Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Everytime with you all my dreams do come true..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 17:53

Crookedstar gaf Dreamheart een kopje, "ach.. je probeert haar gewoon omhoog te halen bij me.... maak je geen zorgen. Ze word toch wel warrior en ik weet zeker een goede en slimme. Dan lijkt ze nog meer op jou," zei Crookedstar lachend en opende zijn ogen weer. Dreamheart glimlachte zacht terug. "Tja, misschien lijkt ze wel een beetje te veel op me." Sprak ze zacht en zuchtte nogmaals even. "Ik ben blij, blij om hier te zijn, zo dicht bij jou. Het voelt alsof je een deel van mij bent. En ik ben daar blij om." Sprak ze zachtjes. Ze glimlachte even en gaapte. "Echt blij mee.." Fluisterde ze zachtjes en drukte zichelf dichter tegen Crookedstar aan. Ze had vroeger fouten gemaakt, daar droeg ze de gevolgen van mee. Maar nu, om zo naast hem te liggen, wist ze zeker dat dat geen fout was. Ze hielt van hem, ze hielt echt ongelovelijk veel van hem. "Ik hou echt van je.." Fluisterde ze en gaf hem zachtjes een kopje.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 18:40

"Ik ben blij, blij om hier te zijn, zo dicht bij jou. Het voelt alsof je een deel van mij bent. En ik ben daar blij om." Sprak ze zachtjes. Ze glimlachte even en gaapte. "Echt blij mee.." Fluisterde ze zachtjes en drukte zichelf dichter tegen Crookedstar aan. Ze had vroeger fouten gemaakt, daar droeg ze de gevolgen van mee. Maar nu, om zo naast hem te liggen, wist ze zeker dat dat geen fout was. Ze hielt van hem, ze hielt echt ongelovelijk veel van hem. "Ik hou echt van je.." Fluisterde ze en gaf hem zachtjes een kopje. Crookedstar gaf haar een kopje terug en glimlachte, "Ik hou ook van jou, Dreamheart. Het is rustig vandaag dus laten we gewoon genieten van de vrije tijd. Nu kunnen we tenminste samen zijn zonder gestoord te worden of lastig gevallen." zei Crookedstar en gaf Dreamheart nog een kopje. Hij glimlachte weer en zuchtte opgelucht. "Mooi weer, kalme wind, samen met jou. Mooie dag is het vandaag bijna te goed om waar te zijn." zei Crookedstar met een zeldzame charmantlachje van hem.


Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 19:29

Crookedstar gaf haar een kopje terug en glimlachte, "Ik hou ook van jou, Dreamheart. Het is rustig vandaag dus laten we gewoon genieten van de vrije tijd. Nu kunnen we tenminste samen zijn zonder gestoord te worden of lastig gevallen." zei Crookedstar en gaf Dreamheart nog een kopje. Hij glimlachte weer en zuchtte opgelucht. "Mooi weer, kalme wind, samen met jou. Mooie dag is het vandaag bijna te goed om waar te zijn." zei Crookedstar met een zeldzame charmant lachje van hem. Dreamheart grijnsde breed. Even keek ze hem aan en gaf hem daarna een likje. "Je bent een schat." Grijnsde ze zachtjes en gaapte even. "Dagen zoals deze zijn er niet zo heel vaak. Toch kunnen ze snel vervelen." Sprak ze en glimlachte zachtjes. "Maar met jou aan mijn zijde is geen moment vervelend of saai." Sprak ze en gaf hem zachtes een kopje.

-Iemand mag ze vinden-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerstorm
Member
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
79

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Flowerstorm
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 9:45

Flowerstorm liep naar haar leider ze wilde vertellen dat ze andere clangeuren had geroken tijdens de patrouille. Ze hoorde hem praten, ze had geen idee tegen wie dus ze besloot te wachten tot die gene er uit zou komen. Crookedstar gaf haar een kopje terug en glimlachte, "Ik hou ook van jou, Dreamheart. Het is rustig vandaag dus laten we gewoon genieten van de vrije tijd. Nu kunnen we tenminste samen zijn zonder gestoord te worden of lastig gevallen.'' zei Crookedstar en gaf Dreamheart nog een kopje. "Je bent een schat." Grijnsde ze zachtjes en gaapte even. "Dagen zoals deze zijn er niet zo heel vaak. Toch kunnen ze snel vervelen." Sprak ze en glimlachte zachtjes. "Maar met jou aan mijn zijde is geen moment vervelend of saai." Sprak ze en gaf hem zachtes een kopje. Flowerstorm schrok, haar vriendin die haar partner had gedumpt voor de clanleider, die arme arme Lionheart. Flowerstorm liep haar clanleiders hol in. Ze hoeste even om haar aanwezigheid te melden. Ze gint zitten en zwaaide met haar staart heen en weer terwijl ze beide aankeek. ''Crookedstar ik het andere clangeuren geroken bij de grenslijnen.'' Klonk haar stem normaal de eerbied die ze normaal gesproken in haar stem was had ze achterwege gelaten en plaats laten maken voor teleurgesteldheid. De kits van Dreamheart moesten nu opgroeien in verscheurdheid omdat deze twee katten alleen aan zich zelf konden denken.


-ben ff die gast zn naam kwijt dus weet niet meer op het Lionheart was & moest even wat bedenken om hier te komen lullen :3 & het is flut..-


Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Flowerosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 nov 2011 - 20:09

Dagen zoals deze zijn er niet zo heel vaak. Toch kunnen ze snel vervelen." Sprak ze en glimlachte zachtjes. "Maar met jou aan mijn zijde is geen moment vervelend of saai." Sprak Dreamheart. Flowerstorm liep haar clanleiders hol in. Ze hoeste even om haar aanwezigheid te melden. Ze gint zitten en zwaaide met haar staart heen en weer terwijl ze beide aankeek. ''Crookedstar ik het andere clangeuren geroken bij de grenslijnen.'' Klonk haar stem normaal de eerbied die ze normaal gesproken in haar stem was had ze achterwege gelaten en plaats laten maken voor teleurgesteldheid. Crookedstar keek Flowerstorm aan, "Flowerstorm.... welke geur?" vroeg Crookedstar. Hij was opgestaan en keek Flowerstorm kalm aan. Hij had niks fout gedaan, geen enkel spoortje en dit gaf hem geen ongemakkelijk gevoel. Het was niet dat hij Dreamheart en Lionclaw uit elkaar had gedreven. "Clangeuren? of die van rogue's?" Vroeg Crookedstar beheerst met een minachtende toon bij het woord 'Rogue' smerige verachtelijke beesten dat het waren. Crookedstar keek even paar seconde naar Dreamheart, "Misschien moet Snowpaw maar weer verder en jij naar je kittens toe. Flowerstorm? Hoeveel denk je dat het er waren?" vroeg Crookedstar weer.


Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimema 14 nov 2011 - 8:54

Flowerstorm liep haar clanleiders hol in. Ze hoeste even om haar aanwezigheid te melden. Ze gint zitten en zwaaide met haar staart heen en weer terwijl ze beide aankeek. ''Crookedstar ik het andere clangeuren geroken bij de grenslijnen.'' Klonk haar stem normaal de eerbied die ze normaal gesproken in haar stem was had ze achterwege gelaten en plaats laten maken voor teleurgesteldheid. Crookedstar keek Flowerstorm aan, "Flowerstorm.... welke geur?" vroeg Crookedstar. Hij was opgestaan en keek Flowerstorm kalm aan. "Clangeuren? of die van rogue's?" Vroeg Crookedstar beheerst. Crookedstar keek even paar seconde naar Dreamheart, "Misschien moet Snowpaw maar weer verder en jij naar je kittens toe. Flowerstorm? Hoeveel denk je dat het er waren?" vroeg Crookedstar weer. Dreamheart knikte even, hoewel ze wou weten welke geuren er geroken waren stond ze toch maar op en duwde haar neus even tegen Crookedstars vacht. "Tot snel.." Fluisterde Dreamheart even in zijn vacht. Daarna glimlachte ze even warm naar Flowerstorm en dook toen langs hen heen naar buiten. Het was fris maar bladkaal stond ook al voor de deur. Ze kon maar beter gouw naar haar kits toe. Zonder nog aan een jacht te denken dook ze meteen de Nursery in en loste Snowpaw af zodat zij verder kon met haar training. Of naar Moonpaw, in haar geval zou ze dat waarschijnlijk wel doen. Even schudde Dreamheart haar kop en liet haar ogen dichtzakken. Vervolgens viel ze dicht tegen haar kittens aan in een rustige droomloze slaap.

~Voor nu Dream topic uit~


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerstorm
Member
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
79

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Flowerstorm
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimema 14 nov 2011 - 9:37

"Flowerstorm.... welke geur?" vroeg Crookedstar. Hij was opgestaan en keek Flowerstorm kalm aan. "Clangeuren? of die van rogue's?" Vroeg Crookedstar beheerst. Crookedstar keek even paar seconde naar Dreamheart, "Misschien moet Snowpaw maar weer verder en jij naar je kittens toe. Flowerstorm? Hoeveel denk je dat het er waren?" vroeg Crookedstar weer. Dreamheart knikte even, hoewel ze wou weten welke geuren er geroken waren stond ze toch maar op en duwde haar neus even tegen Crookedstars vacht. "Tot snel.." Fluisterde Dreamheart even in zijn vacht. Daarna glimlachte ze even warm naar Flowerstorm en dook toen langs hen heen naar buiten. Het was fris maar bladkaal stond ook al voor de deur. Ze kon maar beter gouw naar haar kits toe. Flowerstorm keek naar Crookedstar en daarna naar Dreamheart. ''Hewt waren roguegeuren.'' zei ze kalm terwijl ze binnen eigelijk boos was. De arme kits van Dreamheart, die moesten nu zonder moeder of vader opgroeien. Ze ging zo maar even naar Lionclaw om te vragen hoe het met hem ging besloot ze. Flowerstorm keek naar Crookedstar, ''hoe zit het met jou en Dreamheart?'' Vroeg ze zonder enige emotie in dr stem.


Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Flowerosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Everytime with you all my dreams do come true..   Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2011 - 18:52

Hewt waren roguegeuren.'' zei ze kalm. Flowerstorm keek naar Crookedstar, ''hoe zit het met jou en Dreamheart?'' Vroeg ze zonder enige emotie in dr stem. Crookedstar zuchtte, "De rogue geuren... nu kan het nog verspreiding zijn maar ik vertrouw erop dat je gelijk hebt. De patrouile zal er nog eens goed aandacht opletten tot nader besef. ..... Tussen mij en Dreamheart... was niks ten tijde van Lionclaw als je dat bedoelt. De liefde voor hem was gedoofd en .. ze had iemand nodig om haar te steunen. Niemand deed het.. dus deed ik het maar. Als clanleader moet ik voor de clan zorgen.. alleen deze ''zorg' is uitgebloeid tot iets waar ik geen spijt van heb. Ik heb Lionclaw niks aangedaan en Starclan weet dat." zei Crookedstar tegen Flowerstorm. Hij keek haar aan, "de rogues moeten we grondig opruimen. We moeten hier wat aan doen.. hoeveel denk je dat het er waren?" vroeg crookedstar.


Everytime with you all my dreams do come true.. - Pagina 2 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everytime with you all my dreams do come true..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: