break my heart



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 break my heart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heatherstorm
Member
break my heart Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: break my heart   break my heart Icon_minitimedi 28 mei 2019 - 19:45

donna toki datte tada hitori de  
  Zachtjes liep de kleine poes de nursery uit. Eigenlijk mocht ze daar niet weg, ze was nog maar een kitten. Maar Heatherkit had besloten dat ze nu wel oud genoeg was om is te kijken hoe het leven in het kamp er uit zag. Ze wou niet langer opgesloten zitten of net voor de nursery spelen! Ze wou in de warriors den gaan kijken.  Daar zou ze immers snel genoeg terecht komen. Heatherkit wou namelijk de sterkste en stoerste warrior worden die ThunderClan ooit had gezien. Nog stoerder dan haar moeder Firedance. Als dat mogelijk was. Langzaam liepen de kleine pootjes weg van de nursery, het begon al langzaam te schemeren.
Heatherkit drukte haar kop de den in en snel schoot ze verder. Niemand mocht haar zien! Misschien kon ze hier wel overnachten! Dat zou niemand in de nursery ooit geloven.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
break my heart PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: break my heart   break my heart Icon_minitimedi 28 mei 2019 - 20:17

Het was al redelijk laat toen Zealspark eindelijk terugkeerde van zijn jacht. Zijn blauwe blik gleed het kamp rond. Niet dat hij zocht naar een bepaalde kat maar eerder om te zien wie nog allemaal op of aanwezig was. Hij had graag een algemene schets in zijn hoofd, een lastige trek die hij nog had overgehouden van zijn deputytijd. Met een zachte zucht trippelde hij richting de prooistapel, de muis die hij had weten te vangen neerleggende. Zelf had hij al gegeten voor hij was gaan jagen. Logischer wijze liet hij de muis dus over voor iemand die nog niet gegeten had.
Zealspark baande zich zonder nog langer in het midden te blijven staan een weg naar de warrior's den. Hij was niet zeker of hij zijn nest al ververst had en wou dit dan ook liever doen wanneer het nog niet volledig donker was. Na zich vlak voor de ingang uit te schudden en zijn schouder een lik te geven, stapte hij de den binnen. Pas te laat doorhebbende dat een (veel) kleinere kat zijn weg blokkeerde. Toch wist hij nog maar net zijn poten zo te strekken dat hij de kitten niet omver liep, zelf wel een speciale manouvre uithalende om nog op zijn poten te kunnen blijven staan. Zowel verbaasd als geïrriteerd wierp hij zijn blauwe blik op de kitten. Welke domme Queen had dit nu weer laten gebeuren! "Je weet toch dat je hier niet mag komen?!" begon hij, pas nadien doorhebbende wie dit was. Ze mocht misschien een andere vachtkleur hebben, alsnog had ze iets weg van haar moeder. Dit was de dochter van Firedance. "Wat doe je hier?" vroeg hij dus maar vervolgens, zijn toon al iets zachter
.


break my heart Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
break my heart Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: break my heart   break my heart Icon_minitimema 3 jun 2019 - 14:13

donna toki datte tada hitori de  
  Ze was rustig alles aan het bekijken toen ineens een grote schim over haar heen hing en raar bewoog. Heatherkit schrok en dook weg vanonder de poten van haar belager. "Je weet toch dat je hier niet mag komen?!" klonk er boos. Oh jee, ze had iets stoms gedaan. Heatherkit draaide zich om en keek naar de grote kater die nu tegenover haar stond. Haar gezicht stond bijna op huilen toen hij zachter verder ging. "Wat doe je hier?" vroeg hij toen aan haar. "Ik wou gewoon even kijken.." zei ze verdrietig. "Het is zo saai in de nursery en ik wou vast een nest uitzoeken voor als ik warrior word!" met elk woord kwam weer enthousiasme terug in haar stem. "Jij bent al warrior toch? Kan je me iets leren? Ik wil graag heel goed leren vechten zodat ik mama kan beschermen als ze oud is." niet dat die dat ooit nodig ging hebben, maar toch. Je weet maar nooit.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
break my heart PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: break my heart   break my heart Icon_minitimema 3 jun 2019 - 15:54

Zealspark begon intussen wel de ongemakkelijkheid te voelen. Zijn blauwe blik gleed over het kamp, zoekende naar Firedance die op haar beurt weer aan het zoeken zou zijn naar Heatherkit. Wat als ze hem zou zien met de kleine kitten en zou denken dat hij haar uit de Nursery gestolen zou hebben? Nee, ze wist vast toch wel dat hij zo niet was, right? Zijn omgang met kittens was niveau 0, meestal ontweek hij ze zelfs. Misschien daarom dat hij geen goed partner material was.. Zealspark schudde onopvallend zijn kop en keek terug naar beneden, waar de jonge poes zich bevond. Hij glimlachte zachtjes bij diens woorden. "Je mag wel even komen kijken hoor, ik ging net eigenlijk mijn nest verschonen." miauwde hij, zijn stem zacht, in de hoop de kitten niet van streek te maken en hierdoor de rest de alarmeren. Dat zou er ook nog bij kunnen... Kittendief, kittens doen laten huilen. "Ik kan je straks wel wat kleine dingetjes leren ja," vervolgde hij, haar ietwat geamuseerd aankijkende. Het was fijn om te weten dat ze positief ingesteld stond naar het trainen. Al waren de meesten dat wel. "Dames eerst," sprak hij nog, teken makende met zijn staart dat Heatherkit de den mocht betreden.


break my heart Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
 
break my heart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: