[Training] The Story



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Training] The Story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimezo 23 aug 2020 - 22:12


Eén Apprentice een Warrior, andere Apprentice erbij. Maar toch was het een beetje anders, want naast hem liep geen jonge kat van 6 Moons, maar een ervaren Warrior. Helaas was ze haar geheugen kwijt geraakt, dus hij had de taak gekregen om haar de Warrior Code weer bij te brengen. Geen probleem natuurlijk, Shade kon de Code zowat dromen. Hij glimlachte naar de mooie poes. 'Dus, Dainty..paw,' miauwde hij. Bij de verandering van haar rang kwam ook een verandering van naam. Het was even wennen, maar goed. 'Om je geheugen optimaal op te frissen zullen we een rondje maken voor het territorium, waarbij ik je vertel over de Warrior Code,' vertelde hij haar de planning. 'Heb je nog een beetje een idee van hoe het territorium eruit ziet en wat de Code is? Bijvoorbeeld de meest belangrijke dingen.'

Daintypaw


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 23:34

[Training] The Story DbyfXDQ

Ze was best nerveus hoewel het maar Shadefeather was. Gelukkig eigenlijk, ze had het nog enger gevonden als het een andere kat was geweest. Haar poten trilden terwijl ze naast hem trippelde, om de zoveel tijd uitgelaten zuchtend. Ze stopte, wat voor haar midden in het territorium voelde. Daintywhiff ging niet zitten, in plaats daarvan begon ze te ijsberen. Bij haar naamsverandering keek ze hem even aan. Was dit een straf? Enkel warriors die gestraft werden kregen ook een naamsverandering toch? Het zweet brak haar uit en haar neusje wiebelde heen en weer. Ze wilde graag zo goed worden als hem als... "Ik weet dat er een Thunderpath is, dat er Fourtrees zijn en dat er een grote diepe rivier ons scheid van Riverclan." Toen die zin uitstierf veranderde Shadefeather plotseling van uiterlijk. Geschrokken keek ze hem aan. Nee haar. Het beeld was wazig, maar de poes die voor haar stond was een stuk kleiner en pluiziger. Ze lachte, maar Daintywhiff kon alleen maar naar het oog staren. Angstig sissend deinsde ze achteruit. Toen ze haar kop schudde was het beeld verdwenen. Het had maar een paar seconden geduurd. Speelde haar nerveuze brein spelletjes met haar?


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimezo 20 sep 2020 - 20:39


Daintywhiff begon te ijsberen toen ze halt hielden. Shadefeather kantelde licht zijn kopje, maar hield zijn bekje erover. Ze was blijkbaar erg nerveus, iets wat hem niet bekend was. Daintywhiff was altijd zeker van haarzelf, dat was tenminste wat ze altijd uitstraalde. Om haar zo nerveus te zien was raar. 'Ik weet dat er een Thunderpath is, dat er Fourtrees zijn en dat er een grote diepe rivier ons scheid van RiverClan,' antwoordde Dainty toch zijn vraag. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht en hij knikte. 'Dat klo-' zijn stem stierf weg toen de witte poes hem opeens aanstaarde, gevolgd door gesis. Shade knipperde verbaasd met zijn ogen en leunde wat naar achteren. Uh, wat was er aan de poot? Dainty schudde haar kop en Shade keek haar verbaasd aan. 'Gaat.. Gaat alles goed met je, Dainty?' vroeg hij voorzichtig, weer wat dichterbij komend.


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 23:12

[Training] The Story DbyfXDQ

Geschrokken deinsde ze nog een paar stapjes achteruit. Ze schudde het beeld volledig weg. Haar wangen werden warm en rood en haar felle ogen gleden beschamend naar beneden. "N-niets Shadefeather... Ik... Ik eh..." Ze moest misschien een smoes verzinnen of misschien de waarheid vertellen? Alleen snapte ze die zelf niet zo goed. Daintywhiff schraapte ongemakkelijk haar keel. "De gorge dus, is er dan eh... nog een grens met Thunderclan?" Hopelijk bleef hij niet te veel hangen op haar vreemde gedrag. Het was al erg genoeg dat ze zo bloednerveus was.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 16:17


Daintywhiff schudde met haar kop en richtte haar gouden ogen naar beneden. 'N-niets Shadefeather... Ik... Ik eh...' Shade keek haar aan, bezorgdheid over zijn hele lichaam te lezen. Voorzichtig zette hij stapjes dichter bij, hopend dat het haar enigszins steun zou bieden. 'De gorge dus, is er dan eh... nog een grens met Thunderclan?' De kater knipperde en zuchtte zachtjes. Hij had wel door dat ze van onderwerp wilde veranderen, iets wat hij goed kon begrijpen natuurlijk. Maar dit was raar, zelfs voor Dainty. 'Uh, als je Fourtrees meetelt. Maar anders niet.' antwoordde hij toch maar gewoon. 'Maar Dainty, wat is er aan de poot? Vertel het me, alsjeblieft.'


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 16:27

[Training] The Story DbyfXDQ

Ze deed alsof ze hard moest nadenken bij Shadefeathers woorden. Fourtrees jaja! Ze knikte, maar vermeed zijn blik. Zijn zoete woorden sneden door haar schild heen. Daintywhiff zuchtte. "Niets ik... ik wil gewoon niet onder doen voor de clan... Ik heb het gevoel dat iedereen me haat." Blijkbaar had ze willen weglopen en ze begon haar vroegere zelf meer en meer te begrijpen. Hoewel katten vriendelijk tegen haar deden was het allemaal schijn. Dat lieten katten zoals Frailpaw wel uitschijnen. Daintywhiff schuifelde heen en weer en keek naar haar voetjes. Haar staart zwiepte nerveus heen en weer. "En... ik denk dat ik zwanger ben, maar als je meer vraagt wring ik je nek om oké?!" Eerst mompelde ze naar beneden, maar daarna keek ze hem indringend aan. Ooh hij was er zo aan als hij meer vroeg. Nee het was helemaal nog niet bevestigd. Maar hoe moest het ook met Routnose die naar Shadowclan ging huppelen, ookal was ze hier nu nog. Aan Falconpaw wilde ze het wel vragen, maar... ze wilde stiekem geen bevestiging. Haar leven was een puinhoop, een mooie puinhoop, maar niet voor kittens.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 16:40


Hij wilde haar graag aankijken, maar ze vermeed zijn blik. Een zachte zucht ontsnapte zijn bekje toen Dainty sprak. 'Niets ik... ik wil gewoon niet onder doen voor de clan... Ik heb het gevoel dat iedereen me haat.' Oh jee, zo mocht ze zich helemaal niet voelen. Shade beet zijn lip. Hij wilde goed nadenken voor hij iets zei. Het was waar dat niet iedereen Daintywhiff even aardig vond, maar haten vond hij persoonlijk een groot woord. Toch kon hij niet voor iedereen spreken, anderen gebruikte het veel sneller dan hij zou kunnen. 'Ik weet dat het even moeilijk is, Dainty.. Maar... Maar het komt vanzelf wel goed allemaal. We gaan gewoon samen trainen en dan kun je ze laten zien wie je écht bent,' snorde hij zachtjes en hij drukte voorzichtig zijn kop tegen haar wang. Want ze was geen monster. Dat was ze niet. 'En... ik denk dat ik zwanger ben, maar als je meer vraagt wring ik je nek om oké?!' De woorden die ze sprak deden zijn haren overeind komen. Shadefeather keek op, grote ogen in de hare kijkend. 'Z-Zwanger?' herhaalde hij stamelend. Hij kon het niet geloven. Waren ze.. Waren ze van hem? Was het echt waar? Een klein glimlachje begon rond zijn mondhoeken te vormen.


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 17:16

[Training] The Story DbyfXDQ

Ze moest toch wel stiekem glimlachen toen ze Shadefeather zijn reactie zag. Daintywhiff duwde haar gevlekte poot tegen zijn schouder om hem uit balans te krijgen. Ze trok haar neus in rimpels toen ze haar tong naar hem uitstak. Ergens viel er een grote druk van haar schouders. "Kom op, voor ik te dik ben om het einde van het territorium te halen!", miauwde ze met een grommende toon. Haar aanbod stond nog. Als hij doorvroeg kon hij mooi naar de titel 'vader' fluiten. Ze kneep haar ogen tot spleetjes terwijl ze aanstalten maakte om verder te wandelen.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 18:05


Ze antwoordde niet direct, maar haar reactie zei eigenlijk al genoeg. Hij wist ook wel dat ze niet voor de lol zou vertellen dat ze zwanger was. Ze duwde haar poot tegen zijn schouder aan en Shade zette een paar passen naar achter om niet om te vallen. Hij grinnikte zachtjes toen ze haar tong naar hem uitstak. 'Kom op, voor ik te dik ben om het einde van het territorium te halen!' miauwde ze in een grommende toon. Shade wilde graag nog meer weten natuurlijk, maar kon tegenwoordig ook wel inzien dat nu niet het juiste moment was. Dus greens hij naar haar, haar uitdaging aangaande. 'Kom maar op dan,' mauwde hij grijnzend voor hij wegsprintte.


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 23:45

[Training] The Story DbyfXDQ

De zucht die haar mond verliet sidderde nog na. Ze schudde haar schouders los en schoot een paar tellen later achter hem aan. De wind streek haar over haar borstkas. Wanneer ze haar poten lang genoeg strekte kon ze bijna vliegen. Ze kneep haar ogen tot spleetjes tegen de wind die tranen over haar wangen liet glijden. Inhalen kon ze hem echter niet, hij was te snel. Daintywhiff vertraagde haar pas een beetje. "Hey! Ik geef ... ik geef op, je hebt - gewonnen!", hijgde ze luid.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 0:04


Hij had nog even achterom gekeken of ze hem gevolgd was maar dat was overbodig. De kater greens naar haar en draaide zijn kop weer naar voren. Hij maakte al snel snelheid. Hij wist dat hij in no time zijn topsnelheid kon bereiken, maar hij wilde Dainty dat niet aandoen. Dus bleef hij het rustig aan doen. Nog steeds snel, maar toch. Hij had de poes echter een beetje overschat in de snelheid of uithoudingsvermogen, want ze haalde hem niet in. Integendeel zelfs, ze gaf aan dat ze niet meer kon. De kater draaide zijn oortjes naar achteren en kwam langzaam tot stilstand. Hij draaide naar haar om en glimlachte voor hij naar haar toe liep. 'Dat is oké. Maar het is dan ook wel goed om te weten dat we je uithoudingsvermogen weer wat moeten opkrikken.' Hij had zich ingehouden, maar zijn uithoudingsvermogen was dan ook heel goed. Hij kon zich ook wel voorstellen hoe een paar dagen in de Medicine Cat Den uithangen niet veel goeds deed voor de hare. 'Laten we rustig naar de grens met RiverClan gaan, oké,' snorde hij en hij gaf haar een likje over haar wang.


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 0:31

[Training] The Story DbyfXDQ

Daintywhiff was blij dat ze eindelijk een beetje vertraagde. Zwaar hijgend hield ze halt. Ze richtte haar aandacht op haar trillende benen. Oké dat had wel goed gevoeld, maar nu vervloekte ze toch wel de keuze die ze had gemaakt. Toen hij haar daar dan ook op wees keek ze met een moordende blik naar boven. Toch werden haar felle ogen tederder toen hij een likje over haar wang gaf. Daintywhiff ademde nog luid na, maar volgde hem. Het was nooit goed om verzuurde spieren meteen stil te leggen. De witte poes duwde haar schouder eventjes tegen de zijne. "Riverclan, daar hebben we onlangs nog oorlog mee gehad toch? Wat zijn hun zwaktes?" De vraag rolde automatisch uit haar mond. Het kwam van een stukje brein dat ze niet helemaal was vergeten. Ze was altijd uit op drama en misschien zelfs een beetje manipulatie. Het plezierde haar, net zoals bij Shadefeather zijn. Ach... Hij verdiende wel een uitleg. Daintywhiff keek hem aan. "Duss... ik denk dat ik eh 3 weken ver ben." Hopelijk maakte hij de optelsom zelf wel.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 0:41


Wijs negeerde hij haar moordende blik. Hij wist toch wel dat het alleen een facade was. Ze zou hem nooit kunnen vermoorden. Dat bleek maar weer aan haar tevreden glimlach toen hij haar een lik over haar wang gaf. Ze was moe, maar ze moesten door. Het zou zonde zijn om haar spieren nu stijf te laten worden, dan werd de pijn en moeite alleen maar erger. En ze hadden ook niet de hele dag te tijd en Shade wilde liever wel vandaag de tour voltooien. 'Riverclan, daar hebben we onlangs nog oorlog mee gehad toch? Wat zijn hun zwaktes?' Shade knipperde en draaide met zijn oren. Tja, hun zwaktes. Het was een vraag die niet geheel onbekend was. Het was het soort vraag dat ze vroeger altijd zou stellen. Zo te zien zat dat er nog steeds in. Shade wilde haar niet veranderen, maar het liefst.. Het liefst had hij niet dat ze gelijk voor zwaktes zou zoeken, hoe gunstig dat misschien ook zou kunnen zijn in een gevecht. Toch was het basis training en hij wist dat hij het haar moest bijbrengen. Maar voor hij het haar kon vertellen begon ze weer te spreken. 'Duss... ik denk dat ik eh 3 weken ver ben.' Shadefeather keek haar verbaasd aan, eerst niet wetende waar ze het over had. Gelukkig klikte het toch al snel. 'Oh! Ohh.' Dat was al eventjes, maar het duurde toch nog wat langer voor ze er kwamen. Hij glimlachte naar haar. 'Zullen we.. Samen naar Routnose of Falconpaw gaan?' Hij wilde er wel graag bij zijn, maar het was haar keuze uiteindelijk.


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 0:49

[Training] The Story DbyfXDQ

Hij negeerde haar vraag, bewust of onbewust. Daintywhiff was dan ook snel van onderwerp gesprongen, dus ze kon het hem niet kwalijk nemen. Bij zijn vraag knikte ze stilletjes. Haar schouders trokken zich weer naar omhoog. God wat haatte ze deze hormonen. Ze flikkerde van de ene emotie naar de andere. Zonder pardon ging ze dan ook maar zitten. "Ik weet dat we niet de hele dag hebben, maar dat jagen kan zich steken waar de zon niet schijnt!" Haar zin had een boze grauw op het einde die ze benadrukte door haar klauwen in de heide te steken. Keep it together Daintywhiff! Ze kuchte nonchalant. "Ik bedoel... Ik eh. Ja natuurlijk wil ik dat je mee gaat! Laat me niet in de steek nu alsjeblieft want... want straks gaan ze de kittens ook haten." Haar ogen werden zo groot als schoteltjes terwijl ze hem aankeek. Ze drukte haar lange oren in haar nek. Hoewel haar zinsbouw misschien niet zo gestructureerd was hoopte ze dat Shadefeather haar zou begrijpen. Haar gedachten waren net een dikke schreeuwende mist en haar emoties... laten we daar maar over zwijgen!


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 1:02


Het was niet de bedoeling geweest om een gevoelige snaar te raken, hij had het enkel voorzichtig gevraagd. De keuze was aan haar. Toch had hij iets verkeerds gezegd? Of.. Hij snapte het niet zo goed, maar plots was ze gestopt met lopen en gaan zitten. 'Ik weet dat we niet de hele dag hebben, maar dat jagen kan zich steken waar de zon niet schijnt!' De kater keek haar aan, zijn wenkbrauwen iets opgetild. Een glimlach vormde op zijn snoet. 'We zijn niet aan het jagen Dainty,' informeerde hij haar rustig terwijl hij weer wat naar haar toe liep. Hij wist niet zo goed waar deze plotselinge moodswings vandaan kwamen, maar hij had wel enig idee. Gelukkig was hij snugger genoeg om er niks over te zeggen tegen de poes, die nu weer wat bedaard leek te zijn. 'Ik bedoel... Ik eh. Ja natuurlijk wil ik dat je mee gaat! Laat me niet in de steek nu alsjeblieft want... want straks gaan ze de kittens ook haten.' Om eerlijk te zijn, was hij een beetje verbaasd door de verandering in haar houding. Haar ogen waren zo groot als schoteltjes. 'Oh, ja, natuurlijk Dainty,' miauwde hij. Het was toch ook van de gekke, dat ze zo dacht? Hoe kon de Clan haar kittens nou haten? Een zucht verliet zijn bek en hij ging naast haar zitten, zijn staart om haar lichaam heen krullend. 'Niemand gaat onze kittens haten, oké? Ze zijn deel van de Clan, net als jij dat bent,' murmelde hij zachtjes tegen haar. 'En als ze ook maar één nagel naar hen uitsteken ben ik daar om hen te beschermen, en dat geldt ook voor jou.' Hij zou ze beschermen met zijn leven, een belofte die hij nu al gemaakt had. Zijn kittens, niemand zou hun ooit wat kwaad doen.


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 1:13

[Training] The Story DbyfXDQ

Zijn woorden brachten haar van haar stuk. Ze kreeg een krop in haar keel en tranen prikten in haar ogen. Nog na trillend van het rennen, of was het van alle emoties die nu door haar lichaam kolkten, drukte ze zich tegen Shadefeather. Ze was gemakkelijk een kop groter dan hem door haar lange gestalte, maar toch voelde ze zich geborgen zo in zijn gitzwarte vacht. Daintywhiff stak haar roze neusje in zijn nekvacht en ademde diep zijn geur in. "Waarom heb ik je niet eerder zien staan Shadefeather? Je had me... van zoveel kunnen weerhouden." Haar stem droop triest. Had ze dit ooit gewild? Nee, dat was de blote waarheid. Daintywhiff haalde haar gezicht uit zijn vacht en ging toen liggen om op haar rug te rollen. Daar zette ze haar kleine pootjes tegen hem aan. Haar blik was op de wolken gericht. Hij stond duidelijk bezorgt. Bezorgt om de kittens in haar buik. "Beloof je om altijd bij me te blijven Shadefeather? Als partner en... als vader?" Haar felle blik gleed nu onzeker naar zijn gezicht. Haar lip trilde.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 1:28


Haar lichaam begon te trillen. Shadefeather rolde zijn staart nog wat steviger om haar heen en drukte zijn lichaam wat dichter tegen de hare. Hij liet haar, haar gezicht in zijn vacht duwen. 'Waarom heb ik je niet eerder zien staan Shadefeather? Je had me... van zoveel kunnen weerhouden.' Shade zuchtte zachtjes en likte haar vacht. Waarom? Dat was een goede vraag. Ze hadden elkaar nooit ontmoet, nooit zoals toen, zoals dit. Hij had zijn leven gehad, zij had de hare. Het was toen het de verkeerde kant op ging toen ze elkaar ontmoette. Hoewel hij wel wilde, had hij er geen antwoord op. Niet eentje die hij zo makkelijk kon zeggen in ieder geval. Hij keek op toen ze zich op de grond liet zakken, haar buik blootstellend. Shadefeathers gele ogen gleden over haar buik, waar hun kittens nu in groeide. Het was nog niet officieel verklaart door de Medicine Cats, maar het was vrij duidelijk. Hij kon het voelen, dat waren hun kittens. 'Beloof je om altijd bij me te blijven Shadefeather? Als partner en... als vader?' De kater keek haar weer aan. Tranen vormde in zijn ogen terwijl hij een brede glimlach niet kon onderdrukken. Hij liet zich naast haar zakken en likte voorzichtig haar wang. 'Dat beloof ik, Daintywhiff.'


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 1:38

[Training] The Story DbyfXDQ

Voor het eerst in lange tijd kwam er een snor uit haar borstkas. Hoewel ze voor louter communicatie en tevredenheid wel gespind had was dit anders. Het was lager en luider. Ze sloot eventjes haar ogen en kroop dichter tegen hem aan. Genietend van dit moment. Wat waren ze toch goed aan het trainen hah! Daintywhiff liet ook haar warme tong over de wang van de kater gaan. Haar adem kietelde de zwarte haren. Haar zoete geur vermengde zich met zijn heidegeur. Hij was nu eens de perfecte beschrijving van een knappe Windclanner, geur en al. Ze opende haar gouden ogen om naar hem te kijken. Zag ze daar nou een traan? De poes grinnikte, maar besloot er niets over te zeggen. Hoewel ze vanbinnen nog onzeker was over het feit dat niemand haar mocht kon dat later ook wel besproken worden. Het feit dat hij het beloofde aan haar was genoeg. Ze richtte haar gevlekt pootje naar de hemel. "Kijk! Dat is precies een konijn die nog net kan wegvluchtten van een bloederige dood!" Ze onderstreepte het woord bloederig om zijn reactie te peilen. Hij vond het meestal vreselijk als ze zo sprak. Daintywhiff giechelde zachtjes.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 1:48


Haar zachte gegrinnik maakte hem nog gelukkiger. Hij had geen idee waarover ze precies grinnikte, maar het was een geweldig geluid. Hij wenste dat hij het vaker mocht horen, samen met haar snorren. Dat was ook iets wat hij nauwelijks nog gehoord had. Shade sloot zijn ogen, genietend van het moment. Hij ademde haar zoete geur in, eentje die hem vroeger nerveus maakte. Nu was het het beste wat hij ooit had geroken. Nog beter dan kattenkruid. En Shade hield van kattenkruid. 'Kijk! Dat is precies een konijn die nog net kan wegvluchten van een bloederige dood!' Shade opende zijn ogen en volgde haar pootje, die wees naar de lucht. Uh, wat? Oh, de wolken zeker. Zijn ogen vormde in spleetjes, maar hij kon er niet echt een konijn in zien, zeker niet die ontsnapte van een bloederige dood. Leuke woordkeuze ook weer Dainty, heel fijn. 'Uh.. Ik zie het niet... Maar, om eerlijk te zijn. Ik dood mijn prooi meestal met zo min mogelijk bloed. Dat is.. Wel het fijnst, namelijk.' Als ze dacht dat dat de bedoeling was moesten ze deze training misschien toch maar overzetten in een jachttraining..


[Training] The Story Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 21:09

[Training] The Story DbyfXDQ

Daintywhiff luisterde naar het zielige geklaag van Shadefeather. Och die man had toch maar een zwakke maag hoor! Hoe hij ooit kon vechten of een konijn kon vermoorden wist ze niet. Daar moest ze wel om lachen. Het kwam rinkelend uit haar bekje. Het borrelde binnenin haar lichaam en kwam via haar keel naar omhoog. Tranen prikten in haar ogen. "Je bent zo'n watje Shadefeather," snorde ze warm. Daintywhiff liet haar lach een beetje wegsterven en keek weer naar de wolkjes. "Tot zover onze training... zeg me eens wat zijn de sterktes van Riverclan dan?" Als ze knus naast elkaar konden liggen, konden ze ook wel hun theorie overlopen. Haar brein kriebelde ook nog steeds om achter de zwaktes van elke clan te komen, maar ze moest het met hem slim spelen. Achter elke sterkte zat een zwakte en die kon ze dan zo wel te weten komen.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Training] The Story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: