hij bezorgd: "Cinderkit, Hoe lang ben jij niet van het kamp weg! je reukt niet eens naar de windclan of heb ik het mis?"
Dat wist ze niet zeker, hoe lang. Ze had toch nog met redkit gespeeld voor ze hier kwam.
"Eh...een tijdje?" zei ze nogal vaag. Niet dat ze dacht dat haar moeder het door zou hebben. Die was altijd druk en warrig en had bijna geen tijd voor haar. Cinderkit was al een keer eerder uit het kamp gelopen, maar toen had ze de weg teruggevonden. Maar toen was ze natuurlijk ook niet zo ver weg gegaan als nu. Met al dat rennen en springen, dacht cinderkit, ben ik behoorlijk van het kamp afgedwaald.


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
rpg - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:34

(ik post hier niet meer omdat het nu wel zo half en half is afgelopen, je moet Bluestar maar pb'en over je lidmaatschap bij de Rogue's)


rpg - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:37

(oke Wink Maar vind jij het wel goed als ik bij jullie hoor, als Bluestar toestemming geeft?)


rpg - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:47

(ik ind het goed)
Lionheart zag Icy terug keren naar haar kamp naar Freddy."Weetje ik denk dat je niet echt de windclan als je thuis ziet. misschien ben je beter af als rogue. Kom maar eens langs bij Freddy's kamp in het rogue territorium als je zelf een rogue bent. als je niet weet waar dat territorium is. volg dan mijn geurspoor. het zal een goede training zijn voor je." Zei hij tegen Cinderkit en volgde Icy terug naar hun schuilplaats. hij heeft veel meegemaakt deze dag en had genoeg voor een tijdje. De tocht naar de grens naar het territorium van de rogue's was lang maar hij had had veilig gehaald met Icy aan zijn zijde. Dit was niet het voledig einde. Hij kwam terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: