[Event] Return of the King



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Event] Return of the King

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Thornface
Member
[Event] Return of the King 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 16:26


Vervolg op dit topic!

De frisse lucht, de wind die zijn vacht streelde en zijn clangenoten om hem heen; wat had hij dit allemaal gemist de laatste weken! Het voelde nog steeds alsof hij droomde, maar als dit een droom was, dan wilde hij er liefst niet meer uit ontwaken.
Thornstar was met zijn reddingspatrouille onderweg terug naar het kamp, en ze hadden hem op de hoogte gebracht van alles wat er sinds zijn verdwijning was gebeurd. De Sunningrocks waren terug van ThunderClan, maar BloodClan had Tallpines overgenomen en Eveningglow ontvoerd. Ook had zij in het begin van Thornstars verdwijning Stagtine aangewezen als vervangende leider, en hij was nu onderweg naar de Highstones om negen levens op te halen. Al deze informatie bevestigde voor Thornstar dat hij toch echt niet droomde, maar dat hij in de verontrustende realiteit zat.

De kampingang kwam in zicht, en Thornstar haalde diep adem. Hij was blij dat hij eindelijk thuis was, maar hij voelde zijn hart kloppen in zijn keel. Hij stond op het punt om de katten toe te spreken die wellicht dachten dat hij allang dood was. Even zocht hij de blik van Bloomburrow om hem wat moed te geven. Hij hinkte zo goed als hij kon door de doorntunnel heen, met zijn gebroken rechterachterpoot die enigszins in de weg zat. Hij stak zijn hoofd door de kampingang, en vervolgens hinkte hij de open plek op. Oplettende katten keken vol verbazing op, en even bleef het stil tot één stem begon met roepen: “Thornstar is terug!”. Alsof het een teken was kwamen ThunderClankatten tevoorschijn uit hun nesten en plekjes waar ze aten of zich verzorgden en begonnen zich rondom Thornstar en zijn patrouille te verzamelen. De bruine kater voelde hoe zijn hart zich verwarmde. Hij was thuis. Hij was eindelijk thuis.

Thornstar hinkte verder tot onder de High Rock. Hij overwoog niet eens om er in zijn huidige verzwakte toestand bovenop te klimmen, en in plaats daarvan sprak hij de Clan toe vanaf de grond. “Laat iedere ThunderClanner die oud genoeg is om zijn of haar prooi te vangen zich verzamelen bij de High Rock voor een Clanmeeting!” riep hij, waarbij hij opnieuw merkte dat zijn stem hees klonk. Het grootste deel van de Clan had zich al verzameld, maar toch vond hij het nodig om deze bekende woorden uit te spreken. Het was een houvast, een manier voor hem om makkelijker aan te kondigen dat hij thuis was. “Ik ben er weer!” leek hem immers niet de gepaste manier voor een leider om zijn terugkomst aan te kondigen. Hij liet zijn blik over de katten glijden, waarbij deze een tijd bleef hangen op één kat. Dat is waar ook, die was er ook nog. Één specifieke kat die het niet moest wagen om tussendoor weg te glippen. “Ik leef nog,” begon hij uiteindelijk, waarna hij ook de rest van zijn Clan aankeek. “Bloomburrow, Glazeheart, Dustspirit en Squirrelnose hebben mij gevonden en uit mijn gevangenis gehaald.” Hij was niet meer gewend om veel te spreken, en zijn slechte toestand bevorderde zijn stemgeluid niet. Even nam hij een adempauze; eentje die hij nog regelmatig zou moeten nemen bij deze aankondiging. “Om een lang verhaal kort te maken… Op de dag dat ik verdween werd ik door een kat meegelokt naar de Twolegplace, de daken op, waar ik in een verlaten Twoleg-nest werd geduwd en – StarClan zij dank – alleen mijn poot heb gebroken. Ik kwam in een plaats terecht die leek op een ravijn, met gladde stenen waar ik niet uit kon komen. In de dagen en weken daarop is een kat mij af en toe eten komen toegooien. Het was nauwelijks genoeg om een Apprentice mee te voeden. Ik heb sterk het vermoeden dat deze kat ook degene was die mij er in had geduwd. Deze kat is hier aanwezig.” Als hij de energie ervoor had gehad, hadden zijn ogen geglansd van woede. Het bleef bij een frons toen hij de schuldige aanstaarde. In zijn hoofd had hij gedacht dat hij het zou roepen, maar zijn stem was niet in staat om luid te zijn. Zijn hese stem fluisterde bijna over het kamp.
“Ik eis een verklaring, Coppertusk.”


[Event] Return of the King PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
[Event] Return of the King DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 16:54

Ze kwam net bij de Elders vandaan toen ze een roep door het kamp hoorde gaan. Thornstar leefde nog. Hij was eindelijk thuis gekomen. Net als zoveel van haar clan genoten trippel de ze gauw naar hen toe. Maar kreeg nog geen antwoord op haar vragen. Wel zag ze dat hun leider er slecht uit zag. Maar na zijn uitleg onder de tallrock waarbij ze goed haar oren moest spitsten om hem te kunnen horen. Hij was door een clan genoot in een verlaten twoleg nest geduwd. Waarom, maar Thornstar riep de schuldenaar al snel tot de orde. Haar blik gleed naar de geroepen kater. Ze was zowel nieuwsgierig als verbaasd.


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymeflare
Member
[Event] Return of the King Giphy
Ema
74
Actief
The time will come
when you will have to rise
above the best to prove yourself
your spirit never dies

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 45 moons ϟ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thymeflare
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 17:14


Rustig had hij een drietal prooien op de prooistapel gelegd. De prooien begonnen langzaam aan te vermeerderen, wat iets goeds was. Zo lukten de jachten beter en hadden ze meer voedsel. Laatste tijd hing er maar een rare sfeer in Thunderclan en het beste dat hij kon doen was een gewone, goede senior warrior zijn die voldoende voedsel bracht voor iedereen van de clan. Hij was een loyale warrior en beloofde altijd zo te blijven.

Opeens kwam de search patrol het kamp binnen. Nog beter zelfs, ze hadden succes: de bekende bruine vacht van de leader kwam tevoorschijn, de schim die ze al eeuwen niet meer hadden gezien. De leader was eindelijk terug, en beter nog, hij was niet dood. Het leek wel een mirakel; maar Starclan had al hun gebeden gehoord. Natuurlijk kon niet alles perfect zijn want Thornstar zag er een beetje gewond uit, maar door het verhaaltje dat de leider met zijn hese stem vertelde kwam het allemaal tot duidelijkheid. Een clangenoot had Thornstar in een twoleg nest geduwd en hij trok wat met zijn oren. Gelukkig was de leader nog heel en wel.

Echter was hij geschokt door één ding. De dader: Coppertusk. Zijn broer, zijn allerliefste broer en de grootste brompot die er was. Zijn blik zocht de blik van zijn broer en keek hem verbaasd aan terwijl zijn pupillen wat groter werden. “Vertel me alsjeblieft dat dat een leugen is, Copper”. Thyme wilde het gewoon niet geloven, het was zijn broer, ze deelden hetzelfde bloed, ze zouden alleen iets ergs doen als er een goede reden achter zat. Maar had die deze keer wel een goede reden ervoor, of had hij hen allemaal verraden?


[Event] Return of the King Thyme_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[Event] Return of the King Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 18:47

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw had zich veilig in haar nest opgekruld terwijl ze even een kort rustmoment pakte. Dit had de jonge Medicine Cat Apprentice ook wel nodig, ze wilde zich klaar maken om met Rousebell over het bericht van Starclan te spreken. Ze wist dat ze ooit erover moest beginnen, zeker omdat ze nog maar net benoemd was geweest en nog niet zelf de reis naar de Moonstone had kunnen maken, naar de magische plek dat verbonden was met Starclan. Een licht bekende stem, eentje die ze al een hele lange tijd niet had mogen horen, van een Leader die ze bijna verloren hadden geacht, galmde ineens over het kamp. Even dacht de kleine Apprentice dat ze droomde. 'Laat iedere ThunderClanner die oud genoeg is om zijn of haar prooi te vangen zich verzamelen bij de High Rock voor een Clanmeeting!' Zijn stem klonk hees, waardoor de kleine Apprentice zich eerst naar het vochtige mos haaste en dit voorzichtig op pakte. Haar blik gleed kort naar de honing, echter liet ze dit nog liggen, hij wilde vast niet te veel aandacht op zijn mogelijke wonden richtten op dit moment, want ze twijfelde er niet aan dat iets hem had weerhouden om naar de Clan te komen. 

Met zijn volgende woorden kwam ze dan ook de Medicine Cat Den uit gesneld. De blik van de Leader, want dat was hij vast nog, waarschijnlijk nog? Bleef even op Coppertusk hangen. 'Ik leef nog,' begon de kater voordat zijn blik over zijn andere Clangenoten gleed. 'Bloomburrow, Glazeheart, Dustspirit en Squirrelnose hebben mij gevonden en uit mijn gevangenis gehaald.' Het was duidelijk dat het hem moeite kostte om te spreken, geen wonder met hoe hij er uit zag, verzwakt. Haar poten dwong ze verder naar hem toe te lopen, zelfs al zou hij wellicht haar niet verwachtten en voorzichtig neusde ze het natte mos naar hem toe, daar bij de High Rock waar hij niet bovenop was geklommen. Ze onderbrak hem niet, keek hem enkel vragend en ietwat bezorgd aan. 'Om een lang verhaal kort te maken… Op de dag dat ik verdween werd ik door een kat meegelokt naar de Twolegplace, de daken op, waar ik in een verlaten Twoleg-nest werd geduwd en – StarClan zij dank – alleen mijn poot heb gebroken. Ik kwam in een plaats terecht die leek op een ravijn, met gladde stenen waar ik niet uit kon komen. In de dagen en weken daarop is een kat mij af en toe eten komen toegooien. Het was nauwelijks genoeg om een Apprentice mee te voeden. Ik heb sterk het vermoeden dat deze kat ook degene was die mij er in had geduwd. Deze kat is hier aanwezig.' Een gebroken poot kon alsnog ernstig zijn, haar amberkleurige ogen vlamden kort, verward. Welke kat had dit kunnen doen zonder een woord naar de Clan te spreken? Dit kunnen verbergen voor hen? Thornstar leek Coppertusk weer aan te staren waardoor het hartje van Remnantpaw in haar keel klopte. 'Ik eis een verklaring, Coppertusk,' Zijn stem fluisterde het bijna maar ze moest toegeven, hij was vastberaden om achter de waarheid te komen. Langzaam keken haar blinkende amberkleurige ogen op naar de lang verloren Leader. Nog steeds sprak ze niet, wetende dat hij waarschijnlijk nog niet aan zichzelf dacht, maar aan de Clan en rechtvaardigheid. Katten leken geschokt, net zoals haar maar niet iedereen kon het inhouden, stil blijven. 'Vertel me alsjeblieft dat dat een leugen is, Copper,' Thymeflare, hij was familie van de kater die nu bestempeld was als verrader. Haar amberkleurige ogen stonden somber. Het kon niet makkelijk zijn als familie de Leader had verwond en hem niet had geholpen. Niemand had gehaald. Voor nu was het echter haar taak om Thornstar te helpen en dus bleef ze naast hem staan en zocht ze naar haar Mentor. Hopende dat Rousebell ook aanwezig was om de kater te helpen, als ervaren Medicine Cat.




[Event] Return of the King Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwing
Member
[Event] Return of the King DPKsfdL
Rilana
126
Actief
Ask if you want, I always answer. C;

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonwing
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 20:33

hij kwam net van het stenen pad af ge sprongen met een eekhoorn tussen zijn kaken. Toen een wel erg bekende stem vaag tot hem doordrong. Snel spurten hij het laatste stuk tot de zilver/grijze kater de open plek van het kamp op rende. Hij had het goed gehoord. Thornstar was terug al klonk zijn stem hees. Met nog een paar snelle sprongen kwam hij met de prooi nog tussen zijn kaken dichterbij en luisterde naar de woorden van zijn leider. Oh Starclan! Wie durfde de donderclan leider dit aan te doen? Maar de kat die het op zijn geweten had werd al snel geroepen om een verklaring af te leggen, al klonk de stem als een fluistering. Zijn blik ging naar Coppertusk. De bruut!


image host
Moonpaw's furbase:

Shaka - Argentpaw - Cutter - MoonWing
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
[Event] Return of the King Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 20:45

De woorden "Thornstar is terug!" galmden door het kamp. Het was vast een grap: één of andere strontvervelende apprentice die dacht leuk te zijn. Maar dan was het wel een hele ongepaste grap.. Niemand zou zoiets doen, toch? Verward snelde ze de warrior's den uit en haar voorspelling bleek compleet verkeerd te zijn. Daar stond hij dan, een zwakke, verweerde kater die nog ouder leek dan hij was. Maar het was hem, Thornstar. Hij hinkte tot onderaan de high rock, wat een wirwar van bezorgde emoties bij haar opriep. Wat had dit te betekenen? Er moest wel iets vreselijks gebeurd zijn. En hoe zat het dan met Stagtine? Er liep zoveel door elkaar heen dat haar hoofd ervan tolde. Met hese stem vertelde hun leader wat er was gebeurd en haar hart brak. Ze kon niet geloven dat hij al die tijd alleen was geweest. De echte schok kwam toen er een verrader tussen hen bleek te zijn: Coppertusk. Woedend zocht ze om zich heen, tot haar vernietigende blik de kater vond. Haar nagels stonden in de grond geboord en voor geen moment zou ze twijfelen om toe te slaan mocht dat nodig zijn. Thornstar had al genoeg geleden.


[Event] Return of the King 2ze9t7r
[Event] Return of the King OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
[Event] Return of the King Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 20:49

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.

Na heel wat zwoegen stonden ze hier dan. Terug in het kamp met success, Squirrelnose kon het niet helpen trots te glunderen terwijl ze door de ingang van het kamp heen stapte. Onderweg hadden ze Thornstar de stand van zaken bij gebracht, van Stagtine zijn grote ambities tot bloodclan en de thunderclanners in hun bezit. Maar vandaag zou er eindelijk verandering inkomen en zouden dingen weer recht gezet worden, ze wist het zeker.

Thornstar zette al snel alles in actie, riep zijn clan bijheen, het leek wel eeuwen sinds zijn stem door het kamp heen geklonken had. De kleine tortoiseshell kat ging er bijzitten, gunde haar schouder wat rust en liet haar nieuwsgierige blik op Thornstar rustte. Moest toch wel even trots opkijken toen haar naam genoemd werd, de nacht ervoor had ze misschien wel gefaald. Had ze het niet van Bloodclan gewonnen. Maar vandaag had ze succes geboekt.

Toen het bekend werd wie er achter zijn verdwijning had gezeten, was Squirrelnose niet de enige die haar ogen woest vernauwde. Ook andere richtte hun blikken al snel op de grote, oude man. Ze zag hoe ook haar grote zus woedend toe keek. Ze drukte haar oren in haar nek, haar klauwen in de aarde onder haar poten, verrader.



[Event] Return of the King D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[Event] Return of the King DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 22:50

Vanaf de Medicine Cat Den had hij toegekeken hoe alles gebeurde in de rest van de clan, zwijgend en teruggetrokken. Zijn schouder brandde nog steeds van de pijn, al konden ze de kogel er uit krijgen. Er was zoveel spanning, normaal zou hij het allemaal onnodig vinden en wachtte hij tot het goed kwam. Nu zat hij er midden in en ook hij snapte dat het er slecht uitzag. Desondanks had hij toch nog een groepje Warriors op pad gestuurd, al verwachtte hij dat ze met lege poten terug zouden komen. Stagstine was weg en Coppertusk had nu de leiding, aangezien hij nu gewond was. Als Stagstine terug zou komen als Stagstar, wie zou hij aan zijn zijde nemen als Deputy? Natuurlijk, Eveningglow was de ware Deputy, alleen zat zij vast nu. Smouldertongue wou net maar even gaan slapen, zoals vroeger, toen er opeens stemmen klonken. Eerst verstond hij het niet, maar al vlug werd het hem duidelijk. De ginger kwam snel overeind, wat hem een steek in zijn schouder opleverde en strompelde half naar buiten. Waar hij zag hoe Thornstar met enige moeite de rots in het midden beklom. Hij was terug. Smouldertongue wou naar hem toe gaan, of de katten die hij op pad gestuurd had om ze te bedanken, maar eerst moest hij maar luisteren. Man, als Stagstine straks terug kwam. Natuurlijk kwam die er al achter bij de Moonstone, aangezien Thornstar dus nog leefde. Helaas was hij wel gewond geraakt, zoals hij vertelde in zijn verhaal. Een kat had hem er in geduwt. Een verrader onder hen. Smouldertongue voelde een rilling door zijn lichaam gaan, niet kunnen bedenken wie zo'n daad zou zijn begaan. Oh, er waren genoeg in de clan die niet al te lief waren, maar dat ze een Leader zouden aanvallen. Al wouden ze blijkbaar wel Thornstar in leven houden. Smouldertongue snapte het niet, wou deze misdadiger soms een ziek spelletje spelen met Thornstar? En toen, na een korte stilte, dropte Thornstar de naam. Alle blikken gingen naar de drager van die naam. Ook die van Smouldertongue. In zijn blauwe ogen was ongeloof te lezen. Hij luisterde naar Thymeflare, die kwaad werd op zijn broer. Stagstine vertrouwde hem, iedereen vertrouwde hem. En nu, nu bleek hij de dader te zijn. Oh man, dit was een goeie grap zeg. Smouldertongue kwam overeind, negeerde pijn in zijn schouder en stapte op Coppertusk af. ''Heb jij even pech dat ik mijn deputy taken niet meteen neer heb gelegd''een grap, soort van, maar de woede brandde in zijn ogen. Smouldertongue was zo'n type wat niet snel kwaad werd, daarvoor was hij te lui meestal, maar zodra iemand het lukte had diegene een hoop pech. Al had Coppertusk dat allang nu. Hij keek naar Thornstar, die nu vast wel wou weten over zijn deputyverklaring. ''Er is een hoop gebeurd, maar laten we maar eerst dit afhandelen'' dat Stagstine het had overgenomen en hem als Deputy had gemaakt omdat Eveningglow niet kon was een punt voor later. Eerst deze verrader. Smouldertongue bleef in zijn buurt zitten, al wou hij hem graag aanvallen. En dat zei een hoop. Helaas ging dat lastig met zijn schouder.


[Event] Return of the King Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
[Event] Return of the King DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimeza 29 mei 2021 - 23:09

De gevlekte kater had even rustig liggen soesen in de warme zon die vandaag was begonnen met schijnen al waren er zo nu en dan nog koudere vlagen van wind te bespeuren. De pootval van verschillende katten hadden hem al lichtjes gewekt, maar toen een stem riep dat Thornstar terug was vlogen zijn ogen open en richtingen Leafface zich op. Het was waar. Thornstar was terug en hij zag er ergs slecht uit! Met veel moeite liep de leider tot onder aan de hoge rots en riep de clan bij een. Het was een toeval dat Leaf dicht in de buurt van de verrader ging zitten, maar wist dat geheel niet. De woorden van hun leider hoe hees ook waren duidelijk. Hij was in de val gelokt en nu kwam de schok pas echt. Leafface draaide zijn blik naar de kater naast zich toe eer Smouldertongue ook maar kon spreken. schok en verbazing maakte snel plaatst voor woede en verontwaardeging. De woorden van de inval deputy schonden niets en Leaf kon zichzelf dit keer ook geen repliek onthouden. 'Vuile hond! Wat denk je wel niet.' grauwde de gevlekte kater en spande al zijn spieren aan, maar weer hield zich nog van een aanval. Mocht de ander willen ontsnappen dan zou hij er net als de rest van de clan alles eraan doen om Coppertusk staande te houden dat wist Leaf zeker. Nu eerst maar eens horen wat deze onverlaat te zeggen had.


Moonstream - Leafface - Moonpaw/ - Lionpaw@ - Moonpaw - Crow • - Scarface
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[Event] Return of the King UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 12:49

WORDS ARE LIVING THINGS.


Waarom moest ze het hem ook altijd zo moeilijk maken. Waarom koos ze niet voor hem. Voor alles dat hij voor haar had gedaan. Hij was onderweg terug naar zijn clan, zijn clan waar hij nu leader van was. Stagstar in alles behalve de werkelijkheid. Starclan had hem geweigerd maar zijn clan zou hem ontvangen als een held. Starclan keerde hem de rug toe maar Thunderclan zou hem vieren. De rest van de weg na zijn gesprek met Littlefish negeerde hij Heatherstorm voor het grootste gedeelte. Haar constante aanwezigheid en de act die ze samen hadden gedaan viel hem zuur op zijn maag. Hij wou haar niet zien. Wou die grote ogen niet voelen die zochten naar gevoelens die hij niet droeg. Niet wanneer hij zichzelf moest focussen op het nieuwe spel dat hij moest gaan spelen.

Zijn brede lichaam duwde zich door de ingang en een vaag bekende geur bracht hem even van stuk. Hij wou zichzelf aankondigen tot hij verschillende stemmen hoorde. Vuile hond, verrader. Het liet zijn hart even stilstaan tot zijn blik op Thornstar viel. Thornstar, de hond die niet dood te krijgen was. Woedend trokken zijn oren voor een seconde naar achteren. Kak, kak kak. Dit was niet goed. Maar.

Coppertusk was de schuldige in Thornstar's oren. De fluisteringen bereikte hem snel genoeg en hij staarde over de ruimte naar zijn vriend. Zijn amberen ogen vernauwd. Houd je bek Copper, take the fall ik help je later.

Het waren enkele seconden voor zijn kop terug schoot. "Thornstar!" Riep hij uit, opluchting druipend van zijn stem. "Starclanzijdank!" Hij snelde naar de kater toe. Zijn kop overuren draaiende en schoot Heatherstorm een laatste blik. Hou. je. snavel.


THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Coppertusk
Member
[Event] Return of the King Giphy-downsized-large
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppertusk
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 14:24


[Event] Return of the King Dciy1bz-ebec0a1e-a5af-419f-866e-005571186009    c  o  p  p  e  r  t  u  s  k    [Event] Return of the King Dciy1p8-7e38ade1-e768-4354-a79c-84fd86e5c5b0
[Event] Return of the King Ztut955

Waarom was hij hier.

Wie had hem teruggebracht? Wie had hem uit het gat gehaald, en daarmee een gat gebrand in het perfecte plan? Toen hij zijn groene ogen ontmoette kwam hij overeind, zijn blik stern en zijn vacht half overeind gezet. Wie had hem vrij gezet, wie had hem gevonden in zijn perfect geïsoleerde gevangenis? Zijn blik schoot naar de patrol die hem hem was, die hun echte leader hadden verraden. Coppertusk vernauwde zijn ogen, en wist dat zijn naam ter spraken zou komen. Alleen zou hij niet vluchten. Hij had geen spijt van zijn daden, ze waren te rechtvaardigen - wat Thunderclan ook dacht. Thornstar sprak, vertelde over wat hem was overkomen. De dramatiek terug te vinden in zijn stem. Coppertusk rechtte zijn rug, voelde alle ogen als vuren op hem branden toen zijn naam door het kamp galde. Even was hij stil, zocht hij naar de woorden. Stagstar was daar altijd beter in. Die kon spreken, uitdenken, weten wat de sterren wilden en wat het beste was voor Thunderclan. Maar hij was er nu niet, dus stond hij er alleen voor.

En hij was Stagstar al die tijd al trouw geweest. Dus zou hij dat nu ook zijn. Hij wist wat het beste was. Hij had dit plan opgesteld; had hem verteld waar het verlaten zwembad was. En nu, zou hij voor hem vallen als dat nodig was - want Stagstar zou er ook voor hem zijn.

"Je had nooit terug moeten komen," luidde zijn diepe stem door het kamp. Zijn ogen gingen de clangenoten af, in wiens ogen hij weinig sympathie kon vinden. Zelfs niet in de blik van zijn broer. Og, heel thunderclan mocht hem uitkotsen - hij wist toch dat hij het juiste had gedaan op die ene kille nacht. Maar zijn familie. Zijn siblings, waarom konden zij hem niet begrijpen? "Jullie zijn allemaal een stel idioten als jullie dat niet vinden! Thornstar heeft zonder iets te overleggen met ons de Sunningrocks weggegeven aan Riverclan. Gewoon, omdat hij daar zin in had. Dat gebied is van Thunderclan, is van ons! Hij is het niet waard leader te zijn," hij wilde door gaan, in spelen op de glorie van Stagstar. Door hem hadden ze nu de Sunningrocks terug, zelfs zonder een oorlog. Door hem zouden ze nu weer Bloodclan kunnen verjagen, door hem zou Thunderclan weer groots worden. Door zijn beste vriend, die zijn hart sneller deed kloppen. Dat deed het ook toen hij het kamp binnen kwam stappen; zijn naam nu goedgekeurd door de sterren. Coppertusk sloot zijn mond en keek hem aan, begreep helemaal niets van zijn plots zoete act. Maar hij herkende die blik - ze hadden hem al zo vaak gedeeld. Coppertusk was spieren, geen brein. Dus hield hij zijn mond en stapte terug, wachtte af wat er zou gebeuren.
[Event] Return of the King Dceo2qr-44995109-1d50-430e-b0b2-a317d41bdaf8


[Event] Return of the King Yeee
when in doubt, close the blinds
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[Event] Return of the King YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 14:34


Met het puntje van haar staart heen en weer zwiepend luisterde Silverwish naar de drama die zich ontvouwde in de Clan. Thornstar was terug, StarClanzijdank. En net op tijd, want Stagstine kwam terug. Silverwish had zich uitgesproken tegen hem, was het helemaal niet eens geweest met zijn meningen en acties. Maar toch was hij gegaan, natuurlijk. Opluchting overspoelde haar bij het zien van hun Leader, hun échte Leader Thornstar. Dat Stagstine dan ook net deed dat hij blij was bij het zien van Thornstar viel haar niet zo goed. Met vernauwde ogen keek ze vervolgens naar Coppertusk, die nu wel erg domme dingen zei. Ha, wat een bende. Wat een zooi. Alles zou snel weer goed komen, daar had ze vertrouwen in. Dat moest, want ze had het beloofd. Als dit allemaal klaar was, dan kon ze actie ondernemen. En dan kwam alles weer goed. Nog even geduld, vertelde ze haarzelf. 'Ga nou niet doen alsof je blij bent, Stagstine. Alsof je Thornstar niet net nog verraden hebt,' miauwde ze scherp naar de ander, haar oren had ze naar achter gedraaid. Wat een stelletje verraders.




I still remember how
we started talking



Laatst aangepast door Silverwish op zo 30 mei 2021 - 14:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
[Event] Return of the King Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 14:38

[Event] Return of the King Dche0lw-7be5e38e-4af5-4fd6-b822-fa53da3e2f13.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzU0MzA4ZjI3LTYyYWQtNGY2YS1hZDE4LWU4ZDk0NzFlMGEzZlwvZGNoZTBsdy03YmU1ZTM4ZS00YWY1LTRmZDYtYjgyMi1mYTUzZGEzZTJmMTMuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
well behaved women
seldom make history

En toen was plots alles duidelijk. Hun verloren leider, dan eindelijk gevonden. Ja, ze was het er misschien mee eens dat hij een loser was, dat hij Sunningrocks weggaf omdat het hem te heet onder de voeten werd. Maar de code moest geëerd worden, en Thornstar was niet dood. Dat was maar al te duidelijk toen hij opeens springlevend voor hun stond, geflankt door vier ThunderClanners. Thornstar kwam met een bijzonder verhaal, en Sunpaw keek met hongerige ogen naar hem. Wat een soap. En toen kwam het hoge woord eruit, de dader. Coppertusk. Sunpaws blauwe ogen flitsten naar hem. Ze had hem al niet gemogen. Hij had haar uitgefoeterd toen ze Stagtine had tegengesproken, dat Thornstar degene was die de bengaal leider had gemaakt. Dat was zijn karma. Ze trok haar lippen op en haar klauwen waren gereed. Iemand hoefde maar het woord te zeggen, en ze zou hem aanvallen. Al was hij drie keer zo groot als haar, ze kon hem hebben. Maar de soap was nog niet compleet, totdat Stagtine op precies het goede moment het kamp binnen kwam lopen. Hij leek opgelucht, blij. Ze keek hem aan. ‘Hoe ging het levens halen, Stagtine?’ miauwde ze. Oh, dit was grappig. Ze had gezegd dat Starclan zou lachen, en nu was de terugkomst van Thornstar het levende bewijs. Hij was geen leider, hij was niet eens een deputy.
En toen kwam de biecht van Coppertusk. Hij had het gedaan voor Thunderclan. Maar hoe goed zijn intenties ook waren, hij had geprobeerd een leider te doen verdwijnen en een valse leider aan te wijzen. En misschien was Thornstar het niet waard, maar leiders woord was wet. Dat was de code. Eén waar Sunpaw ook moeite mee had, maar het bleek maar weer. Als je de code niet volgde, dan werd je gepakt. Haar ogen gingen weer naar Thornstar en ze keek met een blik, aangevuurd door woede en gerechtigheid. ‘Welke straf krijgt de verrader?’ miauwde ze nieuwsgierig, een grom in haar stem. Oh ze hoopte pijn. Hij hoopte dat hij zou lijden.





[Event] Return of the King Sunosjechib
I'M THE GIRL YOUR PARENTS WARNED YOU ABOUT

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[Event] Return of the King Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 15:18


Haar oren spitste zich bij het horen van een bekende naam. Het feit dat de naam meerdere keren geroepen werd betekende iets. Ze spraken niet alleen over hem. Snel liep Rousebell de den uit. Ja hoor, daar stond Thornstar. “Laat iedere ThunderClanner die oud genoeg is om zijn of haar prooi te vangen zich verzamelen bij de High Rock voor een Clanmeeting!” Rousebell voegde zich snel bij de groep katten. Ze probeerde oogcontact te maken met de kater. Ze wilde hem laten weten dat hij na zijn speech richting hun den moest komen. “Ik leef nog,” begon de kater. “Bloomburrow, Glazeheart, Dustspirit en Squirrelnose hebben mij gevonden en uit mijn gevangenis gehaald.” Rousebell liet haar mond open vallen. Dit was verraad geweest. Snel sloot ze haar mond weer terwijl ze verder luisterde. “Om een lang verhaal kort te maken… Op de dag dat ik verdween werd ik door een kat meegelokt naar de Twolegplace, de daken op, waar ik in een verlaten Twoleg-nest werd geduwd en – StarClan zij dank – alleen mijn poot heb gebroken. Ik kwam in een plaats terecht die leek op een ravijn, met gladde stenen waar ik niet uit kon komen. In de dagen en weken daarop is een kat mij af en toe eten komen toegooien. Het was nauwelijks genoeg om een Apprentice mee te voeden. Ik heb sterk het vermoeden dat deze kat ook degene was die mij er in had geduwd. Deze kat is hier aanwezig.” De gebroken poot zag er niet heel geweldig uit, voor zover ze kon zien in ieder geval. Daarom had ze ook oogcontact gezocht. Hij moest zeker naar hun den. “Ik eis een verklaring, Coppertusk.” Net zoals de meeste andere katten draaide Rousebell met haar kop, zoekend naar de kater in kwestie. "Je had nooit terug moeten komen," sprak de kater in kwestie. Dit hielp hem niet zichzelf te verdedigen tegen wat Thornstar zei. "Jullie zijn allemaal een stel idioten als jullie dat niet vinden! Thornstar heeft zonder iets te overleggen met ons de Sunningrocks weggegeven aan Riverclan. Gewoon, omdat hij daar zin in had. Dat gebied is van Thunderclan, is van ons! Hij is het niet waard leader te zijn," vervolgde de kater. Rousebell bleef stilletjes wachten om te zien wat er verder zou gebeuren. Zo lang Thornstar maar naar haar den zou komen. Wacht beter plan. De kattin draaide zich om en liep haar den binnen om alvast alles klaar te maken.


[Event] Return of the King Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
[Event] Return of the King 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimema 7 jun 2021 - 16:37

De magere Thornstar wendde zijn blik niet van Coppertusk af. Hij wilde zijn reactie zien, de blik in zijn ogen. Vaag was hij zich ervan bewust dat een grijze kattin – was het Remnantkit? – iets bij hem neerlegde. Maar hij kon er niet naar kijken, kon zijn blik niet afwenden van de ogen van de verrader. De verontwaardigde uitroepen om hem heen leken aan hem voorbij te gaan, evenals datgene dat Smouldertongue leek te zeggen over het Deputy-zijn. Iemand riep zijn naam, maar hij reageerde niet. Nee, dit was een confrontatie tussen Thornstar en de kat die hem al die tijd gevangen had gehouden. De kat die hem als vuil had weggegooid. De kat die hem “eten” kwam brengen, wat maar net genoeg was om in leven te blijven. Toen de verrader zijn mond opende om te antwoorden, moest Thornstar moeite doen om niet meteen zijn tanden te ontbloten.

De woorden voelden als nagels die zijn huid openhaalden. Alle emoties die zich in de afgelopen weken hadden opgebouwd borrelden omhoog als magma in een vulkaan die op uitbarsten stond. De anders zo rationele Thornstar hinkte recht op de kater af. Het contrast tussen de grote, gespierde, gezonde Coppertusk en de broodmagere, gewonde Thornstar was enorm. Toch bleef de doffe bruine kater voor hem staan. “Dus jij… jij vindt dat jij het recht hebt om een kat tegen zijn wil op te sluiten… en vast te willen doden… omdat er één keuze is gemaakt die jou niet beviel? Één keuze!” Zijn hese stem kraakte van woede, hij tilde zijn voorpoot op en sloeg met zijn klauwen over het gezicht van die lelijke verrader. Plotseling wat wankel door deze inspanning, waar hij nog maar net genoeg kracht voor had gehad, deed hij weer een paar stappen naar achteren. Zijn oren lagen plat tegen zijn hoofd en hij ademde zwaar door de spanning. Langzaam gingen zijn oren weer in hun normale stand staan, en even wierp Thornstar een blik richting Stagtine. Hij had begrepen dat de gevlekte kater tijdelijk leider was geweest. Waarom niet Coppertusk? Zijn blik gleed naar Smouldertongue, de tijdelijke Deputy. Ineens dacht hij ook aan Remnantkit. Hij keek even om, naar de plek waar hij had gestaan en waar ze iets voor hem had neergelegd. Een mosbal met water. Dat zou een vreemde reactie zijn geweest van een gewone kitten of Apprentice, om spontaan water te brengen. Thornstar likte zijn lippen en hinkte terug naar de mosbal, waar hij even wat water van dronk. Het gaf hem een aantal seconden de tijd om na te denken, om weer tot zijn positieven te komen. Ondanks dat hij zijn Clangenoten om zich heen had, voelde hij zich plotseling heel eenzaam. Was Eveningglow hier maar geweest… Hij moest dit nu zelf afhandelen. “…Je verklaring is niet afdoende, Coppertusk. Je hebt mijn verhaal bevestigd, en daar is heel ThunderClan getuige van.” Ondanks het water klonk zijn stem nog hees, maar duidelijker. Hij draaide zich weer om, keek de verrader terug aan. “Wat valt er nog te zeggen? Je kent de Warrior Code. Je kent de regels van ThunderClan. Je hebt je eigen leider aangevallen, gevangen gezet en uitgehongerd. Coppertusk, ik verban je uit ThunderClan.”


[Event] Return of the King PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[Event] Return of the King UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimema 7 jun 2021 - 17:08

WORDS ARE LIVING THINGS.


Verbanning. Hij had het kunnen zien aankomen. Maar toch trok de kater iets met zijn oren. Starend naar zijn oude vriend zonder enige warmte in zijn blik. Het was een detour in zijn plan. Een kleine hiccup maar Copper zou zichzelf redden voor de komende tijd. Copper wist waar zijn vriendschap lag bij Stag en wist dat hij wel terug zou komen. Hij was geen idioot.

Hoewel hij soms wel zo sprak.

Met een snuif schudde de kater in stilte zijn kop en richtte zijn aandacht weer op zijn clangenoten. "Remnantpaw." Riep hij zijn oude apprentice voorzichtig naar zich toe en keerde zijn kop iets naar haar toe. "Thornstar moet verzorgd worden." Hij knipperde langzaam. "Wees voorzichtig met eten. Zijn maag zal niet zoveel meer gewend zijn." Mauwde hij behulpzaam naar zijn oude apprentice en keerde zijn kop naar Heatherstorm. "Heather, lief. Kom." Mauwde hij begerig en plaatste zijn staart op haar rug. "We moeten even spreken oke?" Mauwde hij zacht en knikte richting Smouldertongue als zijnde dank voor het terugvinden. Per direct zou hij opgaan in de omgeving. Opgaan in het warriorschap. Nieuwe plannen moesten bedacht worden, hij moest zichzelf hieruit redden en de beste manier was onopvallend verdwijnen. Voor nu. Hij zou later naar Thornstar gaan om alles uit te spreken maar voor nu had de kater rust en verzorging nodig.


THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.




It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Coppertusk
Member
[Event] Return of the King Giphy-downsized-large
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppertusk
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimema 7 jun 2021 - 18:52


[Event] Return of the King Dciy1bz-ebec0a1e-a5af-419f-866e-005571186009    c  o  p  p  e  r  t  u  s  k    [Event] Return of the King Dciy1p8-7e38ade1-e768-4354-a79c-84fd86e5c5b0
[Event] Return of the King Ztut955

Hij was een lafaard en een slechte leider, daarmee was alles gezegd. Waarom zag de rest van de clan dat niet? Hij ontmoette de woeste ogen van zijn voormalige leider zonder weg te kijken, liet hem dichterbij komen. Naast hem was hij niets meer dan een scharminkel, kapot gemaakt door de tijd en het lange uithongeren. Copper voelde zich machtig en groot naast de uitgemagerde kater. Voor hem was het enkel meer bewijs dat hij het niet waardig was om Thunderclan te leiden, zelfs wanneer de armzalige staat van de ander alleen aan hem te danken was, niet zijn eigen kunnen. De haren in zijn nek kwamen dreigend overeind, waarbij plots de erfenis van zijn vader terug te zien was. Maar voordat hij het wist, trok er een snijdende pijn over zijn gelaat, waarna donkere druppels op de grond dropen. Vol verbazing wreef over zijn gelaat en staarde verbrouwerd naar het bloed dat aan zijn poten bleef kleven. "Jij vuile-" grauwde hij. "Je leeft toch nog! En dat is alleen door o-.. Door mijn toedoen! Jouwe ene keuze heeft anders wel ervoor gezorgd dat Thunderclan verdomme een deel van ons territorium kwijt was, van ONS gebied," zijn ogen gleden het kamp rond, zochten in ieders blik naar iets van steun. Hoe waren ze zo oerdom? Hoe konden ze hem deze clan laten leiden, naar hun ondergang! En dat wanneer er iemand van Starclan zelf was afgedaald om hen te helpen. Hij stond hier en hij... Hij schoot naar de leader toe. Legde hem in de watten met zijn woorden, gunde hem niet meer dan één blik waardig. Coppertusk voelde de wereld onder zijn poten afbrokkelen Hij was verbannen. Verbannen uit zijn eigen clan, uit zijn eigen familie - en Stagtine deed niets.

Had hij niet alles voor hem gedaan? Was dit alles niet zijn plan geweest? Hij had de gevangenis gevonden. Hij had hem toegefluisterd om Thornstar mee te nemen. Hij had geweten dat hij zou luisteren, dat het zou werken. Coppertusk was de muscle, maar dit plan was niet van hem. Zijn ogen zochten kort die van zijn vriend, van de enige die hij nog had op deze wereld. Voor wie hij tot het einde zou gaan, en weer terug. Maar hij keek van hem weg. En even zou hij het iedereen vertellen, zou hij schreeuwen dat het hun plan was. Hun plan om hem op de troon te zetten, om Thunderclan naar grootsheid te leiden. Maar één zin ratelde in zijn achterhoofd. Stagstar heeft altijd een plan. En Coppertusk zou doen wat hij al deze tijd al deed, hem vertrouwen. Zijn ogen zochten alleen nog zijn familie, maar er leek geen tegen geluid te komen. Hij was alles kwijt. "Jij verdient Thunderclan niet, Thornface, en ooit zal de rest dat ooit inzien," zijn hart voelde als lood toen hij zich omdraaide. Met iedere stap deed het meer zeer, omdat hij wist dat hij zijn moeder, zijn siblings en het enige dat hij ooit lief had gehad achterliet.

Maar niet voor eeuwig. Daar zou Stagstar voor zorgen. Dat deed hij altijd. Voor Thunderclan, voor hem; om samen te zijn.
[Event] Return of the King Dceo2qr-44995109-1d50-430e-b0b2-a317d41bdaf8


[Event] Return of the King Yeee
when in doubt, close the blinds
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[Event] Return of the King DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimema 7 jun 2021 - 19:25

Hij kon nog steeds niet geloven hoe erg Coppertusk de clan verraden had en terwijl hij daar zat voelde hij enkel meer woede naar de kat opborrelen. Gelukkig deelde iedereen hetzelfde gevoel en toen Stagstine, die dus niet zijn levens gekregen had, weer terug kwam met zijn gezelschap in de vorm van Heatherstorm voelde Smouldertongue een soort opluchting. Ze hadden hem in de donkere tijden gehad en nu Thornstar weer terug was kon het weer wat lichter worden. De verdict was simpel en te verwachten, Coppertusk was verbannen. Mooi zo, een belangrijk iets was al gedaan. Gelukkig gaf Stagstine niet meteen op en liet hij merken waarom hij het leiderschap overgenomen had. Smouldertongue wist zeker dat Thornstar dankbaar zou zijn voor zijn verdiensten en misschien ook die van Smouldertongue. Coppertusk verliet na nog een opmerking, eentje die niks betekende meer. ''Wel jij hebt wel wat je verdient, dus dat is dan al iets'' zijn verdiende loon namelijk. Daarna keerde Smouldertongue zijn blauwe ogen af van de kater die hij eerst zag als gewoon humeurig maar meer was dan dat. Hij keek naar Thornstar, die naar de Medicine Cat Den moest voor zijn verzorging. De roodwitte kater besefte dat hij zelf ook niet hier moest blijven zitten, dus misschien moest hij dan ook maar die kant ophinken. Hij hoopte dat zijn schouder snel genas, net als Thornstar's poot natuurlijk. Voor nu bleef hij nog even zitten, een glimlach sierde zijn lippen. Ja, alles zou goed komen. Er was nog veel te repareren, maar ze zette nu wel een stapje dichterbij. Hij had vertrouwen in Thornstar, in de clan en vooral nog in Stagstine.


[Event] Return of the King Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
[Event] Return of the King DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimema 7 jun 2021 - 19:34

Ze hadden Thornstar gevonden, eindelijk. Hij kon terug naar Thunderclan hierdoor, hij hoefde niet te vrezen dat zijn eigen broer zijn leven mogelijk zou nemen. Ze hadden hun leider dan ook alles verteld op de terugweg naar het kamp en hij had zelf een oog gehouden op Thornstar. Het was tenslotte belangrijk dat ze hem naar het kamp kregen, maar ook weer niet dat ze hem te ver zouden pushen. De sneeuw maakte het niet gemakkelijk, zorgde ervoor dat hij uitgeput was zodra ze het kamp binnen liepen. Maar hij bleef naast zijn leider staan, wachtend tot de rest van de clan zou komen.

Hij kon het alleen niet helpen om iets verbaasd te zijn bij de woorden van hun leider. Coppertusk had dit gedaan? Niet Stagtine? Maar dat was misschien ook wel logisch. Zijn broer zou het waarschijnlijk niet zelf gedaan hebben en hij had Coppertusk aangewezen voor hij weg was gegaan naar de moonstone. Een plek waar hij nu geen levens ontvangen zou hebben, dat kon niet. Zijn broer kwam ook nog eens de schijnheilige uithangen. Alsof hij blij was dat Thornstar terug was, maar hij had hem toch al aan de kant geschoven? Voor dood afgeschreven? Coppertusk werd verbannen, iets dat hem niet verbaasde na wat de warrior gedaan had. Hij keek met vernauwde ogen naar de warrior en hield hem in de gaten voor het geval hij iets tegen Thornstar zou proberen te doen. "Thornstar is de enige leider die we nodig hebben." Sprak hij naar Coppertusk, dat was altijd al zo geweest, ondanks wat de leader gedaan had.

Zijn ogen vonden zijn broer die probeerde weg te lopen, dat zou hij niet laten gebeuren, niet nu. "Stagtine," Sprak hij rustig. "Je bent wel heel opgelucht voor iemand die Thornstar al voor dood afgeschreven had en je levens probeerde te gaan halen," Nee, hij zou het niet laten gaan, niet na alles. Thornstar had rust nodig, dat klopte zeker, maar hij zou dit niet laten gaan nu. Niet nu Thornstar terug was.


[Event] Return of the King MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[Event] Return of the King UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Return of the King   [Event] Return of the King Icon_minitimema 7 jun 2021 - 19:39

WORDS ARE LIVING THINGS.


Natuurlijk kwam die no good. Irritante ugh. Zijn broer sprak hem aan en Stagtine keek op. Pijn in zijn amberen ogen. Alsof hij het niet kon geloven dat zijn broer opnieuw zo tegen hem zou spreken.Naar vuil klein. Hij had zijn tong uit moeten laten trekken toen hij de kans had. Maar geen zorgen. Die kans zou hij snel genoeg alsnog hebben.

Hij liet Heatherstorm los en draaide zich om naar zijn broertje. Pijn in elk deel van zijn gelaat zichtbaar en sprak hem aan. Luid genoeg voor de clan om te horen. "Dustspirit, broer, natuurlijk ben ik opgelucht dat Thornstar terug is." Mauwde hij met een warme glimlach door de pijn heen. "Hij is mijn leader. De enige leader die we nodig hebben, zoals je zelf al zegt. Ik ben uit wanhoop gegaan, wetende dat Thunderclan een leader nodig had, maar starclan heeft tot mij gesproken toen ik de moonstone aanraakte met de beloofde dat onze leader nog leefde, daarom ben ik zo snel mogelijk terug gekomen om hem te zoeken." Hij zuchtte even, zijn spieren moe van de lange reis terug. "En starclan zij dank hebben jullie hem gevonden. Nu is het tijd om Eveningglow te redden, mijn kits te redden. En weer het Thunderclan te worden wat we horen te zijn." Zijn ogen glansde met passie maar keerde zich naar de gehavende leader. "Maar wanneer wij daar klaar voor zijn, is nu aan Thornstar om te zeggen. Ik heb mijn best gedaan om ons door deze duisternis te leiden. Met hem zal de dag opnieuw opkomen." Hij knikte zijn broer kort toe en stond weer op. Draaide zich weg van de warrior voor zijn gezicht vertrok. Je zou kunnen zeggen dat het kwam door zijn vermoeidheid. Maar zijn spieren vielen glad en emoties vergleden van zijn gezicht. Rusten zou hij nog niet, het zou een lange.. lange nacht worden.

THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Event] Return of the King
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: