Everytime with you all my dreams do come true..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Everytime with you all my dreams do come true..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 19:26

“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small kit, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”

Langzaam opende de moederpoes na een rustige nacht haar ogen. Voor het eerst sinds tijden glimlachte ze bij het aanzicht van haar kittens. Ze groeide snel en waren nu alle bijna twee en een halve maan oud. En haar kleine zes manen oude Skykit, dochter van haar vroegere vriendin Leopardfur lag rustig tegen Dreamheart aante slapen. Even gaapte ze en kwam langzaam overeind om haar kits niet wakker te maken. Voor het eerst..Voelde Dreamheart zich echt goed. Lionclaw was teruggekomen, hij had haar absoluut nog niet vergeven. Maar hij was nu veilig en Dreamheart kon nu haar hart echt openstellen. Voor hem. Crookedstar. Dreamheart snorde al zacht bij de gedachte aan hem en stond op. Voorzichtig sloop ze de Nursery uit en knipperde tegen het velle zonlicht. De heerlijke geuren van prooi en haar clangenoten drongen naar binnen en omringde haar van geluk. Een geur herkende ze meteen. Zijn geur. Met een glimlach liep ze richting de leadersdenwaar Crookedstar waarschijnlijk lag te slapen. "Crookedstar?" Vroeg ze eventjes en ging langzaam zitten. Nog snel gaf ze zichzelf even een wasbeurt en wachtte op antwoord.

-Crookedstar-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 23:44

"Crookedstar?" Vroeg ze eventjes en ging langzaam zitten. Nog snel gaf ze zichzelf even een wasbeurt en wachtte op antwoord. Crookedstar werd langzaam wakker en keek op naar Dreamheart waar hij even glimlachte, "Morgen Dreamheart, vanwaar dit vroege bezoek?" vroeg Crookedstar teriwijl hij overeind kwam en naar Dreamheart toe liep en zachtjes knikte waarna hij een liefdevol kopje gaf. Zachtjes keek hij de nog jonge en beeldschone poes aan, zachtjes knikte hij nogmaals en zuctte eventjes opgelucht dat alles nog zo was als toen hij in slaap was gevallen. Een kalme droomloze slaap had hem bezocht en hem laten genieten van de stilte van de rust in zijn geest en hoofd.

-SRRY FLUTPOST=


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 23:50

Crookedstar keek op naar Dreamheart waar hij even glimlachte, "Morgen Dreamheart, vanwaar dit vroege bezoek?" vroeg Crookedstar terwijl hij overeind kwam en naar Dreamheart toe liep en zachtjes knikte waarna hij een liefdevol kopje gaf. Zachtjes knikte hij nogmaals en zuctte eventjes opgelucht. Dreamheart glimlachte terug en drukte even haar slanke kop tegen zijn vacht. "Goedemorgen." Sprak ze zachtjes en hief haar kop om hem met een warme glimlach aan te kijken. Het tintelende gevoel in haar buik kwam opnieuw naar boveb terwijl ze de kater aankeek die voor haar zo veel meerwas dan enkel haar Clanleader. Ze hielt echt van hem. "En tja. Waarom moeten wij eten. Waarom komt de zon op. En waarom gaat hij ooit voorgoed voor iemand onder. Waarom ik hier ben weet ik wel. Voor jou." Sprak ze lichtelijk verlegen en glimlachte zachtjes. Haar groene oogjes straalde zacht terwijl ze naar hem keek. "Als dat goed is natuurlijk." Glimlachte ze en snorde zachtjes.

-het is je vergeven-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 0:05

"Goedemorgen." Sprak Dreamheart zachtjes en hief haar kop om hem met een warme glimlach aan te kijken. Ze hielt echt van hem. "En tja. Waarom moeten wij eten. Waarom komt de zon op. En waarom gaat hij ooit voorgoed voor iemand onder. Waarom ik hier ben weet ik wel. Voor jou." Sprak ze lichtelijk verlegen en glimlachte zachtjes. Haar groene oogjes straalde zacht terwijl ze naar hem keek. "Als dat goed is natuurlijk." Glimlachte ze en snorde zachtjes. Crookedstar zuchtte en gaf hij ahar een kopje voro hij begon na te denken. "iK Heb wel tijd, dus je mag blijven alleen als er iets is dan kwam je gewoon even snel langs... want het is niet gepast als een krijger de hele dag bij haar clanleider is en meeloopt al is het diens liefde." zei Crookedstar kalmpjes en glimlachte warm terug naar Dreamheart voor hij zijn ogen even sloot en kalm haar geurrook, de geur die hij de laatste tijd een wonderlijk teken vond het vertelde hem hoever Dreamheart vna hem vandaan was.


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 0:16

Crookedstar zuchtte en gaf hij ahar een kopje voro hij begon na te denken. "iK Heb wel tijd, dus je mag blijven alleen als er iets is dan kwam je gewoon even snel langs... want het is niet gepast als een krijger de hele dag bij haar clanleider is en meeloopt al is het diens liefde." zei Crookedstar kalmpjes en glimlachte warm terug naar Dreamheart voor hij zijn ogen even sloot. Dreamheart glimlachte even duister en keek hem aan. "Ik kan ook wel zeggen dat ik met een goede reden kwam." Sprak ze glimlachend en gaapte even. "Skykit." Sprak ze simpel. "Ze is rond leeftijd dat ze apprentice kan worden." Sprak Dreamheart en glimlachte. Daarna snoof ze zacht en de warme geur die afkomstig was uit Crookedstars vacht leek haar geheel te onhelzen. Ze was absoluut gelukkig, en natuurlijk kon ze niet constand bij hem zijn. Ze had haar kits waar ze voor moest zorgen. Maar nu zo vroeg bij Crookedstar voelde ze zich veiliger als normaal. Maar toen drong een ander onderwerp opnieuw in haar hoofd. Even trappelde ze met haar voorpootjes en keek naar de witte vacht tussen haar ingetrokken klauwen. "Ik ben blij dat Lionclaw.. terug is." Sprak ze langzaam. "Dat betekend dat ik me geen zorgen meer voor hem hoef te maken, nu.." Ze maakte haar zin niet af, maar Crookedstar kon dat waarschijnlijk zelf wel. Ze stelde nu compleet haar hart open, open voor hem.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 10:26

"Ik kan ook wel zeggen dat ik met een goede reden kwam." Sprak ze glimlachend en gaapte even. "Skykit." Sprak ze simpel. "Ze is rond leeftijd dat ze apprentice kan worden." Sprak Dreamheart en glimlachte. Daarna snoof ze zacht en de warme geur die afkomstig was uit Crookedstars vacht leek haar geheel te omhelzen. Ze had haar kits waar ze voor moest zorgen. Maar nu zo vroeg bij Crookedstar voelde ze zich veiliger als normaal. Maar toen drong een ander onderwerp opnieuw in haar hoofd. Even trappelde ze met haar voorpootjes en keek naar de witte vacht tussen haar ingetrokken klauwen. "Ik ben blij dat Lionclaw.. terug is." Sprak ze langzaam. "Dat betekend dat ik me geen zorgen meer voor hem hoef te maken, nu.."
Crookedstar glimlachte even, "Gelukkig is hij terug, een goede krijger, een goede vriend en een kat naar mijn hart..... helaas zijn er enkele dingen bijgekomen die het veranderen.... alleen in een ander opzicht zijn die veranderingen ook aangenaam," zei Crookedstar en gaf haar voorzichtig een kopje. "Skykit...skykit... dat is waar ook... een ceremonie kan binnenkort wel op zijn plaats zijn," zei Crookedstar zacht.


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:05

Crookedstar glimlachte even, "Gelukkig is hij terug, een goede krijger, een goede vriend en een kat naar mijn hart..... helaas zijn er enkele dingen bijgekomen die het veranderen.... alleen in een ander opzicht zijn die veranderingen ook aangenaam," zei Crookedstar en gaf haar voorzichtig een kopje. "Skykit...skykit... dat is waar ook... een ceremonie kan binnenkort wel op zijn plaats zijn," zei Crookedstar zacht. Dreamheart glimlachte zachtjes en sloeg haar staart over haar voorpoten. Even raspte ze met haar ruwe tong over de lange pluizige vacht bij haar borst. Daarna grijnsde ze even en sprong overeind. "Voor nu." Fluidterde ze en sprong speels naar hem toe. Ze drukte hem op zijn rug tegen de grond en hief grijnsend haar hoofd terwijl ze hem aankeek. Zachtjes snorde ze even en duwde haar kopje zachtjes tegen Crookedstar aan. Voorzichtig sloot ze even haar ogen met een glimlach.

-inspiloos
springen was Zsa-Zsa's idee-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 14:48

Dreamheart glimlachte zachtjes en sloeg haar staart over haar voorpoten. Even raspte ze met haar ruwe tong over de lange pluizige vacht bij haar borst. Daarna grijnsde ze even en sprong overeind. "Voor nu." Fluidterde ze en sprong speels naar hem toe. Ze drukte hem op zijn rug tegen de grond en hief grijnsend haar hoofd terwijl ze hem aankeek. Zachtjes snorde ze even en duwde haar kopje zachtjes tegen Crookedstar aan. Voorzichtig sloot ze even haar ogen met een glimlach. Crookedstar zuchtte en glimlachte toen even, "Niet doen, alsjebleift. Dat is niet erg gepast, straks ziet iemandhet, ik ben en blijf wel de clanleader en ik heb veel verantwoordelijkheden. Dat is ook de reden waarom mijn vorige relatie was kapot gegaan, onherstelbaar.." zei Crookedstar en ging recht zitten en keek toen weer met een klein glimlachj naar Dreamheart.

-flutpost onder dwang :c-


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 15:00

Crookedstar zuchtte en glimlachte toen even, "Niet doen, alsjebleift. Dat is niet erg gepast, straks ziet iemand het, ik ben en blijf wel de clanleader en ik heb veel verantwoordelijkheden. Dat is ook de reden waarom mijn vorige relatie was kapot gegaan, onherstelbaar.." zei Crookedstar en ging recht zitten en keek toen weer met een klein glimlachje naar Dreamheart. Dreamheart hief gemaakt arrogant haar kop en keek weg van Crookedstar. Toch was lichte teleurstelling te lezen in haar houding. Waarom.. Toen ze hem opnieuw aankeek was er iets in haar ogen te lezen. De geheimen die ze meedroeg, niemand wist er van, zelfs hij niet.. Haar zusje lieve kleine Snowpaw die verliefd was op die apprentice uit Thunderclan. Het was pijnlijk om dat voor iedereen verborgen te houden. En natuurlijk Skykit, wie haar ouders waren was ook niet bekend. Dreamheart had het er moeilijk mee, maar ze had haar masker op, altijd zou ze die ophouden. En iedereen zou denken dat het goed met haar ging. Even liet ze haar kop omlaag zakken en zuchtte zachtjes. "Je vergelijkt mij met je vorige partner. Je ziet ons als je vorige relatie.." Fluisterde ze zacht. Dream hielt haar kop laag bij de grond en keek naar haar pluizige pootjes. "Waarom?" Vroeg ze zachtjes en kneep de spiertjes in haar pootjes samen. Ze wist dat van haar Clanleader houdenmoeilijk zou worden. Maar waarom kon het niet? Natuurlijk wist ze het antwoord maar het kind in haar schreeuwde er tegen. Ze wou bij hem zijn. Zou hij dat ook voor haar voelen? Al leek het er niet op. Maar vragen durfde ze het niet.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 15:10

Dreamheart hief gemaakt arrogant haar kop en keek weg van Crookedstar. Toch was lichte teleurstelling te lezen in haar houding. Waarom.. Toen ze hem opnieuw aankeek was er iets in haar ogen te lezen.. Even liet ze haar kop omlaag zakken en zuchtte zachtjes. "Je vergelijkt mij met je vorige partner. Je ziet ons als je vorige relatie.." Fluisterde ze zacht. Dream hielt haar kop laag bij de grond en keek naar haar pluizige pootjes. "Waarom?" Vroeg ze zachtjes en kneep de spiertjes in haar pootjes samen. Crookedstar zuchtte, "Ik doe dat niet, ik zeg enkel dat het veel vergt en het alstig voor ons word, dat je geen valse hoop krijgt, ik wil bij jou zijn maar de clan gaat voor.....hoewel jij deel bent van de clan," zei Crookedstar. Hij gaf haar een kopje en ging liggen, "Kom even liggen, laat je mooie kopje niet vollopen met slechte gedachtne" zei crookedstar zachtjes met een glimlach.


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 17:09

Crookedstar zuchtte, "Ik doe dat niet, ik zeg enkel dat het veel vergt en het alstig voor ons word, dat je geen valse hoop krijgt, ik wil bij jou zijn maar de clan gaat voor.....hoewel jij deel bent van de clan," zei Crookedstar. Hij gaf haar een kopje en ging liggen, "Kom even liggen, laat je mooie kopje niet vollopen met slechte gedachtne" zei crookedstar zachtjes met een glimlach. Dreamheart glimlachte terug en ging bij hem liggen, haar vacht tegen de zijne. Opnieuw glimlachte ze bij het gevoel van veiligheid en blijdschap dat haar overnam. "Ik weet het." Sprak ze zacht. "De Clan is het belangrijkst." Zei ze oprecht en staarde even richting niets. "Ik wee het.. de dag dat.. dat mijn ouders stierven. Ging mijn wereld stuk, ik werd alleen achter gelaten door hen, met mijn veelste jonge zusje. Snowkit had ze recht voor haar oogjes zien sterven. Ik kon niemand vertrouwen daarna. Maar de Clan was er. Jij was er. Zonder jou of de Clan. Had ik het niet gered." Fluisterde ze en keek Crookedstar aan. "Ik weet het pad dat ik gekozen heb. Misschien niet het makkelijkste pad. Maar wel het pad dat mij uiteindelijk gelukkig zal maken." Met die woorden liet ze haar kop even tegen Crookedstar's schouder leunen. "Dat os het belangrijkst voor mij." Sprak ze zacht, hief haar kop weer en glimlachte zachtjes.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 18:35

Dreamheart glimlachte terug en ging bij hem liggen, haar vacht tegen de zijne. Opnieuw glimlachte ze bij het gevoel van veiligheid en blijdschap dat haar overnam. "Ik weet het." Sprak ze zacht. "De Clan is het belangrijkst." Zei ze oprecht en staarde even richting niets. "Ik wee het.. de dag dat.. dat mijn ouders stierven. Ging mijn wereld stuk, ik werd alleen achter gelaten door hen, met mijn veelste jonge zusje. Snowkit had ze recht voor haar oogjes zien sterven. Ik kon niemand vertrouwen daarna. Maar de Clan was er. Jij was er. Zonder jou of de Clan. Had ik het niet gered." Fluisterde ze en keek Crookedstar aan. "Ik weet het pad dat ik gekozen heb. Misschien niet het makkelijkste pad. Maar wel het pad dat mij uiteindelijk gelukkig zal maken." Met die woorden liet ze haar kop even tegen Crookedstar's schouder leunen. "Dat os het belangrijkst voor mij." Sprak ze zacht, hief haar kop weer en glimlachte zachtjes. Crookedstar knikte, "van daar was mijn bezwaar eerst, ik heb vele manen meegemaakt, jij nog niet.... je moet je leven niet vergooien bij mij maar een jong en liefdevol iemand zoeken, want ik ... ik wil je alle liefde geven alleen als clanleider word dat zwaar." zei Crookedstar oprecht en gaf haar weer een kopje. "... al... vele... manen. Alleen....liefde.. zeggen ze... dat dat daarvoor niet uitmaakt."


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 19:07

Crookedstar knikte, "van daar was mijn bezwaar eerst, ik heb vele manen meegemaakt, jij nog niet.... je moet je leven niet vergooien bij mij maar een jong en liefdevol iemand zoeken, want ik ... ik wil je alle liefde geven alleen als clanleider word dat zwaar." zei Crookedstar oprecht en gaf haar weer een kopje. "... al... vele... manen. Alleen....liefde.. zeggen ze... dat dat daarvoor niet uitmaakt." Dreamheart knikte zacht maar keek Crookedstar aan. "Tijd is slechts een ilusie, liefde kent geen grenzen. Dat is.. het leven denk ik." Sprak ze langzaam en glimlachte. "Al wat uitmaakt is dat ik van je hou. En dat wij hier zijn, nu op dit moment." Ze glimlachte even. "Crookedstar, ik heb 5 kittens ik denk dat ik al aardig mijn leven heb vergooid, als ik van mijn jeugd zou moeten genieten had ik hen niet." Even glimlachte ze licht om de woorden. "Ik ben niet erg goed met wijze woorden." Verontschuldigde ze zich licht en zuchtte even.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 20:12

"Al wat uitmaakt is dat ik van je hou. En dat wij hier zijn, nu op dit moment." Ze glimlachte even. "Crookedstar, ik heb 5 kittens ik denk dat ik al aardig mijn leven heb vergooid, als ik van mijn jeugd zou moeten genieten had ik hen niet." Even glimlachte ze licht om de woorden. "Ik ben niet erg goed met wijze woorden." Verontschuldigde ze zich licht en zuchtte even. Crookedstar gaf haar een kopje, "dat komt nog wel als je wat langer hebt rondgelopen door deze wouden, ik hou ook van jou hoor.. Dreamheart" zei Crookedstar en gaf haar een lik over dr kop voor hij zachtjes zuchtte en zijn ogen kalm sloot en nadacht over de zaken rond de clan terwijl hij het hart van Dreamheart bijna voelde kloppen.


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 20:23

Crookedstar gaf haar een kopje, "dat komt nog wel als je wat langer hebt rondgelopen door deze wouden, ik hou ook van jou hoor.. Dreamheart" zei Crookedstar en gaf haar een lik over dr kop voor hij zachtjes zuchtte en zijn ogen kalm sloot. Dreamheart legde even haar kop op haar zachte poten en dacht na over de toekomst. Hoe zou haar toekomst er uit zien samen met Crookedstar? En haar kits hoe zou hun toekomst zijn? De laatste was een vraag die haar lang bezighielt. Vooral voor Dawnkit. Dat kleintje wat Dreamheart zo graag wou beschermen. Misschien moest ze haar zelfs wel beschermen tegen zichzelf. Uit automatisme drukte ze zich bij die gedachte dichter tegen Crookedstar aan. Ze voelde hoe zijn hart un ritme klopte met de hare. Ze glimlachte zwakjes. Wie zou Skykit als mentor krijgen? Bedacht ze zich maar even om niet te piekeren. Crookedstar had daarnet gelijk gehad ze moest haar kop niet vol laten lopen met slechte gedachtes. Haar dochter hielt gewoon van Lionclaw en dat was perfect te begrijpen. Als Dawnkit ouder zou worden zou ze het vast wel begrijpen. Ze was nogmaar een kit, ze wist niet veel van de wereld. Maar dat zou nog wel komen en dan zou Dawnkit haar moeder vast wel begrijpen. Even gaapte ze en zuchtte daarna licht. "De wijsheid komt vast en zeker snel als ik zo veel met jou omga." Verzuchtte ze even lachend en glimlachte opnieuw zachtjes.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 0:25

Dreamheart legde even haar kop op haar zachte poten en dacht na. Even gaapte ze en zuchtte daarna licht. "De wijsheid komt vast en zeker snel als ik zo veel met jou omga." Verzuchtte ze even lachend en glimlachte opnieuw zachtjes. Crookedstar gaf haar een kopje en glimlachte, "bedankt, ik wist dat ik saai was maar zo saai?" grapte hij en legde kalm zijn kop tussen zijn poten en hield zijn ogen nog steeds gesloten. Kalm wachtte hij even af en zuchtte, "Word er op je kittens gelet? Ze zijn zowel belangrijk voor de clan als voor jou dus zorg goed voor ze... natuurlijk het belangrijkst voor jou." Crookedstar opende zijn ogen langzaam en keek Dreamheart aan en likte haar kop eventjes liefdevol voor hij zijn staart om hen heen sloeg.


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 0:54

Crookedstar gaf haar een kopje en glimlachte, "bedankt, ik wist dat ik saai was maar zo saai?" grapte hij en legde kalm zijn kop tussen zijn poten en hield zijn ogen nog steeds gesloten. Kalm wachtte hij even af en zuchtte, "Word er op je kittens gelet? Ze zijn zowel belangrijk voor de clan als voor jou dus zorg goed voor ze... natuurlijk het belangrijkst voor jou." Crookedstar opende zijn ogen langzaam en keek Dreamheart aan en likte haar kop eventjes liefdevol voor hij zijn staart om hen heen sloeg. Dreamheart glimlachte zachtjes. "Als saai zou ik je niet omschrijcen eerder.." Ze wachtte even en schudde haar kopje. "Nee toch echt saai." Daarna grijnsde ze zachtes en duwde haar kopje zacht tegen hem aan. "En Snowpaw let op ze. Ze zou vandaag geen training hebben dus had ze gezegt dat ze wel even op ze zou letten zodat ik kon jagen ofzo. Daarvoor kwam ik ook nog trouwens. Om dat te vertellen." Dreamheart glimlachte breed en legde daarna haar kop op haar poten. "Snowpaw is lief. Soms te lief vrees ik." Sprak ze zachtjes en zuchtte nogmaals even licht.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 13:13

Dreamheart glimlachte zachtjes. "Als saai zou ik je niet omschrijcen eerder.." Ze wachtte even en schudde haar kopje. "Nee toch echt saai." Daarna grijnsde ze zachtes en duwde haar kopje zacht tegen hem aan. "En Snowpaw let op ze. Ze zou vandaag geen training hebben dus had ze gezegt dat ze wel even op ze zou letten zodat ik kon jagen ofzo. Daarvoor kwam ik ook nog trouwens. Om dat te vertellen." Dreamheart glimlachte breed en legde daarna haar kop op haar poten. "Snowpaw is lief. Soms te lief vrees ik." Sprak ze zachtjes en zuchtte nogmaals even licht.CRookedstar keek Dreamheart aan, "Te lief? Dreamheart.. dat klinkt verontrustend?" vroeg Crookedstar. Hij dacht even na over Snowpaw... te lief kon duiden op genade voor rogue's of vijandelijke clankatten of erger. Crookedstar keek serieus naar Dreamheart,"wat is er met Snowpaw?" vroeg hij.


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 14:10

CRookedstar keek Dreamheart aan, "Te lief? Dreamheart.. dat klinkt verontrustend?" vroeg hij. Crookedstar keek serieus naar Dreamheart,"wat is er met Snowpaw?" vroeg hij. Een flits van een seconde schoten haar ogen open. Wat zei ze nou weer! Voorzichtig slikte ze en haalde haar schouders op. "Niets, gewoon dat ze voor iedereen alles wil doen. Ze overwerkt zichzelf." Sprak ze simpel en drukte haar kopje tegen de zijne om haar ogen te verbergen. Ze sprak.. nou ja, de halve waarheid. Ze liet iets weg maar dat maakte niets uit. "Ze lijkt op mij." Sprak Dreamheart simpel toen ze weer normaal was gaan zitten. "Alleen af en toe toch wel volwassener." Verzuchtte Dreamheart zachtjes terwijl ze Crookedstar met een glimlachje aankeek. Het kamp buiten hen leek nog in alle rust te zijn. En even leek het alsof zij alleen was op die wereld. Alleen met Crookedstar. Zij en hij. Zou het leven anders zijn als hij geen leader was geweest? Of als ze bijde Rogue's waren? Meteen toen ze dat dacht verbande ze het meteen. Zo mocht ze niet denken. Ze leefde hier en nu. Zij was een moederkat en hij de Clanleader. En zo was het niet anders. En het was perfect. Ze was bij hem en hij hielt van haar dat was het belangrijkste!


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 17:26

"Niets, gewoon dat ze voor iedereen alles wil doen. Ze overwerkt zichzelf." Sprak ze simpel en drukte haar kopje tegen de zijne om haar ogen te verbergen. Ze sprak.. nou ja, de halve waarheid. Ze liet iets weg maar dat maakte niets uit. "Ze lijkt op mij." Sprak Dreamheart simpel toen ze weer normaal was gaan zitten. "Alleen af en toe toch wel volwassener." Verzuchtte Dreamheart zachtjes terwijl ze Crookedstar met een glimlachje aankeek. Het kamp buiten hen leek nog in alle rust te zijn. En even leek het alsof zij alleen was op die wereld. Crookedstar gaf Dreamheart een kopje, "ach.. je probeert haar gewoon omhoog te halen bij me.... maak je geen zorgen. Ze word toch wel warrior en ik weet zeker een goede en slimme. Dan lijkt ze nog meer op jou," zei Crookedstar lachend en opende zijn ogen weer. Glimlachen met gesloten ogen leek net alsof hij gewoon domweg aan het grijnzen was en hij wou niet voor Muis staan.

-flutpost-


Everytime with you all my dreams do come true.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everytime with you all my dreams do come true..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: