Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mind of its own (Falconpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Peppermint
Medicine cat
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimedi 26 nov 2019 - 19:52


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw was eerst zo op de bladeren boven haar en de vallende druppels gefocust dat ze het helemaal niet doorhad. Dat maakte de shock alleen maar groter toen ze zag dat Falconpaw de grens overschreden had en ineens bij haar stond. Haar hart sloeg een slag over en haar oren draaiden zich in haar nek. Ho nou! Dat was niet de bedoeling! Daar hoorde hij niet! Daar hoorde hij totaal niet zelfs! Hoe durfde hij? Moest ze hem nou wegslaan? Maar.. het regende. En dan stond hij in de regen. Conflict was duidelijk leesbaar op Pepperpaw's gezicht terwijl ze naar hem keek. "Jij mag niet op Shadowclan," miauwde Pepperpaw, tegensputterend. Ze had niet heel erg veel meer te zeggen, al hield ze één poot voorzichtig iets geheven om hem desnoods een pets voor zijn neus te geven mocht dit nodig zijn. Ze zou hem!



Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 20:42

Hij wist dat hij een fout begaan was, maar hij hoopte dat Pepper niet extreem zou reageren. Of Pepper haar vertrouwen in hem was verloren. Hij wist dat het een slecht idee was, maar hij was bang om de velden over te steken naar een veilige plek. In deze storm durfde hij het gewoon niet meer. Hij wist dat Pepperpaw hem nu zou het territorium uit kon knikkeren of warriors erbij kon halen om hem weg te sturen, maar hij hoopte met heel zijn hart dat dat niet zou gaan gebeuren. "Jij mag niet op Shadowclan," sputterde Pepperpaw tegen hem, de conflict duidelijk te lezen op haar gezicht. Hij knikte even langzaam, maar dook ineen toen er weer een klap hoorbaar was in de lucht. Pepperpaw was overduidelijk ook klaar om hem een pets te verkopen en als dat zo was dan zou hij die gewoon ontvangen van haar, want hij wilde niet door deze storm naar huis gaan. "Sorry- maar..." hij slikte even terwijl hij even om keek naar de grote velden. "Ik durf niet.. Ik durf niet met deze storm terug te gaan..." sprak hij zachtjes terwijl hij zijn oren naar achteren draaide. Hij wist dat het gemeen was om dit van Pepperpaw te vragen, maar hij hoopte zo dat hij niet werd weg gestuurd. "Ik ga weg als het zachter gaat regenen.. echt." sprak hij belovend tegen de jongere poes. Want hij moest er niet aan denken om haar in de problemen te brengen, maar door de regen ging zijn geur ook weg en zou dit maskeren dat hij überhaupt hier was geweest... dus misschien zou dit nog niet eens zoveel problemen hoeven te geven... hoopte hij.


그대는 나의 이야기였다
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 1:00


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw stond in een tweestrijd. Aan de ene kant wilde ze Falconpaw absoluut niet wegsturen. Hij was immers bang en het regende zo ontzettend hard! Aan de andere kant mocht hij hier absoluut niet zijn en wilde ze een loyale Shadowclanner zijn! Wat als haar clangenoten haar hier zagen met een Windclanner? Wat zou Acorndust doen? Pepperpaw draaide haar oren plat in haar nek terwijl de regen langs haar snorharen naar beneden druppelden. Uiteindelijk besloot ze een keuze te maken en haalde ze diep adem. "Alleen als je belooft te zeggen dat ik je geprobeerd heb weg te sturen en je echt gaat als het zachter gaat regenen," Ze probeerde nog enigszins bedreigend over te komen, maar faalde miserabel.


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 1:25

Hij wist dat hij Pepperpaw voor een moeilijke keuze had gelegd en hij had haar nooit in deze positie willen zetten. Hij wist dat het slecht er uit kon zien als andere shadowclanners haar zagen met hem. Dat ze dan konden denken dat ze niet loyaal was aan ShadowClan en dat hij haar daarmee meer problemen kon geven. Hij wilde dat natuurlijk niet! Hij wilde juist dat ze een goed leven zou gaan krijgen in ShadowClan en dat alle katten haar vertrouwden. Ze moest uiteindelijk immers een warrior worden voor de clan en dan zou haar loyaliteit ook bij ShadowClan liggen. Maar aan de andere kant wilde hij niet door de kneiterharde regen gaan lopen en vooral niet met al die klappen in de lucht. Voordat hij veilig was zou hij kleddernat zijn en misschien zelfs wel dood! Wist hij veel. De vorige keren dat dit gebeurde zat hij veilig en wel in het kamp, waar de klappen hem niet konden vinden. Daar was hij nu niet en de tunnels durfde hij niet in. Dus het was nu maar eenmaal zo dat hij deze keuze had gemaakt. "Alleen als je belooft te zeggen dat ik je geprobeerd heb weg te sturen en je echt gaat als het zachter gaat regenen," klonk er van de poes af, waardoor zijn blauwe ogen begonnen te stralen. "Natuurlijk! Dat is geen probleem!" sprak hij meteen tegen haar, waarna hij opgelucht adem haalde, omdat hij dus niet weg gestuurd werd en hij veilig zou zijn van de klappen en de kneiterharde regen die viel op de grond. "Je bent een held, Pepperpaw." sprak hij opgelucht tegen de poes, waarna hij om keek naar WindClan territorium, waar de regen heel hard op de grond viel. De tunnels zouden ook vol lopen, of niet dan?


그대는 나의 이야기였다
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 12:30



Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw voelde zich alsof er mieren door haar pels heen kropen nu Falconpaw de grens over gestoken was en hier naast haar zat. De regen trommelde gestaag op de grond en liet nog geen enkele aanstalte zien om hiermee op te houden. Starclan verdorie.. Ze kon Falconpaw toch niet wegsturen in de regen? Wat zou de clan hiervan zeggen? Zou haar papa haar nog een maan langer de elder's den laten schoonmaken? Een nerveuze schok ging door haar heen, nee dat kon hij niet doen, deze maan was al vermoeiend. Ze haalde haar schouders wat op bij Falconpaw's woorden. "Ik ben geen held," ontkende ze, waarna ze in elkaar dook bij het harde geknetter van de donder. Een huivering trok over haar lichaam heen. Ze haatte harde knallen... Het deed haar denken aan een moment in haar leven waar ze juist zo min mogelijk aan wilde denken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 dec 2019 - 18:22

Het was maar goed dat zijn moeder hier niet was. Die zou hem zo aan zijn oor mee sleuren, hem misschien wel weer bij zijn nekvel pakken om hem mee te sleuren weg van ShadowClan territorium. En vervolgens hem de grootste straf geven die ze maar kon verzinnen. Natuurlijk kon het boos zijn ook niet genegeerd worden. Hij zou er niet klaar voor kunnen zijn maar dat was hij nooit. Hij zag het al compleet voor zich en het ergste zou zijn om de teleurstelling in haar stem te horen. Het was altijd een verschrikking om de teleurstelling in iemands stem te horen. "Ik ben geen held," klonk er van de rood-creme poes af, waarop hij even knipperde en naar de poes keek terwijl ze in een dook bij de knallen. Hij had hetzelfde hoor, ook hij dook ineen. Zijn vacht was kletsnat en hij maakte, weeral een beslissing. Zijn vacht was nat en de geur zou er zo goed als uitgeregend zijn. Zelfs in die korte tijd dat hij in de regen had gestaan. Hij liep rustig naar de poes toe, waarna hij naast haar ging liggen en haar even kort aan keek. "Voor mij ben je wel een held, Pepperpaw." sprak hij zachtjes tegen de poes, waarna hij zijn oren in zijn nek draaide terwijl hij naar de kneiterharde regen keek. "Ik ben ook bang voor dit weer..." vervolgde hij zachtjes tegen de poes.


그대는 나의 이야기였다
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2019 - 21:08


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw haar pels prikkelde bij het geluid van een nieuwe donderklap en ze voelde haar mond wat droog worden. Ze mocht zichzelf niet verliezen in slechte herinneringen, niet nu, niet waar deze Windclanner bij was. Ze begroef haar nagels in de aarde om zichzelf wat te verstevigen, of tenminste, dat probeerde ze, en ze kneep haar ogen even dicht. Ze schoten echter geschrokken weer open toen Falconpaw haar kant op kwam. Huh? Ze glimlachte even wat wrang bij de woorden van Falconpaw en staarde naar de regen. "Onweer doet me altijd denken aan de dag dat mama dood ging.." miauwde ze zachtjes, "toen hadden de tweebenen donder in hun handen.."

Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 dec 2019 - 20:26

Bang zijn voor de donder was niet heel raar, toch? Vooral als het zo dichtbij was, zag hij er geen reden over waarom katten er niet bang voor moesten zijn. Hij wist het niet, maar Pepper leek er nog banger voor te zijn dan dat hij was. Dat was niet erg natuurlijk! Daarom wilde hij haar een soort van geruststellen dat ook bang was voor het onweer, dat het niet alleen haar was. "Onweer doet me altijd denken aan de dag dat mama dood ging.." klonk er zachtjes van de poes af, waardoor Falcon zijn oren wat naar achteren draaide. Pfoe... Dat was inderdaad erg heftig. Hij vond het verschrikkelijk, nog steeds, dat Pepper haar moeder was verloren.. "toen hadden de tweebenen donder in hun handen.." vervolgde de poes, waardoor hij ietwat troostend zijn staart over haar heen legde. Hij wist niet hoe ze daar op zou gaan reageren, maar hij wilde haar toch een beetje bijstaan. Het maakte niet uit welke clan, bij dit soort dingen vond hij sowieso dat katten elkaar best een stukje mochten ondersteunen. Zelfs als Pepperpaw geen WindClanner ooit was geweest, had hij zo gereageerd. zo was hij gewoon. "Het spijt me, voor je." sprak hij zachtjes tegen de poes, zijn blauwe ogen op haar gericht. Hij had het al eerder gezegd, maar goed. Iets anders kon hij op dit moment ook niet doen, toch?


그대는 나의 이야기였다
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 16:20


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Het klappen van de donder liet haar huiveren, al leek het voor haar alsof de storm in zijn intensiteit afnam. Misschien was het wel droomdenken, maar Pepper had het idee dat de donderslagen minder intens werden. Ze draaide haar oren wat naar voren en stak haar kopje iets buiten de struik om te kijken. Toen er een druppel op haar neus viel nieste Pepperpaw en schudde ze haar hoofdje. Met een geërgerde blik wreef ze met haar voetje over haar neusje. Dat was dan weer niet de bedoeling. Daarna keek ze weer naar Falconpaw en schudde ze haar hoofd, “het is niet anders..” murmelde Pepperpaw. Spijt zou haar moeder niet terugbrengen, wensen ook niet, anders was haar moeder al honderdmaal terug geweest.


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 22:45

De klappen liet de poes naast hem huiveren, maar de klappen leken steeds verder weg te gaan gelukkig. Hij bleef gelukkig nu wat meer droog dan als hij daar in de regen had gestaan. Wie weet hoe erg de katten in zijn clan ook wel niet geschrokken waren van dit allemaal. Hij hoopte maar dat alles oké was met iedereen.. Pepperpaw duwde haar snuitje buiten de struik, waarna ze nieste en terug de struik in kwam om met haar poot over haar snuit te wrijven. "Het is niet anders.." murmelde Pepperpaw op zijn woorden. Hij kon het niet helpen, hij wist ook niet goed hoe hij hiermee om moest gaan. Nog niet tenminste. Was het beter om het nu over iets anders te hebben? Maar dat voelde dan ook ietwat ongemakkelijk in zijn ogen. "Heb je al... veel prooien gevangen?" wat een prachtige vraag weer om van het onderwerp af te komen. Het klonk ook zeker niet ongemakkelijk of iets in die trant.


그대는 나의 이야기였다
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimema 3 feb 2020 - 20:08


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw voelde een huivering over haar ruggengraat trekken en zette haar pels iets op. De regen rammelde maar over de grond heen, haar verkleumend tot het bot met de opspattende spetters. Ze zaten wel enigszins beschut, maar niks kon deze bui helemaal stoppen. Gelukkig dat ze hier in ieder geval nog konden zitten… Totdat Falconpaw prooien aanhaalde. Pepperpaw schrok op, haar ogen wijd open gesperd van schrik. Nu hij het over prooien had. “Oh nee! Ik had Acorndust beloofd dat ik jachttraining met hem zou doen!” Nu was ze veel te laat! “Sorry! Ik moet gaan! Doei Falconpaw!” miauwde ze, waarna ze meteen wegspurtte de regen in. Beter joeg Falconpaw zichzelf nog even van Shadowclan gebied af zo!

[Topic uit]


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mind of its own (Falconpaw)   Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 15:11

De vacht van Pepperpaw begon zich iets op te zetten terwijl de regen op de grond neerstortte. Getik was te horen van de regen die op de takken van de bomen neer kwamen. Het was nog een geluk dat ShadowClan veel bomen had om onder te schuilen, iets wat hij niet gehad had in WindClan territorium. Toen hij over prooien begon te praten keek Pepperpaw geschrokken op en schoot overeind. “Oh nee! Ik had Acorndust beloofd dat ik jachttraining met hem zou doen!” klonk er van de poes af, waarop hij even de poes met een geamuseerde glimlach aan keek. Kijk, was het toch nog ergens goed dat hij hier was geweest of niet dan? Anders had ze nooit meer er aan gedacht dat ze eigenlijk moest gaan jagen! Had hij haar er toch even mooi aan herinnerd. “Sorry! Ik moet gaan! Doei Falconpaw!” klonk er van de poes af, waarna ze meteen weg spurtte voordat hij de kans had gekregen om nog doei tegen haar te zeggen. Geamuseerd lachte hij zachtjes, waarna hij naar de regen keek. De donderklappen waren steeds verder weg en de regen begon steeds zachter te worden, een teken voor hem dat het klaar was en tijd was voor hem om weg te gaan. Hij stond op en rekte zich even uit, nog even rond hem heen kijkende door het ShadowClan territorium waar hij eindelijk een keer een poot in had gezet, waarna hij weg stapte, terug het WindClan territorium in, terug naar huis.
Ɓσ


[Topic uit]


그대는 나의 이야기였다
Mind of its own (Falconpaw) - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mind of its own (Falconpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: