Overture



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Overture

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 22:07

The point is not the bearing of suffering.


Ze had even gedacht aan een stuk prooi voor hem meenemen. Maar de opties waren een oude haas en twee muizen. Oude prooi leek nou niet bepaald gezond en de muizen.. Ja nee die kon ze beter overslaan vandaag of voor de voorziene toekomst... Het zou wel humor hebben.

Misschien over een paar dagen.

Inplaats daarvan nam ze de kruiden mee die Routnose aan haar gevraagd had bij hem af te geven. Het was een klein bosje pepermunt wat ze in haar mond had. De kater had zichzelf met de prooi goed vergiftigd en hoewel hij terug was gekomen van de dood zou zijn maag nog lange tijd niet geheel blij met hem zijn. Dus natuurlijk kon ze haar vriend een bezoekje brengen en de kruiden achterlaten.

Zachtjes kuchtte ze haar aanwezigheid en stapte de leadersden in. "Morning." Mompelde ze naar de oudere kater en duwde de kruiden naar hem toe. "Herbs to go." Ze glimlachte naar hem en trok even met haar oren. "Of wou je liever muis?" Ze kon het niet laten en met een schaapachtige grijns keek ze hem even aan.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 22:36


Hij was net wakker geworden in zijn nest. Het voelde nog onwennig, alsof het hele gebeuren niet plaats had gevonden. Hij had nog heel veel informatie in zijn hoofd zitten om te verwerken. Informatie waarvan hij nog niet goed wist wat hij er mee moest. Maar hij moest door. WindClan moest sterk zijn. Het was niet onhoorbaar gebleven dat RiverClan en ShadowClan oorlog hadden gevoerd. Wie weet wanneer ze naar zijn kamp zouden komen? Acornstar was er gek genoeg voor en hij vlakte die twee gekken wijven van RiverClan ook zeker niet uit.

Er klonk een kuchje voordat hij iemand zag in de opening van de leadersden. Het was Ashenpatch. Ze mompelde een begroeting en duwde zijn kruiden naar hem toe. "Kom binnen Ashenpatch," zei hij nog, maar ze stond allang binnen. Ze maakte een opmerking of hij liever een muis wou. Hij moest lachen, ondanks alles. "Bedankt maar nee, ik ben voorlopig genezen van muizen. Al verwacht ik geen herhaling van dit.. voorval." merkte hij op. [b]"Hoe is het met je Ashenpatch? Hoe gaan je warrior taken?"[b] vroeg hij toen meteen, om het onderwerp te veranderen. Hij had het liever niet over die dag. Niet als alles nu zo vers was.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 22:43

The point is not the bearing of suffering.

Zachtjes snorde Ashen in reactie op Wolf zijn woorden. Ze merkte ook wel hoe snel hij het onderwerp wou veranderen. Maar humor was nou eenmaal hoe zij dealde met dingen. Bedoel.. tis niet elke dag dat je leader en vriend neervalt van een vergiftigde muis en je zus vervolgens de moord claimt en jij aangeeft dat het je zus is terwijl niemand in het hele kamp dat wist en tja..

A lot of shit happened.

En ze wou gewoon terug naar het normaal. Dus nam ze plaats terwijl ze met haar poot de kruiden nog even aandrukte. "Het gaat goed. Mentorschap bevalt." Glimlachte ze naar hem. Hij had haar vertrouwd en hoewel ze uiteindelijk niet een van zijn kits als apprentice had gekregen maakte dat niet uit. Dit was een goede eerste ervaring, een apprentice die al eens een mentor had gehad en samen met haar apprentice kwam ze zelf ook achter nog veel dat ze moest leren. "Kom op. Als je die niet opeet maakt Routnose mij af." Mompelde ze knikkend naar de kruiden.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 22:51


Wolfstar keek naar het hoopje kruiden. Hij wist dat het hem beter zou maken. Dat hij moest vertrouwen. Maar alles voelde nog zo dubbel. Ze vertelde dat het mentorschap beviel. "En je apprentice? Bevalt die ook goed?" vroeg hij toen. "Het spijt me dat ik mijn belofte niet waar heb kunnen maken aan je Ashenpatch, ze waren nog niet.. klaar." zijn kinderen zouden vanzelf apprentices worden. Maar niet tegelijk om vergeven te worden aan Ashen. Wolfstar duwde met zijn voet tegen de kruiden en at ze uiteindelijk op. Hij kauwde er moeizaam op. "Smerig," hij stak zijn tong uit in de hoop de smaak sneller weg te krijgen. Hij zuchtte. "Ik hoop dat WindClan hier snel bovenop komt. Ik vind het vreselijk hoe de clan steeds verder uit elkaar lijk te vallen." hij veegde met een poot langs zijn snorharen.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 22:58

The point is not the bearing of suffering.

Het deed haar goed dat tegen zijn eigen gevoel in hij toch op de kruiden begon te kauwen. Het was ook een kleine sprong in haar hart. Het feit dat hij haar vertrouwde want zeg zelf na zo'n stunt wist zij niet of zij nog iemand zou vertrouwen met haar eten of kruiden brengen. Maar hij vertrouwde haar.. zelfs na Burnet's woorden. "Ja zeker. We zijn een goed koppel samen." Zei ze met een grijnzende knipoog voor ze een lik over haar poot haalde en deze achter haar oor krabbelde. "Geen zorgen Wolfstar." Ze glimlachte warm naar haar vriend. "Ik ben niet uit naar titel of speciale plekjes. Het feit dat ik een apprentice heb is al eer genoeg. Of dat nou van leader is of wat dan ook. Iedere apprentice is even belangrijk." Ze drukte het op zijn hart met een warme glimlach. Menig zou smeken misschien om een apprentice kind van de leader. Maar het maakte haar niet uit. De ervaring was waardevol genoeg.

Zijn woorden lieten haar echter even slikken. "Het is lastig.. ik ben altijd een blik van buitenaf geweest en Windclan lijkt verdeeld tot op het bot. Ieder met zijn eigen rede." Ze zuchtte zacht. "Ik vraag me af of het in andere clans ook zo erg is." Ze keek haar vriend met medelijden aan. Hij had zoveel op zijn schouders liggen. Het was geen makkelijke positie die hem zo geduwd was. Starclan had een grote stap genomen met hem benoemen en ze had een enorme lading respect voor het feit dat hij nog niet gillend weg was gerend. "Wat je dan ook nodig hebt Wolf. Ik ben er voor je." Beloofde ze hem en plaatste haar poot zachtjes op de zijne. Hij was er voor haar geweest toen ze een vriend het meest nodig had gehad. Nu was zij er ook voor hem.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 23:11


Ashen merkte op dat het oké was, dat ze geen speciale behandeling wou hebben. Hij knikte. "Dat snap ik, maar ik had graag woord gehouden bij mijn belofte." dat was zijn enige spijt. Hij wist zelf ook goed dat elke apprentice belangrijk was en dat zijn kinderen op geen manier een speciale behandeling hoefde te verwachten vanwege hun afkomst. Wolfstar keek Ashenpatch aan toen ze antwoord op zijn volgende vraag af. Ze vroeg zich af of het in andere clans ook zo was. "Als ik woorden hoor dat Riverclan en Shadowclan een hele oorlog voeren met elkaar ben ik bang dat ze georganiseerder zijn dan ooit." mompelde hij verontrust. Er werd een poot op de zijne gelegd en even voelde het alsof hij niet alleen was in dit alles. "Dankjewel Ashenpatch, dat is fijn om te weten." vertelde hij aan de poes. "Ik denk dat StarClan het niet alleen over WindClan had toen ze spraken over saamhorigheid en vergeven. Ik denk dat het groter is dan alleen onze clan." het hele bos moest elkaar vergeven. Hij zuchtte. "Zodra ik sterk genoeg ben reis ik af naar ShadowClan om woorden te wisselen met Acornstar. Ik neem meteen die apprentice van hun met me mee." bromde hij geïrriteerd. Hij herhaalde de woorden van Gorsepaw als een mantra. Vergeven, vergeven. ShadowClan zou vast geen spion sturen. Vast niet.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 23:28

The point is not the bearing of suffering.

In stilte luisterde ze naar haar leader. Een zachte glimlach op haar lippen. Hij deelde dingen met haar die wellicht alleen voor zijn deputy hoorde te zijn. Of tenminste voor zijn senior warriors. Maar hij vertrouwde haar met informatie en het voelde zo goed om vertrouwd te worden.

Ze knikte rustig. "Maar wellicht zorgen die oorlogen ook alleen maar voor meer onrustig binnen in de clan. Zeker gezien het naar gerucht enkel berust is op haat en nijd tussen twee leaders." Reageerde ze terug en keek hem even schuin aan. "Neem je daarmee niet een standpunt op tegenover Riverclan? Onze borders met Riverclan zijn in tijden niet zo rustig geweest sinds Butterstar's dood is de spanning tussen ons ook gestorven." Ze keek even naar haar poten. Niet helemaal zeker of het haar plaats was om dit te bespreken maar besloot de ruimte te nemen die Wolfstar haar gaf. "Flutterpaw moet inderdaad naar huis. We hebben Stallionheart en Barksound teruggenomen in de clan en dat zorgt al voor genoeg onrust ondanks dat dit wel degelijk hun thuis is. Ik zag.. het tijdens jouw.. afwezigheid om het zo maar te noemen. Vingers worden snel gewezen. Een shadowclanners aanwezigheid is zeker niet ten goede van de clan. Hoewel ik zijn case ook beneid. Flutterpaw zal het niet goed hebben in Shadowclan." Ze zuchtte. "Maar hem in Windclan houden is geen optie. Maar wat ik wil zeggen.. Als je mij de vrijheid geeft. Als je saamhorigheid wil streven. Laat die twee bekvechters voor nu wat ze zijn. Kijk eerst naar Thunderclan. Windclan en Thunderclan zijn altijd neutraal als niet vrienden geweest. En dat laat geen voorkeur voor Riverclan of Shadoclan zien op dit moment. Thunderclan houdt zichzelf ook afwezig van hun gevechten." Het was een strategische zet. Hoewel ze niet kon spreken over het leiderschap in Thunderclan. Het leek haar in ieder geval de handigere zet op dit moment.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 13:07


Ashenpatch legde rustig haar verhaal uit. Soms klonk het net alsof ze met Blazesong aan het praten was. Met een deputy. Maar ze deelde haar mening, haar kant van het verhaal. Hij knikte. "Je klinkt al bijna als een deputy." snorde de kater met een grijnsje. "Daar bedoel ik niks slechts mee." voegde hij snel toe. Hij wou het niet over laten komen alsof hij haar op haar plek moest zetten, die kende Ashenpatch wel. "Ik snap dat het misschien raar staat als ik naar ShadowClan ga en niet naar RiverClan, maar ik kan mijn gezicht nog niet vertonen daar niet.. als Shatteredice daar is." misschien moest hij Blazesong sturen voor een diplomatisch gesprek daar, maar hij wist niet of dat zo'n goeie zet was. "Het is mij duidelijk dat ik met een iets hardere grip over WindClan moet heersen. Ik had gehoopt dat ik het iets zou kunnen laten vieren, maar het minste zuchtje wind veranderd blijkbaar zo in een storm." om maar in raadsels te blijven praten. Wolfstar was blij met een van de eerste normale gesprekken die hij in tijden gevoerd had - buiten die met Blazesong en misschien Rabbitcharm. Wolfstar drukte zijn kop tegen die van Ashenpatch aan, een vriendelijk gebaar. "Ik ben heel blij dat ik tenminste nog een handje vol katten in WindClan heb die wel normaal kunnen praten." merkte hij toen op.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 13:23

The point is not the bearing of suffering.


Het compliment van Wolfstar was een die ze voelde tot in het tipje van haar oren. Ze schudde snel haar kop met een lachje. "Nee het is zeker niet iets slechts Wolfstar. Ik ben trots dat ik wijsheid spreek en geen onzin." Zei ze met een knipoogje naar hem maar luisterde rustig naar hem en knikte langzaam. Ze probeerde na te denken over wat ze precies voor hem kon betekenen en gaf een lik over haar borst. "Dat snap ik." Mompelde ze rustig en keek op naar hem. "Jij hoeft ook niet alles alleen te doen. Je hebt Blazesong, Routnose. Falconstrike." De naam klonk nog altijd wat raar op haar tong maar ze glimlachte toch. "En je hebt mij, als je wil ga ik naar Riverclan voor je." Zei ze met een knipoogje er bij al waren de woorden bloedserieus. Als hij haar zou willen sturen zou ze gewillig gaan. Ze zou overal heen gaan voor Windclan, voor hem.
The point is how it is borne.




There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 13:34


Hij knikte op haar woorden. Ze had ook gelijk, hij had nog best veel katten die hem supportte. "Je hebt helemaal gelijk Ashenpatch," het voelde soms alsof hij er alleen voor stond, maar dat was niet zo. Ze bood zichzelf aan om naar RiverClan te gaan. "Ik vind je zeker geschikt om zo'n soort bezoek te doen, maar WindClan heeft je hard nodig Ashen." en dat meende hij. "Zou je iets voor mij willen doen? Zou je wat papaver zaadjes voor me op willen halen bij Routnose? Zodat ik rustig kan slapen?" hij moest eerlijk toegeven dat hij ze eigenlijk niet echt nodig had, maar hij sliep er gewoon beter op.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 13:45

The point is not the bearing of suffering.


Hij was niet alleen. Ook al moest het voelen alsof heel Windclan tegen hem was. Starclan had hem gekozen voor een rede en hij deed zijn best. Hij deed zo verdomde hard zijn best. "Dan zal ik hier zijn voor Windclan." Knikte ze hem zacht toe en glimlachte naar hem. De glimlach betrok echter iets, onrust duidelijk aanwezig in haar blik. Ze was geen medicine cat maar ze wist wat papaver deed, of dat de beste keuze was..

"Ik zal haar vragen of ze het wil geven." Mompelde de she-cat zachtjes en draaide zich weg van haar leader.

Enkele lange momenten later kwam ze terug naar binnen met een klein bundeltje en plaatste dat voor zijn neus. "Je hebt geluk." Mauwde ze voorzichtig opgewekt en duwde een zaadje naar hem toe met nog wat extra versterkende kruiden. "Je mocht hem, als je de rest ook opeet." Mauwde ze en plaatste haar poot over het zaadje een kleine uitdagende blik op haar lippen.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 13:56


Ashenpatch was zo lief voor hem, zo vriendelijk. Bijna het zelfde level als Routnose als ze hem verzorgde. Alleen was het Routnose haar taak en Ashen.. deed dit uit vrije wil. Wolfstar keek naar de poes die weg liep en de zaadjes voor hem ging proberen te halen.

Met succes, ze kwam weer terug. Maar met haar bracht ze ook een nieuw bundeltje met vieze kruiden. "Oh nee.. dat is echt goor spul.." mompelde de kater op een lage bromtoon. Het bundeltje werd voor hem neergelegd en hij wist dat Ashen wou dat hij dit op ging eten. Ze legde haar poot over de zaadjes heen en forceerde hem nu basically het groene hoopje te eten. Hij stak vies zijn tong uit maar nam het toch in zijn bek om het op te eten. "Dat is zo smerig." Wolfstar wist dat hij nu toegang zou krijgen tot hetgene dat hem zou helpen slapen. Gewoon, rustig droomloos. Zijn ogen gingen van de zaadjes naar Ashenpatch. "Er is er meer dan een.." constateerde hij langzaam. "Als jij er eentje neemt, neem ik de rest." het waren er drie, hele kleine zaadjes. Twee was genoeg om hem knock out te helpen voor een goed dutje. Zijn ogen keken in die van haar. "Wil je bij me blijven? Ik ben bang dat.. er weer iets gebeurd." gaf hij toen toe. Hij likte de twee zaadjes die hij voor zichzelf had gereserveerd van de grond en nam de andere op zijn poot om die voor Ashen te houden. "Alsjeblieft?"


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 14:05

The point is not the bearing of suffering.


Hij was haar vriend, degene die haar een kans had gegeven hier in Windclan. Haar vriend die waarde in haar zag toen het enige van waarde in haar leven overleden was. Het deed haar pijn om hem hier te zien, op deze manier. Zo zwak, klein. Dit was niet de grote leider die ze nodig hadden, niet de grote leider die hij speelde buiten zijn den. Maar dit was wellicht het hart van Wolfstar, dat ding dat ieder van hen zo dicht bij zich hielt. Zo klein en verstopt. Zacht snorde ze terwijl ze hem toeknikte. "Natuurlijk is het smerig. Alles dat gezond voor je is is niet lekker." Mauwde ze met een knipoogje maar slikte even. Starend naar het papaverzaadje. Ze was niet iemand die.. Van pijnstillers hielt. Een zou haar waarschijnlijk niet in slaap laten vallen. Ze wist niet wat het met haar zou doen. Wat de absence van rationaliteit..

"Natuurlijk Wolf." Mauwde ze zacht naar hem en schoof de twee zaadjes zijn kant op. Het derde zaadje tussen haar poten latend terwijl ze naar hem keek. Of ze zou blijven. Of ze.. Zacht knikte ze. "Ik zal bij je blijven. Niets zal je overkomen ik ben er." Mauwde ze zacht en boog zichzelf voorover. Het zaadje in haar mond nemend terwijl ze hem aankeek.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 14:18


Hij zag dat ze iets moeite had toen hij zijn aanbod maakte. Wolfstar keek kort van Ashen naar het zaadje, maar ze at hem uiteindelijk wel op. "Ik ben blij dat je mij ook vertrouwd," zei hij toen zachtjes. Wolfstar liep naar zijn nest toe, die hij even rustig in model drukte. "Je hoeft niet te blijven, als je niet comfortabel bent." ze beloofde dat hem niets zou over komen, maar hij wou niet dat ze op de harde grond zou slapen. Hij stapte in zijn nest en ging liggen. Strekte zijn poten voor zich uit en legde zijn kop er op. Ja hij zou eindelijk weer lekker slapen. Zo'n dutje waarvan je wakker werd met kwijl op je gezicht.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Overture Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 14:40

Overture Rabbit10


Heel eerlijk wist ze niet zo goed hoe ze zich moest voelen. Allicht was dit zijn straf... Ja vast. De poes snoof, geloofde er weinig van dat dit de bedoeling van Starclan immers. Die hadden zich tot het heden ook nog nooit met hen bemoeid, behalve om haar vriendin van haar neer te schieten. Nee, het was een van hen. Maar wie? Wie wist van Gorse, of was er zelfs meer dat ze niet wist? Zonder dat ze het door had hadden haar poten naar de leadersden gebracht. De geur van Ashenpatch hing hier rond, het zou ook weer eens niet. Heel eerlijk, deed zijn dood haar vrij weinig. Immers kwam hij toch wel weer terug, dat was wat hij deed. Gaf hem twee dagen en hij was weer op zijn poten, wat deerde één vergiftiging? Het was eerder de dader die haar meer dwars zat.
Vlagen van een conversatie zorgden ervoor dat haar oortjes naar voren sprongen. "Wil je bij me blijven? Ik ben bang dat.. er weer iets gebeurd." Ah. Natuurlijk. Och arme Wolfstar, altijd zo eenzaam. Ze sliep één nacht niet bij hem, en hij verloor zichzelf in eenzaamheid. Als het niet Shatteredice was, niet Amberstom, niet haarzelf.. Waarom dan niet Ashenpatch? De poes liet haar nagels weer in hun hulzen glijden en zette een zoete glimlach op haar gelaat, waarna ze naar binnen stapte. "Wolfstar, Ashenpatch," sprak ze en glimlachte hen beide toe. Haar ogen bleven hangen op de zaadjes die ze beiden net op leken te likken. "Ik hoop dat ik niet iets... Verstoor?" Met een glimlach richtte ze haar blik op Wolfstar, hij mocht zelf de betekenis daarachter ontrafelen.
 


Overture Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimema 17 mei 2021 - 16:09

The point is not the bearing of suffering.


Ze had het zaadje nog op haar tong liggen. De onzekerheid nog altijd aanwezig en het hart niet om het ding door te slikken. Ze was een warrior, ze nam geen dingen om pijn mee te verdoven.

Echter hoopte ze nu even dat ze dat ding 10 seconden eerder had ingeslikt. De stem van Rabbitcharm liet haar naar adem happen waardoor het zaadje naar haar keel schoot en ze hard begon te hoestten om dat ding er uit te krijgen. Het kleine zaadje rolde van haar weg en recht voor de voeten van de she-cat. ”Rabbitcharm!” Haar blauwe ogen vergrootte zich. ”Wat nee zeker niet Ik kwam kruiden brengen van Routnose en hij vroeg mij of ik wacht bij hem wou houden. En met een moordenaar ehm ja.. leek dat me wel een goed plan.” Waarom was ze hier zo moeilijk mee? Ze kuchtte nogmaals en slikte. Juist.. Zelfs hoe onmogelijk zij was, wist ze hoe dit er uit moest zien voor de.. partner..? van Wolfstar.
The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Overture Frkp8xW
Kiki
327
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 17:54

Hij had ook eigenlijk wel mogen verwachten dat ze binnen nu en zeer korte tijd hier binnen zou staan. Hij zag toe hoe Ashenpatch bijna stikte en keek even kalm naar Rabbitcharm. "Ashenpatch kwam kruiden brengen en ik hield haar bezig met een gesprek." zei hij kalm. "Verder is er niets gaande." Wolfstar ging overeind zitten, misschien iets te snel want zijn hoofd duizelde. "Ik had gehoord dat je de hele dag druk in de tunnels bezig was omdat er een paar ingestort waren en ik wou je niet van je werk af halen om.. te babysitten." om maar met een iets minder goed woord te komen. Zijn ogen gingen naar Ashenpatch. "Heel erg bedankt dat je bij me wou blijven Ashenpatch, we spreken elkaar vast snel weer." en dan was dit haar que om zo snel mogelijk weg te komen. Want er was een konijn in zijn den gestapt en die zou hij als een hongerige wolf aan haar nekvel naar binnen trekken.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrail
Member
Overture DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrail
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 18:15

Foxtrail
I'd like for you and I to go romancing

Say the word, your wish is my command
Het was allemaal ongelovelijk wat er gebeurd was en nog aan de gaande was. Hij wist vrij zeker dat Stallionheart er iets mee te maken moeten hebben gehad, maar een nieuwe gebeurtenis liet hem daarover twijfelen. Desondanks was hij toch maar gaan jagen, al was zijn concentratie niet heel hoog en had hij enkel een konijntje kunnen schaken in de tunnels. Hij legde zijn prooi op de stapel neer en keek naar de Leaders Den, waar hij zweerde stemmen te horen. Zijn nieuwsgierigheid won van hem en de kater liep er naar toe. Drie geuren kwamen hem tegemoet, die van de eigenaar zelf, Ashenpatch en zijn eigen zus. Wat was zijn zus daar weer aan het doen? En Ashenpatch? Foxtrail vertrouwde Wolfstar voor geen meter wat dat betreft. Rabbitcharm zou het nooit leren en Ashenpatch was te onschuldig. Net op tijd ving hij de woorden van Wolfstar op, die blijkbaar zijn zilveren bezoeker weg wou hebben. Niet Rabbitcharm. Weet je wat, eigenlijk vond Foxtrail het prima dat Wolfstar vermoord werd. Nog eens wat vaker en hij kwam niet meer aan zijn zusje. Hij stapte naar binnen zodra hij het hoorde en keek de drie aan. Kort, bedachtzaam. Zijn blauwe ogen boorde zich in de gele van Wolfstar. ''Gezellige boel hier''zei hij kortaf, het puntje van zijn staart zwiepte langzaam. Hij wist al dat zijn zus het hier niet mee eens zou zijn, maar dat maakte niet uit. Het was maar zo. Ooit zou ze wel snappen, hopelijk.
@everyone
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Overture Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 22:58

Overture Rabbit10


Luid gekuch klonk en iets werd haar kant op gelanceerd. Met één wenkbrauw opgetrokken keek ze naar het met speeksel besmeerde zaadje, hoe ironisch. "Wel, ik ben blij dat dat hetgene is waar je op aan het stikken was," sprak ze droogjes en haar mierzoete blik gleed naar van Wolfstar naar Ashenpatch, die eruit zag alsof Rabbitcharm haar had betrapt met een poot in de koektrommel. Wat had ze ook verwacht? Hij had zijn lijstje, en kennelijk stonden daar nog extra namen op na haar. Oh ze zou het vertikken om te laten zien hoeveel het haar pijn deed. Waarom kon hij niet gewoon van haar houden, van haar alleen. En nu zij er weer was, stuurde hij haar gauw weg. "Ach nee joh, blijf lekker," sprak ze met een glimlach naar Ashenpatch, wiens blauw ogen schitterden in het vage licht. "Ik ben eigenlijk wel benieuwd, hé," Met haar scherpe nagel prikte ze het natte zaadje op, waar ze bedachtzaam naar keek. "Ben jij ook vergiftigd, dat je papaverzaadjes nodig hebt om er weer boven op te komen, Ashenpatch?" ze keek de ander onschuldig aan, iets giftigs in haar mierzoete blik. Niet dat ze lang de gehele situatie in zich op kon nemen. Zijn pootstappen kende ze maar al te goed, net als zijn stem. Vertel je broer 100 keer dat hij zijn neus uit je zaken moet houden en raad eens, hij deed het gewoon voor de honderdeneenste keer. Hij was een walgelijke bloedhond die haar niet met rust liet, en dit zou enkel zijn overtuiging voeden. Iets van irritatie brak door haar lieve masker heen. "Dag Foxtrail, ik kan me niet herinneren dat iemand jou had uit genodigd hier," 


Overture Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Overture 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Overture   Overture Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 23:08

The point is not the bearing of suffering.


Euhm, was er een deleteknop waarmee je jezelf gewoon uit situaties kon werken? Want die had ze nodig nu. Van de bijna afstandelijke manier van haar wegsturen van Wolfstar, alsof ze niet een clangenoot was die hem wou helpen tot de venijnige ogen van Rabbitcharm. Ze voelde zich een derde wiel in een situatie waar ze niets mee te maken wou hebben. "Rabbitcharm ik kan je verzekeren. Het is niet wat het lijkt." Sprak ze de she-cat duidelijk toe hoewel haar stem iets trilde en ze zich pas besefte terwijl de woorden er uit kwamen hoe cliche en idioot dat klonk. Natuurlijk leek dit exact op iets waar Rabbit haar kop voor om zou draaien.

Foxtrail was een letterlijke verlossing in de nauwe den en ze staarde haar vriend hulpzoekend aan. Hij wist hoe zij absoluut niet hier mee om kon gaan. "Dat had ik gedaan. Om met mij te gaan jagen! Hij moest mij hier ontmoeten om samen te gaan jagen." Met wanhoop in haar ogen staarde ze naar fox. Kom op, wees het eens eens met me. We gaan jagen. Hup. Weg hier.

nu.

The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overture
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: