Feud with earth



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Feud with earth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 16:26

Hij zuchtte zachtjes terwijl hij door het territorium heen stapte. Hij haatte dat het weer kouder werd, je kon veel zeggen, maar hij vond het heerlijk in de zon eerder. Zelfs met de warmte die het met zich mee bracht. Nu de zon vaker achter de wolken verschool, was het territorium hier alleen nog donkerder geworden. Kon je dat voorstellen? Het was hier al heel erg donker en nu dat de zon achter de wolken was verscholen, alleen nog maar meer! Geez. Het was dat hij het aardig gewend was, maar dat betekende niet dat hij er blij mee was dat het weer zo donker was hier. Pluspunt dat het kouder werd was dat hij katten er soms in kon praten om samen te slapen omdat het zo koud was. Al kreeg hij vaker een lach en een schuddende kop. Soms een mep. Maar dat kon hij wel incasseren, dat maakte alles alleen maar meer interessant. Hij stopte even om wat modder van zijn poot af te likken. Bah, dat gevoel van natte aarde dat aan je vacht koekte was gewoon verschrikkelijk.
+ Settleddust


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 0:22


Settleddust was in de moerassen. Het zouden de laatste kansen zijn om kikkers te vangen voordat ze in de winter verdwenen. Ze werden als schaarser, dus elk hapje was welkom. En menig ShadowClanner was wel gesteld op een kikkertje. Andere clans keken hen er raar voor aan, maar eten was eten, en Settleddust was ook niet te min om één van de glibberige beestjes naar binnen te werken. Met een grote plons wist hij dan ook één te vangen die probeerde in één van de poelen te verdwijnen van het moeras. Settleddust wist hem nog net met een klauw hem eruit te haken en hij doodde het in een snelle beet. Hji sprong vervolgens de modder uit voordat hij erin vast gezogen zou worden. Inmiddels zat de modder hem al tot zijn buik, maar dat was een zorg voor later. Eenmaal op vaster land begroef hij de kikker in stevige grond, om verder te wandelen. Daar merkte hij dat hij niet alleen was. Hij zag de gestipte kater Inkspots, die soms wel een beetje vreemd kon zijn. Even aarzelde hij om de kater te benaderen, maar besloot toch maar even om een woord met hem uit te wisselen. Hij zag dat hij aan zijn poten likte, waardoor zijn snorharen geamuseerd trilden. ‘Zo ben je een eeuwigheid bezig, als je na elke pas je poten wilt wassen,’ grapte hij toen hij bij de bengaal ging staan. Settleddust had zelf de modderspetters tussen zijn oren zitten, dus hij wist er alles van.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimewo 6 nov 2019 - 21:15

Een geur van een bekende kater bereikte zijn neusgaten. Hij herkende de geur als Settleddust en het duurde niet lang voordat hij de kater zag. Zijn ogen werden ietwat groot toen hij zag dat de kater vies was. Heel erg vies. Zelfs zijn buik was aangekoekt met modder die aan het opdrogen was. Natuurlijk had hij het ook wel eens gehad, maar ja hij had het toch liever niet. Vacht was verschrikkelijk om schoon te maken als het aangekoekt met modder was. Alleen bij de gedachte ervan vertrok zijn gezicht al, bah. 'Zo ben je een eeuwigheid bezig, als je na elke pas je poten wilt wassen,' klonk er van de kater af, waarop hij even met zijn oren draaide en zijn poot weer op de grond neerzette en even kort zijn lippen af likte om daar ook even de modder af te halen. "Zo'n knappe kater als jij zou toch moeten weten hoe belangrijk het is om je vacht schoon te houden?" sprak hij even met een charmante grijns tegen de kater. Hij was er echt niet bang voor hoor, zelfs als de kater de helft van zijn leeftijd was. Vooral als het enige wat hij deed de waarheid spreken was, daar ging hij echt niet moeilijk over doen hoor.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 0:20


Inkspots merkte hem al snel genoeg op, en hij zag dat hij hem vies aankeek. Ze waren dan nogal contrasterend met zijn tweeën. Zijn imitatie van een varken was best indrukwekkend. Inkspots leek wel een prinsesje, wat een ijdeltuit. Settleddust kantelde dan ook zijn kop bij zijn opmerking. Oh StarClan, het begon. Meteen voelde hij zich ongemakkelijk en hij keek weg van de gevlekte kater. ‘Uhh... tuurlijk,’ mompelde hij vlak, onwetend wat hij hier nou op kon antwoorden. Niet dat hij het.. compliment? Als je het zo kon noemen, wilde wegwuiven. Maar Inkspots was nogal oud en ook niet helemaal zijn soort type beschuit. Hij snapte niet waarom de kater dit geinig vond te doen bij letterlijk iedereen. Je kon hem toch niet serieus nemen. Toch? Onzekerheid ontstond in Settleddust zijn brein en wanneer zijn groene blik zich weer op de kater vestigde stond hij met een bek vol tanden. ‘Maar uh.. Ik was me wel als ik terug ben van kamp. Onderweg heeft het geen zin. Snap je.. ja.’





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 19:16

De jonge kater kantelde vrijwel meteen zijn kop toen hij sprak dat zo'n knappe kater als hij wel zou moeten weten dat het belangrijk was om zijn vacht goed schoon te maken. Hij kon het wel merken dat de kater het ongemakkelijk vond en een geamuseerde glimlach verscheen op zijn gezicht. Het was toch wel weer amuserend om te zien hoe sommige katten het zich zo aantrokken. Waarom moest het ongemakkelijk zijn? Ze konden gewoon het compliment aanpakken hoor. Hij meende er echt niks verkeerds mee, Hij was gewoon eerlijk en als dat betekende dat hij voor andere katten over kwam als een flirt, dan so be it. 'Uhh... tuurlijk,' mompelde de jonge kater vlak, waarop hij even lichtjes grinnikte. Het was toch echt wel schattig hoor. Sommigen vonden het maar raar maar als je je aangetrokken voelde tot een kat of gewoon plain een kat er mooi uit vond zien, waarom zou je dan moeilijk doen? Het was dan toch veel beter om het gewoon te zeggen? De kater keek uiteindelijk weer terug naar hem en hij keek de kater gewoon met een rustige glimlach aan. 'Maar uh.. Ik was me wel als ik terug ben van kamp. Onderweg heeft het geen zin. Snap je.. ja.' het klonk nog steeds over ongemakkelijk, maar Ink knikte even rustig op de woorden van de kater. "Maar jongen, wat als je nou de liefde van je leven tegen komt? Dan wil je er toch niet zo uit zien?" sprak hij met een lichte grinnik tegen de jonge kater. Zie je het al gebeuren? Een poes of kater versieren terwijl je volledig onder de modder zat? Dan nam niemand je meer serieus. "Af en toe een wasbeurt tussen het jagen door kan een kater veel goed doen." sprak hij met een knipoog tegen hem.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 23:11


Inkspots leek onverstoord. Hij stond daar, met die grijns om zijn lippen. En het maakte Settleddust alleen maar zenuwachtiger. Hij wist niet of zijn woorden gelogen waren, of dat hij het meende. Of hij het deed voor de lol, voor de gekke blikken die hij terug geworpen kreeg, voor de aandacht? Wilde hij juist dat de ander erop in ging, gaf dat hem een kik? Een ding was zeker, Settleddust kreeg er geen kik van. Nee, zijn hart ging er niet sneller van kloppen. Nou ja, misschien alleen maar omdat hij zenuwachtig was, niet op de goeie manier. De kater begon vervolgens te spreken over liefde van zijn leven. Settleddust kreeg een verblufte blik op zijn kop. Wat moest hij hier nou weer op antwoorden? ‘I-ik, uh..’ Verder kwam hij eerst weer niet. Hij wilde wel gevat reageren, maar nee. Het lukte niet echt. De kater begon vervolgens over dat een wasbeurt hem veel goed zou kunnen doen. Hij haalde even zijn schouders op. ‘Misschien..’ Even leek hij het te overwegen. Moest hij nou hier gezellig tongen gaan delen met deze kater. Totdat hij plots realiseerde dat hij helemaal daar geen zin in had, waarna hij zijn kop schudde. ‘Maar ik besteed mijn tijd liever anders. En mocht ik de liefde van mijn leven tegenkomen, dan... Dan waardeert ze me vast ook als moddermonster,’ miauwde hij met een flauwe glimlach.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 23:21

De jonge kater was overduidelijk van de kaart van zijn woorden en het enige wat hij kon doen was grijnzen naar hem. Die arme jongen en dat terwijl hij hem alleen maar wilde helpen. Hij had dit allemaal niet gedaan als hij de jonge kater niet wilde helpen. Want hoe moest dat toch allemaal als hij zo een poes (of kater) wilde versieren? Dus ja hij wilde er alleen maar voor zorgen dat de kater er knap uit zag. Kon hij toch niks aan doen? Toen hij sprak over de liefde van zijn leven kreeg Settled een verblufte blik op zijn kop waardoor hij bijna zou vragen of alles wel oké was. 'I-ik, uh..' klonk er eerst van de kater af, maar verder dan dat leek de kater niet te komen. Arm ding. Was hij zo erg van de kaart? Wat moest deze arme kater dan als de liefde van zijn leven met hem begon te flirten? Dan kon hij toch ook niet zo reageren? Arme jongen moest even lessen krijgen van Ink hoor, hij kon hem veel leren. Dan had hij in een mum van tijd de poes of kater aan de haal die hij graag wilde hebben. Dat waren de beloftes van Inkspots tm. 'Misschien..' klonk er vervolgens van de kater af, waarop hij even zijn wenkbrauwen omhoog haalde. Misschien? Wow, dat was wel heel erg spannend of het echt zo iets zou worden of niet. 'Maar ik besteed mijn tijd liever anders. En mocht ik de liefde van mijn leven tegenkomen, dan... Dan waardeert ze me vast ook als moddermonster,' klonk er met een flauwe glimlach van de jonge kater af, waarop hij even geamuseerd glimlachte. Wat lief dat de kater zo dacht. Dan moest hij maar hopen dat zijn soulmate geen ijdeltuit was, want anders zou dat toch echt niet gaan klikken, hoe hard hij ook zijn best zou gaan doen. "Goed punt," sprak hij met een glimlachje tegen de kater. Hij wist best wel wanneer hij punten kon geven aan andere hoor. Dat was geen probleem voor hem. "Maar zou je zelf ook niet willen dat de liefde van je leven je voor het eerst zou zien volledig schoon? De beste indruk ooit willen maken?" Hij bleef expres een beetje vaag over het geslacht van de kat die dat zou zijn. Hem boeide het niet hoor, of het een kater of een poes was. Zolang het maar niet te jong was. Dus minimaal 12 manen. Dan was het prima. Of naja, de kater was nog jong! Dus voor hem gold natuurlijk een andere reden, jonger was dan nog goed. 10 manen minimaal leek wel goed te zijn voor hem. "Je kan toch niet ontkennen dat dat toch beter klinkt dan dat je eruit ziet als een moddermonster toch?" sprak hij met een licht glimlachje.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimema 11 nov 2019 - 22:42


Oké, cue de ongemakkelijkheid. Waarom wilde hij ook alweer een praatje maken met deze kater. Hij wist dat hij vreemd was, hij wist dat hij hierom bekend stond. Hij dacht het nog voordat hij hem aansprak, en toch gebeurde het. En nu zat hij in deze situatie. Hij had gegrapt dat hij zich niet elke stap kon wassen, en nu stond hij met een bek vol tanden dat hij moest uitleggen dat hij er wel op zijn knapst uit moest zien ten allen tijden, want stel je voor dat de liefde voor je leven voor je stond. Nou, Inkspots moest eens weten dat hij een knappe poes had ontmoet met zijn achterste vast in een doornstruik. En toch had ze onder de indruk geleken. Pft, die kon hij in zijn zak steken. Daarom keek hij eerst ook een tikkeltje triomfantelijk toen de kater zei dat hij een goed punt had. Maar meteen moest hij weer zijn eigen mening in de strijd gooien. Settleddust kon op dat punt het niet laten om zijn ogen te rollen. ‘Ik maak nooit meer een goede eerste indruk, want het eerste wat ze doen in staren naar mijn achterste,’ waarbij hij nog even zijn kont presenteerde waar zijn staart afwezig was. Het was Settleddust zijn grootste onzekerheid, maar hij had als verdedigingsmechanisme zelfspot gebruikt. Dat deed hij nu dus ook. ‘Moddermonster, konijnenkont, wat maakt het uit,’ sprak hij dat ook schamper. Hij schudde zijn kop en zuchtte eens. Het maakte hem ook niet uit. Hij geloofde niet dat hij er steeds achter aan moest rennen, de liefde moest zoeken. Nee, hij had nog alle tijd. Hij was pas warrior. Inkspots daarentegen. ‘Maar,’ kort glinsterden zijn groene ogen ondeugend. ‘Ik zie anders ook nog niemand aan jouw zijde, meneer glansvacht.’





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimema 11 nov 2019 - 23:28

De kater leek er niet eens helemaal van overtuigd dat hij gelijk had. Moest de jonge kater niet luisteren naar zijn ouderen? Hij was ouder en wijzer, dus zou de jonge kater eigenlijk goed moeten luisteren naar zijn advies. Dat leek hem alleen maar logisch, of niet dan? Maar goed, de kater stribbelde aardig tegen. Was ergens ook wel weer een leuk karaktertrekje als hij eerlijk was. Als de kater alleen maar ouder was geweest eh, dan was het misschien nog wel wat voor hem geweest ook. Maar aan de andere kant, waarschijnlijk niet. 'Ik maak nooit meer een goede eerste indruk, want het eerste wat ze doen is staren naar mijn achterste,' klonk er van de kater af, waarna hij zich omdraaide, waar de staart zo goed als weg was van zijn lichaam. Ach ding, daar was hij toch niet onzeker door of wel dan? 'Moddermonster, konijnenkont, wat maakt het uit,' klonk er van de jongere kater af, waarop hij zijn hoofd even ietwat kantelde en naar hem keek. "Dat maakt niet uit, dat is anders." sprak hij met een rustige glimlach tegen de kater. "Zie, dat is stoer, je kan er een mooi verhaal van maken. Dat ofwel stoer is of heel verdrietig, dan voelen ze meestal wel voor je. Ligt er een beetje aan per kat." sprak hij met een glimlachje tegen de kater. "Daarbij haalt t niet weg dat je alsnog gewoon een knappe kater bent, dus dat je je staart mist is totaal geen probleem. Echt niet." verzekerde hij de kater. Je moest wel zekerheid uitstralen, anders ging het sowieso al mis. Dat moest je toch over het algemeen wel weten? Een onzekere kat was vaak falend in het flirten. Dus de kater moest meer zelfvertrouwen krijgen, nou dan was hij aan het juiste adres. "Maar je vacht schoonhouden? Dat is wel belangrijk. Dat geeft pas een goede indruk." sprak hij met een charmante glimlach tegen de jonge kater. Kijk, dat was wat hij nodig had. Snapte hij dat dan niet? Dat was de manier. Zo vies had je meteen een lekkere indruk want als je dan al vies was, hoe was je dan in het dagelijkse leven? Buiten het jagen en patrouilleren? Nee, netjes was over het algemeen beter. 'Maar,' klonk er van de kater af, met ondeugende oogjes waarop hij niet zeker wist wat hij moest gaan verwachten van de jonge kater. 'Ik zie anders ook nog niemand aan jouw zijde, meneer glansvacht.' Hm? Hij keek even de kater aan met een gekanteld kopje. Ging hij letterlijk die kaart spelen? Dat was gemeen hoor, beetje zijn leeftijd aan de haal halen en daarmee vragen waarom hij nog niemand had. Huilen. "Ik heb de juiste nog niet ontmoet." sprak hij rustig tegen de jongere kater. "Ik probeer met alle katten close te worden, maar soms ben je nog niet close geworden met de juiste. In mijn geval is dat zo." sprak hij even rustig, waarna hij even zijn pootje uitrekte om hem wat losser te krijgen. Hij had er geen schaamte in hoor, dat hij nog niemand had gevonden. Ook voor hem zou het vanzelf gaan komen. Zolang hij maar gewoon bezig was zoals hij nu ook bezig was zou het vanzelf wel goed komen, daar geloofde hij heilig in.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 22:05


Settleddust moest zijn best doen om zijn bek niet open te laten vallen. Hij schudde vol ongeloof zijn kop. Inkspots was gek. Hij wilde helemaal poezen niet imponeren of zielig doen. Hij begreep het helemaal niet. ‘Nou, dankjewel voor je advies,’ miauwde hij dan ook sarcastisch. Dat was het dan, Inkspots was een player die het liefst de poezen voor zich won met een zielig verhaaltje. Settleddust wilde helemaal niet zo zijn, dus er werd besloten om niet meer naar de gevlekte kater te luisteren. Misschien bedoelde hij het wel goed, maar het kwam helemaal verkeerd binnen bij de gestreepte kater. En toen hij hem nog een keer knap noemde, draaide hij zijn oren naar achter. Dat wilde hij niet horen, helemaal niet van hem! ‘Ik weet dat het geen probleem is,’ kaatste hij dan ook terug. De irritatie was steeds erger bij Settleddust te merken. Hij kon nu beter zijn bek opentrekken dan zo ongemakkelijk op de achtergrond te houden. Hij moest maar eens ophouden met over hem praten, daar had hij helemaal geen zin in. Inkspots hoefde niet te weten wat in zijn kop spookte, op welke type poezen hij viel of dat hij zijn vacht schoon moest houden. Hij snoof nog even bij die opmerking. Brr.
Dus kaatste hij de bal terug en het scheen te werken. Inkspots had de juiste nog niet ontmoet. Goh, hij zou niet weten waarom! Hij schrok iedereen af met dat extreme directe dat hij had. Als hij het al niet leuk vond, dan moest echt een gek het wel leuk vinden. ‘Wat jammer nou,’ sprak Settleddust misschien een beetje te cynisch. ‘Misschien moet je dan toch je technieken bijschaven. Misschien je vacht eens vuil laten worden?’ sprak hij met dezelfde ondeugende toon die hij ervoor had. Het was nu een kwestie van Inkspots in een hoekje drijven, want Settleddust vond het maar niets om daar te zijn.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 23:05

De jongere kater schudde vol ongeloof zijn kop op zijn woorden. 'Nou, dankjewel voor je advies,' klonk er sarcastisch van de kater af. Wat!! Hij gaf hem nog wel zulk goed advies... Waarom werd hij nou niet serieus genomen? Wat gemeen was dat, alsof het leuk was om met zijn arme gevoelens gespeeld te laten worden. Toen hij de kater nog een keer knap noemde, draaide Settled zijn oren naar achteren. 'Ik weet dat het geen probleem is,' klonk er van de kater af, irritatie duidelijk te horen in de stem van de jongere kater. Sjonge jonge, hij begon erover! Hij wilde alleen maar zijn ego strijken en nog werd hij afgezeken, wat was dat nou weer voor iets geks. Hij zou nog eens een keer advies geven aan een jonge kater!! Huilen. Hij kon de kater anders opzadelen met een date? Hij kon altijd iets regelen, hij kende zat katten dus waarom zou dat niks zijn voor hem? Maar goed, de kater leek al aardig van de kaart te zijn, dus hij zou hem nu niet verder pushen. Op dit moment dan, een andere keer wist je maar nooit wat er kon gebeuren. 'Wat jammer nou,' klonk er van de kater af, waardoor hij even met zijn oortjes draaide. Meende hij dat nou of toch niet? Als hij het niet meende zou hij het toch wel een beetje sad vinden hoor, voor iedereen was er wel iemand! 'Misschien moet je dan toch je technieken bijschaven. Misschien je vacht eens vuil laten worden?' klonk er met een ondeugende toon van de kater af, waarop hij even zachtjes lachte. Nou.. dacht het even niet dus. Want het laatste wat hij wilde was zijn vacht heel erg vies laten worden. "Stoffig mag ik dan hopen? Misschien werkt het wel." sprak hij zacht lachend terwijl hij zijn kopje schudde. Modder was echt een stap te ver voor hem.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 23:15

B-b-b-bingo! Daar had hij hem even te pakken. Het lachje wat van de andere afkwam was niet wel gemeend. En dat gaf Settleddust een beetje zelfverzekerdheid. Stoffig. Settleddust kantelde zijn kopje, keek de kater aan van een afstandje, waarna hij zijn kop schudde. ‘Nee.. nee,’ begon hij nadenkend. Oeh, dit zou zo goed voelen. Als zijn plannetje, dat als een lichtje in zijn kop was gaan branden zou werken, dan was het perfect. Hij stapte dichterbij de gestippelde kater. ‘Nee, ik denk dat wat jij nodig hebt.... MODDER IS!’ Gierde hij zijn laatste woorden, waarna hij vlak voor de neus van de kater hart zijn voorpoten in de plas stampte. Settleddust kreeg natuurlijk zelf ook een volle laag, want hij schoot zo zijn kop op. Zijn borst was niet langer wit, maar was besmeurd met een laag modderwater. Zijn voorpoten waren helemaal erg, die waren tot zijn buik helemaal zwart. Maar het ging om Inkspots. En als dit niet werkte, dan drukte hij hem met zijn kop de modder in. Een keer een modderbad in de zoveel tijd, dat werkte helend. Hij wist zeker dat Inkspots zich na vandaag veel beter zou voelen. Dus hij gierde hij ook uit toen hij zijn voorpoten schoon probeerde ze zwaaien, waardoor nog meer klonten modder door de lucht vlogen.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 1:30

Settled draaide zijn kopje iets toen hij vertelde over een stoffige vacht. Stoffig kon hij namelijk nog wel hebben, dat was makkelijk schoon te maken. Het was niet zo hardnekkig als dat bijvoorbeeld modder was. Hij kon niks anders bedenken dan modder dat zo hardnekkig was. Gewoon droge aarde was prima, daar had hij dus echt geen problemen mee. De kater begon echter zijn kop te schudden, waardoor Ink hem vragend aan keek, niet? Stoffig was toch ook al vies? 'Nee.. nee,' begon er nadenkend van de jongere kater af, waarna de kater dichter bij hem in de buurt kwam. Hij keek nadenkend naar de kater. Wat moest hij anders doen? Hij ging niet in de modder rollen, dat ging echt veel te ver voor hem, daar ging hij niks aan doen. 'Nee, ik denk wat jij nodig hebt.... MODDER IS!' het laatste kwam gierend uit zijn bek maar dat maakte hem niet eens meer uit, want Settleddust stampte in een plas, waardoor de modder hem om de oren vloog. Geschrokken sprong hij naar achteren maar veel zou het al niet meer uithalen, want het kwaad was al geschied. Het was al genoeg voor hem om modder op hem te krijgen. Settled was ook besmeurd onder de modder, maar goed die vond het niet zo erg. "Jij kleine-" gromde hij lichtjes, al was het meer speels dan serieus boos. De kater maakte het nog bonter door met zijn vieze poten rond te zwaaien. Maar de kater zou hier niet ongeschonden van af komen. Hij was nu toch al besmeurd met modder, dus hij zou de kater tien keer zo hard terug pakken. Zonder ook maar een waarschuwing te geven probeerde hij bovenop de kater te springen, hopende om hem ook meer in de modder te duwen. Zelfs als de kater het niet erg vond, betekende niet dat het niet fijner was om door een clangenoot in de modder gedrukt te worden.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Feud with earth 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 10:38




Wat is dát voor een magisch, vierkant, onweerstaanbaar ding dan die daar helemaal eenzaam en alleen ligt? 
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 16:05


Victorie! Settleddust schaterde van het lachen toen modder langs het gezicht van de oudere kater droop. Dit was echt perfect, beter kon het bijna niet. Het duurde dan ook niet lang voordat Inkspots hem terug ging pakken. Hij was nog te druk bezig met lachen om het gezicht van Inkspots. Maar smerig waren ze nu toch al, dat was waarschijnlijk de reden waarom Inkspots de tegenaanval inzette. De oudere kater sprong op zijn rug, Settleddust die niet aan het opletten was had geen schijn van kans om te ontwijken. Hij zakte door zijn poten en met zijn kin landde hij in de stinkende blubber. Nu was de lol er wel een beetje van af! Hij proestte het uit, spuwde wat modder uit zijn bek en begon toen als een bezetene te draaien. ‘Die krijg je terug!’ bromde hij strijdlustig. Hij rolde op zijn zij en terwijl hij rolde, duwde hij zijn poot in de modder en probeerde het richting zijn oor te gooien. Als dat zou lukken, zou Inkspots nog dagen modder uit zijn oor halen! Totdat Settleddust opeens iets vreemd opmerkte tussen de bomen. Wauw! ‘Wacht, Inkspots, stop!’ probeerde hij de kater tot de realiteit te manen. Hij lag wel een beetje in een benarde positie om eisen te gaan stellen, maar dit moest gezien worden! Hij had nog nooit zoiets geks en vierkants gezien. Het materiaal was anders dan hij ooit had gezien en zijn groene ogen waren er helemaal op gefocust, bijna vergeten dat onder Inkspots lag, in een gezonde laag modder.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 20:15

De kater begon luid te lachen toen hij zijn doel overduidelijk had gehaald. Hij was nu toch al vies en hij moest de kater gaan terug pakken, want anders was het zo fout. Hij kon een jongere kater hier toch niet mee weg laten komen?? Dan was hij de rang warrior niet eens waardig als hij niet de kater vollop terug zou gaan pakken. En het lukte ook nog eens. De kater zakte door zijn poten heen en kon lekker modder gaan happen. Ha-ha! Hier, kreeg hij hem lekker terug. De kater proestte de modder uit, waardoor hij triomfantelijk lachte. Hier, hij had echt drie keer zo erg terug gekregen. Veel plezier met de modder smaak uit je mond te krijgen, want dat moest hij ook doen dankzij Settleddust, maar dan minder. De kater begon echter alsof de dark forest hem had bezeten te draaien, waardoor hij zijn evenwicht snel zou verliezen zonder het gebruik van zijn nagels, want hij wilde niet zijn clangenoot verwonden natuurlijk, dat zou een ramp zijn. 'Die krijg je terug!' bromde de kater strijdlustig, waarna de kater zich om rolde en modder naar zijn gezicht gooide. Oef! Hij schudde meteen wild met zijn kop om de modder zoveel mogelijk van zijn kopje af te krijgen. Voor hem was het alleen maar makkelijker, want hij schoof gewoon met zijn poot meer modder naar de kater toe. Pak aan! 'Wacht, Inkspots, stop!' klonk er, waarop hij even fronsend naar de kater keek. Wat was er mis? Gaf hij op? Maar de blik van de kater was ergens op gefocust, dus hij volgde de blik. Wat zag hij? En toen zag hij het. Zijn ogen werden groot van verbazing. Hij wist niet wat het was, maar voor de één of rare reden moest hij er naar toe gaan.. "Wat is dat?" sprak hij, totaal verwonderd terwijl hij richting het rare vierkante ding liep. Hij bleef op een afstandje staan en strekte zijn nek uit om er lichtjes aan te snuffelen. Het rook... apart maar het was niet erg-apart. "Zou het een val van tweebenen zijn?" vroeg hij even twijfelend aan de andere kater. Hij wilde er zo graag in gaan zitten het was niet normaal. Nog nooit had hij dit eerder gehad, maar hij moest en zou er in gaan zitten. Wow.


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimema 25 nov 2019 - 16:12


Settleddust werd helemaal gepakt. Modder stroomde als golven over zijn lijf heen. Maar dankzij zijn gepruttel en de plotselinge aanwezigheid van dat vierkante... ding, bleef hij gespaard. Hij kon eindelijk overeind komen, waarbij de modder in grote aantallen van zijn vacht droop. Hij schudde zich een keer uit, om het ergste ervan te ontdoen. Zijn vacht voelde wel tien keer zo zwaar! Maar hij was eraan gewend... Nou ja, aan modder. Niet aan zoveel modder, maar wel aan modder. Het zou vanzelf opdrogen en dan viel het er wel af. Maar Inkspots was al helemaal betoverd door het vierkante ding en kwam dichterbij, eraan snuffelend. ‘Voorzichtig,’ fluisterde hij nog naar de gestippelde warrior. Maar Settleddust kon ergens wel voorstellen wat de warrior dacht. Het zag er zo.. knus uit! Hij wilde er zo graag in zitten. Met die wanden veilig om je heen. Het zag eruit als het perfecte nest. Hij schuifelde ook iets dichterbij, voorzichtig snuffelend aan het voorwerp. Het stonk niet. Nee, het rook een beetje neutraal. Toen Inkspots val van de tweebenen kon zijn, kantelde hij nadenkend zijn hoofd. ‘Misschien,’ miauwde hij zachtjes.  Tweebenen waren onvoorspelbaar, je wist maar nooit! Maar hoe kon het er dan zo uitnodigend uitzien? Misschien moest Inkspots het maar even gaan testen. Settleddust zette nog een stapje dichterbij, waarna hij in het voorwerp keek, hem bijna aanrakend. Het was leeg, er leek niets gevaarlijks aan. Wat deed dit gekke voorwerp zomaar in het moeras? ‘Hij ziet er veilig uit..’ mumelde hij twijfelend.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimema 25 nov 2019 - 17:21

Settleddust was compleet bedolven in de modder. Het droop gewoon van zijn vacht af en hij vond het geweldig om te zien. De jongere kater was begonnen met het moddergevecht, dus hij deed het tien keer zo hard terug. Dat was pas payback. Maar toen spotte hij het ook. Het magische vierkante ding wat nog nooit zo aanlokkelijk was geweest als nu. 'Voorzichtig,' had er nog fluisterend geklonken van de warrior die eerder nog onder hem had gelegen en super veel modder over zich heen had gekregen. Settleddust kwam ook dichterbij en snuffelde voorzichtig aan het rare ding. Het rook heel raar, maar het werkte niet afschrikwekkend of iets. Hij stelde voor dat het misschien wel een val was van tweebenen, want soms deden ze dat soort dingen hier. Gekke vallen op zetten of honden los laten. Alles wat ze niet konden vertrouwen had een hoge kans dat het misschien wel van tweebenen konden zijn. Het was in ieder geval niet iets wat ze zomaar weg konden strepen. 'Misschien,' klonk er zachtjes van de kater af, waarna hij dichterbij het rare ding kwam. Hij hield zijn hart wel even vast hoor toen de kater zijn kop zowat in de doos stak om te kijken hoe het aan de binnenkant eruit zag. 'Hij ziet er veilig uit..' klonk er twijfelend van de kater af, waarop hij even langzaam knikte. "Doe een stap achteruit... ik ga kijken of het echt veilig is. Je moet ver genoeg staan om hulp te halen." waarschuwde hij zachtjes. Ze moesten zeker weten dat het veilig was en dat konden ze niets anders doen dan proberen. Normaal konden ze beter proberen om het weg te halen, maar dit ding... was echt magisch. Hij stapte dichterbij en ademde diep in, waarna hij heel voorzichtig een poot over de rand heen deed. So far so good.. Hij haalde zijn poot er weer uit en keek even naar de andere kater, waarna hij zich afzette en in het ding sprong. Verwonderd keek hij om zich heen, het leek tot nu toe niks te doen... Hij ging met zijn poten over het rare materiaal heen, maar het leek echt niks te doen. Wow, dit was een compleet nieuwe ervaring. Hij wist niet waarom, maar dit ding liet hem meteen veilig voelen. "Het is veilig." sprak hij terwijl hij naar de kater keek over de doos heen. Zijn lichaam schreeuwde zowat dat hij moest gaan liggen, dus dat ging hij ook doen ook. Hij plofte neer in de doos en keer verwonderd om zich heen. Wat gaaf was het ook! Dit ding was magisch! Dit moesten ze sowieso mee nemen naar het kamp, iedereen zou echt vet jaloers worden op hen. Dat kon niet anders!


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Feud with earth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 19:10


De modder droop nog van zijn wangen af, maar het deerde Settleddust niets meer. Nu was dit bijzondere voorwerp hét onderwerp van het moment. De spanning stroomde door zijn aderen, de nieuwsgierigheid vulde zijn brein. Maar Inkspots waande hem afstand te nemen. Teleurgesteld, maar gehoorzaam droop hij af en nam hij enkele staartlengten afstand. Zou Inkspots er nu gewoon in gaan zitten? Hij hield de oudere kater strak in de gaten. Hij naderde het ding, kwam dichterbij en dichterbij, en toen stak hij er een poot in. Even kruisten hun ogen weer, waarna hij de spanning bijna kon voelen. Als een woordeloze overeenkomst, keerde Inkspots zijn kop weer en sprong zo erin. Tussen de vier wanden. Settleddust hield zijn adem in, maar er gebeurde niets. Nee, het leek volledig veilig, ongevaarlijk. Wauw! Hij keek met grote verwondering naar het ding, waardoor hij ook dichterbij kwam. Het was veilig en Inkspots zijn kop verdween onder de rand. Settleddust gooide zijn kop over de rand, waar hij Inkspots prinsheerlijk in zag opgerold. ‘Wauw,’ sprak hij met een lach op zijn lippen. ‘Meneer lijkt op zijn gemak,’ sprak hij snorrend. Maar Settleddust was nu natuurlijk stikjaloers, hij wilde ook wel weten hoe het in dat ding voelde. Hij liep een rondje om het voorwerp heen, dat zo aanlokkelijk en comfortabel leek. Als ze er nu ook nog eens mos in zouden stoppen, zou het het beste plekje ter wereld worden. ‘Hoe is het?’ vroeg hij nieuwsgierig toen hij zijn kop weer over de rand gooide.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Feud with earth Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Feud with earth   Feud with earth Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 20:38

Hij wilde dat de jongere kater afstand zou nemen. Normaal zou hij eerder de anderen naar voren schuiven want hij moest er toch niet aan denken dat het super gevaarlijk was, maar als het zó aanlokkelijk was wilde hij het toch zelf wel eerst inspecteren voordat hij anderen erbij wilde laten komen. En dat was een slechte eigenschap, dat wist hij ook wel want als iets zo aanlokkelijk en gevaarlijk was dan zou hij er zo zijn geweest. Dus dat zou ook nog eens gevaarlijk kunnen zijn voor hem, dus nee. Meestal liet hij het echt door anderen doen. Maar ja, dit kon hij niet door zijn poten laten glippen. Hij was tevreden toen Settled enkele staartlengtes verderop ging zitten. Wat niet heel ver zou kunnen zijn want hah, een staart had hij niet meer. slecht bo, slecht. Het was wel super spannend, maar hij vond het super apart toen hij er echt in zat. Het was een magisch ding en dit moesten ze zeker weten of meenemen naar het kamp of verstoppen zodat alleen zij nog gebruik konden maken van dit prachtige ding. Dit zou zeker wel veel katten aan kunnen lokken, dat was tenminste wel zeker in zijn ogen. Nadat hij sprak dat het veilig was en compleet in de doos verdween kwam Settled al snel dichterbij. 'Wauw,' klonk er boven hem vandaan en hij keek omhoog om een glimlach op de lippen van de kater te zien. 'Meneer lijkt op zijn gemak,' klonk er spinnend van de kater af, waardoor hij even instemmend knikte. Dit was misschien wel het beste plekje om in te liggen ooit! Hij wist niet wat het zo apart maakte, zo speciaal maakte, maar het was speciaal. Niets anders zou dit kunnen. Niets zou hem zo kunnen laten reageren, want dit was.. wow. Hij had er gewoon geen woord voor met hoe hij het zou kunnen omschrijven. 'Hoe is het?' klonk er van de kater af, waarop hij even knipperde en rond keek in de doos. "Geweldig." was het eerste woord wat hij uitsprak, want het was simpelweg ook gewoon geweldig. Hij zou het niet anders kunnen omschrijven. "Het voelt... Veilig. En het ligt lekker. En ik zou hier nooit meer uit willen gaan." sprak hij gloed eerlijk terwijl hij het rare stof tegen zijn vacht aan voelde. Ondanks dat ze net nog een fiks moddergevecht hadden gehad twijfelde hij niet eens terwijl hij naar de kater keek. "Kom erbij, er is ruimte zat."


Feud with earth Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feud with earth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: