Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Velirane
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 15:46

Mimi staarde door het glas naar buiten met vraagende oogjes. Een groot bos doemde voor haar op. Het zag er ongelovelijk mooi, drijgend, betoverend en eng uit. Ze wou er heen maar ze mocht niet naar buiten van haar mama. Waarom snapte het poesje niet. Ze had daar ergens een paar keer een glimp van een kat opgevangen. Hij was dun en zag er gemeen uit, compleet zwart met 1 witte poot, hij had een ding om zijn nek waar tanden aan leken te zitten. Alleen zij zag hem en de andere niet. Haar broertjes en zusjes geloofde haar niet en noemde haar vreemd. Ze zeiden allemaal dat ze tevreden moest zijn met wat ze had, maar iets in haar zei dat ze die kat wou ontmoeten. Ze was nieuwsgierig en voelde zich belemerd door het glas. Daar was hij weer. Even ving ze een glimp op van ijsblauwe kille ogen maar ze schrok niet terug. Ze wou hem ontmoeten. Met haar voorpootjespootjes sprong ze tegen de ruit terwijl ze zacht piepte. "Mama, mama papa daar is die kat weer mag ik hem ontmoeten!!" Riep ze uit en draaide haar kop om te zien of haar ouders al kwamen. Maar zodra ze haar kop terug draaide was de kat weg. Teleurstelling welde op in haar lichaam. Net nu haar ouders weer zouden komen... Alsof die hater het wist.. Mimi zuchtte terwijl ze haar oogjes sloot, daar kwam al iemand die haar gehoort had, daar kwam iemand om haar omlaag te halen.. Zoals altijd.

-for al dr homemates xD
jup ze ziet Scourge-



Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimema 12 dec 2011 - 18:33

"Mama, mama papa daar is die kat weer mag ik hem ontmoeten!!" Hoorde Spooky Mimi roepen. Hij liep rustig naar haar toe. Er verscheen even een gemene grijns op zijn lippen. Hij zag het kleine grijze poesje bij het raam zitten. "Ach. Zit je weer te dagdromen!? Zeker weer die kat gezien he!? Het is alleen wel een beetje raar dat alleen jij hem ziet en de rest niet. En denk je nou echt dat zo'n klein onderdeurtje als jij alleen dat grote bos in mag? Nooit!" Hij liep ook naar het raam. Hij ging naast haar staan en duwde haar ruw weg met zijn poot. "Schuif eens even op! Eens even kijken of ik die kat ook zie." Hij tuurde door het raam naar buiten. Hij zag niks. Alleen maar het grote bos aan de overkant. "Hey, kat! Kom tevoorschijn! Onee, dat kan je niet! Want je bent een verzinsel!" Riep hij naar buiten. Hij keek naar Mimi alsof ze net had beweerd dat er een vliegend varken in de lucht zweefde. "Zie je nou dat er niks is! En geen nachtmerries over grote boze katten krijgen he! Kleintje!"Hij liep weg nadat hij haar nog een keer omver geduwd had. Hij wist niet waarom maar hij vond het gewoon leuk om anderen die meestal niks terug deden te treiteren. Hij grijnsde nog eens.


Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimema 12 dec 2011 - 18:59

"Ach. Zit je weer te dagdromen!? Zeker weer die kat gezien he!? Het is alleen wel een beetje raar dat alleen jij hem ziet en de rest niet. En denk je nou echt dat zo'n klein onderdeurtje als jij alleen dat grote bos in mag? Nooit!" Hij liep ook naar het raam. Hij ging naast haar staan en duwde haar ruw weg met zijn poot. "Schuif eens even op! Eens even kijken of ik die kat ook zie." Hij tuurde door het raam naar buiten. Hij zag niks. Alleen maar het grote bos aan de overkant. "Hey, kat! Kom tevoorschijn! Onee, dat kan je niet! Want je bent een verzinsel!" Riep hij naar buiten. Hij keek naar Mimi alsof ze net had beweerd dat er een vliegend varken in de lucht zweefde. "Zie je nou dat er niks is! En geen nachtmerries over grote boze katten krijgen he! Kleintje!"Hij liep weg nadat hij haar nog een keer omver geduwd had. Hij grijnsde nog eens. Met oogjes vol verdriet keek Mimi Spooky aan. Elke dag weer.. waren het niet haar broertjes of zusjes was het Spooky wel. Hoe lang ging het al zo door? "Dat is niet zo Spooky!" Schreeuwde ze in een keer uit en sprong van de vensterbank, landde netjes op haar pootjes en staarde hem aan. "Wacht maar! Wacht maar op een dag ga ik dat bos in en dan haal ik die kater! Dan zal jij hem ook zien! Dan zal je zien dat ik niet lieg en ik ben niet bang!" Schreeuwde ze naar hem. Haar vacht stond omhoog en ze blaasde nog even. "Wacht maar! Op een dag ben ik sterker als jullie allemaal en ben ik geen kleintje meer of een buitenbeentje dan ben ik een grote poes en zullen mijn broertjes en zusjes trots op me zijn! Dan zullen mama en papa me niet meer herkennen zo mooi ben ik en jij zal me vrezen!" Riep ze uit en ontblootte haar tandjes even. Ja.. ze zou later weglopen.. Dit was de druppel.. Ze was het zat. Dit was zij niet.. ze zat opgelsloten en zo gouw als ze kon zou ze ontsnappen! Haar toekomst was vastgesteld en dat was hier niet!



Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 18:58

"Dat is niet zo Spooky!" Schreeuwde ze in een keer uit en sprong van de vensterbank, landde netjes op haar pootjes en staarde hem aan. "Wacht maar! Wacht maar op een dag ga ik dat bos in en dan haal ik die kater! Dan zal jij hem ook zien! Dan zal je zien dat ik niet lieg en ik ben niet bang!" Schreeuwde ze naar hem. Haar vacht stond omhoog en ze blaasde nog even. "Wacht maar! Op een dag ben ik sterker als jullie allemaal en ben ik geen kleintje meer of een buitenbeentje dan ben ik een grote poes en zullen mijn broertjes en zusjes trots op me zijn! Dan zullen mama en papa me niet meer herkennen zo mooi ben ik en jij zal me vrezen!" Riep ze uit en ontblootte haar tandjes even. Hij draaide zich om. Hij liep naar haar toe tot hij vlak voor haar stond. "Dus ik zal jou vrezen he? Dat zullen we nog wel eens zien." Zei hij tegen haar. Hij sloeg zijn nagels in en uit. "Val me dan aan. Laat zien wat je kan! Als je durft." Zei hij uitdagend tegen haar. Hij zou haar eens wat laten zien.

Flut!


Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 0:56

Hij draaide zich om. Hij liep naar haar toe tot hij vlak voor haar stond. "Dus ik zal jou vrezen he? Dat zullen we nog wel eens zien." Zei hij tegen haar. Hij sloeg zijn nagels in en uit. "Val me dan aan. Laat zien wat je kan! Als je durft." Zei hij uitdagend tegen haar. Mimi gromde zacht, ze dicht als hij bij haar stond, het was zo verleidelijk, in stilte sloeg ze haar klauwtje uit, ze zou hem wat laten zien! "Ik zal jou laten bibberen op je zielige pootjes.." Siste ze zacht en haalde uit. Onder haar kleine nageltjes voelde ze de zachte vacht van zijn kopje en trok haar poot terug. Zwijgend sprong ze bijna achteruit en dook in aanvalshouding, alles ging zo van nature terwijl ze de kater aankeek die bijna 3 maanden ouder was als zij, maar alsnog.. Had ze hem zojuist pijn gedaan? Het voelde ergens wel fijn en eigenlijk wou ze opnieuw haar klauw naar hem uitslaan maar inplaats van dat te doen dook ze sissend in elkaar en zwiepte haar staart gevaarlijk en laag over de grond. Haar donkere oogjes stonden koud en ze gromde opnieuw zacht.



Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimema 19 dec 2011 - 18:23

Ze sloeg haar klauwtjes uit. "Ik zal jou laten bibberen op je zielige pootjes.." Siste ze zacht en haalde uit. Met haar nagels kraste ze over zijn kop. Ze dook in aanvalshouding. Ze dook sissend in elkaar en zwiepte haar staart gevaarlijk en laag over de grond. Haar donkere oogjes stonden koud en ze gromde opnieuw zacht. Hij gromde ook. Een dun, rood straaltje liep langs zijn snuit. Hij siste. "Noem je dit vechten?" Zei hij. Hij liep dichter naar haar toe. "Ik zal je eens wat laten zien." Hij drukte haar hard tegen de grond. Hij haalde uit over haar kopje. Daarna grijnsde hij. Met zijn poot hield hij haar stevig tegen de grond gedrukt. "En nu jij weer. Maak me helemaal af." Hij tilde haar van de grond en smeet haar tegen het raam aan. "Kom dan! Als je durft!" Riep hij. Hij stond in aanvalshouding. Hij liep wat dichter naar haar toe. "Hoop je dat papa en mama je komen redden? Wat schattig." Hij duwde haar ruw van de vensterbank af. Hij was zowat 4 maanden ouder. Maar dat maakte het alleen maar leuker.

Mijn Spooky inspi is weggevlogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimema 19 dec 2011 - 18:31

Hij gromde ook. Een dun, rood straaltje liep langs zijn snuit. Hij siste. "Noem je dit vechten?" Zei hij. Hij liep dichter naar haar toe. "Ik zal je eens wat laten zien." Hij drukte haar hard tegen de grond. Hij haalde uit over haar kopje. Daarna grijnsde hij. Met zijn poot hield hij haar stevig tegen de grond gedrukt. "En nu jij weer. Maak me helemaal af." Hij tilde haar van de grond en smeet haar tegen het raam aan. "Kom dan! Als je durft!" Riep hij. Hij stond in aanvalshouding. Hij liep wat dichter naar haar toe. "Hoop je dat papa en mama je komen redden? Wat schattig." Hij duwde haar ruw van de vensterbank af. Mimi lande op haar pootjes en keek hem even verschrikt aan. Ze was net iets meer als een maan oud. Maar ze was niet bang. Laag gromde ze en opende haar mondje, scherpe tandjes blinkerde in haar mondje. "Wacht maar jij! Ik ben niet bang voor je! En ik haat mijn mama en papa! Ze zijn anders als ik net als jij! Ik heb ze niet nodig en dat zal ik bewijzen ook!" Riep ze uit terwijl ze haar rug rechtte. "Jij bent mijn tijd nieteens waard!" Siste ze zachtjes en gromde laat terwijl haar staart gevaarlijk over de grond zwiepte. "Jij kan mij geen pijn doen. Daar ben je te zielig voor." Gromde ze met kille oogjes. Ze was niet bang, en als ze dat al was zou ze het nooit laten zien.



Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimema 19 dec 2011 - 18:38

Mimi lande op haar pootjes en keek hem even verschrikt aan. Ze was net iets meer als een maan oud. Laag gromde ze en opende haar mondje, scherpe tandjes blinkerde in haar mondje. "Wacht maar jij! Ik ben niet bang voor je! En ik haat mijn mama en papa! Ze zijn anders als ik net als jij! Ik heb ze niet nodig en dat zal ik bewijzen ook!" Riep ze uit terwijl ze haar rug rechtte. "Jij bent mijn tijd nieteens waard!" Siste ze zachtjes en gromde laat terwijl haar staart gevaarlijk over de grond zwiepte. "Jij kan mij geen pijn doen. Daar ben je te zielig voor." Gromde ze met kille oogjes. "Nee, jij bent stoer! Jij doet niet eens wat!" Siste hij. Ze moest niet denken dat hij haar alleen maar bedreigde. Hij sprong op haar af. Hij zou haar eens wat laten zien. Hij lande op haar. Hij deed zijn mond open zodat zijn scherpe tanden zichtbaar werden. Hij zette zijn tanden in haar poot. Hij proefde een smaak die hij nog nooit eerder had geproefd, bloed.


Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 17:36

"Wacht maar jij! Ik ben niet bang voor je! En ik haat mijn mama en papa! Ze zijn anders als ik net als jij! Ik heb ze niet nodig en dat zal ik bewijzen ook! Jij bent mijn tijd nieteens waard! Jij kan mij geen pijn doen. Daar ben je te zielig voor." Gromde ze met kille oogjes. Spooky antwoorde: "Nee, jij bent stoer! Jij doet niet eens wat!" Spooky sprong op Mimi af en beet haar in haar poot. Yucka renden zo snel mogelijk op Spooky af en pakte hem vervogens bij zijn nek vel. Ze tilde hem op en zette hem op de grond weer neer. "Hoe druf je zo maar een kittentje van een maand aan te vallen! En ontken maar niet want ik sta hier al een tijdje te kijken! Ben je gek ofzo? Het is een kitten!"erp snel een blik op Mimi of daar alles wel goed mee ging. Yucka keek nog een keer boos naar Spooky voor ze naar Mimi toe ging. Yucka ging naast haar kittentje zitten en gaf een lik over haar bolletje. "Mimi? Is alles okey? Wat was er nou precies aan de hand?"


Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!   Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 11:11

''ik zag een kater in het bos... Ik riep pappa en mamma erbij maar toen ik weer keek was hij weer weg... toen kwam Spooky kijken en hij zei allerlei gemene dingen! toen zei ik: ''Wacht maar jij! Ik ben niet bang voor je! En ik haat mijn mama en papa! Ze zijn anders als ik net als jij! Ik heb ze niet nodig en dat zal ik bewijzen ook!'' Toen zei Spooky: ''Nee, jij bent stoer! Jij doet niet eens wat!" En toen viel hij mij aan.... En ja hoor alles gaat goed....'' Mimi dacht aan de verdere woorden die ze gezegd had ''Wacht maar op een dag ga ik dat bos in en dan haal ik die kater! Dan zul jij hem ook zien!'' Mimi zuchtte even en dacht: '' Wanneer ga ik dan? Hoelang hou ik dit nog vol?'' en al dat soort dingen stroomde door haar kleine hoofdje.

(Echt flut XD kan het gewoon niet XD)



Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!! OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't say that I'm stupid! I see him right with my own eyes!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: