[Training] The Story - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Training] The Story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 22:29


De poes naast hem begon te lachen. Shade keek haar aan, lachte ze hem nu uit? Ach, zo erg vond hij het niet. Het klonk mooi. Hij glimlachte. Hij zou die lach wel voor altijd willen horen. 'Je bent zo'n watje Shadefeather,' snorde de poes. Shade keek haar verontwaardigd aan, maar moest toch ook grinniken. 'Nou zeg,' mompelde hij tussen de grinnik door. 'Tot zover onze training... zeg me eens wat zijn de sterktes van Riverclan dan?' De kater knikte. Ja, de training. Die was niet helemaal gegaan zoals gepland. Maar ze lagen nu toch zo lekker, konden ze net zo goed gewoon zo over de theorie gaan. Die tour, die kwam later wel weer. 'Hmm, de sterktes.. Nou, ze kunnen zwemmen als geen ander,' begon hij met een glimlachje. 'Het zijn sterke Warriors, goede spieren door het zwemmen. Hun zullen het van ons winnen qua kracht, maar wij beschikken dan weer over de snelheid,' vertelde hij.


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 22:45

[Training] The Story - Pagina 2 DbyfXDQ

Zwemmen, ja dat had ze wel verwacht. Daintywhiff dacht na terwijl de wolk voor haar neusje vervormde naar het konijn dat gevangen werd door een kat. Bloed overal, maar dat ging ze niet meer zeggen. De poes knikte traag. "Oké wij moeten in gevecht dus sneller en slimmer zijn? En Thunderclan? Waar zijn zij goed in, waarop moeten wij letten in gevecht?" Ze kroop dichter tegen hem aan terwijl haar gouden ogen de contouren van de wolk volgden. Haar voorpoot, dat onhandig in de lucht hing legde ze nu over zijn borstkas. Zo lagen ze wel gezellig en knus.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 23:05


'Oké wij moeten in gevecht dus sneller en slimmer zijn? En Thunderclan? Waar zijn zij goed, waarop moeten wij letten in gevecht?' vroeg ze terwijl ze dichter naar hem toe kroop. De kater glimlachte en schuifelde ook wat dichter naar haar toe. 'Precies ja,' knikte hij. 'Hmm, ThunderClan kan heel goed klimmen. Ze zijn ook sterk en erg moedig,' vertelde hij met een glimlachje. Hij keek haar aan en duwde zijn neusje in haar nek. Hij snoof haar geur op, zijn ogen genietend gesloten. 'Wil je ook die van ShadowClan weten, hm?'


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 23:17

[Training] The Story - Pagina 2 DbyfXDQ

De ranke poes beeldde zich katten in die door de bomen vlogen, bijna als eekhoorns. Hun sterkte moest dan ook kracht zijn en snelheid. Hun zwakte? Open terrein. De prooi in de wolk werd vervangen door een kat. Het beeld van de poes die ze daarjuist had kwam weer een paar seconden op haar netvlies. Het bracht haar nekvacht overeind, maar ze moest het omarmen. Was dit haar verleden? Was dat een onbekende zus, een vroegere liefde of een kat die ze had vermoord? Ze schraapte haar keel bij zijn vraag, afgeleid door haar eigen gedachtes. Moord was voor haar niet iets vies. Ze kon niet wachten om haar kaken rond een konijn te klemmen en het leven er uit voelen te lekken. Het was verkeerd, dat vertelde Shadefeather haar en de morele bijbel van de clan: de warrior code. Daar had ze al meerdere lessen in gehad. Toch was haar goede vriend ook niet bang van de dood. Hij richtte een eigen hemel op, iets waar ze veel vertrouwder mee was dan Starclan. Starclan bracht haar de stuipen op het lijf, daar ging niet alleen haar nekhaar van overeind staan. Dode katten die anderen kwamen bezoeken met onheilspellende berichten? Nee dankje! Daintywhiff schudde met haar oor. "Shade, straks zit ik in je neus!", miauwde ze met een trillende stem toen hij haar geur opsnoof. Ze moest er stiekem wel om gniffelen. Ergens maakte haar dat gelukkig, dat hij voor haar charmes viel en niet enkel voor haar persoonlijkheid. "En nee, ik ben een paar Shadowclanners al tegen gekomen. Niet erg snugger, maar ze zijn sterk, vastberaden en ik heb gehoord dat ze koude harten hebben en dus niet bang zijn om stevig te verwonden in een gevecht... toch?"


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 23:48


Hij was al bijna vergeten dat hij de vraag gesteld had. Hij giechelde toen ze zei dat ze bijna in zijn neus zou zitten. 'Vind ik niet erg hoor,' snorde hij terwijl hij nog wat dieper in haar vacht kroop. Haar zoete goer kroop zijn neus binnen, maakte zijn hoofd licht. 'En nee, ik ben een paar Shadowclanners al tegen gekomen. Niet erg snugger, maar ze zijn sterk, vastberaden en ik heb gehoord dat ze koude harten hebben en dus niet bang zijn om stevig te verwonden in een gevecht... toch?' Hmm? Hij knipperde zijn ogen open en keek in haar gouden. 'Hm? Oh..' Hij glimlachte. 'Er zijn sowieso wel aardige ShadowClanners hoor, maar ja, ze... Ze vechten soms niet heel eerlijk.' Maar veel wist Shade daar ook niet over, hij wilde op dit moment vooral alleen maar verdrinken in haar geur. Toch maar goed dat hij niet had leren zwemmen.


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 0:00

[Training] The Story - Pagina 2 DbyfXDQ

Daintywhiff rolde met haar ogen. Shadefeather, de oh zo goedgelovige. Ze slaakte daarbij een diepe zucht, maar geen zwaarmoedige zucht, eerder een fijne lichte zucht. Waarom deden ze eigenlijk nog moeite? De poes had heel haar dag vrij gehouden, desnoods trainde ze tot in de nacht, maar nu. Nu wilde ze alleen maar dicht bij hem liggen. Daarom draaide ze haar hoofd weg van de wolken en begroef ze deze in zijn vacht. Ook zij ademde nu zijn geur in. Het kalmeerde haar, ordende haar slordige gedachten een beetje. "Áls er kittens komen Shade, wat moeten we dan doen? Ik ken niets van opvoeden en ik denk niet dat ik 6 moons kan stilliggen," fluisterde ze zachtjes.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 0:23


De glimlach op zijn gezicht werd breder en gelukkiger toen Daintywhiff haar gezicht in zijn vacht duwde. Hij hief zijn poot op om die vervolgens over haar lichaam heen te slaan, zijn staart rolde hij ook over haar heen. Hij wilde zo dicht mogelijk bij haar zijn nu, dat trainen, dat kwam later wel. 'Áls er kittens komen Shade, wat moeten we dan doen? Ik ken niets van opvoeden en ik denk niet dat ik 6 moons kan stilliggen,' fluisterde ze toen zachtjes. De kater wiebelde met zijn oortjes en gaf haar een likje. 'Als de kittens komen zal ik ook meehelpen met opvoeden,' miauwde hij warm. Hij kon zichzelf al zien, hele dagen in de Nursery omringt door zijn eigen bolletjes vacht. Door hun eigen bolletjes vacht. 'En je zult heus niet hele dagen voor zes Moons in de Nursery zijn hoor. Ik ben er ook, net als andere Queens.' Natuurlijk vond hij het belangrijk dat ze ook tijd spendeerde met hun kittens, maar hij zou het ook echt niet erg vinden als ze gewoon haar leven weer oppakte zodra dat kon.


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 0:34

[Training] The Story - Pagina 2 DbyfXDQ

Ergens stelde zijn antwoord haar wel gerust, maar ergens ook niet. Ze siste dan ook zachtjes, meer gedempt omdat ze nog altijd met haar neus tegen hem aan lag. Daintywhiff deed geen moeite om haar ogen te openen, ze lag goed zo. Heel erg goed. "Ik vertrouw ze niet... Wil jij niet... vanaf hun 4 moons bij hun zijn? Of afwisselend natuurlijk." Ze zou graag zo snel mogelijk haar warrior taken weer willen opnemen én bij de kittens zijn. Of dat ze dan al kon jagen was een andere vraag, maar ze hoopte van wel. De ranke kattin slikte. Straks wilde ze het nog over iets anders hebben, iets leuker dan dit serieuze gesprek. Toch kon ze het stemmetje in haar hoofd niet stilte op leggen. Hij bleef haar maar angst in boezemen over haar clangenoten en... wat als ze dit alleen maar inbeeldde, wat als Routnose zou zeggen dat ze helemaal niet zwanger was...


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 0:44


Hij had alle vertrouwen in zijn Clangenoten, maar voor Dainty was het anders. Dat kon hij ook wel begrijpen. 'Ik vertrouw ze niet... Wil jij niet... vanaf hun 4 moons bij hun zijn? Of afwisselend natuurlijk.' De kater glimlachte en gaf haar een geruststellende lik over haar nek. 'Geen zorgen Dainty, niemand zal de kittens iets aan doen.' Daar was hij immers heilig van overtuigd. Dat sommige katten Dainty misschien wat minder mochten, oké. Maar zelf was hij tamelijk gerespecteerd - als hij er zelf over mocht oordelen - en het waren kittens. Wie deed er nou kittens iets kwaad? 'Ik zal sowieso al vanaf hun geboorte bij hun zijn Dainty. Dat afwisselen zal geen probleem zijn, maak je maar geen zorgen.' Hoewel Shade graag wilde weten waar hij aan toe was, was dit meer iets waar hij mee ging met de flow. Het hebben van kittens ging sowieso altijd anders dan je dacht, maar Shade zou er alles aan doen om het zo soepeltjes mogelijk te laten lopen, voor hen allemaal.


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 0:56

[Training] The Story - Pagina 2 DbyfXDQ

Shadefeather wist altijd hoe haar knoppen werkten. Ze ontspande dan ook nadat ze haar geweten had verzekerd dat hij gelijk had. Het ging wel goed komen en ja ze was echt zwanger! Haar buik was toch wat dikker geworden, dat wist ze honderd procent zeker. Ze schudde geïrriteerd met haar oren. "Sorry ik ben aan het doemdenken." Ze wilde er niet verder over uitweiden, maar sinds ze zo met haar oren stond te flapperen verdiende hij wel een uitleg. Daintywhiff had nu haar ogen geopend en haalde haar uit zijn vacht. Ze keek hem semi-serieus aan. "We moeten het ook hebben over namen."


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 1:13


Hij voelde haar ontspannen, waardoor Shade zelf ook wat meer ontspande. Ze flapperde met haar oren. 'Sorry ik ben aan het doemdenken.' Shade glimlachte. 'Dat mag,' murmelde hij zachtjes. Het was jammer dat ze bang was, natuurlijk. Maar dat mocht. Shadefeather wilde haar er graag bij helpen, haar laten zien dat ze niet bang hoefde te zijn voor haar Clangenoten. En andersom ook trouwens. Hij hoopte de bindende factor te zijn. Hij keek op toen Dainty bewoog en hem wat serieuzer aan keek. 'We moeten het ook hebben over namen.' Oh, namen. Een domme glimlach verscheen op zijn snoetje. 'Hmm, Catnipkit... Hehe, nee grapje hoor.' Hij grinnikte over zijn eigen grap en na een tijdje was hij weer serieus. Namen bedenken. Hoewel hij altijd al kittens had gewild had hij er nooit actief over nagedacht. Eén naam stond in ieder geval al bovenaan zijn lijstje. 'Daintykit,' miauwde hij met een glimlach, haar aankijkend.


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Training] The Story - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 1:23

[Training] The Story - Pagina 2 DbyfXDQ

Daintywhiff lachte weer. "Shadefeather, jij bent de grappigste thuis zeker?" Ze schudde ongelovig haar snorharen. Bij haar eigen naam te horen ontmoette ze zijn blik. Ze trok een wenkbrauw op? "Meen je dat? Eh... Is het niet raar dat ik mijn eigen naam ga roepen?" Ja stel je voor dat die kitten nu net stout was. Een rilling gleed over haar rug. Hopelijk waren alle kittens zoals Winterkit, die was braaf. In tegenstelling tot Gorsekit. Ze schudde haar kopje. "Ik dacht zelf aan Cloudkit, Baykit, Crouchkit, Dandelionkit, Driftkit, Fennelkit of Hickorykit ofzo. Namen die tijdloos zijn, voor meisjes en jongens. Niet? Ze probeerde zijn reactie te peilen. Natuurlijk had zij al eventjes gehad om over namen te denken.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

[Training] The Story - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Training] The Story - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Training] The Story   [Training] The Story - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 17:25


Hij grinnikte om haar reactie. Tja, de grappigste thuis. Misschien wel ja. Hij was benieuwd wat ze vond van zijn naam keuze. Daintykit, hij zag dat wel voor zich. 'Meen je dat? Eh... Is het niet raar dat ik mijn eigen naam ga roepen?' Ja, daar had hij nog niet zozeer over nagedacht. Dainty klonk gewoon heel schattig en Dainty was zijn liefde, dus, logisch toch? Maar hij kon wel inzien dat ze dat liever niet had. 'Ik dacht zelf aan Cloudkit, Baykit, Crouchkit, Dandelionkit, Driftkit, Fennelkit of Hickorykit ofzo. Namen die tijdloos zijn, voor meisjes en jongens. Niet?' Hij lachte verrast toen ze met een hele lijst namen aan kwam. Zelfs hij had niet zoveel klaarliggen. 'Hmm, wat dacht je van Cloudykit?' Shade vond het altijd heel schattig als er een -y op het einde stond. Zoals Dainty! 'Baykit, Dandelionkit en Fennelkit zijn ook leuk. Oh, wat denk je van Flowerkit, Luckykit, Daisykit, Sunnykit, oh en Ditzykit,' miauwde hij met een brede glimlach, de namen nu makkelijk naar buiten vloeiend.


[Training] The Story - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Training] The Story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: