[TS] Sweet summer childs



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Sweet summer childs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Settledstar
Catministrator
[TS] Sweet summer childs Dutch22
Renske
2606
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 22:56



SWEET SUMMER CHILDS

Hoi! Ik wilde toch een topicsearch aanmaken voor al mijn main en misschien iets minder main kinderen. Ik heb een redelijk team verzameld afgelopen maanden, en ik denk dat ik voor nu eventjes deze actief wil houden. Sommige meer dan de ander. Sommise zijn meer vast in hun plots dan de anderen. Ik zal het overal bijzetten hoe snel je reactie kan verwachten en dat ik voor sommige wat meer/minder topics wil. Dus hopelijk willen jullie lekker veel topicjes met mijn groepje bij elkaar geschraapte horken en horkinnen.

Zie je iemand waarvan je denkt, já, mijn karakter moet hem of haar beter leren kennen, plaats een reactie en de vraag wie het topic maakt. Ik ben altijd wel bereid wat te maken, maar zelf aanbieden is ook lief. Voor een snelle reactie kan je me altijd op discord een PM sturen. (Renske#4199)


SETTLEDDUST • SHADOW • DEPUTY

Settleddust is de nieuwe deputy van de Shadowclan, maar draagt bovendien nog een geheim met zich mee dat Dimkit en Tidekit zijn kittens zijn. Maar dat is niet zijn enige probleem, want Acornstar is toch niet zoals hij gehoopt of verwacht had hoe hij zou zijn. Deze man doet gewoon keihard zijn best en probeert alles bij elkaar te houden. Settleddust staat open voor topics met alles en iedereen.

RASCAL • ROGUE • MOUNTAINS

Rascal is eindelijk gelukkig. Hij heeft een klein gezin gevonden in Vlinder en haar kittens. Rascal woont (tijdelijk) in de clan cave, met zijn gezin en Cyanide als bonus grottrol. Hoewel hij een deserteur is van de Elite en vogelvrij is verklaard, probeert hij dat leven achter zich te laten. Rascal kan eindelijk laten zien wie hij echt is en wie hij altijd had willen zijn. Good boy. Staat open voor iedereen die in de bergen leeft.

SUNPAW • THUNDER • APPRENTICE

Sunpaw is een eigenlijk gewoon een pestkop. Ze is super ambitieus en is bereid om op iedereen te stappen die in haar weg staat. Ze is fel, gemeen en koppig. Sunpaw is dochter van Sandflower en Dustrise, en is daarmee deels Skyclan, waar ze erg trots op is. Sunpaw staat open voor topics met iedereen. En ze is ook zeker open om mee te plotten!! Dus brand los.

ROUGHPAW• SHADOW •APPRENTICE

Roughpaw is een Shadowclan apprentice en dochter van Slatefur. In de overname van Bloodclan heeft ze een flinke tik gekregen op haar mentale gezondheid. Ze is eigenlijk een nerveus wrak, maar weigert dit aan de rest van de wereld te zien. Ze ziet monsters en Bloodclanners overal, zelfs in haar clangenoten. Maar om te bewijzen aan zichzelf en anderen dat ze niet gek wordt, is ze bot en gemeen. Alles om zichzelf sterk te houden, terwijl ze vanbinnen wegkwijnt. Roughpaw is open voor iedereen!

COTTONPAW • RIVER • APPRENTICE

Voor de oplettende, ja er staat inderdaad Cottonpaw. Cotton is nu nog een kitten, maar wordt zeer snel apprentice. Haar topics zijn ook alleen te reserveren als ze apprentice wordt. Cotton is het enigste dochtertje van Blueflower en Appleseed en is een beetje verwent. Ze is fel en bloedeerlijk. Ze bedoelt nooit iets kwaad. Eigenlijk is ze ook helemaal niet zo getalenteerd als ze denkt, dus dat zal nog een flinke tik voor haar zijn als alles niet afgaat zoals ze had verwacht. Cotton is open voor iedereen en plotjes!!

AEGIR • ELITE • YOUNG-ONE

Aegir is een Bloodclan young-one die is gestolen uit Riverclan. Hij had ooit best een vriendengroepje in Riverclan, maar Lethal heeft hem gestolen samen met Skadi. Aegir denkt dat hij uitverkorene is van Starclan en dat hij voorbestemd is voor grootste dingen. Hij is in de elite om een betere krijger te worden dan hij in Riverclan had kunnen worden. Alleen is Aegir niet zo'n natuurtalent en heeft hij heel veel heimwee. Al zijn de eerste scheurtjes al gekomen, door afwijzingen van oude vrienden in Riverclan. Hij vindt ze maar zwak en hij wordt beter. En hij is geen moordenaar, de clans snappen het gewoon niet. Aegir is open voor alles!

WREN • TRIBE • TO-BE

Wren stond ooit bekend als de to-be met de grote bek en geen angsten. Maar sinds het overleiden van haar moeder, Rumbles "liefdesverklaring" en het gevoel dat Day haar en haar moeder verraden heeft, is ze kwaad en emotioneel. Ze heeft geen rem voor haar gevoelens en weet niet wat ze ermee moet. Ze is nog explosiever dan ze ooit was. Wren is open voor Tribe en alles wat in de bergen leeft.

CLOVER • THUNDER • APPRENTICE

Cloverpaw is net apprentice! Ze is een dochtertje van OTP koppel Olivebranch en Silverwish. Ze is wel een beetje nerveus, onhandig en verlegen. Ze wil dingen heel graag goed doen. Ze is een echt meisje. Houdt van mooie, glimmende dingen en is snel bang. Cloverpaw staat open voor alles en voor plotjes! Ze heeft nog vriendjes nodig. Ik neem niet al te veel topics met haar aan, dus first come first serve.

PANSYKIT • SHADOW • KITTEN

Pansykit is een dochter van Beechresin en semi Bloodhound. Ik heb tot mijn schaamte nog niet met haar gepost en ze verdient wel een schop richting activiteit. Ze zou een beetje een paranoia, manipulatief kind worden. Dus als je zin hebt om haar een beetje stuk te maken, ga je gang! Ze is nu rond de 4/5 maanden. Ik neem beperkt topics met haar aan, moet nog even uitzoeken hoe ze in elkaar zit!

FORCE • ROGUE • KITTEN

En hier is nog zo'n baby. Force, dochter van Vlinder en Southernwolf. Ze leeft nu in de bergen met haar gezin in de clan cavern. Ze is eigenlijk nog niet echt open voor vreemden, slechts familie. Misschien dat ze naar de tribe gaan? Misschien niet. Dat laten we aan de RPG over. Maar ze is nu nog te jong. Maar, men kan reserveren voor als ze wat ouder wordt.

GORSEKIT • WIND • KITTEN

Gorsekit? Ja, Gorsekit. Deze man moet nog geboren worden van het indrukwekkende koppel, Wolfheart en Amberstorm. Je kan alvast topics voor hem reserveren. Hij wordt de anti-Gorsepaw. Een pestkop, een manipulatief kreng. Hij is lui, achterbaks en gewoon een beetje een hork. Maar, als kitten vergeef je dat hem natuurlijk nog wel! Niet al te veel topics zal ik met hem nemen als kitten!

ADDERKIT • SHADOW • KITTEN

Oei! En dan nog zo'n jonge aanwinst. Adderkit is de zoon van Airwisp en Cobra, maar is inmiddels geclaimd als vader door Inkspots. Op het moment zit Adderkit in een nogal lastig parket, niet wetende waar hij heen zal gaan. Maar, je kan alvast topics met hem reserveren. Hij zou Airwisps enigste kind worden, maar how the turntables. Als je het plotje rond Airwisp, Settleds kittens en al die heutemeteut hebt gevolgd weet je het :'D Dus voor nu enkel reservaties.









Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Laatst aangepast door Settleddust op di 30 jun 2020 - 14:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[TS] Sweet summer childs 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:08

Fireteller wilt wel op kraambezoek komen bij Rascal en Vlinder + babies B) Ik maak wel wanneer ik bijpost~


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:10

Ik heb kleine Flare voor een van de Tribe katten
Ik heb Flutterkit voor Settled (als je een lief vredig topicje hebt) en Rough als je iemand wilt praten met haar of flink de grond in wilt trappen Wink


[TS] Sweet summer childs Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:18

Smoulder voor Sunpaw perhaps?



[TS] Sweet summer childs Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:20

Oke, eens even zien. Ik geef gewoon opties en kies er maar uitxD. Zullen we 50/50 doen met maken?

Settled x Beechresin
Settled x Dustspirit
Settled x Scarletkit (ga haar namelijk uit der coma halen)
Rascal x Turtle
Sun x Juniperpaw
Sun x Dustspirit
Rough x Acorndust
Cotten x Lilypaw
Wren x Turtle
Pansy x Scarletkit
Pansy x Beechresin

Reserveringen:
Gorsekit x Sandkit
Adderkit x Acorndust
Adderkit x Scarletkit


If you are strong, you'll find responsibility
[TS] Sweet summer childs 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
[TS] Sweet summer childs Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:35

lets seee, ik heb blue voor je met settled en / of rough ennn een topic adder x morning evt? ^^


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[TS] Sweet summer childs BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:47

Ik wil in ieder geval een tide x adder claimen <3


[TS] Sweet summer childs WpFgCIB
[TS] Sweet summer childs 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS] Sweet summer childs Dutch22
Renske
2606
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:48

@James: Jaaaa!!! Leuk, we zien hem wel verschijnen! <3

@Butter: Flare x Wren? Wil jij die maken, dan maak ik (wss) Settled x Flutter, maar misschien dat ik tegen die tijd meer zin heb in Rough, wordt een verassing!

@Aim: Ja leuk! Ik maak wel

@Cynth: Ik wil alles! Van de niet reserveringen dan door de helft doen? Ik de bovenste 6 jij de onderste 5? Of laat me anders nog maar even weten hoe en wat met Scarlet.

@Sanne: Waarom niet beide? Maak jij Blue x Settled, maak ik Blue x Rough!! (Adder stoppen we nog ff in de wachtrij xoxo)

@Buns: Natuurlijk!! Je krijgt er een als ik meer duidelijkheid heb!!








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Laatst aangepast door Settleddust op di 30 jun 2020 - 13:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimema 29 jun 2020 - 23:54

Is goed, met Scarlet kan gewoon een med cat den topic eventueel, ook al zal ik langzaam de topics ook door de rest van het kamp gaan doen voor haar.


If you are strong, you'll find responsibility
[TS] Sweet summer childs 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
,Silentpaw
Member
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Anonymous
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimedi 30 jun 2020 - 6:51

Settled x Silentpaw en/Of of Loudpaw
Sunpaw x Frozenfall
Roughpaw x Loudpaw<3
Pansykit x Dragonkit
Gorsekit x Swankit
Adderkit x Silentpaw en/of Dragonkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
[TS] Sweet summer childs 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimedi 30 jun 2020 - 9:37

Aegir X Tigera? zo ja, maak jij dan of moet ik hem dan maken?


[TS] Sweet summer childs Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS] Sweet summer childs Dutch22
Renske
2606
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimedi 30 jun 2020 - 13:37

@Freedje: Yooooo
Zal ik Settled x Silent, Sun x Frozen en Rough x Loud dan maken? Dan doe jij Loud x Settled, & Pansy x Dragon?
De andere zet ik even op de reservatielijst hihi, ik zal je dan wel een berichtje sturen als ze los kunnen!

@Tigera: Sure, ik maak hem wel! Stuur je het linkje wel in PM Wink








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
,Silentpaw
Member
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Anonymous
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimedi 30 jun 2020 - 19:33

Settleddust schreef:
@Freedje: Yooooo
Zal ik Settled x Silent, Sun x Frozen en Rough x Loud dan maken? Dan doe jij Loud x Settled, & Pansy x Dragon?
De andere zet ik even op de reservatielijst hihi, ik zal je dan wel een berichtje sturen als ze los kunnen!

@Tigera: Sure, ik maak hem wel! Stuur je het linkje wel in PM Wink

Is goeddd <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Raximé
Member
[TS] Sweet summer childs DPKsfdL
Dorian
11
Actief
Setje made by Babs

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raximé
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimezo 19 jul 2020 - 18:06

Cloverpaw x Duskpaw als dat kan?
Tarkit x Adderkit?




[TS] Sweet summer childs HJHbXIN
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS] Sweet summer childs Dutch22
Renske
2606
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimezo 19 jul 2020 - 19:00

Sure! Wil jij anders Dusk x Clover maken? Dan maak ik Adder asap, als ik meer info weet over zijn stand van zaken Smile








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
[TS] Sweet summer childs Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimezo 26 jul 2020 - 20:37

Ik wil ook wel topics met Renske!

Rudepaw x Roughpaw en/of Settledust?
Sagepaw x Cottonpaw?

Kies maar hoeveel je er wil hehe C=
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS] Sweet summer childs Dutch22
Renske
2606
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 19:07

Oeh! Ik wil ze alledrie wel! Ik maak anders wel die voor Rude, wil jij die met Sage maken?








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
[TS] Sweet summer childs Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Sweet summer childs   [TS] Sweet summer childs Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 19:51

Jup, I'm on it!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Sweet summer childs
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: